آینه گریم تاچ

آینه گریم تاچ

آینه گریم تاچ نوعی از آینه هالیوودی هست .که در واقع با داشتن نوری که در سطح کار میکاپ‌های حرفه‌ای تامین می‌کنه باعث بهبود کیفیت کار گریمور و آرایشگر میشه.

امروزه تو دیگه نمی‌تونی تو هیچ آرایشگاه و سالن زیبایی مدرنی اثری از آینه‌های ساده که کیفیت چندانی هم نداشتن ، پیدا کنی . که این امری بعید و دور از انتظار هم نیست. چراکه همه دنبال پیشرفت و رشد کاری هستن. و از هر وسیله‌ای که کارشون رو سرعت بده یا به ظاهر فضای کارشون انرژی و پویایی بده استقبال می‌کنن.

آینه قدیمی که در چند دهه گذشته هم هنوز ردی از این آینه‌ها در سالن‌ها وجود داشت دیگه توانایی تامین انتظارات آرایش مطلوب و مدنظر مشتری رو نداشتن برای همین گسترش آینه‌های هوشمند نوری در سالن‌های آرایشی همه‌گیر شد. زیرا که مزایای این آینه‌ها در آرایش‌های حرفه‌ای فوق‌العاده تاثیرگذار بود.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

تو فکر رشد کاری هستی اما هنوز آینه گریم تاچ نداری ؟

اگه میخوای که آرایش و میکاپی که برای مشتری انجام میدی تو روشنایی و نور کافی صورت بگیره ، اما فضای سالن‌ات زیاد نورگیر نداره ، یا در ساعات پایان روز و هنگام غروب آفتاب آرایشگاهت افت نوری پیدا می‌کنه ، من بهت آینه گریم تاچ رو معرفی می‌کنم. که چاره‌ی تمام کم و کاستی‌های نوری در سالنته.

این آینه مجهز به لامپ‌های نوری قوی در اطراف آینه‌اس. که روی قاب آینه یا خود آینه قرار دارن. نور حالت عمود و رو به مستقیم این آینه باعث محبوبیت بیشتر این آینه شده . این مزیت باعث میشه که آرایشگر یا گریمور خیالش از بابت تامین روشنایی راحت باشه. و مطمئن باشه که حتی اگه در فضایی قرار بگیره که نور کافی برای کارش وجود نداره ، آینه‌ای داره که روشنایی لازم رو براش مهیا می‌کنه. و بهش کمک می‌کنه تا کارش رو در کیفیت بالایی به اتمام برسونه.

این آینه قدرت انتخاب بالایی برای کاربر فراهم کرده . هم از لحاظ اینکه در انواع متنوعی تولید و ساخته میشه و هم اینکه کمپانی آینه‌ها قادر به ساخت مدل‌های سلیقه‌ای پیشنهاد شده از طرف خریداران هست. که هیچ محدودیتنی برای کاربر د ر ذاین زمینه وجود نداره. و از انواع طرح‌های موجود روی سایت گرفته تا اشکال خیالی ذهنش رو براش با کیفیتی مطلوب و با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنن.

برای خود من به شخصه خیلی جالبه که آینه‌ای داشته باشم که خودم طراح آینه‌ای بودم که اکنون دارمش.

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

می‌خوای که روی آینه گریم تاچ لوگوی خودت باشه ؟

وقتی که آینه گریم تاچ رو از کمپانی آینه‌ها سفارش دادی می‌تونی تو سفارشت ثبت کنی که اسم یا ارم خودت رو روی آینه‌ات داشته باشی . می‌دونی که ثبت لوگوهای یکسان که مختص خودته روی تمام آینه‌های سالن چقدر می‌تونه تو رو حرفه‌ای جلوه بده ؟

تمام ساعتی که برای مشتری خدمات گریم انجام میدی ، چشم مشتری به آینه‌اس. و همش لوگوی تو رو ، رو آینه مشاهده می‌کنه. و این آرم ملکه‌ی ذهنش میشه.و این نوعی تبلیغات و گسترش نام و نشان آرایشگاهته. و نوعی اعتبار کاری هم برات محسوب میشه و باعث اعتماد بیشتر مراجعه‌کنندگان میشه. پس یه لوگوی مناسب برا سالنت انتخاب کن که همه جوره گویای تصورات ذهنیت باشه.

چه رنگ‌های نوری برای آینه گریم تاچ مناسبه

این که چند لامپ روی آینه‌ات بخواد نصب بشه بستگی به سلیقه‌ی شخصی خودت داره. اما اینو باید در جریان باشی که اگه بخوای در تعداد چراغ آینه زیاده روی کنی یا تعداد کمتری از اون رو روی آینه ثبت سفارش کنی این ممکنه که آینه رو از حالت استاندارد خارج کنه. و باعث ایجاد سایه‌های نوری روی صورت مشتری باشه. پس بهتر اینه که این مورد رو به متخصصان این کار بسپاری تا تعداد استاندارد اونو خودشون تعیین کنن . تا کیفیت بالای نوری آینه رو تجربه کنی. تا بهترین‌ها رو در آرایش و میکاپ برای مشتری رقم بزنی.

آینه تاچ نوری گریم برات این اجازه رو میده تا بالا و پایین شدت نورش رو خودت تنظیم کنی. و هر میزان از نور که مدنظرت هست رو خودت تنظیم کنی. این مزیت کار آرایشت رو برات راحت می‌کنه. چونکه یکی از فاکتورهای مهم که در آرایش مهمه تنظیم نور مورد نیاز کار هست که این آینه اونو برات فراهم کرده.

رنگ‌هایی که برای این آینه تاچ وجود داره بسیار تنوع داره . اما چه بهتر که رنگ‌های آفتابی و مهتابی برای کارت انتخاب کنی ، تا اینکه رنگ طبیعی و واقعی کاری که روی صورت مشتری انجام دادی رو مشاهده کنی. و هماهنگی رنگ پوست مشتری رو با رنگ میکاپ هماهنگ کنی و یک گریم حرفه‌ای اونطور که در شان کارت باشه تحویل مشتری و مراجعه‌کننده بدی.

اما اگر این آینه رو برای دکوراسیون و زیبایی فضات لازم داری می‌تونی از هر رنگ نوری که تمایل داشتی انتخاب کنی.

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

آینه گریم تاچ در چه اشکالی استفاده میشه

آینه گریم تاچ رو میشه به صورت آینه قدی در آرایشگاه ، مزون ، منازل و .. مورد استفاده قرار داد . که باز هر مدلش رو که انتخاب کنی یه عالمه گزینه و طرح داره. که بستگی به نیاز فضا و نوع سلیقه و خواست خودت داره که کدومش رو بخوای برای محل کارت انتخاب کنی.

آینه‌‌های قدی به دلیل وسعت سطح کارشون باعث روشنایی بیشتری در فضات می‌شن . و دلبازی محیط سالن ، ارمغان نور و روشنایی این آینه میشه. این آینه‌ها به دلیل بزرگی ابعادش وزن نسبتا زیادی دارن .پس اگه قراره نوع متحرک آینه رو انتخاب کنی بهتره که این آینه زیر پایه‌هاش چرخی برای حرکتش داشته باشه. تا حرکتش به راحتی صورت بگیره و سختی تو تغییر دادن فضاش نداشته باشی.

یا که در نهایت آینه رو تو دیوار ثابت کنی. و دیگه نیاز نباشه که بخوای جاشو تغییر بدی.

این آینه به حالت رومیزی هم در سالن‌ها بسیار استفاده میشه. تا لوازم آرایشی رو روی میز قرار داده و نگرانی از بابت قرار دادن وسایل دم دستت برای آرایش نداشته باشی.

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

آینه تاچ گریم با کیفیت چه مشخصاتی داره


به دلیل اینکه آینه گریم تاچ یکی از مهمترین ابزارهای کاری در صنعت آرایش هست ، برای به دست آوردن بهترین نتیجه، باید مشخصات زیر رو در نظر گرفت:

1- کیفیت تصویر: آینه تاچ آرایشگاه باید دارای کیفیت تصویر بسیار بالا، رنگ‌های طبیعی و واقعی باشه تا رنگ پوست و محصولات آرایشی در اون به درستی نمایش داده بشه.

2- سایز آینه: سایز آینه باید به گونه‌ای باشه که هم با فضا همخونی داشته باشه. و خیلی نسبت به فضا بزرگ نباشه.و یا خیلی کوچیک نباشه که نشه مشتری خودشو راحت با نمای بیشتری در خود ببینه.

3- قابلیت تنظیم زاویه: آینه تاچ آرایشگاه باید دارای قابلیت تنظیم زاویه باشه تا به راحتی بتونین زاویه‌ای رو که برای آرایش مشتری نیاز هست تنظیم کنین.

4- قابلیت اتصال به سیستم صوتی: برخی آینه‌های تاچ آرایشگاه دارای قابلیت اتصال به سیستم صوتی هستن که امکان پخش موسیقی و یا پخش فیلم آموزشی رو برای مشتری فراهم می‌کنه.

5- قیمت متناسب: آینه تاچ آرایشگاه باید دارای کیفیت مطلوب با قیمتی متناسب باشه. و در مراحل تولید تا بدست مشتری رسیدن واسطه‌های زیادی دست به دست نشده باشه .

6- قاب و پایه‌ی جذاب در آینه‌های پایه دار : آینه تاچ آرایشگاه باید دارای قاب و پایه‌ی جذب کننده باشه که ظاهری مدرن و شیک به آینه بده.

7- لایه‌ی حفاظتی: برخی آینه‌های گریم تاچ دارای لایه‌ی حفاظتی هستن که از خط و خش پذیری بیشتر آینه جلوگیری می‌کنه و عمر مفید آینه رو افزایش می‌ده.

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

از کجا آینه گریم تاچ بخرم که تمام فاکتورهای بالا رو داشته باشه؟

کمپانی آینه‌ها ، شرکتی مطئمن برای تهیه‌ی آینه‌های با کیفیت صادراتی بالاست . که چون مستقیم از تولیدی به دست کابر می‌رسه با قیمتی متعادل عرضه می‌شه.

علاوه بر اون آینه گریم تاچ و تمام آینه‌هاش گارانتی بی‌قید و شرط یکساله دارن.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ
آینه گریم تاچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ