آینه آرایشی دیواری

آینه آرایشی دیواری

آینه آرایشی بخشی مهمی از زندگی خانوم‌ها به حساب میاد. و بیشتر خانوم‌ها ساعتی از روز رو جلو آینه می‌نشینن و به آرایش خود مشغول میشن. از این رو انواع مدل آینه آرایشی دیواری و آینه آرایشی رومیزی مدرن امروزه جزئی از مبلمان واجب تو فضای خونه یا اتاق خواب به شمار میاد. که رنگ و طرح اون‌ها روی زیبایی دکوراسیون خونه و اتاق خواب تاثیر خیلی زیادی داره.

آینه آرایشی دیواری تو انواع سبک‌های کلاسیک و مدرن طراحی میشن که شما می‌تونین با توجه به دکوراسیون داخلی اتاق خواب و منزلتون از بین این طرح‌های متنوع آینه آرایش مناسبی رو انتخاب کنین و تغییرات مثبتی رو تو فضای خونه ایجاد کنین. تو مطالب قبلی تصاویری از انواع مدل آینه لامپی و آینه هالیوودی مهتابی رومیزی رو مشاهده کردین در ادامه تصاویری از انواع مدل آینه‌های آرایشی دیواری رو گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده این طرح‌ها نهایت لذت رو ببرین.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

طرح‌های آینه آرایشی دیواری شیک و جدید

آینه آرایشی دیواری فضای خیلی کمی رو تو اتاق خواب اشغال می‌کنه. بنابراین اگه اتاق خواب شما کوچکه بهتره این مدل آینه‌های آرایشی رو انتخاب کنین و اون‌ها رو به راحتی و آسونی روی دیوار نصب کنین.
آینه آرایش‌های دیواری همونطور که گفته شد تو انواع طرح‌های مدرن و کلاسیک موجود هستن و اگه شما رغبت دارین آینه آرایش‌تون لوکس و طراحی متفاوتی داشته باشه بهتره آینه آرایش‌های کلاسیک دیواری رو برای نصب روی دیوار انتخاب کنین.

آینه دیواری مدرن نیز به صورت کاربردی و ساده طراحی میشن و این طرح آینه‌ها برای اتاق خواب‌ها با دکوراسیون امروزی و ساده انتخابی مناسب و ایده‌آل محسوب میشن.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

انواع آینه آرایشی دیواری مدرن تو دکوراسیون داخلی

آینه آرایشی دیواری تو دسته محصولاتی قرار داره که از گذشته‌های دور تا به امروز مورد استفاده بشر بوده. خانوم‌ها برای آرایش کردن و اصلاح صورت و ابروهاشون و آقایون نیز برای اصلاح صورتشون همیشه و هر روز به آینه نیاز دارن.

با گذشت زمان این آینه‌ها دچار تحول و تغییراتی تو شکل و ظاهرشون شدن و از حالت معمولی به شکل‌های جدید و مدرن در اومدن. از نظر سایز و شکل نیز خیلی متنوعن. گاهی اوقات به شکل دایره و مربع یا مستطیل هستن و بدنه‌ای از جنس پلاستیک ، فلز و یا استیل دارن. برخی از آینه‌های آرایشی دارای پایه رومیزی و برخی دیگه دستی‌اند و بعضی دیگه نیز روی دیوار نصب میشن.

بعضی فقط یه آینه یه طرفه دارن. ولی بعضی دیگه آینه دو طرفه‌اند. در واقع یه طرف اون‌ها آینه معمولی و طرف دیگه آینه‌ای با قدرت بزرگنمایی تصویر داره.

آینه‌ دیواری جدید و مدرن دارای لامپ LED نیز جزء با کیفیت‌ترین و پرکاربردترین آینه‌ها هستن. این مدل آینه‌ها با دارا بودن نورمناسب ، صورت رو بهتر نشون میدن و از این رو آرایش کردن و یا اصلاح صورت خانوم‌ها و آقایون با دقت بیشتری انجام میشه.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

آینه‌های آرایشی ترکیبی

در حالی که خیلی از آینه‌ها هدفی مشخص رو دنبال می‌کنن و کاربردشون بازتاب نور و نشون دادن تصاویر هست و جز دسته آینه‌های کاربردی محسوب می‌شن. ولی خیلی از مدل‌های دیگه تو نقش تزئینی و دکوراتیوشون پر رنگ‌تر هستن.  یکی از ایده‌های متدوال و محبوب استفاده از آینه آرایشی دیواری در دکوراسیون داخلی چیدن چند آینه هم سایز ، هم شکل و یا با ابعاد مختلف در کنار همدیگه هست که این چیدمان می‌تونه نقش مهمی تو پر کردن درست فضای داخلی ایفا کنه.

حال این آینه‌ها می‌تونن از مدل دکوراتیو معمولی باشن و یا ترکیبی با آینه‌ گرد برای سالن آرایش یا کروی و محدب.
با استفاده از این ایده تو راهروها ، اتاق نشیمن ، تو اتاق پذیرایی یا اتاق خواب یا سرویس بهداشتی جلوه‌ای ویژه و منحصر به فرد به فضای داخلی منزل‌تون خواهد بخشید.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

آینه آرایشی با سبک باروک

آینه‌های باروک از سبک هنری‌ای الهام گرفتن که تو قرن هفدهم و اوایل قرن هیجدهم تو اروپا رایج بود. این سبک از آینه‌های دیواری یادآور معماری ، موسیقی ، رقص و مجسمه سازی‌های الهام بخش اون زمونه. آینه‌های باروک با جزئیات پیچیده آینه آرایش با قاب رنگی خود که دارای نقوش گل هست شناخته میشن.

تو چند سال گذشته ، این سبک از آینه‌های دیواری محبوبیت زیادی پیدا کرده و به طرح‌های جایگزین آینه دیواری مدرن برای خونه‌های قرن بیست و دو تبدیل شده. طرح‌های باریک‌تر و بلندتر که از کف به روی دیوارهای داخلی نصب شده و حسی رومانتیک و آرامش بخش به اتاق‌خواب‌ها و اتاق‌های پذیرایی میده.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

آینه‌های دیواری محدب

امروزه آینه‌های کروی و محدب یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع آینه‌ها رو تو طراحی دکوراسیون داخلی تشکیل دادن. این مدل نوع آینه‌ها بیش از اونکه تو دسته آینه‌های کاربردی قرار بگیرن ، به عنوان آینه‌هایی دکوراتیو شناخته میشن.  آینه‌های محدب یا مقعر برای شکستن نور و بازتاب تصویری جذاب بر روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرن

برای ایجاد بهترین و عالی‌ترین جلوه بصری با استفاده از این طرح و ایده ، این مدل آینه‌ها و آینه چراغ‌دار آرایشی به صورت تکی و یا به صورت جفت یا سه تایی با اندازه‌های مختلف کنار هم بچینین. و یه چیدمان منحصر به فرد و خلاقانه تو فضای داخلی خونه ایجاد کنین.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

راهنمای خرید آینه‌های آرایشی فانتزی و با کیفیت

برای خرید یه آینه خوب باید اول نیازتون رو در نظر بگیرین و متناسب با نیازتون اون محصول رو انتخاب کنین. برای خرید یه آینه آرایشی خاص و با کیفیت لازمه چند نکته رو بدونین که عبارتند از:

1- آینه دارای قاب فلزی با دوام‌تر و سنگین‌تر از آینه پلاستیکیه. ولی مدل‌های پلاستیکی کیفیت و دوام طولانی مدتی رو نداره.

2- آینه‌های آرایشی که دارای نور LED هستن ، وضوح تصویر بهتری رو ایجاد می‌کنن. از این رو اصلاح صورت و آرایش کردن با این آینه‌ها بهتر هستش. و نتیجه خیلی بهتری رو ایجاد می‌کنه. مخصوصا تو مکان‌هایی که نور کافی ندارن ، وجود این نوع آینه‌ها خیلی موثر هست.

3- مدل‌ آینه‌های آرایشی که قدرت بزرگنمایی دارن این امکان رو فراهم می‌کنن که افراد عینکی و کهنسال که دید ضعیفی دارن خودشون رو راحت‌تر و بهتر تو آینه ببینن. افراد دیگه نیز به کمک این آینه‌ها جزئیات صورت رو بیشتر و بهتر از حالت معمول می‌بینن.

4- سایز و اندازه آینه رو طوری انتخاب کنین که متناسب با فضای اتاق ، سرویس بهداشتی و یا هر مکانی باشه که می‌خواین اون رو قرار بدین.

پس از در نظر گرفتن فاکتورهاتون می‌تونین آینه آرایشی مورد نظرتون رو انتخاب کنین. برای اطمینان از دوام و کیفیت محصول منتخب خودتون حتما از نظرات دیگر کاربران استفاده کنین.

آینه آرایشی دیواری
آینه آرایشی دیواری با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت

تلاقی لذت و خرید رو با ما تجربه کنین!

برای اینکه به راحتی و آسون خرید خودتون رو انجام بدین ، می‌تونین بدون خارج شدن از خونتون با شماره‌ 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه آرایشی رومیزی بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ما تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین حضوری آینه آرایشی رومیزی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روش
ن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ