آینه لامپی ارزون قیمت

آینه لامپی ارزون قیمت

بهتره بدونین که تو دوران گذشته بشر برای این که بتونه ظاهر خودش رو ببینه از فلزات براق نقره و مس استفاده می‌کرد. که با گذشت زمون یه مخترع ونیزی با قرار دادن جیوه و قلع به روی شیشه موفق شد تا آینه‌های امروزی پدیدار و ماندگار بشن. و افراد بتونن به خوبی خودشون رو روئیت کنن. از اون رو خیلی از مشاغل انواع آینه‌های لاکچری و آینه لامپی ارزون قیمت رو مورد استفاده خودشون قرار دادن.

یکی از وسایل‌های ضروری که یه آرایشگر و گریمور به اون احتیاج داره آینه هستش. که انواع مختلفی داره. از این رو نوع لامپی بودن آینه‌ها باعث شده تا وضوح دید ، گسترش پیدا کنه و فرد بتونه تسلط بیشتری رو تو انجام کار خودش داشته باشه. این مدل از آینه آرایش رومیزی دارای اندازه و ابعاد متنوعی هستن که کاربردهای مخصوص خودش رو داره. به عنوان مثال: آینه‌های لامپی ارزون قیمت که روی یه میز قرار داره به عنوان یه کار پیش بر هست و فردی که آرایشگر هست می‌تونه با نشوندن فرد مورد نظر کار و فعالیت خودش رو به خوبی انجام بده.

بعضی دیگه به صورت ایستاده هستن که بیشتر تو مزون‌های عروس و لباس‌های مجلسی وجود دارن. به این ترتیت که فرد می‌تونه با تسلط کامل کل استایل خودش رو ببینه و ایرادهای ممکن رو رفع کنه.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

آینه لامپی ارزون قیمت هالیوودی

آینه گریم یکی از مدل‌های خیلی پر کاربرد آینه تو سالن‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و حتی تو خونه‌ها هست. آینه گریم که به آینه گریم چراغ‌دار نیز معروف هست در کنار داشتن آینه ، چراغ‌هایی نیز برای نشون دادن بهتر چهره و مشکلات در داخل اون داره. این نوع آینه‌ها کاربرد‌های زیادی تو سالن‌های آرایشی ، گریم تئاتر و سینما دارن و مدل‌های کوچک و قابل حمل اون‌ها تو منازل نیز استفاده می‌شون.

شاید دیده باشین تو بسیاری از فیلم‌ها و یا پشت صحنه اونها برای گریم هنرپیشه‌ها و بازیگران ، اونها رو در مقابل آینه‌هایی می‌نشنونه که دور تا دور اون، چراغ‌های بزرگی قرار گرفته که در هنگام کار، روشن می‌شون. این آینه‌ها در اصطلاح ، آینه گریم نام دارن. البته بهتر می‌دونین که موضوع گریم تنها مختص به ساخت فیلم و نمایش نبوده و تو بیشتر آرایشگاه‌ها و مزون‌ها و بوتیک‌ها و محیط‌های این چنین و یا تو خونه‌ها نیز شاهد استفاده از فنون گریم برای سبک‌های مختلف آرایشی هستیم. از این رو چندان جای تعجب نیست اگه آینه گریم یا حتی آینه لامپی ارزون قیمت رو تو خونه‌ها و سالن‌های آرایشی مشاهده کنین.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

فروش آینه لامپی ارزون قیمت کوچک

بهتره بدونین که نوع لامپی که برای این آینه لامپی ارزون قیمت به کار میره می‌تونه تو سایز کوچک و بزرگ باشه که تو فروش اون می‌تونه تاثیر بگذاره. و قیمتها رو به صورت ارزون و گرون درجه بندی کنه.

لامپ به کار رفته تو این آینه‌ها بهتره از ال ای دی باشه و نور مناسب و بالایی رو داشته باشه. چرا که بعضی از افراد از لامپ‌های بی کیفیت تو ساخت این آینه استفاده می‌کنن. که باعث می‌شه زیبایی و کیفیت کار به شدت کاهش پیدا کنه. و فردی در این باره متقاضی نباشه. و دوست نداشته باشه خرید کنه.

بعضی از لامپ‌ها تو حین این که از سایز کوچکی برخوردار هستن. ولی دارای نور استانداردی هستن به گونه‌ای که فرد می‌تونه فعالیت خودش رو در طول روز به خوبی انجام بده.

البته دقت داشته باشین که قرار گرفتن لامپ کم مصرف تو کناره‌های آینه باید به صورتی باشه که نه خیلی به هم نزدیک و نه خیلی از هم دور باشن. این موارد باعث می‌شه تا کیفیت آینه شما تا حد زیادی پایین بیاد. پس تو قرار گیری این چراغ‌ها دقت داشته باشین.

نکته دیگه‌ای که میشه به اون اشاره داشت اینه که ، تمیز کردن این محصول خیلی راحت هستش. و هر فرد مبتدی می‌تونه این کار رو به خوبی انجام بده. برای این کار تنها لازمه از یه دستمال نرم نخی و یه شیشه پاک کن کمک بگیرین. و سطح مورد نظر به خوبی تمیز کنین. بهتره این کار رو تو هفته یه بار انجام بدید. تا از گرد و غبار گرفتن تو سطح لامپ و آینه جلوگیری کنین.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

آینه لامپی قدی ارزون قیمت

از اون جایی که افراد زیادی امروزه به نوع چیدمان و دکوراسیون خونه خود توجه خیلی خاصی دارن. استفاده از آینه قدی برای این اشخاص یکی از ملزومات هستش. و نمونه‌های ارزون و گرون اون تو بازار با مدل‌های بسیار گوناگون و متنوع به فروش میرسه. تا هر فرد بنا به بودجه‌ای که داره این محصول رو برای خونه خود تهیه کنه.

اگه داخل خونه بانوی خوش سلیقه‌ای وجود داشته باشه. و یا دختران خونه خوش سلیقه باشن. این آینه‌ها رو به صورت‌های خیلی زیبا و شیک همانند آینه‌ دکوراتیو تزئین و گل آرایی می‌کنن. که تو زمانی که چراغ‌های اون رو روشن می‌کنین زیبایی گل و تزئینات اون چند برابر میشه و نظر هر بیننده‌ای به اون‌ها جلب میشه.

مجموعه تجاری ما یکی از تخصصی‌ترین مراکز ارائه دهنده انواع آینه قدی هستش. که علاوه بر این محصولات آینه حموم ، سرویس بهداشتی و سایر محصولات رو با کیفیت عالی تو مدل‌های مختلف برای متقاضیون عرضه می‌کنه. و محصولات خود رو با قیمت‌های مناسب در اختیار مشتریون میزاره تا رضایت اون‌ها رو بدست بیاره.

از طریق سایت آینه‌ها می‌تونین نمونه‌های آینه لامپی ارزون قیمت رو دیدن کنین و مدل مورد نظر خودتون رو سفارش بدین. تا در اسرع وقت به دست شما برسه.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

آینه لامپی پازلی ارزون قیمت

به نظر میرسه که قیمت آینه لامپی ارزون قیمت یا آینه دکوراتیو پازلی ارزون بر اساس جنس آینه ، سبک آینه ، مدل اون و اندازه‌ی اون مشخص میشه.

بنابراین با این وجود عوامل ، احتمال کم و زیاد شدن قیمت آینه‌های پازلی وجود داره.

اندازه‌ی این نوع از آینه‌ها بر اساس دیواری که قراره به روی اون نصب شون ، مشخص میشه.

سبک اون‌ها نیز تا حد زیادی متاثر از سبک دکوراسیون یه محیط هستش.

این رو بدونین که شما می‌تونین نوع برش و نوع روکش آینه‌های پازلی بده.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

آینه روشویی چراغ‌دار ارزون قیمت

بروزترین و شیک‌ترین نوع آینه‌های روشویی ، آینه روشویی چراغ‌دار جدید و مدرن بوده که دارای ظاهر زیبا و کیفیتی مطلوب هست. و به خاطر زیبایی منحصر به فرد و دوام طولانی که داره جایگاه ویژه‌ای رو تو بازار خرید به خود اختصاص داده.

طراحان داخلی دکوراسیون برای طراحی و تزیین دکور سرویس بهداشتی زمان قابل توجهی رو صرف می‌کنن. و انتخاب آینه‌های روشویی چراغ‌دار می‌‌تونه تاثیرات خیلی زیادی تو زیباتر شدن این محیط داشته باشه.

به طور کلی آینه چراغ‌دار دستشویی به صورت لمسی ، طرح‌دار ، ریموت دار، حکاکی شده ، کریستال ، رنگی و قاب‌دار طراحی و تولید شدن. که هر کدوم از اون‌ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستن. و شما می‌تونین بر اساس سلیقه و نیاز خودتون این محصول رو خریداری کنین.

آینه روشویی چراغ‌دار لمسی با استفاده از لمس قسمت تعیین شده به روی آینه روشن میشه. و اگه شما قصد خاموش کردن چراغ‌های روشن شده رو دارین ، می‌تونین با لمس مجدد همون ناحیه موجب خاموش شدن چراغ‌ها بشین. و نحوه عملکرد این نوع آینه‌ها مشابه گوشی‌های هوشمند و به صورت حرارتی هست.

این آینه‌ چراغ‌دار با تضمین کیفیت همچون آینه لامپی دارای زیبایی منحصر به فردی هستن. و طراحی مطلوب و خیلی مناسب اون موجب شده تا افراد زیادی تمایل به نصب اون‌ها تو سرویس بهداشتی داشته باشن. و می‌‌تونن تغییرات شیک و اساسی رو تو محیط ایجاد کنن. این محصولات توسط شرکت‌های با سابقه و با تجربه و با استفاده از متریال با کیفیت تولید شده به همین خاطر تونسته جایگاه خیلی خوبی و تو بازار خرید و فروش کسب کنه.

آینه لامپی ارزون قیمت
آینه لامپی ارزون قیمت

برای ثبت سفارش با ما در ارتباط باشین

با امکانات و محصولات مجموعه ما به زندگی‌تون روح و تازگی ببخشین. شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بروزترین‌ها و جدیدترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه لامپی ارزون قیمت در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

تو مجموعه ما بهترین‌ها و با کیفیت‌ترین‌ها در دسترس شما قرار دارن. اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین آینه لامپی ارزون قیمت خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ