آینه گرد لامپ دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ

از مهم‌ترین وسایل و تجهیزات برای خونه و آرایشگاه که در همون ابتدای راه اندازی آرایشگاه و برای دکوراسیون خونه معمولا به فکر خرید اون می‌افتین ، می‌تونه آینه گرد لامپ دار بزرگ باشه. دقت داشته باشین تو دنیای امروز علاوه به خدماتی که ارائه می‌کنین ، ظاهر دکوراسیون خونه و سالن زیبایی شما نیز تاثیر خیلی زیادی تو جذب افراد خواهد داشت. از این رو نیز سعی کنین تا تمومی تجهیزات آرایشگاهی رو به صورت تمام و کمال داشته باشین . شما می‌تونین از آینه لامپی گرد بزرگ به صورت کاربردی و یا تنها به صرف زیبایی به صورت دکوراتیو استفاده کنین.

تو این مطلب از سایت آینه‌ها اطلاعات بیشتری رو درباره خرید آینه گرد لامپ دار بزرگ بیان می‌کنیم که تو این زمینه به شما کمک خواهد کرد. همراه مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها باشین.

آینه گرد لامپ دار بزرگ
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

معرفی انواع آینه گرد لامپ دار بزرگ برای آرایشگاه

تو دوران گذشته بیشتر آینه‌هایی که تو آرایشگاه‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گرفت از نوع آینه قدی بودن ، ولی امروزه تحولات خیلی زیادی تو این زمینه صورت گرفته هست. تنوع آینه گرد به شدت افزایش یافته هست و شما با مدل‌های جدیدی رو به رو میشین که می‌تونین با استفاده از اون‌ها فضای سالن‌ها و حتی دکوراسیون منزل خود رو به کلی متحول کنین. در ادامه به بررسی انواع این آینه‌های گرد لامپ‌دار می‌پردازیم.

آینه گرد لامپ دار بزرگ
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ قدی برای سالن آرایشی

یکی از پرکاربردترین آینه گرد لامپ دار بزرگ سالنی مدل‌های قدی اون هستن که خود تو دسته‌های متنوعی عرضه میشن. که عبارتند از :

آینه قدی چراغ‌دار

این نوع آینه‌ها به صورت قدی روی دیوار نصب میشن و در نهایت نیز با استفاده از چراغ‌هایی زیباییشون چندین برابر میشه.

آینه گرد لامپ دار بزرگ
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه قدی دیواری

این مدل از آینه‌های قدی دیواری به صورت تمام قد روی دیوار نصب میشن و معمولا ابعاد خیلی بزرگتری نسبت به سایر آینه‌ها دارن. به خاطر نصب شدن این آینه‌ها روی دیوار معمولا خطری رو برای اطرافیان به وجود نخواهن آورد.

بهترین آینه گرد مزونی
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه قدی لامپ‌دار

یکی از پرکاربردترین آینه‌هایی که می‌تونین تو محیط سالن آرایشگاه یا زیبایی استفاده کنین و البته که برای عکاسی نیز گزینه مناسبی هست ، آینه قدی لامپ‌دار هست. طراحی این آینه قدی لامپ‌دار مشابه مدل‌های معمولی هست با این تفاوت که دور تا دور اون با کمک لامپ‌هایی پر شده هست که روشنایی عالی و خوبی رو به داخل اون میده.

آینه قدی مدرن

اگه دکوراسیون سالن زیبایی و آرایشگاه شما از نوع مدرن هست ، می‌تونین آینه‌های قدی هالیوودی مدرن رو نیز برای دکوراسیونتون انتخاب کنین. آینه‌های مدرن معمولا طراحی منحصر به فردی دارن که محیط سالن آرایشگاه شما رو جذاب‌تر می‌کنه.

اگه علاقه به استفاده از آینه‌های قدی دارین ، می‌تونین هر یک از گزینه‌های یاد شده رو برای سالن آرایشگاه خود انتخاب کنین.

آینه گرد چراغ‌دار بزرگ

از دیگر انواع آینه‌های آرایشگاه میشه به مدل‌های گرد چراغ‌دار اشاره کرد. این مدل از آینه‌ها دارای نور مناسبی هستن از این رو نیز بهترین و عالی‌ترین گزینه برای آرایشگران محسوب میشه. دقت داشته باشین میشه از این آینه‌ها به عنوان یه منبع نور نیز یاد کرد از این رو نیز تو موقعیت‌هایی که شما کمبود نور دارین ، نسبت به دیگه آینه‌ها ارجعیت بالایی دارن.

انواع آینه نوردار ایستاده
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد چراغ‌دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ

آینه‌ها خود می‌تونن میزان نور موجود تو فضا رو به خوبی معنکس کنن. حال اگه در کنار اون‌ها از لامپ‌هایی نیز استفاده بشه، این انعکاس نور نیز به شدت افزایش می‌یابه. به صورت کلی میشه گفت آینه گرد لامپ دار بزرگ بهترین گزینه برای آرایشگران هست چون که نور خیلی طبیعی داره و هیچگونه سایه‌ای روی صورت مشتری ایجاد نمی‌کنه.

البته اینو دقت داشته باشین از اون جایی که این آینه‌های بزرگ به صورت دائم تو سالن‌های زیبایی استفاده میشن ، بهتر هست مدل‌های دارای لامپ ال ای دی {LED} رو خریداری کنین. چون آینه ال ای دی دار {LED} طول عمر خیلی زیادی دارن در عین حال که انرژی خیلی کمی رو مصرف می‌کنن. از این رو نیز برای استفاده تو سالن‌های آرایشی و زیبایی صرفه اقتصادی دارن.

آینه گریم گرد چراغ‌دار
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ رنگی

از دیگر جذاب‌ترین و بهترین آینه برای آرایشگاه که امروزه نیز استفاده از اون‌ها بسیارترند شده هست ، میشه به آینه گرد لامپ دار بزرگ رنگی اشاره کرد. این مدل از آینه‌ها تو طیف رنگی متفاوتی عرضه میشن که می‌تونین به صورت دلخواه هر یک از اون‌ها رو خریداری کنین. البته دقت داشته باشین برای انتخاب رنگ نیز باید دیگر آیتم‌های دکوراسیونتون رو در نظر بگیرین و رنگی درخور اون‌ها رو انتخاب کنین.

آینه گرد لامپ دار بزرگ گریم

همونطور که از نام این آینه گرد لامپ دار بزرگ گریم آرایشگاهی پیداست برای میکاپ و گریم مورد استفاده قرار می‌گیره. از اون جایی که کار گریم و میکاپ ظرافت خیلی زیادی داره باید از آینه‌ای خاص نیز برای اون‌ها استفاده بشه. آینه گریم لامپی نور خیلی زیادی داره که کمک می‌کنه تا آرایشگر بتونه جزئیات رو به خوبی ببینه.

آینه چراغ‌دار برای آرایشگاه
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ تاچ

امروزه تکنولوژی نیز وارد حوزه تولید آینه آرایشی شده هست به صورتی که آینه‌های هوشمند وارد بازار شدن. آینه گرد لامپ دار بزرگ تاچ یکی از انواع آینه‌های هوشمند موجود تو بازار هست که می‌تونین عملکرد اون رو از طریق دکمه‌های تعبیه شده داخل اون انجام دهید. در واقع شما می‌تونین نور این آینه‌ها رو از طریق دکمه‌های به کار رفته تو اون به خوبی تنظیم کنین. اگه می‌خواید تجهیزات آرایشگاهی بروزی رو تو سالن آرایشی خود داشته باشین ، این آینه‌ها بهترین انتخاب برای شما خواهن بود.

آینه گرد لامپ دار بزرگ دکوراتیو

تا به این حال تنها درباره آینه‌هایی صحبت کردیم که بیشتر جنبه کاربردی داشتن. با این وجود شما می‌تونین تنها برای زیباتر کردن محیط از اون‌ها استفاده کنین. آینه گرد لامپ دار بزرگ دکوراتیو تو طرح‌های متنوعی به بازار عرضه میشه که انتخاب اون‌ها برای شما کاملا سلیقه‌ای هست.

بهترین آینه گرد مزونی
بهترین و بروزترین آینه‌های گرد لامپ‌دار بزرگ

آینه گرد لامپ دار بزرگ حکاکی شده

اگه به دنبال خرید آینه آرایشگاه با تضمین کیفیت منحصر به فرد هستین ، آینه گرد لامپ دار بزرگ حکاکی شده بهترین انتخاب برای شما خواهن بود. شما می‌تونین اسم آرایشگاه و برند خودتون رو روی این آینه حک کنین و این موضوع سبب میشه تا نام آرایشگاه به صورت همیشه تو ذهن مشتری‌هاتون باقی بمونه.

با بررسی ویژگی‌های هر یک از انواع آینه گرد لامپ دار بزرگ آرایشی و سالنی می‌تونین نسبت به خرید اون‌ها تصمیم بگیرین.

از سایت آینه‌ها بهترین و بروزترین خرید رو انجام دهید

خرید از سایت آینه‌ها نشانه سلیقه و نهایت دقت و وسواس شما تو خرید هست ، شما عزیزان شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه گرد لامپ دار بزرگ در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

معروف و بی نظیر جلوه کنین با خرید از مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین آینه گرد لامپ دار بزرگ خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ