آینه گرد برای سالن آرایش

آینه گرد برای سالن آرایش

امروزه آینه‌ها به‌قدری پیشرفت کردن که اصلا قابل مقایسه با گذشته خودشون نیستن. به‌خصوص آینه سالن‌های آرایشی که خیلی تخصصی شدن. برای این فضاها آینه‌های مختلفی وجود دارن که در اینجا به آینه گرد برای سالن آرایش می‌پردازیم. این آینه‌ها خودشون هم دارای تنوع هستن. چون دیگه مثل زمان قدیم نیست که برای همه فضاها فقط یک نوع آینه ساده که همیشه می‌دیدیم، استفاده کنیم. آینه‌های امروزی جدا از این که از نظر ظاهری خیلی پیشرفت کردن و زیباتر شدن، از نظر عملکردی هم خیلی بهبود پیدا کردن و باعث شدن تا برای سالن‌های آرایشی از آینه‌های مدرن امروزی استفاده بشه.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد برای سالن آرایش

چرا آینه گرد برای سالن آرایش

آینه گرد برای سالن آرایش یکی از مناسب‌ترین آینه‌ها و اشکال برای این فضاست. چون شکل هندسی اون جذابیت خیلی زیادی داره و می‌تونه فضای سالن رو تغییر بده. و در عین سادگی خاصی که داره، می‌تونه فضای شما رو خیلی شیک‌تر به‌نظر برسونه. علاوه بر این آینه گرد برای هر سبک دکوراسیون و طراحی هم مناسبه. بنابراین شما هر نوع دکوراسیونی که داشته باشین، این آینه برای اون گزینه مناسبیه.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه میکاپ لامپ‌دار

حتی در صورتی که شما تغییر دکوراسیون بدین یا فضاتون رو به جای دیگه‌ای تغییر بدین، این آینه خودش رو تطبیق میده. بنابراین این آینه برای هر فضایی که داشته باشین و با هر سلیقه‌ای یکی از بهترین انتخاب‌هاست. پس اگر می‌خواین که یک سالن خیلی زیبا و مدرنی رو داشته باشین که بتونه توجه هر کسی که وارد اون میشه رو به خودش جلب کنه از آینه‌های گرد استفاده کنین تا خودتون هم متوجه این تغییرات بشین.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد آرایشگاهی

آینه گرد برای سالن آرایش از نوع بک لایت

شما می‌تونین آینه گرد برای سالن آرایش خودتون رو از نوع آینه بک لایت آینه نوری یا سفارش بدین. آینه بک لایت یا آینه نوری آینه‌ای هست که در اون از چراغی به اسم LED استفاده میشه. این چراغ پشت آینه قرار داده میشه، اما ضخامت اون کم هستش و در ظاهر آینه مشخص نیست و مشکلی رو ایجاد نمیکنه. این چراغ با وجود ضخامت کمی که داره، روشنایی قابل قبولی رو ایجاد میکنه. و نور اون هم طوری هست که دور تا دور آینه رو می‌گیره.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه نوردار گرد

با وجود این نوری که آینه بک لایت ایجاد میکنه وقتی روبه‌روی اون قرار بگیرین، می‌تونین چهره خودتون رو کاملا روشن و همینطور واضح در آینه ببینین. به همین دلیل هم که در سالن آرایشی خیلی به نور توجه میشه و نور یکی از موارد خیلی مهم محسوب میشه، این آینه مدرن خیلی کاربردیه. چون نور اون خیلی درست جلوی خودش رو بدون هیچ سایه‌ای روشن میکنه و کاربردیه، قطعا برای سالن آرایش بهترینه و می‌تونه به حالت آینه گرد برای سالن آرایش هم مورد استفاده قرار بگیره.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه سالن آرایشگاه

آینه گرد برای سالن آرایش از نوع هالیوودی

آینه گرد برای سالن آرایش نوع دیگه‌ای که می‌تونه داشته باشه، آینه هالیوودی یا آینه چراغ‌دار هستش که در این آینه هم از چراغ‌های LED استفاده میشه. اما چراغ‌هایی که در این آینه به کار میرن، شکلشون و نحوه کاربردشون تفاوت داره. به این صورت که در آینه هالیوودی چراغ‌ها جداگونه و روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. فاصله‌ای که آینه‌ها قرار می‌گیرن، حد مشخصی داره تا بتونن نور رو به بهترین حالت خودش و بدون سایه‌هایی ایجاد کنن.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه چراغ‌دار گرد

این آینه گرد برای سالن آرایش هم که نورپردازی داره خیلی برای این فضا ایده‌آله. چون همونطور هم که توضیح داده شد این نور به دید بهتر شما خیلی کمک میکنه. و شما به‌عنوان آرایشگر وقتی که دید خوبی داشته باشین، می‌تونین کارتون رو بهتر و تمیزتز انجامش بدین. و کمک میکنه تا حین کار هم تمرکز بیشتری رو داشته باشین. خود مشتری هم وقتی جلوی این آینه‌ها قرار می‌گیره، خیلی حس بهتری رو داره. چون بهتر می‌تونه خودش رو ببینه و در جریان کار قرار بگیره تا درنهایت هم با رضایت کامل سالن آرایشی رو ترک کنه.

قابلیت‌های آینه‌های بک لایت و هالیوودی

. این نوع از آینه گرد برای سالن آرایش که به‌وسیله چراغ LED نورپردازی دارن، نورشون قابل تنظیمه. یعنی اگر که شما نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشته باشین می‌تونین نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین تا به نور دلخواه و موردنیازتون برسین.

. نور این آینه‌ها می‌تونه طوری تنظیم بشه که فقط روی مشتری بیفته. این کار باعث میشه تا شما به‌عنوان آرایشگر خیلی تمرکزتون بالا بره. و با دقت خیلی بالایی بتونین کارتون رو انجام بدین.

. آینه گرد برای سالن آرایش رو می‎‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین تا بتونین از آینه در سالن‌تون موسیقی پخش کنین. این کار هم به آرامش بیشتر سالن کمک میکنه و هم این که جذابیت رو برای آینه خیلی بیشتر میکنه.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد لامپ‌دار بزرگ

. رنگ نورپردازی آینه گرد برای سالن آرایش می‌‌تونه تغییر کنه. یعنی شما می‌تونین برای نوردهی آینه چند رنگ رو انتخاب کنین و هر زمان که دوست داشتین به‌راحتی رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

. روی صفحه آینه‌تون می‌تونین درخواست بدین که ساعت، تاریخ یا دما نمایش داده بشن.

اما آینه گرد برای سالن آرایش از نوع هالیوودی و بک لایت چجوری کار می‌کنن

. آینه گرد برای سالن آرایش رو می‌تونین با لمس کردن قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده، خاموش و روشن کنین. یا از قابلیت‌های دیگه اون بهره‌مند بشین. آینه لمسی جذابیت بالایی رو داره که با لمس انگشتتون می‌تونین از اون استفاده کنین.

. ریموتی یک حالت دیگه آینه گرد برای سالن آرایش هست که با این حالت دیگه نیازی نیست تا به آینه نزدیک بشید و آینه رو لمس کنین. شما با فاصله از آینه و استفاده از یک ریموت کنترلی می‌تونین آینه رو خاموش و روشن کنین.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد سالن زیبایی

. آینه گرد برای سالن آرایش یک حالت دیگش به‌صورت حسگری هست. حسگری به این صورته که شما نه نیاز به کنترل دارین و نه این که نزدیک آینه بشین و با تاچ کردن بخواین اون رو خاموش و روشن کنین. برای استفاده از آینه حسگری شما فقط با تکون دادن دستتون با فاصله از آینه می‌تونین اون رو روشن یا خاموش کنین.

شما روی آینه‌تون می‌تونین یکی از این سه حالت رو داشته باشین. یعنی خودتون انتخاب می‌کنین که آینه‌تون به چه حالتی روشن و خاموش بشه و از قابلیت‌های نصب شده روی آینه هم استفاده کنین. البته باید بهتون بگیم که قابلیت‌هایی هم که برای آینه‌های هالیوودی و بک لایت عنوان شدن، با انتخاب شما روی آینه نصب می‌شن.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد نوری

آینه گرد برای سالن آرایش رو از کجا بهتره بخرین

ما در کارگاه تولیدی آینه هر نوع آینه‌ای که بخواین مثل آینه گرد برای سالن آرایش رو براتون تولید می‌کنیم. آینه‌های تولیدی ما از بالاترین حد کیفیت و مقاومت برخوردارن. و این موارد رو به شما تضمین می‌دیم. به همین دلیل هم ضمانت بی قید و شرط و گارانتی یکساله روی آینه‌ها داریم که فقط در کارگاه ما این ضمانت وجود داره. به این صورت که شما اگر آینه‌تون دچار هر مشکلی که شد، رایگان براتون یا تعویض می‌کنیم و یا رفع می‌کنیم. مثلا اگر لامپ‌های آینه دچار مشکل بشن، ما براتون لامپ‌ها رو تعویض می‌کنیم. البته مواردی شامل این ضمانت میشن که دچار ضربه یا شکستگی توسط مشتری نباشن.

آینه گرد برای سالن آرایش
آینه گرد برای سالن آرایش

ما حتی این امکان رو برای شما در نظر گرفتیم که اگر آینه‌ گرد برای سالن آرایش خودتون رو که دریافت کردین، مورد رضایتتون نباشه بتونین مرجوع کنین. شما برای خرید آینه‌ها با خود ما که تولیدکننده هستیم در ارتباطین. به همین دلیل هم می‌تونین این آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری نسبت به کیفیت بالاشون خریداری کنین. چون ما با این فروش مستقیم، واسطه‌هایی که وجود دارن رو حذف کردیم تا شما بتونین راحت‌تر ثبت سفارش انجام بدین.

شما از هر جایی در کشور هم که باشین می‌تونین آینه‌تون رو از ما خریداری کنین. و از بهترین خدمات و ضمانت هم در کنار یک آینه خیلی زیبا و باکیفیت بهره‌مند بشین. برای ارتباط با ما و ثبت سفارش می‌تونین با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ