آینه هوشمند نوردار

آینه هوشمند نوردار

آینه هوشمند نوردار از محبوب‌تری آینه‌ها در عرصه‌ی آرایش و گریم به‌شمار میره.این آینه همچون آینه‌های ساده‌ی قدیمی بی‌کیفیت و کم کارایی نیس. همونطور که اسمش گویای همه چیزه و مشخصه که یک آینه شبیه آینه‌های دهه‌های پیشین نیس.

همیشه دوست داشتم یکی از اونو تو اتاقم داشته باشم و سرتاسر آرایشگاهم رو پر از این آینه‌ی خوشگل کنم.چون می‌دونستم که چه تاثیری در روحیه خودم و جذب مشتری داره . و گذشته از اون کار آرایش و گریم رو هم برام راحت می‌کنه .و الان که این آینه‌های بی‌نظیر رو دارم شرایط کاری برام خیلی عوض شده . سالن‌ام که در ساعات پایانی روز روشنایی دلخواهی نداشت اکنون به سادگی با این آینه هوشمند غرق نور شده. و خیلی راحت و بی‌دردسر آرایش و گریم رو به صورت حرفه‌ای در روشنایی کامل به بهترین نحو انجام میدم.

رضایت مشتری از کارم بیشتر شده چون درصد خطا در کارم به دلیل وجود نور این آینه پایین اومده. و گذشته از اون همه محو زیبایی آینه‌های مدرن توی سالن‌ام شدن ، که هر موقع دلم بخواد رنگ‌های نوریش رو تغییر می‌دم. و رنگی متفاوت رو در آینه‌ام انتخاب می‌کنم که گاهی با دکوراسیون‌ام سته و گاهی هم از زیبایی متضاد بودن رنگ اون لذت می‌برم.😎

شاید توام دلت بخواد که یکی از این آینه‌ها رو تجربه کنی ؟! دوست دارم تجربیاتم رو باهات به اشتراک بذارم تا توام انتخاب درستی ازین آینه داشته باشی.

فهرست مطالب:

Add a header to begin generating the table of contents

آینه هوشمند نوردار
آینه هوشمند نوردار

آینه هوشمند نوردار یکه‌تاز مزون و آرایشگاه


آینه هوشمند نوردار ، یکی از ابزارهای مورد استفاده در آرایشگاه‌ها و مزون‌هاست که برای روشنایی بهتر صورت و مشاهده دقیق‌تر جزئیات آرایش و البسه، به کار می‌ره. این آینه با قرار دادن چراغ‌های LED در پیرامون آینه، نوری شاداب و معمولاً سفید به صورت یکنواخت در اطراف صورت شما فراهم می‌کنه. همچنین با توجه به این که نور LED کم مصرف و دارای عمر بالاست، استفاده از این آینه‌ها به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری منجر می‌شه.

علاوه بر این، آینه نوردار مدرن با قابلیت خروجی USB و پورت شارژ، اجازه می‌ده تا در حین استفاده از آینه، دستگاه‌های الکترونیکی خود رو شارژ کنین. همچنین برخی از آینه‌های نوردار، دارای قابلیت تنظیم درجه شدت قدرت نور هستن تا با توجه به نور محیطی، بتونین نور مناسب برای روشنایی صورت خود رو پیدا کنین.

استفاده از آینه هوشمند نوردار به دلیل توانایی فراهم کردن روشنایی بهتر و صحیح‌تر برای آرایش، کاهش خطاهای آرایشی و در نتیجه افزایش رضایت مشتری، به عنوان یکی از اصولی‌ترین ابزارهای آرایشگاه و مزون شناخته شده اس.

آینه هوشمند نوردار
آینه هوشمند نوردار

آینه هوشمند نوردار هالیوودی


آینه هوشمند نوردار هالیوودی در واقع یک نوع آینه با لامپ‌های مستقر شده در اطراف آن هستن که به صورت خاص برای استفاده در محیط‌های آرایشگاهی و بعضاً خانگی ساخته می‌شن.

این نوع آینه‌ها دارای سابقه قدیمی در صنعت آرایشگری هستن و به دلیل قابلیت‌های خاصی که دارن، همچنان در حال استفاده هستن. لامپ‌هایی که در اطراف آینه نصب شدن، معمولاً در سه یا چهار طرف آینه قرار دارن و نور مناسبی رو برای آرایش و پوشیدن لباس فراهم می‌کنن.

قابلیت‌های مهم این نوع آینه شامل افزایش نور محیط، تابیدن نور همگن بر روی صورت و بدن، جلوگیری از تشکیل سایه‌های زیاد در هنگام آرایش، و شفافیت بیشتر با توجه به نور مناسب هستن. این قابلیت‌ها به طور کلی می‌تونن به آرایشگاه‌ها، مزون‌ها، فروشگاه‌های لباس و حتی خونه‌ها کمک کنن تا فضای پذیرایی رو به شکلی جذاب و روشن‌تر به نمایش بذارن.


آینه نوردار به عنوان یک ابزار کاربردی در بسیاری از صنایع و فضاها مورد استفاده قرار می‌گیره، به‌طوری‌که با توجه به نوع و کاربرد اون، امکانات و قابلیت‌های گوناگونی داره.

آینه هوشمند نوردار
آینه هوشمند نوردار هالیوودی

تفاوت آینه هوشمند نوردار هالیوودی و بک‌لایت


آینه بک لایت و آینه لامپدار هر دو از نوع آینه‌ هوشمند نوردار هستن که در اتاق‌های آرایش استفاده می‌شن، ولی دارای تفاوت‌هایی در ظاهر و کارایی هستن.

آینه بک لایت به طور معمول دارای چراغ‌های LED روی لبه‌های اون در قسمت پشت آینه هست. که باعث تأمین نور کافی برای روشنایی کامل صورت شخص در هنگام آرایش می‌شه. این چراغ‌های LED معمولاً از قسمت عقب آینه نصب شده و برای زیبایی آفرینی محیط کاری و منازل فوق‌العده هستن.

به عبارت دیگر، آینه بک لایت با داشتن ریسه‌‌های مخفی نوری امکان تنوع در رنگ نوری رو با لمس قسمت حرارتی آینه فراهم می‌کنه. .

از طرفی، آینه لامپدار دارای چراغ‌هایی در پشت آینه نیست و بیشتر از چراغ‌هایی که روی آینه قرار دارن استفاده می‌کنه. و نوری قوی‌تر از نوع قبلی داره.آینه هالیوودی مختص گریم و آرایش‌های حرفه‌ای برای بازیگری یا میکاپ عروس بهترینن.

عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه هوشمند نوردار


قیمت آینه هوشمند نوردار ممکن هست تحت تأثیر فراوانی عوامل قرار بگیره که در زیر به برخی از اونا اشاره می‌کنیم:

  1. جنس و کیفیت آینه: جنس و کیفیت آینه، از جمله عوامل مهم در تعیین قیمت آینه نوردار آرایشی هست. آینه های با کیفیت بالاتر و ساخته شده از جنسی مانند شیشه کریستال، قیمت بالاتری نسبت به آینه های ساده و با کیفیت پایین‌تر دارن.
  2. ابعاد آینه: ابعاد آینه نیز به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه هوشمند نوردار مطرح هست. آینه های بزرگتر و با ابعاد خاص ممکن هست قیمت بیشتری داشته باشن.
  3. برند آینه: برند آینه نیز می‌تونه تأثیرگذار بر روی قیمت آینه نوردار آرایشی باشه. برندهای معروف و با کیفیت بالا، ممکن هست قیمت بیشتری داشته باشن.
  4. طراحی و شکل آینه: طراحی و شکل آینه نیز می‌تونه به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه نوردار آرایشی مطرح بشه. آینه های با طراحی خاص و شکل‌های منحصر به فرد، ممکن هست قیمت بیشتری داشته باشن.
  5. امکانات فنی آینه: امکانات فنی مانند نورپردازی، تنظیمات حرارتی و … نیز می‌تونن به عنوان عوامل تاثیرگذار در قیمت آینه نوردار آرایشی مطرح بشن.از طرفی، میزان تقاضا و عرضه نیز می‌تونه بر روی قیمت آینه نوردار آرایشی تأثیرگذار باشه. در نهایت، قیمت آینه نوردار آرایشی ممکن هست تحت تأثیر دیگر عواملی مانند شرایط بازار و اقتصاد کشور قرار بگیره.
  6. فروش بدون واسطه نیز از عوامل تاثیرگذار در بهای آینه هوشمند هست .
آینه هوشمند نوردار
آینه هوشمند نوردار

مشخصات آینه هوشمند نوردار باکیفیت چیا هستن


آینه نوری با کیفیت باید ویژگی‌های زیر را داشته باشه:

  1. شفافیت: آینه باید بسیار شفاف باشه تا نور به خوبی از طریق اون عبور کنه.
  2. صافیت سطح: سطح آینه باید بسیار صاف و بدون خط و خش باشه . این ویژگی باعث می‌شه که تصویر در آینه بسیار واضح و بدون انحراف باشه.
  3. انعکاس نور: آینه باید به خوبی نور رو انعکاس بده تا تصویری با کیفیت و واضح از جسم مورد نظر در اون شکل بگیره.
  4. کیفیت پایه: ضخامت و سختی آینه باید به گونه‌ای باشه که بتونه از تغییر شکل و تحریکات خارجی مانند لرزش جلوگیری کنه.
  5. مقاومت در برابر شوک: آینه باید به خوبی در برابر ضربه و شوک مقاوم باشه تا از تغییر شکل و تخریب پس از ضربه جلوگیری کنه..
  6. عدم تحریک: نور لامپ نباید سایه بندازه برای تصویر استفاده کننده.
  7. خطا و انحراف کم: در ساخت آینه نوری با کیفیت، خطا و انحراف باید حداقل باشه تا تصویری دقیق و واضح از جسم مورد نظر به وجود بیاد.
  8. اندازه مناسب: آینه باید اندازه مناسبی داشته باشه تا بتونه تصویر کامل و واضحی از جسم مورد نظر به نمایش بذاره.
  9. روشنایی: آینه باید به گونه‌ای باشه که تصویر واضح و با روشنایی مناسبی رو ارائه بده، به طوری‌که استفاده‌کننده از اون به راحتی تصویر رو ببینه.
  10. عدم ایجاد بخار: در موقعیت‌هایی که آینه با دما و رطوبت بالا روبرو می‌شه، آینه باکیفیت نباید بخار تشکیل بده که مانع از دیدن تصویر بشه.

آینه هوشمند نوردار رو از کجا تهیه کنم بهتره ؟

بیا که یواشکی بهت یه تقلبی برسونم و بهترین تولیدکننده‌ی آینه هوشمند نوردار رو بهت معرفی کنم. 😉

کمپانی آینه‌ها اسم شرکتی هست که هم خیلی معتبره هم کیفیت کاراش بالاس . و هم چون از خود تولیدی خرید می‌کنی با قیمت مناسبی آینه بدستت می‌رسه. علاوه بر اون ضمانت بی‌قید و شرط یکساله هم برا کل آینه‌هاش درنظر گرفته.

آینه رو هم خود شرکت سالم میاره دم در محل کارت بهت تحویل میده.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هوشمند نوردار
آینه هوشمند نوردار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ