آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه مزون ارومیه

آینه مزون ارومیه
آینه مزون ارومیه

آینه مزون ارومیه از دسته مواردی هست که میشه برای مزون یک وسیله کاربردی و مهم دونست. درکل آینه از لوازم ضروری برای مزونه. به‌طوری که بدون وجود آینه، مزون عملکرد و معنای خودش رو از دست میده. اما در میان انواع مختلفی که آینه‌ها دارا هستن، آینه بک لایت و چراغ دار مزونی از مدرن‌ترین و کاربردی‌ترین آینه‌هاست. به این دلیل که علاوه بر کاربردی بودن، از نظر زیبایی هم در حد بالایی قرار داره. که اصلی‌ترین دلیل استفاده از آینه بک لایت و آینه چراغ دار برای مزون، داشتن روشنایی اون‌هاست.

آینه مزون ارومیه
آینه قدی

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه ازجمله آینه مزونی هست. لازم به‌ذکره که آینه مزون ارومیه هم انواع مختلفی داره. ما در تولیدی آینه انواع اون رو به هر شکل و دلخواهی که مدنظر شماست، تولید می‌کنیم. امکان شخصی‌سازی هم برای تمامی محصولات وجود داره. کیفیت تمامی محصولات به دلیل استفاده از بهترین نوع مواد اولیه و تجهیزات و نیروی کار تضمین‌شده هست. از این رو محصولات سفارشی با گارانتی یکساله عرضه میشن.

تمام سعی ما در کارگاه تولیدی آینه بر این هست که بتونیم بهترین خدمات و کیفیت رو به مشتریان خودمون ارائه بدیم. از این رو این امکان رو هم فراهم کردیم که در صورت نارضایتی از آینه سفارشی خودتون بتونین اون رو مرجوع کنین. ما هر نوعی از آینه رو دقیقا طبق خواسته شما با کیفیتی بالا تولید می‌کنیم. همچنین به دلیل فروش بدون واسطه‌ای که انجام می‌گیره قیمت تمامی محصولات با توجه به کیفیت قابل ملاحظه‌شون، بسیار مناسبه.

اما ضمانت بی قید و شرط موردی هست که فقط در کارگاه تولیدی آینه وجود داره. که اگر کوچکترین مشکلی هم برای آینه به وجود بیاد، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای برطرف می‌کنیم. مثلا اگر چراغ آینه مزون دچار مشکلی بشه ما کاملا رایگان چراغ جدیدی رو جایگزین می‌کنیم. حتی اگر نیاز به تعویض آینه هم باشه این کار رو برای شما انجام میدیم. همه این‌ها برای این هست که شما بتونین با اطمینان بیشتری آینه خودتون رو سفارش بدین. البته باید این نکته رو بگیم که اگر شکستگی و ضربه آینه‌ها داشته باشنف شامل این ضمانت نمیشن.

دلیل انتخاب آینه بک لایت و چراغ دار مزونی چیه

آینه‌های ساده و شفاف از آینه‌هایی هستن که همیشه و در هر جایی مورد استفاده قرار می‌گیرن. و در عین سادگی موجب زیبایی بیشتر و نیز روشنایی و بزرگنمایی محیط خودشون میشن. اما امروزه آینه‌های مدرنی معرفی شدن که دارای قابلیت‌های خاصی هستن. که موجب شده تا آینه مزون ارومیه به وسیله‌ای جذاب و عملکردی تبدیل بشه.

آینه مزون ارومیه
اینه مدرن مزون

ساختار کلی آینه مزون ارومیه از نوع بک لایت به این شکل هست که از چراغ LED در قسمت پشت اون استفاده میشه. این چراغ به‌صورت یک‌تکه و دارای ضخامت کم هست. از این رو وقتی چراغ ال ای دی در پشت آینه بک لایت کار گذاشته میشه، در ظاهر مشخص نیست. اما چراغ LED در عین این که ضخامت کمی داره، قدرت و نور قابل قبولی رو دارا هستش.

در مزون یکی از موارد مهمی که باید وجود داشته باشه، نور در حالت صحیح خودش هست. صحیح به این منظور که نور با روشنایی کافی که ایجاد میکنه، سایه‌های اضافی هم نداشته باشه. تا هم بتونین خودتون رو به صورت کامل در آینه مشاهده کنین و هم بقیه فضای مزون هم دید خوبی داشته باشن. که آینه بک لایت مزونی بهترین نوردهی رو خواهد داشت. نوردهی اون به‌صورت مخفی و بسیار ملایم هست.

آینه مزون ارومیه
آینه بک لایت مزون

با ایستادن در مقابل آینه بک لایت مزون و تماشای خودتون می‌تونین دید خوبی که توسط صفحه درخشان و نوردهی مناسب اون وجود داره، مشاهده کرد. علاوه بر کاربرد مهمی که نور آینه بک لایت ایجاد میکنه، در زیبایی بیشتر آینه هم تاثیرگذاره. و موجب بزرگنمایی و روشن‌تر نشون دادن فضای مزون هم میشن.

آینه مزون ارومیه از نوع چراغ دار هم برعکس آینه بک لایت، چراغ‌ها به جای این که در پشت آینه کار گذاشته بشن، روی آینه قرار می‌گیرن. به این دلیل که چراغ LED روی آینه و یا قاب اون به کار میره، نوردهی آینه چراغ دار به صورت مستقیم هست. از این رو می‌تونه نوردهی بیشتری هم داشته باشه.

آینه مزون ارومیه
اینه چراغ دار مزون

هردوی آینه‌ها کاربرد و زیبایی خاص خودشون رو دارن. که بسته به سلیقه و نیازی که از آینه مورد انتظار هست، میشه از بین اون‌ها انتخاب کرد.

چرا از چراغ ال ای دی در آینه مزون ارومیه از نوع بک لایت و چراغ دار استفاده می‌شه

. طول عمر بسیار بالای چراغ LED یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از اون‌ها در بسیاری از کاربردها ازجمله در آینه مزون ارومیه هست. که چندین برابر لامپ‌های معمول بدون تغییر در نحوه نوردهی خودشون کار میکنن.

. نوری که توسط چراغ LED برای آینه مزون ارومیه ایجاد میشه، نوری بسیار طبیعی‌تر از چراغ‌های معمولی داره. و میشه گفت در بین چراغ‌های موجود، نزدیک‌ترین نور به نور طبیعی رو داره.

آینه مزون ارومیه
آینه قدی مزونی

. نور چراغ ال ای دی قابل تنظیم هست. منظور از قابل تنظیم بودن این هست که نور چراغ آینه مزون ارومیه رو میشه افزایش یا کاهش داد تا به نور دلخواه رسید. همچنین این قابلیت هم وجود داره که رنگ نور ساطع‌شده از چراغ‌ها رو تغییر داد.

قابلیت‌های آینه مزونی چراغ دار و بک لایت

. اتصال آینه مزون ارومیه به وای‌فای یا بلوتوث هم می‌تونه این امکان رو فراهم کنه که از طریق آینه پخش موسیقی و ویدئو صورت بگیره. این امکان جذابیت خاصی رو به آینه بخشیده که موجب شده تا بسیار مورد توجه قرار بگیره.

. نحوه کارکرد آینه به سه صورت می‌تونه انجام بگیره. لمسی، ریموتی و حسگری. لمسی با لمس قسمت مربوطه و ریموتی هم با استفاده از کنترل، آینه مزون ارومیه رو میشه استفاده کرد. حسگری هم مثل تلویزیون‌های هوشمند هست که در فاصله مشخصی با حرکت دست میشه آینه رو خاموش و روشن کرد.

آینه مزون ارومیه
آینه بک لایت قاب دار

. شکل نورپردازی آینه مزون ارومیه می‌تونه به صورت‌های مختلفی انجام بگیره. به‌عنوان مثال برای آینه بک لایت میشه دو ردیف چراغ رو قرار داد. که در این صورت میزان نوردهی آینه هم به‌طور طبیعی بیشتر میشه.

آینه مزون ارومیه به چه شکل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

آینه مزون ارومیه به این دلیل که باید طوری باشه که بتونه به صورت کامل افراد رو نشون بده، بهتره که به صورت قدی باشه. آینه قدی در بین حالت‌های مختلفی که برای آینه‌ها وجود داره، بهترین گزینه هست و دید کاملی رو از خودتون و محیط اطراف میده. آینه قدی خودش هم دارای تنوع هست. معمول‌ترین حالت برای آینه قدی به‌ شکل مستطیله. البته اشکال دیگه‌ای هم برای آینه قدی می‌تونه به کار بره. اشکالی مثل بیضی، گرد. حتی اشکال بسیار خاص هندسی هم امکان ساختشون با توجه به تجهیزاتی که در کارگاه وجود داره، فراهمه.

آینه مزون ارومیه
آینه مزون جدید

نصب آینه مزون ارومیه اغلب بر روی دیوار انجام می‌گیره. آینه دیواری از مزیت‌های اون نصب ساده اون هست. با نصب آینه بر روی دیوار دیگه نیازی به اشغال فضا توسط آینه وجود نداره. از این رو تمام فضای خالی مزون برای استفاده‌های دیگه ذخیره میشه.

علاوه بر آینه دیواری حالت دیگه‌ای که آینه مزونی رو میشه به کار برد، به صورت پایه دار هست. پایه‌ها خودشون هم با تنوعی که دارن موجب میشن تا آینه پایه دار هم انواع مختلفی داشته باشه. با انتخاب آینه پایه دار جابه‌جایی راحتی رو میشه برای آینه فراهم کرد. اگر انتظاری که از آینه وجود داره، حمل و جابه‌جایی راحت اون باشه میشه در زیر پایه‌ها چرخ‌هایی رو تعبیه کرد. در این صورت به‌راحتی و بدون صرف انرژی می‌تونین مکان اون رو تغییر بدین.

آینه مزون ارومیه
آینه چراغ دار پایه دار مزونی

آینه مزون ارومیه حالت دیگه‌ای که می‌تونه به کار بره و خیلی هم کاربردی هست، به‌صورت باکس‌داره. که آینه باکس‌دار آینه‌ای هست که در پشت اون قسمت یا قسمت‌هایی رو برای قرار دادن وسیله‌های مختلف ایجاد می‌کنن. در این صورت شما می‌تونین وسیله‌های اضافی رو در اون قرار بدین تا بتونین از تمام فضایی که دارین نهایت استفاده رو ببرین. به‌خصوص در فضاهای کوچیک این آینه می‌تونه خیلی کارآمد باشه.

عوامل مؤثر بر قیمت آینه مزونی

یکی از مواردی که در قیمت آینه مزون ارومیه تاثیرگذاره، شکل آینه هستش. که طبیعتا اشکال خاص به دلیل حساسیتی که در برش آینه وجود داره، کمی در تغییر قیمت مؤثر هست. یا آینه قدی به دلیل استفاده از متراژ بیشتری از آینه بهای بالاتری داره.همچنین در صورت کاربرد پایه و یا قاب برای آینه هم هزینه جداگونه‌ای خواهد داشت.

همچنین قابلیت‌های مختلفی که روی آینه نصب میشه هم در محاسبه قیمت نهایی آینه مزون ارومیه تاثیر داره. اما در نهایت باید بگیم که تمامی قیمت‌های محصولات سفارشی کمپانی ayneha کاملا منصفانه و مناسبه.

آینه مزون ارومیه
آینه بروز مزون

آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن | شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ