آینه لامپی مزون

آینه لامپی مزون

آینه های لامپی کاربرد زیادی داره که یکی از پرکاربردترین مکان‌ها آینه لامپی مزون هست که توی مزون هم نیاز به یک آینه شفاف و با کیفیت هست و هم نور زیاد، تا در آینه لباسی که پرو میکنن دقیقا مشخص باشه.همه آینه هایی که در کارگاه آینه ها در مدل‌های مختلف ساخته میشه کیفیت و شفافیت بسیار بالایی داره چون اونا رو از بهترین کارخونه ها تو ایران خریداری می‌کنیم که آینه های اون کارخونه ها فقط مخصوص صادر کردن به کشور های دیگه هستن.

آینه هایی که جدیدا تولید شدن دارای نورپردازی هستن و به صورت مخفی و هم به صورت روکار و دورتادور آینه انجام شده.آینه‌ لامپی مزون هم تنوع بسیار زیادی دارن که یکی از پر فروش ترین آینه ها مدل بک لایت و هالیوودی هست که نور بسیار زیادی هم داره و برای انتخاب لباس و دیدن خودتون تو آینه بسیار مناسبه.

آینه لامپی مزون

آینه های لامپی به آینه هایی که دارای نور پردازی هستن گفته میشه ولی به آینه های هالیوودی و یا همون آینه های میکاپ آینه لامپی هم میگن.اکثرا همه مزون هایی که به صورت حرفه ای کار می‌کنن و دوست دارن از رقبای خودشون جلوتر باشن دارای آینه های مخصوص برای مزون‌شون هستن که یکی از این مدل آینه ها ،آینه لامپی مزونه.اینکه شما فضایی زیبا و خاص و همینطور مناسب برای انتخاب لباس رو فراهم کنین که باعث جذب مشتری بیشتر و در نهایت فروش هم بیشتر میشه.

این طور که گفتیم تنوع آینه های لامپی برای مزون بسیار زیاده که توی مقاله قصد داریم انواع مدل‌ها و کاربردی‌ترین اونا رو به شما معرفی کنیم و آینه های مخصوص مزون که تو دنیا معروف هستن رو بهتون نشون بدیم. برای اطلاعات بیشتر می‌تونین با شماره های 09901717305 تماس بگیرین.

آینه لامپی مزون

یکی جذاب ترین مدل آینه لامپی مزون مدل بک لایته

همونطور که تو تیتر بالا دیدین یکی از جذاب ترین و خاص ترین و پرطرفدارترین مدل های آینه های لامپ دار مدل بک لایت که نور این آینه به صورت مخفی کار شده و از پشت آینه به اطراف می‌تابه. اگه شما بخواهین می‌تونیم از نور پشت آینه با روش هایی مخصوص بیشتر استفاده کنیم که یکی از این روش ها ایجاد حاشیه دور تا دور آینه هست که با یک دستگاه مخصوص دور تا دور آینه رو مثل یک قاب تراش می‌دیم که آینه مانند یک شیشه مات میشه که نور از اون قسمت عبور می‌کنه و به سمت روبرو می‌تابه.

نور آینه هایی که دارای لامپ هستن با روش های مختلفی خاموش و روشن می‌شن و مثل زمان های قدیم نیست که سیم آینه رو به پریز متصل کنیم. روش هایی که باهاش نور آینه‌رو روشن می‌کنیم در ادامه مقاله براتون توضیح می‌دیم تا شما بتونین بهترین انتخاب رو داشته باشین.

آینه لامپی مزون

مدل تاچ

یکی از روش هایی که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته مدل تاچ هست که با این روش با لمس کردن قسمتی که روی آینه مشخص کردیم و دورتادور اون دایره کوچیک نور بک لایت رنگی گذاشته شده می‌تونین نور آینه‌تون رو خاموش و روشن کنین و یا درجه اون رو تغییر بدین یا کم کنین و یا زیاد.

آینه لامپی مزون

مدل ریموتی

روش دیگه ای با اون میشه نور آینه رو خاموش و روشن کنین مدل ریموتیه.حتما با ریموت آشنا هستین چون امروزه اکثر وسایل هایی که تو منزل دارین با ریموت خاموش روشن میشن. مثل نور لوستر هاتون و یا ضبط و باند و تلویزیون. ریموت ها کیفیت بسیار خوبی دارن که وقتی از راه دور نور آینه رو خاموش و روشن کنین، کار میکنه و نیازی نیست که کنار آینه برین تا نورشو روشن کنین.

روی ریموت فقط دکمه خاموش و روشن کردن وجود نداره اگه آینه تون دارای چند مدل رنگ مختلف باشه می‌تونین با کمک این ریموت رنگ نورشو تغییر بدین و در حالتی بزارین که رنگ های مختلف پشت سر هم روشن بشن.

آینه لامپی مزون

مدل حسگری

خاص‌ترین روش خاموش روشن کردن نور آینه ها مدل حسگریه چون تو این مدل باید روبروی آینه قرار بگیرین و دست‌تونو به سمت چپ و راست تکون بدین.

آینه لامپی مزون

آینه هالیوودی مزون

یکی از پرکاربردترین آینه ها که توی مزون ها استفاده میشه آینه هالیوودیه .از ظاهر آینه مشخصه که نور اون بسیار زیاده و با این آینه می‌تونین به طور واضح و دقیق ظاهر خودتونو ببینین. داشتن این آینه به شما کمک می‌کنه تا دکور مزون‌تون زیبا بشه و از رقباتون عقب نیوفتین.

آینه لامپی مزون

همه مزون‌هایی که معروف هستن و جزء پر مشتری ترین و معروف ترین مزون های شهرتونن از آینه های لامپی استفاده می‌کننن. همونطور که می‌دونین دورتادور آینه های قدی از لامپ های ال ای دی که کم مصرف هستن و هم نور زیادی دارن استفاده می‌کنن. عمر این لامپ ها بسیار طولانیه.

شما می‌تونین موقع سفارش دادن آینه لامپی مزون تون به کسی که سفارش شما رو ثبت می‌کنه بگین که یکی در میون لامپ های ال ای دی این آینه رو به صورت مهتابی و آفتابی بزاره تا بتونین یک نور طبیعی و خوبی داشته باشیم.حتی میشه برای آینه فقط نور مهتابی و یا آفتابی نصب کنیم.با ریموتی که به آینه شما متصله می‌تونین فقط لامپ های آفتابی رو روشن کنین یا فقط نور مهتابی آینه‌تون رو روشن کنین.

آینه لامپی مزون

آینه لامپی مزون هم گارانتی داره؟

باید بگیم هر محصولی که از کارگاه آینه ها تهیه می‌کنین دارای گارانتی یک‌ساله هست که این گارانتی بی قید و شرط بسیار کاربردیه و اگه هر قسمتی از آینه خراب بشه برای شما اون رو تعمیر می‌کنیم.

مگر اینکه خودتون یه چکش بردارین و آینه‌تون رو بشکنین که این اصلاً امکان نداره.محصولی که دارای گارانتی یک ساله باشه نشون دهنده اینه که کیفیت اون خوبه مخصوصا برای آینه که یک وسیله حساسی هست.علاوه بر این بعد از اینکه این محصول به دست‌تون رسید و از مدل آینه و یا هرچی خوش‌تون نیومد و به دلتون ننشست می‌تونیم آینه رو ازتون پس بگیریم و هزینه تون رو برگردونیم.دیگه با این خدمات شما با خیا‌ل‌راحت‌تری می‌تونین خریدتون رو انجام بدین

آینه لامپی مزون

مدل های مختلف آینه لامپی مزون

  • آینه لامپی مزون مدل بک لایت
  • آینه لامپی مزون مدل هالیوودی
  • آینه لامپی مزون مدل چرخ دار
  • آینه لامپی مزون مدل پایه دار
  • آینه لامپی مزون مدل بک لایت
  • آینه لامپی مزون مدل ریموتی
  • آینه لامپی مزون مدل حسگری
  • آینه لامپی مزون مدل قدی
  • آینه لامپی مزون مدل ایستاده
  • آینه لامپی مزون مدل قاب دار
  • آینه لامپی مزون مدل بدون قاب
  • آینه لامپی مزون مدل قاب طلایی
  • آینه لامپی مزون مدل قاب نقره ای
  • آینه لامپی مزون مدل قاب فلزی
  • آینه لامپی مزون مدل لوگو دار
  • آینه لامپی مزون مدل حکاکی
  • آینه لامپی مزون مدل آفتابی
  • آینه لامپی مزون مدل مهتابی
  • آینه لامپی مزون مدل رنگیننینو.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ