آینه هوشمند دوطرفه

آینه هوشمند دوطرفه

به نظرت آینه هوشمند دوطرفه ، در چه فضاهایی بیشتر کاربرد داره ؟چرا به این آینه ، آینه هوشمند می‌گن ؟ چه مدل‌هایی از آینه برای آرایشگاه و مزون من مناسب‌تره ؟

می‌دونیم که آینه‌ها امروزه تنوع بسیار بالایی پیدا کردن . و دیگه اصلا قابل مقایسه با آینه‌هایی که از شیشه‌بری در اشکال پیش‌پا افتاده سفارش می‌دادیم نیستن. این آینه‌ها قابلیت‌هایی دارن که اگه اونا رو نادیده بگیریم و بخوایم همچنان با سبک قدیم اون کار کنیم مطمئنا نمی‌تونیم خودمون رو به رقبا رسونده و از اونا جلو بزنیم. زیرا که تکنولوژی پدیده‌ای هست که در مورد این آینه‌ها به کمک آرایشگر میاد . و از چند نظر هوای آرایشگر و مزون‌دار رو داره و کارشو راحت می‌کنه.

یه سؤال ساده می‌پرسم !! وقتی که بخوای به یه محل جدید وارد بشی که شناختی در مورد اون مکان و خدماتی که ارائه میده نداری ، ملاک قضاوتت چی می‌تونه باشه ؟ درسته اولین مورد که به چشمت میاد ظاهر و سبک دکوراسیون اونجاست. اگه دکوراسیون و ابزار کار حرفه‌ای ببینی میگی حتما که کارش هم مثل محیطش خوبه . اما اگه موضوع برعکس باشه ، حالت گرفته میشه و می‌گی عجب جای نامناسبی رو برای خدمات آرایش ، پیرایش و یا … انتخاب کردم .

خب تو باید خودتو جای مشتری بذاری تا بتونی دلیل رشد ضعیف تو کار رو بتونی شناسایی کنی. پس اول از همه باید سالنی که برای کارت آماده کردی رو بروز و مدرن کنی. اولین قدم آینه‌اس . از آینه شروع کن. آینه هوشمند هم زیباییش رو داره و هم خیلی کار در آرایشگاه و مزون رو راحت می‌کنه.

فهرست مطالب :

Add a header to begin generating the table of contents

آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه

آینه هوشمند دوطرفه چه تاثیری در آرایشگاه داره


آینه هوشمند دوطرفه یکی از بهترین راه‌حل‌های بهبود تجربه‌ی کاربری در آرایشگاهه. با استفاده از آینه هوشمند دوطرفه، مشتری می‌تونه به راحتی نقاط ضعف و قوت ظاهر میکاپ خودش رو شناسایی کرده و با آرایشگر به صورت مستقیم در مورد نحوه آرایش صحیح و مناسب صحبت کنن. در زیر به برخی از تاثیرات مثبت آینه هوشمند دوطرفه در آرایشگاه اشاره می‌کنم:

  1. بهبود ارتباط بین مشتری و آرایشگر: با استفاده از آینه هوشمند دوطرفه، مشتری و آرایشگر می‌تونه به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشن و در مورد نحوه رسیدن به یک ظاهر جذاب و مطلوب، به صورت مستقیم در مورد ایده‌های خود صحبت کنن.
  2. افزایش رضایت مشتری: با استفاده از آینه هوشمند دوطرفه، مشتری می‌تونه ایراد یا کم و کاستی ـترایش و میکاپ خودشو ببینه و اونو با آرایشگر در میون بذاره تا رفعش کنه. در نتیجه، رضایت مشتریان افزایش پیدا می‌کنه.
  3. افزایش سطح فنی آرایشگران: با استفاده از آینه هوشمند دوطرفه، آرایشگران می‌تونن در روشنایی که آینه فراهم کرده کار کنن و به راحتی نقاط عیب و ایراد دار از کارشون رو ببینن و نکات آرایشی مناسبی رو برای هر بهبود گریم مشتری در نظر بگیرن که در افت روشنایی به دلیل دید پاییین امکان‌پذیر نبود . در نتیجه، سطح فنی آرایشگران بهبود پیدا می‌کنه.
  4. افزایش درآمد آرایشگاه: با به‌کارگیری آینه هوشمند دوطرفه، آرایشگاه می‌تونه به مشتریای خودش خدمات مرغوب‌تری ارائه بده ، و با ارتقای ظاهر سالن جذب مشتری بیشتری داشته باشه .
آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه

آینه هوشمند دوطرفه هزینه‌هاتو نصف می‌کنه!!!

آینه هوشمند دوطرفه یه ابزار بسیار مفید جهت کاهش هزینه‌های سالنت هس. چطوری ؟ خب با شناختی که از آینه دوطرفه داری می‌دونی که آینه‌ای هست که از دو سوی اون قابلیت استفاده‌ی همزمان داره. خب خوب فکر کن این یعنی چی ؟ اولا ساده‌ترین چیزی که به نظر می‌رسه اینه که برای خرید یک آینه هوشمند نوری هزینه کردی اما چی شده ؟ دو آینه بدستت رسیده ! دوما از این آینه تاچ نوری که داری دو فرد همزمان استفاده می‌کنن پس در زمان و تایم توام صرفه جویی شده. سوما لامپ‌هاش کم‌مصرف هستن . پس نگران مصرف انرژی نباش.

چهارم : که به نظرم خیلی هم اهمیت داره ، جایی هست که برای این آینه می‌خواد اشغال بشه . فضایی که آینه رو گذاشتی در اصل برای یک آینه بوده اما تو داری ازش استفاده‌ی دوبل می‌کنی. پس برای جاهایی که محیط محدودی داره خیلی کاربردیه.

تازه از ظاهرش هم نگم برات !!!1 ظاهر لوکس و مدرنی برات فراهم می‌کنه.که مثل آب خوردن برات مشتری میاره. کی ازین همه مزایا به راحتی می‌گذره ؟

آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه

در مورد نور آینه هوشمند دوطرفه چی می‌دونی ؟

آینه هوشمند دوطرفه نورپردازیش حرف نداره. با کیفیت نوری که برات فراهم می‌کنه می‌تونی در بالاترین مرغوبیت کارتو تحویل مشتری بدی. و از مرور و دیدن هنرت و رضایت ایجاد شده در صورت مشتری لذت ببری .این نور به دو طریق در آینه آرایشگاهت تامین میشه .

اول : انتخاب آینه آرایشگاه به صورت هالیوودی . در این مدل چیزی که در ظاهر آینه می‌بینی نوری هست که از لامپ‌های سطح آینه به تو می‌رسه. به آینه هالیوودی آینه گریم هم گفته میشه. زیرا که در ابتدا فقط برای این منظور ساخته و پرداخته شد. اما بعدها استفاده‌ی اون به دلیل وجود مزایایی بی‌شماری که برای کاربر فراهم می‌کرد بسیار گسترده‌تر شد . در انواع فضاها ازش استقبال شد .

دوم : ترجیح نوع آینه بک‌لایت هست. در این آینه نور شما از لامپ‌هایی که حالت مخفی در پشت آینه دارن براتون تامین میشه. که این آینه ظاهری بسیار لوکس و خواستنی داره.نوری که براتون تامین می‌کنه همپای نور اینه‌های هالیوودی هست . و تو می‌تونی نورش رو اونجوری که باب میل و نیازت هست تنظیم کنی. خواستی شدت نورش رو ببر بالا ، نخواستی از قدرت نورش کم کن.

حتی می‌تونی در هر ساعتی یک رنگ از نورش رو امتحان کنی . چون این قابلیت برات تو آینه نوری فراهمه که با یک کلیک هر طیفی از اون رو انتخاب کنی. و با دکوراسیونت هماهنگش کنی یا بهش تنوع بدی.

برای انجام تنظیمات نوری هم یک لمس با نوک انگشت در قسمت تاچ کارتو راه می‌ندازه. یا حتی با ریموت و کنترل بشین و از راه دور درخواستت رو به مرحله‌ی انجام برسون.

آینه هوشمند دوطرفه

کدوم شرکت آینه هوشمند دوطرفه رو تو هر مدلی که تو بخوای می‌سازه

یه شرکت نابی هست همه چی تموم ، یعنی هر چی از مزایایی که برات تامین می‌کنه بگم کمه. این کمپانی اسمش به تولیدی آینه‌ها معروفه. هر چی که تو ذهنت از آینه داری رو برات به صورت تماما شخصی تولید می‌کنه. یه آینه مستطیلی نامتقارن ، یه آینه به شکل قلب ، یه آینه با نورهای آفتابی و مهتابی ، آینه با اسم یا لوگوی خودم که رو آینه حک بشه و ….. خلاصه هر چی که تو بخوای رو برات آماده می‌کنه. یجورایی مثل غول چراغ جادو هست 😄 اما فقط صنف آرزوهای داشتن انواع آینه هوشمند رو ، در کیفیت‌های باورنکردنی براورده می‌کنه.

گارانتی بی‌قید و شرط یکساله هم برای این آینه‌هاش در نظر گرفته که دیگه مهر تایید به گفته‌هاش بزنه. و هر چی که در این یکسال بخواد به کیفیت و سلامت آینه مربوط باشه رو پشتیبانی می‌کنه.

آینه‌ها رو در انواع مدل‌های رومیزی ، دیواری ، چرخ‌دار ، یک رو ، دو رو و … تولید کرده و بدون وجود هیچ واسطه و بهای اضافه‌تری بدست کاربر می‌رسونه . امکان خرید رو هم به دو حالت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر کرده که تو مشکلی از هیچ بابتی نداشته باشی. و هر طور که در خرید راحت‌تری اقدام کنی.

شماره تماس جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش :09357015855

آدرس کمپانی آینه‌ها جهت مراجعه حضوری : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه
آینه هوشمند دوطرفه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ