آینه نوری آفتابی برای سالن آرایش

آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش
آینه سالن آرایش

آینه نوری برای گریم یکی از وسایلی هست که در آرایشگاه‌ها جزو مهم‌ترین ابزار به حساب میاد که باید آینه هایی شفاف در اندازه و طرح های مناسب کار گریم استفاده کرد .کارگاه تولیدی آینه ها آینه های مخصوص آرایش طراحی می‌شه که جنس اونا بسیار مهمه .چون باید شفافیت زیادی داشته باشن تا دید بهتری به شما و مشتری بدن. همونطور که می‌دونین الان رقابت‌های زیادی بین کسایی که کار میکاپ انجام میدن و سالن‌های آرایشگاه دارن هست. برای اینکه شما هم جزو کسایی بشین که حرف اولو تو شهرتون می‌زنن و بسیار معروف هستن باید از وسایل‌های خاص و تخصصی استفاده کنین. اگه شما وسایل حرفه ای و سالنی زیبا و مدرن و خاص داشته باشین حتماً نصف راه رو رفتین و برای معروف شدن فقط کافیه که تو کار خودتون تخصصی ورود پیدا کنین و یک فرد متخصص در کار آرایش و گریم بشین.

آینه سالن آرایش
آینه گرد نوری

مطمئناً شما که اومدین و به سایت‌های مختلف سر زدین فردی هستین که ذوق زیادی داره و دوست داره فضای سالن‌اش بروز باشه. پس تا اینجا راه رو درست اومدین و فقط برای اینکه بهترین انتخاب رو داشته باشین می‌تونین از طراحان متخصص دکوراسیون داخلی ayneha کمک بگیرین.

آینه سالن آرایش

مزیت خرید از کارگاه آینه ها

مزیتهای زیادی وجود داره که شما از کارگاه آینه‌ها خریدتون رو با خیال راحت و مطمئن انجام بدین. یکی از این مزیت‌ها اینه که تمامی محصولاتی که از کارگاه تهیه می‌کنین گارانتی یک ساله دارن و این گارانتی بدون قید و شرطه. یعنی تو این یک‌سال اگه هر قسمت مختلف ازاین آینه که تهیه کردین کار نکنه ما نیروها مجرب رو به محلی که آینه اونجا نصب هست میفرستیم تا اگه مشکل خاصی نباشه همونجا قطعه رو عوض کنن و یا تعمیرش کنن اما اگه مشکل کمی سخت باشه و نیاز به دستگاه وجود داشته باشه آینه رو به کارگاه می‌برن و اونجا تعمیر می‌کنن و برای شما می‌فرستن.

آینه سالن آرایش

شاید این نگرانی رو داشته باشین که موقع ارسال آینه‌تون تو راه بشکنه .حق دارین چون آینه یک وسیله ظریف و شکننده هست که با ضربه کوچیکی امکان ترک خوردن و شکستن‌اش وجود داره. اما با تجربه‌ای که داریم و با بسته‌بندی محکم که دور آینه می‌پیچیم اصلا نگران این موضوع نباشین.‌

آینه سالن آرایش

اگه این مزیت رو به شما بگیم شاید باورش براتون سخت باشه اما این واقعیت داره. وقتی شما بعد از اینکه آینه ای رو انتخاب کردین و ما اون آینه رو برای شما طراحی کردیم و به مرحله تولید رسوندیم بعد از اینکه آینه به دست‌تون رسید و شما از آینه خوش‌تون نیومد ما اون محصول رو از شما پس می‌گیریم و هزینه رو برمی‌گردونیم.با این مزیت‌هایی که با خرید کردن از کارگاه آینه ها به دست میارین دیگه نگران چی هستین. پس همین الان با شماره 09357015855 تماس بگیرین و سفارش‌تون رو ثبت کنین هر سوالی هم دارین می‌تونین از مشاوران متخصص ayneha بپرسین.

آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش باید چه ویژگی‌های داشته باشه

نور پردازی شده باشه

آینه هایی که امروزه برای آرایش کردن و آرایشگاه ها تولید می‌شن مخصوص این کار هستن و مشخصه‌های خاص دارن. یکی از این مشخصه‌ها اینه که آینه های آرایش و گریم و سالن‌های آرایشی دارای نور پردازی هستن و این نورپردازی با استفاده از لامپ‌های ال ای دی که کیفیت بسیار عالی هم دارن انجام می‌شه.تمام گریمورهای متخصص که در صدا و سیما و مشاغلی مهم کار می‌کنن از آینه های مخصوص و دارای نورپردازی استفاده می‌کنن تا یک گریم دقیق رو داشته باشن.خیلی موقع‌ها واسه همه ما پیش اومده که تو خونه یه جایی که نور وجود نداشته آرایش کردیم که وقتی به بیرون از خونه رفتیم و نور مناسب بوده دیدیم که چقدر رنگ آرایش و میزان آرایش‌مون با اونی که تو خونه انجام دادیم فرق داره و کلی تو ذوق‌تون خورده. برای اینکه این اتفاق نیوفته و شما آرایشی که می‌خواین رو دقیق انجام بدین از آینه های نورپردازی شده که بهشون آینه های هالیوودی و بک لایت می‌گن استفاده کنین.

آینه سالن آرایش

باید شیک و خاص باشه

برای اینکه مشتری رو جذب کنین باید فضای لوکس و آرامش بخش رو فراهم کنین تا مشتری احساس راحتی کنه و همیشه انتخاب اونا شما باشین. تمامی آینه هایی که توی کارگاه آینه ها تولید می‌شن جزو جدیدترین مدل‌های به روز دنیا هستن و حتی بعضی از مدل‌ها رو اولین تولیدکنندشون، کارگاه آینه ها بودن چون همیشه به این فکر می‌کنیم که نیاز مشتری‌مون چی هست و سعی می‌کنیم اون آینه رو براش طراحی کنیم و بسازیم.

آینه سالن آرایش

درجه تنظیم نور داشته باشه

آینه سالن آرایش دارای نورپردازی حتماً باید طوری باشه که بشه نورشو تنظیم کرد. بعضی از سالن های آرایش نور طبیعی کافی برای آرایش کردن ندارن و باید حتما نور آینه ها رو روشن کنیم. و نور آینه ها رو به بالاترین درجه حدشون برسونیم تا بتونیم یک میکاپ عالی رو داشته باشیم. نور آینه ها رو می‌شه به روش‌های ریموتی ویا تاچ کم و زیاد کرد.

آینه سالن آرایش

مدل‌های خاص آینه سالن آرایش

  • آینه سالن آرایش مدل آینه بک لایت
  • آینه سالن آرایش مدل هالیوودی
  • آینه سالن آرایش مدل پایه دار
  • آینه سالن آرایش مدل چرخ دار
  • آینه سالن آرایش مدل ایستاده
  • آینه سالن آرایش مدل قدی
  • آینه سالن آرایش مدل رومیزی
  • آینه سالن آرایش مدل دوطرفه
  • آینه سالن آرایش مدل ریموتی
  • آینه سالن آرایش مدل تاچ
  • آینه سالن آرایش مدل حسگری
  • آینه سالن آرایش مدل هوشمند
  • آینه سالن آرایش مدل صفحه نمایش دار
  • آینه سالن آرایش مدل قاب استیل
  • آینه سالن آرایش مدل قاب فلزی
  • آینه سالن آرایش مدل قابدار
  • آینه سالن آرایش مدل بدون قاب
آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش مدل صفحه نمایش دار

آینه هایی که مدرن هستن دارای صفحه نمایشگرن که روی این صفحه نمایش امکاناتی که آینه داره مشخصه و می‌تونین با این صفحه نمایش که به صورت لمسی کار می‌کنه تنظیمات لازم رو انجام بدین. مثلا آینه شما می‌تونه دارای چند رنگ باشه یا فقط به صورت آفتابی و مهتابی یا فقط یکی از این رنگ ها باشه.آینه‌هاتون می‌تونه به صورت ضدبخار تولید بشه و این دکمه ضد بخار روی این صفحه نمایش کارگزاری می‌شه که وقتی نیاز داشتین از این آپشن استفاده کنین و اون رو روشن کنین و اگه بخاری در محلی که آینه در اونجا نصب شده وجود داشته باشه اون بخارو از بین ببره تا شما یک آینه با دید شفاف و دقیق داشته باشین. آپشن‌های مختلف دیگه ای هم وجود داره که روی این صفحه نمایش گذاشته می‌شه مثلاً آینه تون می‌تونه دارای اسپیکر باشه و درگاه usb روی آینه نصب شده باشه و وقتی شما دکمه مورد نظر رو بزنین آهنگ شما شروع به خوندن کنه. روی این صفحه‌نمایش دماسنج، ساعت ،تاریخ نوشته می‌شه و شما می‌تونین اون رو تنظیم کنین.

آینه سالن آرایش

آینه سالن آرایش مدل هالیوودی

آینه سالن آرایش مدل هالیوودی یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها هست که همه ما علاوه بر اینکه در سالن های آرایشی از این آینه ‌استفاده می‌کنیم دوست داریم از این آینه ها تو خونه‌مون هم به خاطر نور زیادی که دارن داشته باشیم و تقریباً تمام کسایی که به ظاهر خود اهمیت میدن از این آینه ها نیاز دارن و دوست دارن که داشته باشنش چون این آینه‌ها یک دیده دقیق و کامل بهشون میده. لامپهای روی آینه هالیوودی رو می‌تونیم یکی در میون به رنگ‌های آفتابی و مهتابی نصب کنین تا یک نور طبیعی به محیط ببخشه و شما بتونین به راحتی یک گریمی زیبا انجام بدین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ