آینه گرد برای سالن آرایش

بهترین نوع آینه سالن آرایش

سلام خیلیاتون دنبال بهترین نوع آینه سالن آرایش می‌گردین ما تو این مقاله در مورد انواع آینه‌های مدرن و لاکچری که نور‌های مختلفی دارن توضیح می‌دیم تا بتونین به راحتی آینه‌ی خودتون رو بپسندین و انتخاب کنین.بدون شک شما یکی از بهترین میکاپ آرتیست و گریمور‌های شهر خودتونین که به دنبال خاص‌ترین آینه‌ها هستین.ما تو این مقاله گلچینی از بهترین آینه‌ها با زیباترین طرح‌های اروپایی و جدید رو براتون آماده کردیم با ما همراه باشین….

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

امروزه آینه‌های خیلی زیادی با توجه به شرایط و نیاز کاربری هر فردی تولید و توزیع می‌شه و مثل زمان قدیم نیست که یه نوع آینه‌ی ساده‌ی عهد قجر وجود داشته باشه و تا دستشویی و اتاق خواب و سالن آرایشگاه همه از همون مدل باشه.تو عصر جدید هر شرکتی متناسب با فضای کاربری آینه‌ی مخصوص به اون محیط رو طراحی می‌کنه و کلی تحقیق می‌کنه تا با داشتن اون آینه افراد کار راحت تری برای ارائه خدمات داشته باشن.

اگه شما هنوز از آینه‌های قدیمی استفاده می‌کنین سریعا اقدام کنین و دست بجنبونین و جای آینه‌های قدیمی‌تون رو با آینه‌های مدرن و لاکچری که خاص پسند هستن و تموم رقیباتون دارن از اونا استفاده می‌کنن عوض کنین و آینه‌های جدید و مدرن رو خریداری کنین.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

اگه هنوز نمی‌دونین کدوم آینه برای سالن شما بهتره کافیه با شماره همراه 09357015855 تماس بگیرین و از طراحان و مشاوران ayneha بخواین که شما رو راهنمایی کنن تا بهترین آینه رو با توجه به تجربه‌ برای شما مدنظر بگیرن.این مورد رو هم در نظر داشته باشین که با ثبت سفارش به صورت اینترنتی از ترس و استرس شکستن آینه در حین جابه‌جایی در امان هستین چون آینه‌ی خودتون رو نصب شده تو سالن آرایشگاهی‌تون تحویل می‌گیرین.

علاوه بر اون این آینه‌ها برای شما ضمانت و گارانتی یک ساله‌ی بی قیدو شرط رو دارن و اگر هر اتفاقی برای آینه‌ی شما به جز شکستگی رخ بده همکاران ayneha درصدد رفع برای تعویض یا تعمیر به محل گفته شده اعزام می‌شن.با ثبت سفارش اینترنتی دیگه احتیاجی به رفتن به محل ندارین و تو زمان و وقت و تو کاهش آلودگی‌های زیست محیطی هم صرفه جویی می‌کنین.

انواع بهترین نوع آینه سالن آرایش

  • آینه سالن آرایش مدل بک لایت
  • آینه سالن آرایش مدل هالیوودی یا چراغ‌دار
  • آینه نوری برای سالن آرایش مدل قاب‌دار
  • آینه سالن آرایش لمسی یا حسگری
  • آینه سالن آرایش مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه سالن آرایش مدل حکاکی شده مدل آویزی
  • بهترین نوع آینه سالن آرایش مدل دو طرفه
  • بهترین نوع آینه سالن آرایش مدل قدی یا یک سره
بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش مدل بک لایت

یکی از بهترین آینه‌های موجود تو سالن آرایشی آینه‌های بک‌لایته که علاوه بر مدرنیته بودن آینه، زیبایی و نظم خاصی رو به سالن آرایشی شما می‌بخشه.این آینه‌ها به گونه‌ای تعبیه شدن که با داشتن نور مخفی پشت آینه و لامپ‌های ال ای دی نور‌های لایت و ملایمی رو وارد فضا می‌کنن.و باعث زیبایی چشمگیری در فضا می‌شن. با اطمینان می‌تونیم بهتون پیشنهاد کنیم که با گرفتن این نوع آینه‌ها یکی از خاص‌ترین سالن‌های آرایشی رو خواهید داشت.این نوع آینه‌ها از طریق‌های مختلفی هم خاموش و روشن می‌شن که در ادامه در مورد اونا هم توضیح می‌دیم.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش مدل هالیوودی یا چراغ‌دار

بهترین نوع آینه برای سالن‌های آرایشی که مخصوص میکاپ‌کاران و گریمور‌ها تعبیه شده آینه‌های هالیوودیه که این آینه‌ها به طوری تعبیه شده که دور تا دور اون‌ها به فاصله‌ی مرتب چراغ و لامپ‌های ال ای دی تعبیه شده که با روشن کردن این لامپ‌ها نور خیلی زیادی وارد محیط می‌شه و قسمت خیلی زیادی رو روشن نگه می‌داره این نور مناسب باعث می‌شه تموم عیوب میکاپ و آرایش دیده بشه و میکاپ کار بتونه بهترین نوع آرایش رو به مشتری تحویل بده.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

آینه نوری برای سالن آرایش مدل قاب‌دار

هر نوع آینه‌ای که برای سالن آرایشی‌تون مدنظر دارین رو می‌تونین قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدین.اما قبل از سفارش به این نکته توجه کنین که مدل قاب با نوع دکوراسیون سالن شما همخونی داشته باشه و باعث نازیبایی محیط نشه‌.به طور مثال و معمول بهتره برای محیط و سالن‌هایی به سبک سلطنتی از قاب‌هایی با رنگ‌های گرمتر مثل بژ یا طلایی استفاده کنین و یا برای سالن‌های مدرن بهتره از رنگ‌های خنثی مثل سفید یا طوسی بیشتری که باعث شلوغی فضا نمی‌شن استفاده کنین.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

بعد از رنگ و مدل قاب نوبت به جنس و نوع قاب می‌رسه قاب ها می‌تونه از جنس‌های مختلفی مثل یو پی وی سی ، ام دی اف ، چوب و یا فلز باشه که به نسبت شرایط و محیط می‌تونه از جنس‌های مختلفی استفاده بشه. اما توصیه می‌شه که در محیط‌های مرطوب که رطوبت بیشتره از جنس‌هایی مثل چوب استفاده نشه.

آینه سالن آرایش مدل ریموت دار کنترلی

اگه مدل انتخابی شما آینه‌ی نورداره باید از یه روش بتونین این آینه رو خاموش و روشن کنین.یکی از این روش‌ها از راه داشتن یه ریموت کنترل‌دار میسره به طوری‌که با داشتن یه ریموت تو هر نقطه از سالن آرایشی خودتون که باشین می‌تونین با زدن دکمه‌ای نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین.با این روش چون با آینه هیچ تماس و برخوردی ندارین باعث می‌شه آینه کمتر کثیف بشه و لکی روی اون نباشه.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش لمسی یا حسگری

نوع دیگه برای خاموش و روشن کردن نور آینه‌ی سالن شما از راه لمس کردن آینه‌ تعبیه شده‌.تو این نوع از آینه‌ها روی آینه نقطه‌ای تعبیه می‌شه که با لمس انگشت دست بر روی آینه می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا حتی اگه می‌خواین آینه‌ی چند رنگ داشته باشین با سفارش اون می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو از آفتابی به مهتابی تغییر رنگ بدین.

بهترین نوع آینه سالن آرایش
بهترین نوع آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش مدل حکاکی شده مدل آویزی

شما می‌تونین برای بهتر دیده شدن و بالا بردن سطح کاری خودتون روی لوازم کاری خودتون رو حکاکی کنین و برند و لوگوی مورد نظر خودتون رو روی آینه بزنین‌.برای این روش در ابتدا باید به وسیله‌ی دستگاه سند پلاست یه لایه از روی آینه رو تراشیده کنین و لوگو و یا برند مورد نظر رو روی اون طراحی کرده و باعث جذابیت بیشتر آینه بشین.

آینه سالن آرایش مدل دو طرفه

اگه سالن بزرگی دارین می‌تونین از امکانات بیشتری بهره ببرین ، یکی از این امکانات اینه که به راحتی می‌تونین وسط سالن خودتون از آینه‌های دو طرفه استفاده کنین و فقط آینه‌ها رو دور تا دور دیوار نچینین و از دور دیوار برای امکانات دیگه استفاده کنین.

این نوع آینه‌های آرایشی دوطرفه در ابتدا در اروپا خیلی رواج داشتن و کم کم وارد ایران هم شدن و با استقبال بی‌نظیری هم روبه رو شدن و باعث شد طراحای زیادی مدل‌های جدید این آینه رو تولید کنن.

شما می‌تونین برای سفارش حضوری تشریف بیارین و سفارش خودتون رو از نزدیک ببینین

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ