انواع بروز آینه نوردار

انواع بروز آینه نوردار

آینه‌ها در گذشته نه هیچ قابلیت خاصی از خودشون داشتن و نه حتی دارای تنوع بودن. بلکه فقط یک یا نهایتا دو نوع آینه وجود داشته که از همون هم برای هر فضا و کاربردی استفاده میشد. اما امروزه آینه‌های مختلفی هستن که این آینه‌ها تنوع زیادی دارن. آینه نوردار یکی از این اینه‌های مدرن هستش. در این متن به انواع بروز آینه نوردار می‌پردازیم. این آینه‌ها از جدیدترین آینه‌ها شناخته میشن که خودشون هم دارای تنوع بالایی هستن که می‌تونین خیلی راحت آینه‌ای مطابق با سلیقه و کارکرد موردنظر خودتون انتخاب کنین. آینه نوردار چنان عملکردی رو از خودش نشون میده که موجب شده تا برای هر جایی و کاربردی بتونه بهترین انتخاب ممکن باشه.

انواع بروز آینه نوردار
انواع آینه نوردار

انواع بروز آینه نوردار چه ویژگی‌هایی رو به‌عنوان ویژگی‌های اصلی دارن

انواع بروز آینه نوردار اصلی‌ترین مشخصه‌ای که دارن، داشتن نورپردازی هست. این نورپردازی آینه به‌وسیله چراغی تامین میشه که پشت آینه قرار داده میشه. چراغی که برای این آینه به کار میره از نظر شکل ظاهری نواری شکل و یک‌تکه هست و با وجود ضخامت کمی که داره، خیلی راحت پشت آینه قرار داده میشه. این نحوه قرار دادن چراغ LED موجب میشه تا نورپردازی آینه هم حالت مخفی داشته باشه. درواقع این قرار دادن چراغ باعث میشه تا نور ملایم و مطلوبی دور آینه ایجاد بشه.

انواع بروز آینه نوردار
آینه نوردار

این نور که انواع بروز آینه نوردار دارا هستن، کمک به دید بهتر در آینه می‌کنن. چون نوری که ایجاد می‌کنن خیلی خوب و یکدست منتشر میشه و هیچ سایه‌ای رو ایجاد نمی‌کنه. این نور ایجاد شده می‌تونه به‌خوبی مقابل خودش رو روشن کنه. بنابراین اگر جلوی این آینه‌ها قرار بگیرین، نور منتشر شده از اون‌ها کمک می‌کنه تا تصویر خیلی واضح‌تری رو بتونین از خودتون در آینه تماشا کنین.

انواع بروز آینه نوردار
آینه نوردار قدی

این دیدی که آینه نوردار ایجاد می‌کنه اصلا قابل مقایسه با آینه‌های معمولی نیست. چون اون‌ها هیچ وقت نمی‌تونن چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای رو از خودشون نشون بدن. درواقع نور محیط اطراف آینه‌های معمولی به این دید کمک می‌کنن. و چون به اندازه آینه نوردار، نورشون در جای درست و دقیقی قرار داده نشده نمی‌تونن کیفیت انعکاس تصویر آینه نوردار رو داشته باشن. به همین دلیل اگر به فضاهای امروزی و مدرن هم نگاهی بندازیم، می‌بینیم که اون‌ها از آینه‌هایی مثل آینه نوردار استفاده می‌کنن که از هر نظری نسبت به آینه‌های ساده ارجحیت دارن.

انواع بروز آینه نوردار
آینه نوری

اما انواع بروز آینه نوردار چه فضاهایی حتما مورد استفاده قرار می‌گیرن

برای هرجا و هر کاربردی که نیاز به آینه باشه، انواع بروز آینه نوردار می‌تونه بهترین انتخاب ممکن باشه. و با توجه به تنوعی که داره و امکان خصوصی‌سازی که برای این آینه‌ها در کارگاه ما ایجاد شده، می‌تونین آینه‌ای خاص و مورد انتظار خودتون رو داشته باشین. اما در یکسری از فضاها حتما وجود آینه نوردار می‌تونه خیلی مفیدتر هم باشه که در قسمت زیر به اون موارد می‌پردازیم:

سالن زیبایی

انواع بروز آینه نوردار با توجه به عملکردی که دارن قطعا برای هر سالن زیبایی و آرایشگاهی انتخاب مناسبی هستن. چون برای ارائه خدماتی که در آرایشگاه‌ها برای مشتری‌ها انجام میشه، نیاز به آینه‌ای که شفافیت بالایی داشته باشه و همینطور نور کافی در فضا دارین. تا در این صورت با دید خوبی که براتون ایجاد شده بتونین خیلی بهتر عمل کنین. چون اصولا کارهای زیبایی که در سالن‌های زیبایی انجام میشن، نیاز به دید بازی دارن که با وجود آینه‌ای مثل آینه نوردار شما می‌تونین دید خیلی خوبی داشته باشین.

انواع بروز آینه نوردار
آینه سالن زیبایی

به‌خصوص یکسری از کارها مثل میکاپ و آرایش که خیلی تخصصی هستن و برای انجام بهتر و حرفه‌ای‌تر، انواع بروز آینه نوردار می‌تونه خیلی کمک‌کننده باشه. آینه نوردار آرایشی نور خودش رو دقیقا روی مشتری شما که روبه‌روی آینه قرار گرفته می‌تونه متمرکز کنه. در این صورت دقت و تمرکز شما خیلی بیشتر هم خواهد شد. علاوه بر موضوع کارکردی که انواع آینه نوردار آرایشگاه دارن، این آینه‌ها از زیبایی خیلی خاص و منحصربه‌فردی برخوردار هستن که می‌تونن فضای سالن رو خیلی تغییر بدن و اون رو مدرن و شیک جلوه بدن.

انواع بروز آینه نوردار
آینه گرد نوری

سالن زیبایی قطعا با توجه به اسمی هم که داره قطعا باید فضایی داشته باشه که خودش هم از فاکتورهای زیبایی برخوردار باشه. آینه هم که از موارد خیلی مهمی در چیدمان داخلی هر سالن زیبایی محسوب میشه و باید به اون توجه کافی بشه. به همین دلیل آینه نوردار با ظاهر شکیل خودش می‌تونه به نقطه کانونی در این فضا تبدیل بشه. به‌طوری که توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه. همچنین شما با این آینه‌ها فضای حرفه‌ای‌تری رو هم برای خودتون ایجاد می‌کنین. چون فضای کاری شما در ابتدا نشون میده که سطح کار شما به چه صورته. بنابراین انواع بروز آینه نوردار به‌عنوان یک آینه حرفه‌ای در این زمینه می‌تونه خیلی کمک شما بکنه.

انواع بروز آینه نوردار
آینه آرایشگاهی

مزون لباس

مزون و فروشگاه‌های لباس هم از دسته فضاهایی هستن که انواع بروز آینه نوردار می‌تونه برای اون‌ها ایده‌آل‌ترین آینه باشه. چون در مزون هم داشتن نوری که از جای درستی تابدیه بشه تا بتونه تصویر روشن و واضحی رو در اینه ایجاد کنه، خیلی اهمیت داره. پس آینه نوردار که به‌خوبی می‌تونه نور مناسب و به حد کافی رو تامین کنه، قطعا انتخاب خوبی برای آینه مزونی هستش. و مشتری شما هم با استفاده از این آینه دید بهرتی رو روی خودش خواهد داشت و در این صورت می‌تونه انتخاب ساده‌تری هم داشته باشه.

انواع بروز آینه نوردار
آینه قدی مزونی

همچنین آینه‌های نوردار به‌عنوان لوکس‌ترین آینه‌های مزونی هم شناخته میشن. که با قرار دادن اون‌ها در فضای مزون می‌تونین یک فضای شیک و لوکسی رو ایجاد کنین. که قطعا این موضوع روی جذب مشتری‌های بیشتری از شما هم تاثیر میذاره. چون آدم‌ها قبل از رفتن به جایی و گرفتن خدمات از اون به اولین چیزی که ناخودآگاه توجه می‌کنن، ظاهر و دکوراسیون اون فضاست. بنابرای باید در کنار عملکرد آینه به زیبایی که داره هم اهمیت خاصی داده بشه.

فضاهای مخصوص کودکان

بچه‌ها اغلب از دیدن خودشون در آینه هیجان‌زده میشن و این کار براشون جذابیت خاصی داره. با استفاده از آینه‌ نوری برای کودکان میتونین اینجذابیت رو برای اون‌ها بیشتر کنین. چون بالاخره آینه وقتی نور داشته باشه، جذابیت و زیبایی بیشتر ی رو داراست که می‌تونه توجه بیشتری رو هم به خودش جلب کنه. این آینه‌ها برای فضاهایی مثل اتاق کودک، مهدکودک‌ها و… خیلی گزینه مناسبی هستن. همچنین این انواع بروز آینه‌ نوردار می‌تونن شکل کودکانه‌ای داشته باشنن تا دقیقا برای اون‌ها و سنشون مناسب‌سازی بشن و بتونن چیدمان قشنگ‌تری رو هم ایجاد کنن.

انواع بروز آینه نوردار
آینه کودک نوردار

چرا این انواع بروز آینه نوردار رو از کارگاه تولیدی آینه تهیه کنین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که بخواین از جمله انواع بروز آینه نوردار و هر نوع دیگه‌ای از آینه‌ها دقیقا طبق خواسته شما تولید میشن. تمام آینه‌های این مجموعه از بهترین کیفیت و قیمت برخوردار هستن. چون در ساخت اون‌ها از مواد اولیه درجه‌یک و تجهیزات بروزی استفاده میشه و همینطور از نیروی متخصص در این زمینه هم بهره گرفته میشه تا بتونیم آینه‌های با کیفیت فوق‌العاده عرضه کنیم. همچنین فروش هم مستقیما توسط مجموعه انجام میشه و هیچ واسطه‌ای وجود نداره. به همین دلیل با توجه به کیفیتی که دارن از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

انواع بروز آینه نوردار
آینه مدرن نوردار

اما جدا از این موارد، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم آینه‌ها دارا هستن. تا اگر هر مشکلی بخواد برای آینه‌ها به وجود بیاد، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نباشه. همچنین ضمانت مرجوعی هم درنظر گرفتیم تا اگر آینه طبق دلخواه و رضایت شما نبود، امکان مرجوعی اون رو داشته باشین. البته مواردی شبیه به شکستن و یا ضربه خوردن آینه متاسفانه نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای سفارش انواع بروز آینه نوردار و هر نوع آینه‌ دلخواه دیگه‌ای می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ