آینه آرایشگاه نورمخفی

آینه آرایشگاه نورمخفی

آینه در دنیای امروزی از وسیله‌های پرکاربردی هست که در زندگی روزمره انسان‌ها نقش مهمی رو داره. به همین دلیل امروزه آینه‌هایی با قابلیت‌های منحصربه‌فرد و مدرن ایجاد شدن که با شکلی که در گذشته داشتن تفاوت بسیاری دارن. به‌گونه‌ای که برای فضاهای مختلف و کاربردهای مختلف، آینه‌های خاصی طراحی شدن که پاسخگوی نیازهای اون فضا می‌باشن. در این بین فضاهایی مثل آرایشگاه و سالن زیبایی از مواردی هستن که آینه در اون جایگاه ویژه‌ای رو دارا هست. به همین خاطر یکی از آینه‌های کاربردی برای این نوع از فضاها، آینه آرایشگاه نورمخفی هست که در ادامه به اون می‌پردازیم.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه نورمخفی

انواع آینه آرایشگاهی مثل آینه آرایشگاه نورمخفی در کارگاه تولیدی آینه با کیفیت و قیمتی تضمینی تولید میشه. تمام مراحل ساخت آینه‌ها در این کارگاه و با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات و همینطور نیروی متخصص انجام می‌گیره. تا در نهایت آینه‌ای با کیفیت و مقاومت بالا خدمت مشتریان گرامی ارائه بشه. فروش این مجموعه هم به‌صورت مستقیم و بدون واسطه هستش تا علاوه بر ارائه کیفیت بالا، قیمت‌گذاری مناسبی هم آینه‌ها داشته باشن. هر آینه‌ای رو مطابق دلخواه خودتون می‌تونین سفارش بدین، چرا که امکان خصوصی‌سازی هم وجود داره.

علاوه بر موضوع کیفیت و قیمت، خدماتی هم در نظر گرفته‌شده تا بتونیم رضایت حداکثری مشتریان خودمون رو کسب کنیم. به همین منظور بر روی تمامی آینه‌های تولیدی، گارانتی یکساله و ضمانت بی قید و شرط تعلق می‌گیره. همچنین در صورت نداشتن رضایت از محصول سفارشی خودتون، امکان بازگشت و مرجوع آینه هم وجود داره. ضمانت بی‌ قید و شرط روی آینه‌های تولیدی وجود داره. که به‌عنوان مثال اگر آینه در مسیر یا در محل استفاده خودش دچار مشکل شد، امکان تعویض اون فراهم هست. تمام تلاش مجموعه بر این هست که بتونه ارائه آینه‌های باکیفیت و قیمت مناسب را با بهترین خدمات برای مشتریان خود داشته باشد.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه بک‌لایت

آینه آرایشگاه نورمخفی چرا آینه‌ای مناسب برای سالن‌های زیبایی هست

منظور از آینه آرایشگاه نورمخفی همان آینه بک‌لایت هست که در دسته‌بندی آینه‌های نورپردازی قرار می‌گیره. برای ایجاد نورپردازی آینه، از چراغ LED که به‌صورت نواری و ضخامت کم هست در پشت آینه استفاده میشه. به همین خاطر نوردهی آینه بک‌لایت به‌صورت مخفی هستش و نوردهی ملایم و طبیعی رو خواهد داشت. که موجب میشه تا مقابل آینه خیلی خوب روشن بشه. بنابراین این ویژگی نورپردازی آینه بک‌لایت برای فضای آرایشگاه و سالن زیبایی بسیار کاربردی هست. چراکه نور ایجاد شده باعث میشه تا چهره نمایش‌ داده شده در آینه، روشن‌تر و واضح‌تر بشه. به‌خصوص در قسمت میکاپ و آرایش، این آینه بسیار کاربردی خواهد بود و دید بهتری رو ایجاد می‌کنه.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه قدی

آینه آرایشگاه نورمخفی علاوه بر کاربرد مهمی که در آرایشگاه و سالن‌زیبایی داره، از نظر ظاهری هم می‌تونه این فضا رو چندین درجه ارتقا ببخشه و به جذابیت بیشتر اون اضافه کنه. دکوراسیون و طراحی سالن‌زیبایی موضوع بسیار مهمی هست که در دنیای امروزی بسیار به اون پرداخته میشه. یکی از موارد مهم و موثر در این مورد آینه هست که به‌دلیل استفاده در سطح گسترده از اون، نقش مهمی رو در زیبایی فضای سالن داره. بنابراین باید آینه‌ای با عملکرد عالی و ظاهری زیبا انتخاب کرد که آینه نورمخفی گزینه ایده‌آلی خواهد بود.

طراحی دکوراسیون و زیبایی موضوعی هست که می‌تونه در جذب افراد به این فضا و ایجاد حس خوب در اون‌ها و همینطور افرادی که در اون مشغول به‌ کار هستن، موثر باشه. به همین دلیل امروزه به این مسئله توجه ویژه‌ای میشه. که با انتخاب آینه آرایشگاه نورمخفی میشه تا حد بالایی این خواسته رو برطرف کرد.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه نوری

قابلیت‌های آینه آرایشگاه نورمخفی

آینه آرایشگاه نورمخفی خارج از این که کاربرد مهم و ظاهر زیبایی داره، می‌تونه دارای قابلیت‌های فوق‌العاده دیگه‌ای هم باشه که موجب تمایز با آینه‌های موجود دیگه شده.

. قابلیت تنظیم نور یکی از این قابلیت‌هاست که بسیار کاربردی هستش. به این صورت که اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتری باشه، میشه میزان نور رو افزایش یا کاهش داد تا به نور دلخواه و مورد نیاز خود رسید.

. نورپردازی آینه آرایشگاه نورمخفی می‌تونه رنگ‌های متفاوتی داشته باشه. اما با توجه به این که در آرایشگاه و سالن زیبایی نیاز به نور طبیعی وجود داره، بنابراین آفتابی و مهتابی انتخاب خیلی مناسبی برای این فضا هستن. اما این امکان هست تا در کنار این رنگ‌ها، رنگ‌های دیگه‌ای هم انتخاب کنین و خیلی راحت هر زمان که دوست داشتین این تغییر رنگ رو اعمال کنین.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه نورمخفی

. کاربرد تایمر و دماسنج در آینه آرایشگاه نورمخفی این امکان رو ایجاد می‌کنه تا روی صفحه آینه، نمایش زمان و همینطور دمای محیط صورت بگیره.

. امکان خیلی جذاب دیگه برای آینه آرایشگاه نورمخفی امکان پخش موسیقی و ویدئو هست که می‌تونه به جذابیت هرچه بیشتر آینه، کمک کنه. تا بتونین در زمان انجام کار، همزمان از طریق آینه به موسیقی دلخواه خودتون هم گوش بدین.

آینه آرایشگاه نورمخفی به چه شکل‌هایی می‌تونه به کار برده بشه

دیواری

رایج‌ترین حالتی که میشه برای آینه آرایشگاه نورمخفی به کار برد، حالت دیواری اون هست. آینه دیواری مزیت بزرگ اون این هست که نصب راحتی داره و پس از نصب هم در جای کاملا ثابتی قرار می‌گیره. علاوه بر این نصب آینه روی دیوار، تنها قسمتی از دیوار رو اشغال می‌کنه و از مساحت فضا چیزی کم نمی‌کنه. بنابراین موجب میشه تا فضای سالن کاملا حفظ بشه و بتونین از اون برای موارد دیگه استفاده کنین.

آینه آرایشگاه نورمخفی دیواری خودش هم به صورت‌های مختلفی می‌تونه باشه. مثل این که ابعاد آینه از ابعاد بزرگ و قدی تا ابعاد کوچکتر قابلیت کاربرد داره. که می‌تونه بر اساس فضای موجود و سلیقه‌شخصی و نیازی که وجود داره، انتخاب صورت بگیره.

رومیزی

آینه آرایشگاه نورمخفی رومیزی هم یک شکل رایج برای آینه آرایشگاهی هست که مزیت‌های خودش رو داراست. با استفاده از آینه رومیزی، می‌تونین از میز اون هم برای قرار دادن وسیله‌های مورد نیاز استفاده کرد تا محیط سالن مرتب‌تر به نظر برسه. همچنین روی میز هم وسیله‌هایی که در حین کار موردنیاز هستن، می‌تونن قرار بگیرن تا دسترسی بهشون بسیار ساده باشه.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه بک‌لایت آرایشی

ابعاد آینه رومیزی اغلب متناسب با میز خودش هست تا در این صورت آینه هم در حالت ایمن قرار بگیره و هم هماهنگی اون موجب زیباتر دیده‌شدن آینه و فضای کلی سالن بشه.

ایستاده

آینه آرایشگاه نورمخفی حالت دیگه‌ای که میشه اون رو مورد استفاده قرار داد، به‌صورت ایستاده هست. آینه ایستاده آرایشگاه شکل زیبایی داره و وقتی در فضای سالن زیبایی هم مورد استفاده قرار می‌گیره، فضای زیباتر و جذاب‌تری رو ایجاد خواهد کرد. برای استفاده از آینه ایستاده میشه از قاب یا پایه‌های مختلفی استفاده کرد تا آینه در حالت ایستایی قرار داده بشه.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه قدی آرایشگاه

برای آینه آرایشگاه نورمخفی در حالت ایستاده ابعادی که معمولا به کار میره، به‌صورت قدی هست و فضای بیشتری رو در این صورت آینه نشون خواهد داد. تا بتونین دید کامل‌تری رو در این نوع از آینه داشته باشین.

آویزی

آینه آویزی هم حالت جذاب دیگه‌ای هست که آینه آرایشگاه نورمخفی می‌تونه به اون صورت به کار بره. آینه آویزی شکل مدرنی هستش که برای آرایشگاه‌های مختف و به‌روز قابلیت استفاده داره. برای آویز آینه، گزینه‌های مختلفی وجود داره که از بین اون‌ها می‌تونین برحسب سلیقه خودتون و دکوراسیون موجود، گزینه موردعلاقه‌تون رو انتخاب کنین. در این بین برای آویز آینه میشه به بند چرمی، زنجیر فلزی، کنف و… اشاره کرد. که هر کدوم از زیبایی مخصوص به خودشون برخوردارن و می‌تونن فضای زیبایی رو ایجاد کنن.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه نورمخفی

اما آینه آرایشگاه نورمخفی آویزی معمولا ابعاد خیلی بزرگی نداره. برای انتخاب ابعاد اون معمولا از آینه‌های سایز متوسط و کوچک‌تر استفاده میشه.

دوطرفه

آینه دوطرفه هم یکی از کاربردی‌ترین حالت‌هایی هست که برای آینه آرایشگاه نورمخفی می‌تونه مورداستفاده قرار بگیره. آینه دوطرفه آرایشگاهی امکان فوق‌العاده‌ای که ایجاد می‌کنه در این هست که از هر دو طرف اون امکان استفاده به‌صورت همزمان وجود داره. برای استفاده از آینه دوطرفه، اون رو در قسمت‌های میانی سالن قرار میدن تا امکان استفاده از هر دو سمت اون فراهم بشه.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه دوطرفه

آینه نوری دوطرفه باعث استفاده حداکثری از فضای موجود میشه. چون همزمان به دو نفر می‌تونین خدمات زیبایی خودتون رو ارائه بدین. که با یک آینه این اتفاق میفته. به همین دلیل هم هست که تازگی‌ها این آینه خیلی مورد توجه قرار گرفته. همچنین محدودیت خاصی در انتخاب آینه آرایشگاه نورمخفی دوطرفه وجود نداره. و بسته به فضای میانی و خالی سالن، می‌تونین ابعاد مناسب رو انتخاب کنین.

باکس‌دار

آینه آرایشگاه نورمخفی شکل کاربردی دیگه‌ای که میشه برای اون در نظر گرفت، به‌صورت باکس‌دار هستش. باکس در قسمت پشت آینه قرار می‌گیره و میشه از اون برای قرار دادن لوازم مورد نیاز استفاده کرد. تا فضای آرایشگاه و سالن زیبایی بسیار مرتب‌تر و شکیل‌تر به‌نظر برسه. این آینه به‌خصوص برای فضاهای کوچیک بسیار توصیه میشه. چون آینه باکس رو با هم در یک‌جا دارین و دیگه نیازی به فضای اضافی‌تر نیست.

آینه آرایشگاه نورمخفی
آینه آرایشگاه نورمخفی

برای سفارش انواع آینه آرایشگاه نورمخفی و دریافت مشاوره هم می‌تونین با شماره‌‌ی 09357015855 تماس بگیرین. هر آینه‌ای هم که بخواین در کمترین زمان با ضمانت کامل تولید میشه. ثبت سفارش از هر نقطه در کشور هم انجام میشه. آدرس کارگاه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ