لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

امروزه آینه‌هایی که برای هر فضایی مورد استفاده قرار می‌گیرن، ویژگی‌هایی دارن که باعث میشه آینه‌ای مخصوص برای اون کاربرد باشن. و مثل زمان گذشته نیست که فقط یک نوع آینه بدون هیچ قابلیتی باشه. آینه‌ها تنوع زیادی پیدا کردن. مثلا برای مزون لوکس‌ترین آینه‌های مزونی معرفی شدن که در این متن به اون‌ها می‌پردازیم. این آینه‌ها عملکردی فراتر از آینه‌های معمولی از خودشون نشون دادن. به همین دلیل هم هست که خیلی مورد توجه قرار گرفتن. حتی در خیلی از کاربردهای دیگه هم از آینه‌های قدیمی استفاده نمی‌کنن و تقریبا منسوخ شدن.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

معرفی لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

آینه بک‌لایت

یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین آینه‌های مزونی، آینه بک‌لایت هستش. در این آینه از چراغی به نام LED استفاده میشه که موجب نورپردازی برای آینه میشه. چراغ پشت آینه قرار داده میشه و نوری دور آینه رو می‌گیره. این نور حالت مخفی و خیلی زیبایی داره که آینه رو خیلی متمایز می‌کنه. چراغی که برای آینه بک‌ لایت مزونی مورد استفاده قرار می‌گیره، شکل چراغ‌های معمولی نیست. این چراغ نواری شکله و ضخامتش هم کم هستش. و خیلی راحت می‌تونه پشت آینه قرار داده بشه. به همین دلیل هم هست که به آینه بک‌لایت معروف هست. اسم دیگه‌ای که این آینه داره، آینه نوری هستش.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه بک‌لایت

آینه بک‌لایت به‌خاطر انتشار نوری که داره، یک دید بهتری رو به شما میده. چون نور مقابل خودش رو خیلی خوب روشن می‌کنه. بنابراین وقتی هم که جلوی آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا روشن و واضح در آینه دیده بشین. این چیزی هست که در مزون‌ها خیلی اهمیت داره. به این دلیل که مشتری‌ها وقتی لباسی رو پرو می‌کنن، بعدش می‌خوان که با یک آینه خوب و همینطور در یک محیط روشن بتونن خودشون رو کامل ببینن. برای برطرف کردن چنین انتظاری، آینه بک لایت که از لوکس‌ترین آینه‌های مزونی هستش، می‌تونه هم نور خوب و درست و هم تصویر شفاف و واضح رو تامین کنه.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه مدرن

آینه لامپی

یکی دیگه از لوکس‌ترین آینه‌های مزونی، آینه لامپی محسوب میشه. در آینه لامپی هم چراغ LED مورد استفاده قرار می‌گیره. اما با توجه به این که چراغ‌های LED خودشون هم از لامپ‌های جدیدی حساب میشن و تنوع زیادی در شکل و رنگ دارن، شکل دیگه‌ای از این چراغ در آینه لامپی مزون به کار میره. لامپ‌های به کار رفته در این آینه شبیه به لامپ‌های معمولی هستن. و به جای این که پشت آینه قرار داده بشن، روی خود آینه و یا قاب اون قرار می‌گیرن.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه قدی مزونی

وقتی لامپ‌ها روی آینه تعبیه بشن، نوری هم که ایجاد می‌کنن حالت مستقیمی داره. برعکس آینه بک‌لایت که نور به دلیل استفاده از چراغ در پشت آینه حالت مخفی داشت. آینه لامپی که از لوکس‌ترین آینه‌های مزونی هست، مثل آینه نوری با روشنایی که ایجاد می‌کنه کاربرد آینه رو برای مزون خیلی ارتقا میده. به این دلیل که همه از آینه انتظار دارن که بتونه تصویر خیلی واضح و کاملی رو از خودشون نشون بده. اون هم در چنین فضایی مثل مزون که مشتری‌ها بعد از دیدن خودشون، تصمیم می‌گیرن که لباس موردنظر خودشون رو انتخاب کنن. بنابراین قطعا این چنین آینه‌ها خیلی برای مزون و خیلی از فضاهای دیگه مناسب هستش.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه لامپی پایه‌دار

چرا لوکس‌ترین آینه‌های مزونی که عنوان شدن بهترین انتخاب هستن

همونطور که توضیح هم داده شد لوکس‌ترین آینه‌های مزونی که گفته شدن، نورپردازی بارزترین مشخصه‌ای هست که دارن. درواقع نورپردازی کمک می‌کنه تا یک تصویر بهتری رو از خودتون در آینه داشته باشین. همچنین این آینه‌ها قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونن داشته باشن که باعث تمایز بیشتر این آینه‌ها شدن. اما علاوه بر این موارد آینه‌های مدرن، از زیبایی خاصی هم برخوردار هستن.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه نوری خاص

در دنیای حاضر علاوه بر عملکرد هر وسیله‌ای، ظاهر و زیبایی اون هم از اهمیت خیلی خاصی برخورداره. آینه هم که از وسیله‌هایی محسوب میشه که در طراحی و دکوراسیون خیلی عنصر مهمی هستش. که در این آینه‌ها در کنار کارکرد فوق‌العاده‌شون، به زیبایی اون‌ها هم توجه خاصی شده. تا بتونن در ایجاد فضایی شیک و مدرن تاثیر خیلی خوبی داشته باشن. که هر دوی آینه‌های نوری و لامپی از زیبایی مخصوص به خودشون برخوردارن.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه مدرن برای مزون

لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی درواقع یک ظاهر لوکسی هم به مزون شما میدن. و شما برای این که بتونین آدم‌های بیشتری رو به سمت مزون خودتون بکشین و به مشتری تبدیلشون کنین، باید بتونین ظاهر مدرن و زیبایی رو هم ایجاد کنین. چون اولین چیزی که هر کسی قبل از اومدن به فضایی مثل مزون توجه می‌کنه، همین دکوراسیون و طراحی داخلی شماست. که می‌تونه حتی در زیباتر نشون دادن لباس‌ها هم تاثیر مفیدی داشته باشه. اگر خودتون هم نگاهی به مزون‌های حرفه‌ای و امروزی بندازین، می‌بینین که هیچ‌کدوم از اون‌ها آینه‌های قدیمی رو مورد استفاده قرار نمیدن. و آینه‌های جدید رو جایگزین اون‌ها کردن.

قابلیت‌های لوکس‌ترین آینه‌های مزونی چه موارد دیگه‌ای می‌تونن باشن

. خود نور که اصلی‌ترین مشخصه لوکس‌ترین آینه‌های مزونی هستش، قابلیت تنظیم داره. این تنظیم به این صورت هستش که می‌تونین میزان نور رو کمتر یا بیشتر کنین و یا این که رنگ نور رو تغییر بدین. تا در زمانی که نیاز به میزان نور متفاوتیداشتین و یا دوست داشتین که رنگ نورپردازی رو تغییر بدین، بتونین با این آینه خیلی راحت این کارها رو انجام بدین.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه لوکس مزون

. اتصال آینه به اینترنت یا بلوتوث قابلیت دیگه این آینه‌ها هستش. که با این اتصال می‌تونین از طریق آینه موسیقی و یا ویدئو پخش کنین. یک امکان خیلی جذاب و منحصربه‌فرد که با این آینه‌های لوکس می‌تونین داشته باشین.

. روی صفحه آینه امکان حکاکی وجود داره. برای حکاکی می‌تونین اسم مزون و یا اگر لوگویی داره، طرح اون رو حک کنین. حکاکی در کنار نورپردازی که آینه داره، اون رو خیلی جذاب‌تر و زیباتر نشون میده. همچنین باعث میشه تا بتونین یک آینه خیلی خاصی داشته باشین که نمونه اون رو در جای دیگه‌ای نبینین.

. روی صفحه لوکس‌ترین آینه‌های مزونی نمایش دما یا زمان و یا تاریخ می‌تونه نمایش داده بشه. تا دیگه نیازی به ساعت یا چیز دیگه‌ای هم نداشته باشین.

تمام قابلیت‌هایی که این لوکس‌ترین آینه‌های مزونی می‌تونن داشته باشن، انتخابی هستن. منظور از انتخابی این هست که شما خودتون هر قابلیتی که مورد نیازتون هست و یا دوست دارین که آینه شما داشته باشه رو انتخاب می‌کنین تا روی آینه سفارشی نصب بشه.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
آینه چراغ‌دار مزونی

حالا چرا می‌گیم که لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه از لوکس‌ترین آینه‌های آرایشی تا خاص‌ترین اون‌ها تولید میشه. در این کارگاه تجهیزات به‌روزی مورد استفاده قرار می‌گیرن تا بتونیم هر آینه‌ای که وجود داره رو تولید کنیم. تمام آینه‌ها کیفیت خیلی بالایی رو دارن و از بالاترین استانداردها برخوردارن که می‌تونن خیلی راحت با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. همچنین با توجه به این که از ابتدای تولید تا انتها و حتی فروش هم توسط همین مجموعه انجام میشه، آینه‌ها از قیمت مناسبی هم در برابر کیفیت بالایی که دارن، برخوردار هستن.

لوکس‌ترین آینه‌های مزونی
لوکس‌ترین آینه‌های مزونی

اما چیزی که در کارگاه تولیدی آینه خیلی اهمیت داره، کسب رضایت مشتری هستش. به همین دلیل سعی کردیم در کنار کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکسری امتیازات دیگه‌ای هم داشته باشیم. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نیست. مثلا اگر حتی آینه لامپ اون بسوزه، ما براتون رایگان لامپی رو جایگزین می‌کنیم. البته مواردی شبیه به شکستن آینه و یا ضربه خوردن اون شامل این ضمانت نیست. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورتی که رضایت نداشتین از آینه، بتونین اون رو برگردونین.

شماره‌های 09901717305 و 02188068352، شماره‌هایی هستن که می‌تونین تماس بگیرین و از این طریق با ما ارتباط برقرار کنین. ثبت سفارش هم از تماس تلفنی می‌تونین انجام بدین. اگر نیاز به مشاوره داشتین و یا این که اصلا برای انتخاب آینه مردد بودین هم می‌تونین از طریق این شماره‌ها با مشاورین ما در ارتباط باشین. آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ