آینه گریم نور آفتابی

آینه گریم نور آفتابی

آینه‌ها جایگاه خیلی ویژه‌ای در زندگی انسان‌ها دارن. به‌طوری که امروزه یکی از لوازم روزمره ضروری رو میشه آینه حساب کرد. این اهمیت بالای آینه موجب‌شده تا پیشرفت‌های خیلی خوبی در این زمینه رخ بده و آینه‌های خیلی متنوع با عملکرد بهتر معرفی بشن. که همونطور که می‌بینیم استفاده از آینه‌های ساده قدیمی خیلی کم‌تر شده و در موارد محدودی از اونا برای کاربردهای معمول استفاده می‌شه. اما برای کارهایی مثل گریم میکاپ دیگه آینه‌های معمولی جایگاهی ندارن. و آینه‌های جدیدی مثل آینه گریم نور آفتابی ارائه شدن که خیلی تخصصی و زیبا هستن.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

چرا آینه گریم نور آفتابی برای انجام گریم پیشنهاد می‌شه

آینه گریم نور آفتابی همونطور که از اسم اون مشخصه آینه‌ای برای گریم هست که مورد استفاده قرار می‌گیره. در این آینه از چراغ‌های LED استفاده می‌شه که این چراغ‌ها وظیفه نورپردازی آینه رو بر عهده دارن. این نور به‌صورتی هست که وقتی شما مقابل آینه قرار می‌گیرین، چهره شما کاملا واضح و روشن در آینه نمایش داده می‌شه. بنابراین می‌تونین با دقت بیشتری که ایجاد می‌شه، روی صورت خودتون گریم و میکاپ انجام بدین. حتی وقتی که توسط فرد دیگه‌ای گریم می‌شین، آینه گریم این امکان رو میده که فرد آرایشگر و گریمور بتونه با اشراف بیشتری که روی چهره شما داره کارش رو انجام بده.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

برای گریم نور باید در حالت طبیعی باشه و نباید ار نورهای رنگی برای آینه گریم استفاده کرد. بنابراین آینه گریم نور آفتابی یک نور زرد ملایم و بسیار طبیعی داره که چهره رو به‌صورتی که در واقعیت خودش هست، روشن‌تر و واضح‌تر می‌کنه. البته نور مهتابی هم نور خوبی برای گریم هست که اگر تمایل داشته باشین می‌تونین درخواست کنین که چراغ‌ها یکی در میون آفتابی و مهتابی باشن تا همزمان بتونین از این دو نور طبیعی استفاده کنین.

البته نوع دیگه‌ای از آینه‌ها هستن که اونا هم نورپردازی دارن. به این آینه‌ها بک‌لایت می‌گن که در این آینه‌ها نور به‌صورت مخفی تابیده می‌شه. چون چراغ LED پشت آینه قرار داده می‌شه و از اون راه نورپردازی دارن که به این آینه‌ها آینه بک‌لایت میکاپ می‌گن.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

دلیل خرید آینه گریم نور آفتابی از کارگاه ayneha چیه

کارگاه تولیدی ayneha تولیدکننده انواع آینه ازجمله آینه گریم نور آفتابی با بهترین کیفیت هست. ما از بهترین مواداولیه و تجهیزات و نیروی متخصص بهره می‌گیریم تا بتونیم محصولی با کیفیت بالا به مشتریان خودمون ارائه بدیم. علاوه بر این که مجموعه ما مدعی ارائه‌دهنده بالاترین کیفیت هست، سعی داره تا بهترین خدمات هم برای متریان خودش رو داشته باشه. به همین منظور ضمانت بی قید و شرط روی تمام محصولات تولیدی داره. منظور از بی قید و شرط اینه که اگر آینه دچار کوچک‌ترین مشکلی بشه، پشتیبانی کامل از محصولات داره. به‌عنوان مثال اگر آینه دچار شکستگی در محل دریافت و… بشه، ما سریعا براتون تعویض می‌کنیم.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

با وجود همه این خدمات، گارانتی یک‌ساله هم درنظر گرفتیم تا حتی اگر در طول یک‌سال که آینه رو خریداری کردین، مشکل یا اختلالی برای آینه به‌وجود بیاد به‌صورت کاملا رایگان براتون رفع می‌کنیم. تمام سعی ما بر این هست که بتونیم آینه‌ای با کیفیت و قیمت مناسب با بهترین خدمات رو برای شما عرضه کنیم. به همین دلیل بخش فروش هم به عهده خودمون هست تا با حذف واسطه‌هایی که در این بین هستن بتونیم درنهایت با وجود همه مشکلات، بهترین قیمت هم برای شما داشته باشیم.

اما همونطور که خودتون در جریان هستین نوسانات قیمت در مورد مواد اولیه هر روزه وجود داره، با این وجود ما سعی کردیم که قیمت‌های مناسبی با همه خدمات داشته باشیم. شما هم برای خرید آینه گریم نور آفتابی بهتره که همین امروز اقدام کنین تا بتونین با مناسب‌ترین قیمت آینه‌ای کاربردی و خیلی زیبا داشته باشین.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

آینه گریم نور آفتابی در چه فضاهایی کاربرد داره

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی رو شاید بشه مهم‌ترین جایی دونست که آینه گریم نور آفتابی می‌تونه در اون کاربرد داشته باشه. چون در این فضا گریم و میکاپ به‌صورت تخصصی به افراد مختلف ارائه می‌شه. به همین دلیل آینه‌ای باید باشه که بتونه با شفافیت بالا چهره رو در خودش نمایش بده. بنابراین بهترین انتخاب برای آینه آرایشگاه، آینه‌ای هست که خودش هم با استفاده از چراغ‌هایی نور ساطع کنه. پس آینه گریم نور آفتابی گزینه خلی خوبی برای این فضا هست. درواقع آینه گریم نور آفتابی به‌قدری مورد توجه قرار گرفته که دیگه در آرایشگاه و سالن زیبایی از آینه‌های ساده استفاده نمی‌شه و آینه‌های نورپردازی جای اونا رو گرفتن.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

شما با کاربرد آینه گریم نور آفتابی در سالن‌تون هم آینه‌ای با عملکرد خیلی بهتر دارین و هم اینکه فضا خیلی زیباتر از اونچه که هست، به‌نظر می‌رسه. به این صورت که تنها با به‌کار بردن این آینه می‌تونین فضای کاری خودتون صد پله ارتقا بدین. دکوراسیون فضا امروزه خیلی اهمیت داره و می‌تونه یکی از فاکتورهایی باشه که در انتخاب آرایشگاه مناسب برای افراد در ذهن‌شون تاثیرگذار باشه.

خونه

خونه هم یکی از فضاهایی هست که آینه گریم نور آفتابی در اون از موارد ضروری می‌تونه باشه. چون اغلب در اتاق‌خواب آینه‌ای به‌عنوان آینه آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه گریم به‌دلیل ویژگی‌ها و مشخصاتی که داره، برای این نوع از آینه ایده‌آل‌ترین هست. شما فقط با خرید آینه گریم نور آفتابی و یا تعویض اون با آینه ساده قدیمی خودتون، می‌تونین تغییرات شگرفی رو در محیط خودتون ایجاد کنین. و به‌طور کلی فضا و دکوراسیون رو هزاران برابر زیباتر و جذاب‌تر کنین.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

این آینه به‌جهت نورپردازی که داره باعث می‌شه تا هنگام گریم و میکاپ شما بتونین تسلط بیشتری داشه باشین و در نهایت هم میکاپی رضایت‌بخش انجام بدین. حتی اگر شما مهارت خاصی هم در میکاپ و آرایش نداشته باشین، این آینه خیلی کمک می‌کنه تا با دید خوبی که دارین بتونین میکاپ خیلی خوبی رو با دقت انجام بدین. علاوه بر این فضای اتاق شما رو این آینه زیباتر می‌کنه و موجب می‌شه تا بزرگ‌تر هم به نظر برسه. چون در کل آینه‌ها در بزرگنمایی فضاها نقش دارن که این آینه با نورپردازی خودش نقش بیشتری در این موضوع داره.

اتاق گریم

اتاق گریم در سینما و تلویزیون هم از فضاهایی هست که به آینه نیاز جدی داره. گریم در این صنعت خیلی مهمه و یک کار حساس و خیلی ظریف هم محسوب می‌شه. پس نیاز به نور کافی داره و همینطور آینه‌ای شفاف که بتونه با وضوح کامل چهره رو در آینه نمایش بده. با این توضیحات قطعا پیشنهاد ما به شما آینه گریم نور آفتابی هست که مقابل خودش رو بدون این که سایه‌ای ایجاد کنه روشن می‌کنه. این روشنایی درست و به اندازه کافی دید خیلی خوبی به گریمور میده تا بتونه با تسلط بیشتری کار گریم انجام بده. فرد بازیگر هم به‌طور کامل در جریان مراحل کار قرار می‌گیره.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

این آینه به‌دلیل نور خوبی که ایجاد می‌کنه، قطعا در نتیجه رضایت‌بخش موثر هست. چون از همون ابتدای کار تمام مراحل با وضوح و روشنی خوبی پیش میره.

قابلیت‌های آینه گریم نور آفتابی چه مواردی هست

آینه گریم نور آفتابی نورپردازی خیلی خوبی داره. اما این نورپردازی تنها قابلیت و مشخصه آینه گریم نیست. بلکه این آینه می‌تونه دارای قابلیت‌های دیگه‌ای هم باشه که در زیر به اون‌ها اشاره می‌کنیم:

. نور چراغ‌های آینه قابلیت تنظیم داره. منظور این هست که می‌تونین میزان نور رو زیادتر یا کمتر کنین تا به نور دلخواه و مورد نیازتون برسین.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

زمان گریم و میکاپ مقابل آینه گاهی نیازه که بعضی از قسمت‌های صورت رو از دید نزدیک‌تری ببینین. برای این کار می‌شه روی آینه، یک آینه‌ خیلی کوچیکی که بزرگنمایی مثلا 10 برابری داره کار گذاشته می‌شه تا بتونین با دید خیلی خوبی روی چهره تسلط داشته باشین.

. شما هنگام گریم مقابل آینه نوری هوشمند می‌تونین همزمان به موسیقی و یا پادکست موردعلاقه‌تون هم گوش کنین. که این امکان فقط با آینه گریم نور آفتابی میسر می‌شه. و در این صورت می‌تونین از زمان‌هاتون نهایت اسفاده رو ببرین.

آینه گریم نور آفتابی
آینه گریم نور آفتابی

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن.

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ