آینه نوری برای کودکان

آینه نوری برای کودکان

آینه یک وسیله‌ای هست که مورد استفاده همه افراد با هر سن و جایگاهی قرار می‌گیره. به همین دلیل هم امروزه تنوع آینه‌ها خیلی زیاد شده. برعکس گذشته که برای هر استفاده و کاربردی فقط یک نوع آینه وجود داشت و فقط همون آینه ساده و معمولی رو همه مورد استفاده قرار میدادن. اما امروزه برای هر کاربردی آینه مخصوص وجود داره که می‌تونین از بین اون‌ها انتخاب کنین. آینه نوری برای کودکان یکی از انواع مختلف آینه‌های مدرنی هست که امروزه معرفی شده. این آینه‌ها هم در نوع خود تنوع بالایی رو دارن که بر اساس سلیقه و دلخواه خودتون می‌تونین آینه مخصوص به خودتون رو داشته باشین.

آینه نوری برای کودکان
آینه نوری برای کودکان

معرفی جامع آینه نوری برای کودکان

آینه نوری برای کودکان بارزترین مشخصه‌ای که داره، داشتن نوری دور تا دور آینه هستش. این نور که دور آینه رو می‌گیره، با استفاده از چراغ LED پشت آینه ایجاد میشه. یعنی از چراغی که شکل نواری داره و ضخامتش کم هست استفاده میشه و پشت آینه تعبیه میشه. این چراغ به کار رفته در آینه نوری، با وجود این که ضخامت کمی داره اما نور قابل‌توجهی رو منتشر می‌کنه. برای همین دید در آینه خیلی بهتر میشه. چون نور دقیقا روی صورت میفته و باعث میشه تا خیلی واضح‌تر بتونین خودتون رو در آینه ببینین.

آینه نوری برای کودکان
آینه کودک

بچه‌ها هم که معمولا آینه براشون جذابیت داره و دوست دارن که خودشون رو در آینه ببینن. وقتی آینه نور هم داشته باشه، این جذابیت خیلی بیشتر میشه و خودش رو نشون میده. درواقع استفاده از چراغ LED جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده که اون رو خیلی زیباتر هم می‌کنه. نور آینه نوری چون چراغ پشت آینه تعبیه میشه، یک حالت مخفی داره. به همین دلیل به آینه بک لایت هم شناخته میشه.

آینه نوری برای کودکان
آینه اتاق خواب

چرا از چراغ LED در آینه نوری برای کودکان استفاده میشه

آینه نوری برای کودکان و یا هر نوع آینه نوری دیگه‌ای، برای نورپردازی اون‌ها از چراغ ال ای دی استفاده میشه. دلیل این انتخاب این هست که نوری که این چراغ منتشر می‌کنه، نزدیک‌ترین نور به نور طبیعی هست و یک نور ملایم و خیلی خوبی رو داره. که از نظر سازگاری با چشم هم خیلی عالی عمل می‌کنه. پس خیلی راحت می‌تونه برای اتاق کودک و یا هر فضای دیگه‌ای که برای کودکان هست، به کار بره. مقاومت این چراغ‌ها هم بسیار بالاست و به‌سادگی دچار شکستگی نمیشه.

آینه نوری برای کودکان
آینه مناسب کودک

اما یک مشخصه مهمی که این چراغ داره این هست که بعد از مدتی که روشن می‌مونه، گرمایی تولید نمی‌کنه. چون چراغ‌های معمولی اگر استفاده بشن، بعد از زمانی که روشن می‌مونن چنان گرمایی تولید می‌کنن که اصلا امکان دست زدن بهشون وجود نداره. اگر چراغ‌های قدیمی و معمولی برای آینه نوری مورد استفاده قرار بگیرن، سطح آینه رو هم گرم می‌کنن. پس اصلا برای تعبیه در آینه نوری برای کودکان گزینه مناسبی نیستن.

آینه نوری برای کودکان
آینه قاب‌دار کودک

همچنین چراغ LED طول عمر خیلی بالایی داره و چندین برابر چراغ‌های معمولی می‌تونه روشن بمونه. علاوه بر این مصرف برق خیلی کمی هم داره. که باعث میشه تا استفاده از چراغ‌های ال ای دی برای روشنایی در دراز مدت خیلی به‌صرفه باشه. به همین دلیل هم هست که این چراغ‌ها امروزه خیلی مورد توجه قرار گرفتن و برای اکثر فضاها از این چراغ‌ها استفاده میشه.

آینه نوری برای کودکان در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می‌گیره

اتاق کودک

اتاق کودک معمولا باید چیدمانی داشته باشه که متناسب با سن و روحیه خود کودک باشه. به همین خاطر آینه نوری برای کودکان خیلی برای این فضا توصیه میشه. چون بچه‌ها در سن کودکی آینه براشون خیلی جذابه و از دیدن خودشون در آینه ذوق می‌کنن. وقتی آینه نور هم داشته باشه و شکل کودکانه‌ای هم داشته باشه، جذابیت آینه برای بچه‌ها خیلی بیشتر میشه. و می‌تونه کشش بیشتری رو به سمت خودش ایجاد کنه.

آینه نوری برای کودکان
آینه برای اتاق‌کودک

همچنین دکوراسیون اتاق کودک هم از اهمیت بالایی برخورداره و اتفاقا پدر و مادرها خیلی به این فضا اهمیت میدن. آینه هم از وسیله‌های مهمی در هر چیدمان و دکوراسیون داخلی محسوب میشه. به همین دلیل هم هست که آینه نوری برای کودکان بهترین انتخاب ممکن می‌تونه باشه. تا به زیبایی و جذابیت بیشتر این فضا خیلی کمک کنه.

مهد کودک

مهد کودک از فضاهای دیگه‌ای هست که آینه نوری برای کودکان گزینه خیلی خوبی برای اون محسوب میشه. با استفاده از این آینه شما جذابیت بیشتری رو به فضای خودتون اضافه می‌کنین. چون این آینه با داشتن نور و شکل کودکانه‌ای که داره می‌تونه به نقطه کانونی در فضای خودش تبدیل بشه. همچنین حس بهتر و دلبازی بیشتری رو هم به فضای خودش میده.

آینه نوری برای کودکان
آینه مهد کودک

موضوع چیدمان و دکوراسیون داخلی در مهد کودک خیلی اهمیت زیادی داره. چون والدین برای انتخاب مهد کودک برای فرزند خودشون به زیبایی فضا هم خیلی اهمیت میدن. درواقع اولین چیزی که توجه اون‌ها رو جلب می‌کنه، همین چیدمان و فضایی هست که شما ایجاد کردین. چون اون‌ها به این موضوع خیلی اهمیت میدن که فرزدشون در چه فضایی قرار هست چندین ساعت از روز رو اونجا باشه و وقتش رو بگذرونه.

آینه نوری برای کودکان
آینه شکل کودکانه

آینه نوری برای کودکان از جدیدترین و مدرن‌ترین آینه‌ها محسوب میشه که با استفاده از این آینه فضای خودتون رو خیلی شیک‌تر و مدرن‌تر هم جلوه میدین. اگر خودتون هم نگاهی به چیدمان‌های امروزی بندازین، متوجه میشین که دیگه ککسی از آینه‌های قدیمی و معمولی استفاده نمی‌کنه. و به‌جای اون‌ها همچین آینه‌هایی که خیلی هم به‌روز هستن رو مورد استفاده قرار میدن.

تنوع آینه نوری برای کودکان در چه مواردی هستش

آینه نوری برای کودکان رو شما می‌تونین به هر شکلی که می‌خواین سفارش بدین. برای انتخاب شکل آینه هم می‌تونین به سلیقه فرزند خودتون توجه کنین. مثلا شکل یک خرگوش یا بادکنک می‌تونه برای بعضی از بچه‌ها خیلی جذاب باشه. و یا برای بچه دیگه‌ای شکل دیگه. و این کاملا سلیقه‌ای هستش. و شما می‌تونین هر شکلی رو برای آینه کودک خودتون انتخاب کنین.

آینه نوری برای کودکان
آینه کودک سرویس

همچنین برای آینه‌ها می‌تونین انتخاب کنین که قاب‌دار باشن یا بدون قاب. بدون قاب بودن آینه سادگی زیبایی خاص خودش رو داره و بسیار هم جذابه. استفاده از قاب هم باعث میشه تا تنوع بیشتری رو آینه نوری برای کودکان داشته باشه. چون قاب‌ها خودشون تنوع زیادی در جنس، رنگ، شکل و موارد دیگه‌ای دارن. و در نوع خودشون استفاده از قاب، جلوه زیبایی رو به آینه می‌بخشه.

آینه نوری برای کودکان رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع مختلف آینه از جمله آینه نوری برای کودکان و هر نوع دیگه‌ای از آینه هستش. تولید و ساخت آینه‌ها تماما در همین کارگاه انجام میشه. به همین دلیل هم هست که ضمانت و کیفیت تمامی محصولات تضمین‌شده هستش. هر آینه‌ای که مورد دلخواهتون باشه رو در کمترین زمان تولید و ارسال می‌منیم. امکان خصوصی‌سازی برای تمام آینه‌ها هم وجود داره.

آینه نوری برای کودکان
آینه نوری برای کودکان

اما مزیت قابل‌توجهی که این مجموعه رو خیلی متمایز کرده، داشتن ضمانت بدون قید وشرط و گارانتی یکساله روش تمام آینه‌های این مجموعه هستش. تا با این ضمانت خیالتون کاملا راحت باشه که اگر احیانا هر اتفاقی هم برای آینه ایجاد بشه، بدون هیچ هزینه‌ای فقط کافیه که به ما اطلاع بدین. و در کمترین زمان رسیدگی و برطرف می‌کنیم.

شماره‌های ما برای تماس و ثبت سفارش 09901717305 و 02188068352 هستن. که می‌تونین تماس بگیرین و هر سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما پاسخگوی شما هستن. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ