آینه نوری برای گریم

آینه قدی گریم و آرایش

در گذشته فقط یک یا نهایتا دو نوع آینه قدی وجود داشت که از همون هم برای کاربردها و فضاهای مختلف استفاده میشد. درواقع همون آینه در شکل‌ها و ابعاد مختلف به کار می‌رفت. اما امروزه تعداد خود آینه‌ها خیلی بالاست و خود این آینه‌ها هم می‌تونن به‌ صورت‌های مختلفی به کار برده بشن. آینه قدی گریم و آرایش یکی از انواع مختلف آینه‌هاست که این آینه می‌تونه خودش انواع مختلفی داشته باشه. آینه‌های مدرنی امروزه هستن که این آینه‌ها با عملکرد فوق‌العاده‌ای که نشون دادن باعث شدن تا جای آینه‌های قدیمی و معمولی رو بگیرن و بتونن در روند کارهای آرایشی و گریم موثر واقع بشن.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه قدی گریم و آرایش

معرفی انواع آینه قدی گریم و آرایش

گریم و آرایش یک کار تخصصی و حرفه‌ای هستن که برای انجام اون‌ها شما نیاز به دقت بالا و دید خوبی دارین. به همین دلیل در انواع آینه‌های جدید میکاپ از چراغ‌های LED به‌صورت‌های مختلفی استفاده میشه. استفاده از این چراغ‌ها باعث میشه تا اطراف آینه به‌خوبی روشن بشه. بنابراین وقتی شما برای گریم و آرایش جلوی این آینه‌ها قرار بگیرین، دقیقا در معرض این نورها هستین و خیلی خوب می‌تونین خودتون رو در آینه ببینین. تفاوت‌هایی در این آینه‌ها وجود داره که هر کدوم رو براتون توضیح میدیم.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه مدرن آرایشی

آینه نوری

آینه قدی گریم و آرایش به‌صورت آینه نوری می‌تونه باشه که آینه جدید و مدرنی محسوب میشه. در آینه نوری از چراغ LED که نواری شکل هست و ضخامت کمی هم داره، استفاده میشه. این چراغ رو پشت آینه قرار میدن و این شکل قرارگیری موجب میشه تا نورپردازی آینه به‌صورت مخفی باشه. این نور خیلی ملایم اطراف آینه منتشر میشه و اصلی‌ترین فایده اون این هست که وقتی جلوی آینه قرار بگیرین، می‌تونین خیلی واضح‌تر و روشن‌تر خودتون رو در آینه نگاه کنین.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه نوری آرایشی

همین موضوع که آینه قدی گریم و آرایش از نوع نوری می‌تونه دید بازی رو برای شما ایجاد کنه،موجب شده تا برای آرایش از بهترین آینه‌ها شناخته بشه. نور آینه کمک می‌کنه تا شما روی پوست و چهره بتونین اشراف کاملی رو داشته باشین. در این صورت قطعا عملکردتون هم خیلی بهتر خواهد بود. چون گریم و آرایش کار ظریفی هستن که برای انجام اون‌ها شما نیاز دارین که در نور خوب بتونین آرایش رو انجام بدین. به همین دلیل آینه نوری آرایشی که نور خودش رو از بهترین جا منتشر می‌کنه، می‌تونه برای گریم و آرایش ایده‌آل باشه.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه نوری قدی

آینه چراغ‌دار

از انواع دیگه آینه قدی گریم و آرایش میشه به آینه چراغ‌دار اشاره کرد. در آینه چراغ‌دار هم دقیقا از چراغ LED که در آینه نوری به کار میره، استفاده میشه. اما این چراغ شکل ظاهری متفاوتی داره. چراغ‌های مورد استفاده در آینه چراغ‌دار شبیه به چراغ‌های معمولی هستش و روی خود آینه قرار داده میشه. این چراغ‌ها با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن تا بتونن نور خودشون رو در بهترین حالت منتشر کنن و هیچگونه سایه‌ای رو هم تشکیل ندن. وقتی چراغ‌های روی آینه روشن بشن، باعث میشن تا بتونین در این آینه هم خیلی بهتر و واضح‌تر دیده بشین. وقتی چراغ‌ها روی خود آینه قرار داده بشن، نورپردازی هم کاملا مشتقیم خواهد بود.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه چراغ‌دار قدی

آینه قدی گریم و آرایش از نوع آینه چراغ‌دار هم عملکردی مثل آینه بک‌لایت داره. به این صورت که شما با این آینه دید بازتری براتون ایجاد میشه. و زمانی که شما دید بازی رو چهره داشته باشین، قطعا می‌تونین آرایش بهتری رو هم پیاده کنین. چون اصولا گریم نیاز به دقت بالایی داره و باید در نور کافی انجام بشه. به همین علت آینه چراغ‌دار آرایشی که می‌تونه موجب شه تا شما تمرکز و دقت بالاتری براتون ایجاد بشه، بهترین انتخاب بین انواع آینه‌ گریم و آرایش محسوب میشه.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه چراغ‌دار قاب‌دار

این انواع آینه قدی گریم و آرایش به چه صورت‌هایی می‌تونن به کار برده بشن

. آینه قدی گریم و آرایش یک حالتی که می‌تونه داشته باشه، به‌صورت دیواری هستش. آینه دیواری از زمان‌های قدیم تا به الان همیشه جزء رایج‌ترین حالت‌هایی بودن که آینه‌ها به کار می‌رفتن. امروزه هم با وجود آینه‌های مدرنی که وجود دارنف آینه دیواری شکل مدرنی رو به خودش گرفته. آینه وقتی به دیوار نصب میشه، فضای خالی رو برای شما کاملا باقی میذاره و شما می‌تونین از تمام فضایی که دارین نهایت بهره‌مندی رو ببرین. همچنین نصب آینه به دیوار موجب میشه تا آینه در حالت ایمنی کامل هم قرار بگیره. البته آینه‌هایی که امروزه تولید میشن، از مقاومت بالایی برخوردارن و نسبت به گذشته شکنندگی خیلی کمتری رو دارن.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه دیواری بک‌لایت

آینه قدی گریم و آرایش حالت بعدی که می‌تونه داشته باشه، به‌صورت پایه‌دار هستش. آینه پایه‌دار هم از مزایای خاص خودش بهره‌منده. مثل این که شما با استفاده از این آینه امکان جابه‌جایی اون رو خیلی را‌حت‌تر می‌تونین داشته باشین. حتی اگر فکر می‌کنین که دوست دارین یا نیاز دارین که آینه رو در قسمت‌های مختلف جابه‌جا کنین، می‌تونین در زیر پایه‌های آینه از چرخ هم استفاده کنین. در این صورت خیلی راحت و بدون این که بخواین انرژی خاصی رو صرف کنین، می‌تونین آینه رو به هر جایی که دوست دارین منتقل کنین.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه چرخ‌دار لامپی

. اما حالت دیگه‌ای که آینه قدی گریم و آرایش می‌تونه داشته باشه، دوطرفه هستش. آینه دوطرفه خیلی جدید و مدرنه که از مزایای خاص خودش بهره‌منده. آینه دوطرفه هر دو سمت اون قابلیت استفاده رو به طور همزمان داره. بنابراین دو نفر می‌تونن از این آینه همزمان برای گریم و آرایش استفاده کنن و دیگه نیازی به دو آینه مجزا که فضای بیشتری رو هم اشغال می‌کنه، نباشه. به همین دلیل این آینه برای فضاهای آرایشگاهی و سالن زیبایی خیلی می‌تونه مفید باشه. به‌خصوص برای فضاهای کوچیک که باعث بهره‌مندی از تمام فضای موجود میشه.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه دوطرفه آرایشگاهی

تمام این حالت‌هایی که برای آینه قدی گریم و آرایش گفته شدن، می‌تونن برای آینه‌های نوری و بک‌لایت مورد استفاده قرار بگیرن. و شما در این صورت از مزایای این آینه‌ها و نورپردازی‌شون هم استفاده می‌کنین. چون نورپردازی خیلی موضوع مهمی هست و اگر نگاهی هم به آینه‌های مدرن امروزی بندازین، متوجه میشین که دیگه آینه‌های قدیمی و معمولی به‌خصوص برای گریم و آرایش هیچ کاربرد خاصی رو ندارن.

انواع آینه قدی گریم و آرایش رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه قدی گریم و آرایش و انواع دیگه آینه‌ها هست. در این کارگاه هر آینه‌ای که بخواین دقیقا طبق خواسته شما تولید میشه. اگر احیانا آینه مورد پسندتون هم نشد، امکان مرجوعی وجود داره. چون ضمانت مرجوعی در نظر گرفتیم تا بتونین با اطمینان بالا سفارشتون رو ثبت کنین. آینه‌های تولیدی ما از بهترین کیفیت و قیمت ممکن برخوردارن.

آینه قدی گریم و آرایش
آینه قدی گریم و آرایش

اما چیزی که ما رو متمایز از بقیه رقبا کرده ضمن تولید آینه‌هایی با کیفیت خیلی بالا، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی آینه‌ها وجود داره. این ضمانت این اطمینان رو برای شما ایجاد می‌کنه که اگر هر مشکلی هم قرار باشه برای آینه به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه یا هیچ نگرانی وجود نداره. حتی اگر یک لامپ آینه بسوزه، فقط کافیه که به ما اطلاع بدین تا خیلی زود این لامپ رو براتون تعویض کنیم. البته در صورت شکسته شدن یا ضربه خوردن آینه، این ضمانت شامل حال اون نمیشه.

برای سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. اگر نیاز به مشاوره و یا راهنمایی هم داشته باشین و یا این که حتی ندونین که چه آینه‌ای رو انتخاب کنین، همکاران ما می‌تونن شما رو به نحو احسنت راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ