آینه ال ای دی دار مدرن

آینه ال ای دی دار مدرن

یکسری آینه‌هایی امروزه معرفی شدن که در این آینه‌ها خیلی به کارکرد و زیبایی اون‌ها توجه شده. همچنین این آینه‌ها از تنوع خیلی بالایی هم برخوردار هستن که خیلی راحت می‌تونین برای هر فضا و کاربردی آینه مناسب خودتون رو داشته باشین. آینه ال ای دی دار مدرن یکی از همین جدیدترین و بهترین آینه‌ها محسوب میشه که مورد توجه خیلی‌ها هم با توجه به مشخصاتی که داره، هست. چون چنان عملکردی رو از خودش نشون داده که باعث شده تا جای آینه‌های قدیمی رو بتونه پر کنه. تا دیگه کسی به آینه‌های معمولی و ساده توجهی نداشته باشه.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه ال ای دی دار مدرن

مشخصه اصلی که آینه ال ای دی دار مدرن داره، چی هست

آینه ال ای دی دار مدرن، آینه‌ای با امکان نورپردازی عالی هستش. نورپردازی که این آینه داره با استفاده از چراغ‌های ال ای دی فراهم میشه. چراغی که برای آینه به کار میره، از نظر شکل ظاهری طوری هست که می‌تونه پشت آینه خیلی راحت قرار بگیره. چراغ مورد استفاده نواری شکله و ضخامتش هم کم هست که به‌راحتی پشت آینه تعبیه میشه. چراغ که پشت آینه قرار بگیره، با روشن شدن این چراغ نوری ملایم دور آینه ایجاد میشه. این نور خیلی خوب و یکدست منتشر میشه که هیچگونه سایه‌ای رو هم ایجاد نمی‌کنه.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه نوردار مدرن

بنابراین همین نورپردازی که مشخصه اصلی آینه هست، به شما کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر و بهتر در آینه تماشا کنین. چون وقتی جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، در معرض این نور قرار گرفتین. و از این طریق می‌تونین خیلی بهتر خودتون رو در آینه ببینین و چون کاربرد اصلی که آینه داره این هست که آدم‌ها از اون برای دیدن خودشون استفاده می‌کنن. و در طی سال‌ها روی این موضوع خیلی کار شده که آینه‌ها بتونن این دید باز و واضح رو به شما بدن.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه ال ای دی دار

آینه ال ای دی دار مدرن هم طوری طراحی شده که بتونه نورپردازی خیلی خوب و ایده‌آلی رو فراهم کنه. و این چیزی هست که فقط با وجود این آینه امکان‌پذیره. به این دلیل که هر چقدر هم یک فضایی روشن باشه ولی نمی‌تونه به اندازه آینه ال ای دی دار موثر و خوب عمل کنه. چون این آینه نور خودش رو خیلی دقیق و متمرکز برای این منتشر می‌کنه که دید بهتری رو برای شما فراهم کنه. همین موضوع هم باعث شده تا به‌خصوص در کاربردهای مهم حتما از این آینه‌ها استفاده بشه.

مهم‌ترین کاربردهای آینه ال ای دی دار مدرن چه مواردیه

در هر خونه‌ای قطعا نیاز به چندین آینه هستش که این آینه کاربردهای مختلفی هم می‌تونه داشته باشه. برای هر قسمتی میشه از آینه ال ای دی دار مدرن متناسب با کاربرد و فضای خودش استفاده کرد. شما با استفاده از این آینه می‌تونین برای کارهایی مثل میکاپ و اصلاح از اون استفاده کنین. و با توجه به دید خیلی خوبی که این آینه به شما میده، قطعا خیلی بهتر می‌تونین کار خودتون رو انجام بدین.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه قدی مدرن

علاوه بر این موضوع این آینه خیلی ظاهر زیبا و خاصی داره که فضای خونه شما رو هم زیبا و مدرن نشون میده. و باعث دلبازی و بزرگ‌تر نشون دادن فضا هم میشه که به دلیل انعکاس و بازتابی هست که در آینه رخ میده. بر این اساس آینه ال ای دی دار مدرن هم که نورپردازی داره، می‌تونه تاثیر بیشتری رو روی این مسئله داشته باشه.

آینه ال ای دی دار مدرن همچنین برای استفاده در آرایشگاه و سالن‌های زیبایی هم خیلی انتخاب عالی محسوب میشه. چون برای این که در آرایشگاه خدمات زیبایی به بهترین نحو به مشتری‌ها ارائه بشه، نیاز به نوری هست که بتونه دید بازی رو برای شما ایجاد کنه. این نور باید از جای مناسبی منتشر بشه و همچنین میزان کافی هم داشته باشه که بتونه موثر باشه. بنابراین این آینه ال ای دی دار که نور خودش خیلی فوق‌العاده منتشر می‌کنه، بهترین انتخاب به‌عنوان آینه آرایشگاهی جدید هستش.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه سالن آرایش

آینه ال ای دی دار مدرن چه تاثیرات مثبت دیگه‌ای داره

این نورپردازی که اصلی‌ترین ویژگی آینه ال ای دی دار مدرن هستش، این آینه رو خیلی خاص و مدرن کرده. درواقع جدا از کاربرد خیلی خوب این آینه که برای هر جایی داره، می‌تونه تاثیر خیلی مثبتی رو در زیبایی دکوراسیون داشته باشه. آینه از وسیله‌های مهمی در هر چیدمان و دکوراسیونی محسوب میشه. بنابراین باید در انتخاب این آینه خیلی توجه بشه که بتونه دکوراسیون خودش رو زیباتر نشون بده.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه ال ای دی

اصولا آینه‌ها چون در اون‌ها انعکاس و بازتاب رخ میده، باعث میشن تا فضای خودشون بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون داده بشه. آینه ال ای دی دار مدرن هم با توجه به این که نورپردازی خیلی خوبی رو از خودش داره، می‌تونه فضای قرارگیری خودش رو روشن‌تر هم جلوه بده. به‌طور کلی این آینه وقتی در فضایی قرار بگیره، اون رو دلبازتر هم نشون میده.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه قدی بک‌لایت

شما با استفاده از این آینه‌ها فضای زندگی و کاری خودتون رو خیلی زیباتر و مدرن‌تر می‌کنین. وقتی این فضاها که شما زمان‌های خودتون رو در اون‌ها می‌گذرونین، زیبا باشن قطعا حس بهتری رو هم خواهید داشت. و با این زیبایی آرامش بیشتری رو هم برای خودتون فراهم می‌کنین. و برای فضاهای کاری هم این آینه‌ها با جذابیتی که در دکوراسیون خودشون ایجاد می‌کنن، موجب میشن تا افراد بیشتری دوست داشته باشن که به فضای شما بیان.

آینه ال ای دی دار مدرن نحوه کارکردش به چه صورته

. لمسی یکی از حالت‌هایی هست که آینه ال ای دی دار مدرن می‌تونه به اون صورت باشه. یعنی شما با لمس قسمتی که روی آینه مشخص شده، می‌تونین از آینه نهایت استفاده رو ببرین.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه نوری دو سر گرد

. ریموتی هم حالت دیگه برای استفاده از این آینه مدرن هستش. در آینه ریموتی شما نیاز به حتی لمس هم ندارین. و فقط با یک کنترل از راه دور هم می‌تونین آینه رو مورد استفاده قرار بدین.

. اما حالت سوم برای آینه ال ای دی دار به‌صورت حسگریه. آینه حسگری شبیه تلویزیون‌های هوشمند عمل می‌کنه و شما فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین از آینه استفاده کنین.

برای استفاده از آینه ال ای دی دار مدرن، یکی از ای سه راه رو می‌تونین انتخاب کنین تا نحوه عملکرد آینه‌تون به این صورت باشه.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه گرد سرویس

آینه ال ای دی دار مدرن رو چرا از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه ال ای دی دار مدرن و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین تولید میشه. تمام آینه‌هایی که تولید میشن تماما در همین کارگاه مراحل تولیدشون انجام میشه. با توجه به این موضوع کیفیت و استاندارد آینه‌ها هم بسیار بالاست و همینطور با توجه به این که واسطه‌ای هم برای فروش وجود نداره، آینه‌ها از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن. شما هر آینه‌ای که بخواین براتون تولید می‌کنیم، حتی اگر آینه مورد دلخواهتون هم نبود می‌تونین مرجوعش کنین.

آینه ال ای دی دار مدرن
آینه ال ای دی دار مدرن

آینه‌هایی که در این مجموعه تولید میشن، همچنین از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم برخوردار هستن. این ضمانت به این صورته که اگر هر اتفاقی هم بیفته، ما پشتیبانی کامل داریم و هیچ نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای هم وجود نداره. مثلا اگر لامپ آینه هم بسوزه اون رو براتون رایگان عوض می‌کنیم. فقط شکستگی و یا ضربه خوردن آینه و موارد اینچنینی شامل ضمانت نیست.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سؤال و یا راهنمایی هم که نیاز داشته باشین، مشاورین ما سعی می‌کنن شما رو به بهترین نحو در انتخاب بهتر راهنمایی کنن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره‌های تماس مجموعه هم 09901717305 و 02188068352 هستن. هر سؤال و یا مشاوره‌ای هم که نیاز داشته باشین، می‌تونین از مشاورین ما کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ