انواع آینه نوردار

انواع آینه نوردار آرایشگاه

وجود آینه در برخی از فضاها و برای برخی از کاربردها خیلی اهمیت ویژه‌ای داره. مثل آرایشگاه که بدون وجود آینه اصلا معنای خودش رو از دست میده. به همین دلیل هم هست که یکسری آینه‌های مدرنی برای استفاده در آرایشگاه و سالن زیبایی معرفی شدن که از هر منظری نسبت به آینه‌های قدیمی ارجحیت دارن. مثل انواع آینه نوردار آرایشگاه که از جدیدترین و بهترین آینه‌های آرایشگاهی محسوب میشن. این آینه‌ها طراحی و عملکردشون برای این هست که بتونن کمک کنن تا کارهای زیبایی و آرایشی خیلی بهتر پیش برن. به همین دلیل هم هست که آینه‌های قدیمی و معمولی دیگه جایگاهی رو در سالن‌های زیبایی ندارن.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
انواع آینه نوردار آرایشگاه

انواع آینه نوردار آرایشگاه چه مشخصه‌ای رو دارن

این انواع آینه نوردار آرایشگاه اولین و بارزترین مشخصه‌ای که دارن، داشتن نورپردازی هستش. نورپردازی آینه نوردار به‌وسیله کاربرد چراغ LED در پشت آینه فراهم میشه. به این صورت که از نوع چراغ LED که شکل نواریه و ضخامتش هم کم هست، استفاده میشه. و وقتی پشت آینه قرار داده میشه، یک نور مخفی و ملایمی رو ایجاد می‌کنه که جلوه خیلی خوبی هم به آینه میده. به این آینه علاوه بر آینه نوردار، آینه نوری و آینه بک لایت هم گفته میشه.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه قدی سالن آرایش

از نواع آینه نوردار آرایشگاه که استفاده میشه، باعث میشه تا وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره بتونیند خیلی واضح‌تر ببینین. چون نور دقیقا روی چهره مشتری شما میفته و موجب میشه تا دید خیلی بازی برای شما ایجاد بشه. بنابراین وقتی که می‌خواین کار زیبایی خودتون رو ارائه بدین، با دید بهتر می‌تونین این کار رو خیلی تمیزتر و بی‌نقص انجام بدین. به این دلیل که بدون داشتن نور خوب و کافی ارائه خدمات زیبایی خیلی سخت میشه. اما طراحی آینه نوردار طوری هست که این نور رو به‌بهترین شکل ممکن انتشار میده. نور کاملا یکدست اطراف آینه رو روشن می‌کنه. بدون این که بخواد هیچ سایه اضافی رو تشکیل بده.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه نوری مدرن

قابلیت‌های دیگه‌ای که انواع آینه نوردار آرایشگاه دارن چیه

. آینه نوری قابلیت تنظیم نور می‌تونه داشته باشه. به این صورت که هر زمان شما نیاز به نور کمتر یا بیشتری داشتین، بتونین نور آینه رو کمتر یا بیشترش کنین تا به میزان نور مطلوب خودتون برسین. چون به‌طور طبیعی هم نور در طول روز تغییر می‌کنه و ممکنه این نیاز پیش بیاد که بخواین میزان نور متفاوتی رو داشته باشین.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه مدرن آرایشگاه

. چراغ LED که برای انواع آینه نوردار آرایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیره، از طیف رنگی بالایی برخورداره.و شما می‌تونین حتی چند رنگ که برای نورپردازی آینه می‌پسندین انتخاب کنین. و هر زمان که دوست داشتین رنگ نور آینه رو تغییر بدین.

. آینه نوردار قابلیت اتصال به اینترنت یا بلوتوث رو هم داره. با وصل شدن آینه این امکان فراهم میشه که بتونین به‌وسیله آینه موسیقی و یا ویدئویی رو پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب که باعث میشه تا در آرایشگاه با یک موسیقی آروم، بتونین آرامش بیشتری رو به سالن خودتون هدیه بدین.

. روی صفحه آینه امکان نمایش دما یا زمان یا تاریخ هم وجود داره.

هر کدوم از موارد بالا که مورد نیاز و پسند شما باشه روی آینه اجرا میشه. و اینطور نیست که آینه به‌صورت پیش‌فرض همه قابلیت‌ها رو داشته باشه.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه گرد آرایشی

معرفی انواع آینه نوردار آرایشگاه

انواع آینه نوردار آرایشگاه می‌تونه به‌ حالت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیره. و از این نظر باعث شدن تا انتخاب‌های متفاوتی وجود داشته باشه. تا شما هم بتونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین.

دیواری

آینه‌ها از گذشته تا به امروز یک شکل رایجی که می‌تونستن به کار برن، دیواری هستش. نصب آینه به دیوار خیلی راحت انجام میشه. و همینطور وقتی هم که نصب بشه، مزایای خاص خودش رو داره. مثل این که باعث میشه تا فضای شما فضای خالی زیادی داشته باشه. چون آینه دیواری هیچ فضایی رو اشغال نمی‌کنه و شما می‌تونین از تمام فضای خودتون نهایت استفاده رو ببرین.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه دیواری آرایشگاه

انواع آینه نوردار آرایشگاه وقتی که به دیوار نصب میشن ددیگه امکان برخوردی هم باهاشون وجود نداره. و در این حالت آینه در ایمن‌ترین حالت خودش قرار می‌گیره. البته اینطور نیست که حالت‌های دیگه آینه از ایمنی کمی برخوردار باشن. بلکه امروزه تمام آینه‌ها از مقاومت بسیار بالاتری نسبت به گذشته خودشون قرار دارن و اصلا شکنندگی گذشته خودشون رو ندارن.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه قدی نوری

رومیزی

حالت دیگه‌ای که انواع آینه نوردار آرایشگاه می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن، رومیزی هست. آینه رومیزی هم در نوع خودش از عملکرد خاص خودش برخورداره. آینه رومیزی به‌خصوص برای میکاپ و آرایش می‌تونه خیلی مفید واقع بشه. چون در این حالت شما لوازم مورد نیازخودتون رو روی میز و جلوی آینه قرار میدین. و لوازم در دسترس کامل شما هستن تا بتونین کارتون رو با تمرکز و دقت بالایی انجام بدین.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه رومیزی سالن زیبایی

مشتری هم وقتی که روبه‌روی آینه قرار می‌گیره، می‌تونه خودش رو در آینه نوردار خیلی بهتر ببینه. همینطور شما هم با دید بازی که براتون ایجاد شده، عملکردتون خیلی بهتر میشه. علاوه بر این‌ها چیدمان و دکوراسیون داخلی شما هم خیلی زیباتر میشه. و باعث میشه تا توجه هر کسی رو به خودش جلب کنه.

دوطرفه

انواع آینه نوردار آرایشگاه وقتی به‌صورت دوطرفه باشن، برای سالن می‌تونن خیلی مناسب باشن. چون از هر دو طرف آینه میشه راحت استفاده کرد. در این صورت شما به‌عنوان سالن‌دار می‌تونین پذیرای تعداد بیشتری از مشتری‌ها باشین. بدون این که نگران ازدحام یا شلوغی برای آرایشگاه خودتون باشین. آینه دوطرفه آرایشگاهی جدیدترین نوع آینه نوردار محسوب میشه که خیلی هم اتفاقا مورد توجه قرار گرفته. چون هم خیلی کاربردیه و هم این که از زیبایی خیلی خاص وجذابی برخورداره و هر کسی این آینه رو در سالن خودش نداره.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
آینه دوطرفه نوردار

برای ایجاد آینه دوطرفه دو آینه نوردار رو از قسمت پشت روبه‌هم قرار میدن. و در این صورت هر دو طرف آینه به‌صورت همزمان امکان استفاده داره. برای استفاده بهتر و راحت‌تر از این آینه هم می‌تونین اون رو در قسمت‌های میانی سالن قرار بدین. در این حالت شما می‌تونین تقریبا در اغلب قسمتها از آینه استفاده کنین و خدمات زیبایی حرفه‌ای خودتون رو به مشتری‌ها عرضه کنین.

انواع آینه نوردار آرایشگاه چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه نوردار آرایشگاه و انواع دیگه آینه در کارگاه تولیدی آینه به درخواست شما تولید میشه. هر نوع آینه‌ای که بخواین هم حتی به‌صورت اختصاصی برای شما تولید می‌کنیم. تماما تولید آینه‌ها در همین مجموعه و با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید میشن. همچنین واسطه‌هایی هم که برای فروش وجود دارن رو حذف کردیم تا بتونیم آینه‌ها رو با قیمت مناسب‌تری به مشتریان خودمون عرضه کنیم.

انواع آینه نوردار آرایشگاه
انواع آینه نوردار آرایشگاه

اما دلیل اصلی که باعث میشه تا خرید آینه‌هاتون رو از کارگاه تولیدی آینه انجام بدین، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. این ضمانت فقط و فقط در کارگاه تولیدی آینه وجود داره. که این ضمانت این امکان رو ایجاد می‌کنه که اگر هر مشکل یا اتفاقی هم برای آینه به‌وجود بیاد، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ما خیلی سریع رسیدگی می‌کنیم. فقط در صورت شکسته شدن یا خوردن ضربه، آینه ضمانت نداره. به جز این موارد ضمانت مرجوعی هم وجود داره. تا اگر از آینه خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو برگردونین.

برای سفارش انواع آینه نوردار آرایشگاه و هر نوع آینه مورد دلخواه دیگه‌ای می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. تا همکاران ما شما رو در خرید بهتر و راحت‌تر راهنمایی کنن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ