انواع آینه‌های جدید میکاپ

انواع آینه‌های جدید میکاپ

آینه رو ما تقریبا در هر فضایی می‌تونیم ببینیم. درواقع هر جایی نیاز به آینه می‌تونه داشته باشه. اما در برخی از فضاها و کاربردها وجود آینه خیلی حیاتی هستش. مثل آرایش و میکاپ که بدون و‌جود آینه امکان انجام این کارها وجود نداره. انواع آینه‌های جدید میکاپ در این متن بهشون پرداخته میشه. تا بتونین با آینه‌های مدرن میکاپ بتونین آشنا بشین. آینه‌های جدید به‌دلیل کارکرد خیلی عالی و فوق‌العاده‌ای که از خودشون نشون میدن باعث شدن تا در هر جایی از این آینه‌ها استفاده بشه. و دیگه آینه‌های قدیمی برای آرایش تقریبا منسوخ بشن.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
انواع آینه‌های جدید میکاپ

انواع آینه‌های جدید میکاپ چه تفاوتی رو با آینه‌های قدیمی دارن

آینه‌های قدیمی که از اون‌ها برای هر کاربرد و هر فضایی استفاده میشد، فقط یک صفحه شفاف بودن که هیچ قابلیت دیگه‌ای نداشتن. اما انواع آینه‌های جدید میکاپ اینطور نیستن و طراحی اون‌ها طوری صورت گرفته که بتونن عملکرد خاصی رو از خودشون ارائه بدن. درواقع طوری عمل می‌کنن که انجاک میکاپ رو خیلی راحت‌تر می‌کنن. این آینه‌های جدید و بروز، روشنایی مطلوبی رو از خودشون منتشر می‌کنن که این روشنایی مقابل آینه رو خیلی خوب روشن می‌کنه. تا وقتی که جلوی آینه برای آرایش قرار بگیرین، بتونین چهره و صورت خودتون رو خیلی روشن و واضح ببینین.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه گرد چراغ‌دار

درواقع در این انواع آینه‌های جدید میکاپ به نیازهایی که وجود داره، خیلی دقت شده. برای میکاپ و آرایش نور خوب و کافی در کنار آینه‌ای شفاف که وضوح تصویر بالایی داشته باشه، از موارد ضروری هستش. که در آینه‌های امروزی همه این موارد به‌خوبی فراهم شده. اما برای این که بتونین از بین آینه‌های جدید، آینه مورد دلخواه خودتون رو انتخاب کنین، در قسمت پایین به معرفی این آینه‌ها می‌پردازیم.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه آرایشگاهی مدرن

معرفی انواع آینه‌های جدید میکاپ

آینه نوردار

از انواع آینه‌های جدید میکاپ، آینه نوردار می‌تونه باشه. آینه نوردار نور خودش رو به‌وسیله چراغی به اسم LED تامین می‌کنه. به این صورت که از چراغی که نواری شکل هست و ضمانتش هم کم هستدر پشت آینه استفاده میشه. چراغ پشت آینه که قرار داده میشه، نور ملایم و مخفی رو برای آینه ایجاد می‌کنه. این نور خیلی خوب و به‌طور یکدست مقابل خودش رو روشن می‌کنه. بنابراین برای میکاپ از بهترین انتخاب‌ها می‌تونه باشه. به این دلیل که نور دقیقا روی صورت میفته و می‌تونین خیلی روشن در آینه پوست رو ببینین. حتی اگر فرد دیگه‌ای هم می‌خواد میکاپ رو انجام بده، نور کمک می‌کنه تا دقت و تمرکز بالاتری داشته باشه.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه نوردار میکاپ

آینه نوردار به‌عنوان یکی از جدیدترین انواع آینه‌های جدید میکاپ عملکردی فراتر از آینه‌های معمولی ارائه داده. این آینه‌ها در روند کار خیلی کمک‌کننده هستن. چون وقتی شما دید خوبی روی چهره و پوست نداشته باشین، نمی‌تونین یک میکاپ خوب و تمیزی رو انجام بدین. و این آینه کمک می‌کنه تا شما در معرض نور درست و کافی قرار بگیرین و از این طریق بتونین یک میکاپی بی‌نقص رو داشته باشین. و در راه انواع آینه نوردار میکاپ ایده‌آل‌ترین آینه هستن.

آینه لامپ‌دار

یکی دیگه از انواع آینه‌های جدید میکاپ، آینه لامپ‌دار رو می‌تونیم معرفی کنیم. آینه لامپ‌دار هم به‌دلیل استفاده از تعدادی لامپ که روی آینه کار گذاشته میشه، نور مطلوبی رو برای میکاپ فراهم می‌کنه. اما همونطور که گفته شد در آینه لامپ‌دار، لامپ‌ها روی خود آینه قرار داده میشن. بنابراین روشنایی که ایجاد می‌کنن، حالت مستقیمی داره که خیلی خوب و عالی اطراف خودش رو روشن می‌کنه. چراغ‌ها در این آینه، با یک فاصله مشخصی قرار داده میشن. تا نور یکدستی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنن.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه چراغ‌دار

نور منتشر شده از این انواع آینه‌های جدید میکاپ در درست‌ترین جای ممکن طراحی شده. نور دقیقا چهره رو روشن می‌کنه و می‌تونین خودتون رو خیلی واضح و با دید باز در آینه ببینین. چیزی که آینه‌های معمولی هیچ‌وقت نمی‌تونن داشته باشن. اما در مورد این آینه‌ها خیلی فکر شده تا طراحی اصولی و درستی رو بتونن داشته باشن. تا در نهایت منجر به آینه‌ای مثل آینه میکاپ لامپ‌دار شده که از بهترین و عالی‌ترین آینه‌ها محسوب میشن.

آینه دوطرفه

آینه دوطرفه هم از انواع آینه‌های جدید میکاپ هستش. آینه دوطرفه برای ساختش از دو آینه استفاده میشه که این آینه‌ها، قسمت پشتشون رو به هم قرار می‌گیره تا امکان استفاده از هر دو سمت اون خیلی راحت فراهم بشه. این آینه برای فضاهایی مثل آرایشگاه خیلی انتخاب مناسبی هستش. چون آینه میکاپ دوطرفه جای یک آینه رو اشغال می‌کنه اما نقش دو آینه رو داره. بنابراین استفاده از اون باعث بهره‌مندی از تمام فضای موجود هم میشه.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه دوطرفه قدی

آینه دوطرفه از جدیدترین آینه‌ها محسوب میشه که مزایای خاص خودش رو داره. آینه دوطرفه می‌تونه به‌صورت آینه نوردار و یا لامپ‌دار هم باشه. تا در این صورت علاوه بر مزایای دوطرفه بودن آینه بتونین از مزایای این آینه‌ها که روشنایی هم دارن، استفاده کنین. تمام این‌ها باعث شده تا توجه ویژه‌ای به این آینه‌ها بشه.

انواع آینه‌های جدید میکاپ کجاها بیشتر کاربرد دارن

. در آرایشگاه و سالن زیبایی میکاپ داره به‌شکل حرفه‌ای خودش انجام میشه. بنابراین وقتی کاری به‌طور تخصصی در حال انجام هستش باید وسیله‌هایی هم که برای انجام اون کار استفاده میشه، خیلی حرفه‌ای باشن. مثل آینه که برای میکاپ یک وسیله ضروری تلقی میشه. بنابراین توصیه میشه که حتما از انواع آینه‌های جدید میکاپ که معرفی شد، استفاده بشه. چون این آینه‌ها به شما به‌عنوان آرایشگر خیلی کمک می‌کنه. تا با دید خوبی که براتون ایجاد شده، بتونین یک میکاپ بی‌نقص و مورد رضایت رو به مشتری خودتون ارائه بدین. علاوه بر این موضوع با این آینه‌ها فضای خیلی بروز و شیکی رو هم ایجاد کنین.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه آرایشگاهی

. شما برای میکاپ‌های روزانه و برای برخی از مراسمات نیاز نیست که به آرایشگاه برین. می‌تونین با استفاده از انواع آینه‌های جدید میکاپ که خودشون روشنایی خوبی ایجاد می‌کنن، میکاپ مورد نظر خودشون رو روی صورتتون اجرا کنین. دراقع این آینه‌ها با دید خیلی بازی که به شما میدن، باعث میشن تا اشراف کاملی روی صورت خودتون داشته باشین.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه چراغ‌دار میکاپ

. اتاق گریم از از فضاهایی محسوب میشه که انواع آینه‌های جدید میکاپ برای اون می‌تونن خیلی ایده‌آل باشن. چون گریم یک کار حساس و ظریفی هستش که نیاز به تمرکز بالایی هم داره. که آینه‌های جدید با نور خوب خودشون، این تمرکز رو برای شما ایجاد می‌کنن.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
آینه گریم نوری

انواع آینه‌های جدید میکاپ رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه‌های جدید میکاپ و هر نوع دیگه‌ای از آینه در کارگاه تولیدی آینه تولید میشن. تماما ساخت آینه‌ها در همین کارگاه انجام میشن. تا آینه‌های با کیفیت بالا و قیمت مناسب رو بتونیم به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم. به این دلیل که از بهترین مواد اولیه و تجهیزات برای ساخت آینه‌ها استفاده میشه. و همینطور فروش هم بدون هیچ واسطه‌ای انجام میشه تا آینه‌ها در عین داشتن کیفیت و استاندارد بالا بتونن از قیمت مناسبی هم برخوردار باشن.

انواع آینه‌های جدید میکاپ
انواع آینه‌های جدید میکاپ

اما با وجود همه این‌ها، آینه‌های کارگاه تولیدی آینه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. تا خیال مشتری راحت باشه که اگر احیانا هر اتفاقی هم برای آینه به‌وجود بیاد، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای رسیدگی از سمت ما صورت می‌گیره. فقط باید بگیم که شکستن آینه ویا ضربه خوردن اون از سمت شما شامل این ضمانت نیست. علاوه بر موارد گفته شده، ضمانت مرجوعی هم برای آینه‌ها در نظر گرفته شده. تا اگر آینه مورد رضایتتون نشدف بتونین اون رو مرجوع کنین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌های تماس ما هستن که می‌تونین از این طریق با ما برای سفارش آینه‌ها در ارتباط باشین. هر سوال و مشاوره‌ای هم نیاز داشتین، همکاران ما سعی می‌کنن راهنمای خوبی برای شما باشن. درنهایت تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ