انواع آینه مزون

انواع آینه مزون

انواع آینه یکی از لوازم‌های دکوری خونه ، سالن‌های زیبایی و سالن‌های مزون هست که از قدیم‌ الایام ، تو خونه‌ها و سالن‌ها حضور داشته و تنها شکل و کاربرد اون تغییر کرده هست. حس خوبی که آینه از انعکاس نور و زیبایی میده ، حضور انواع آینه مزون رو تو دکوراسیون خونه و سالن پر رنگ می‌کنه.

انواع آینه‌های مزونی تو همه جای خونه و سالن حضور دارن. در واقع اتاق‌ها ، نشیمن و پذیرایی ، سالن‌های آرایشی و سالن‌های مزون ، بدون وجود این شیشه‌های منعکس کننده و درخشان ، یه چیزی کم دارن. وقتی خلاقیت و هنر با این شیشه‌های جیوه‌ای ترکیب شه ، دکوراسیون داخلی رو به شکلی نو جلا میده و شمایل آینه بر خلاف کلیشه همیشگی ظاهر میشه.

نتیجه این ترکیب خلاقانه ، انواع آینه‌های مزون تو منزل و سالن هست که طرفداران خیلی زیادی داره و امروزه بیش‌تر خونه‌ها و سالن‌ها از این آینه‌های زیبا تو محیط دکوراسیون داخلی استفاده می‌کنن. با سایت آینه‌ها همراه بشین تا با کمک پیشنهادهای مشاوران ما ، با نحوه استفاده از برترین آینه‌های مزونی تو منزل و سالن بیش‌تر آشنا بشین.

انواع آینه مزون
انواع آینه‌های مزون

انواع مدل آینه

با این که آینه‌‌ها بیشتر جنبه کاربردی دارن ، ولی میشه از اون‌ها به‌ عنوان عنصر تزئینی نیز استفاده کرد. برای مثال شما می‌‌تونین تعدادی آینه با قطعات مختلف رو کنار هم بچینین و اثری هنری تو خونه خود شکل بدین و یا این که از یه آینه زیبای خورشیدی با قاب گرد به‌ عنوان نقطه مرکزی خونه برای جلب ‌توجه‌‌ها استفاده کنین.

انواع آینه مزون و انواع آینه‌‌های بزرگ دیواری با قاب‌‌های زیبای پهن نیز می‌‌تونن برای تزئین خونه ، مورد استفاده قرار بگیرن. اون‌ها می‌‌تونن خونه شما رو بزرگ‌‌تر نشون بدن ، ولی باید بدونین که براتون چندان ارزون هم تموم نمی‌شن ، پس بهتره که قبل از خرید از بودجه خودتون مطمئن بشین.

انواع آینه مزون
انواع آینه‌های مزون

زیبایی انواع آینه مزون با مدل قاب مناسب

وقتی پای خرید آینه مزون ، مناسب برای دکوراسیون در میون هست قبل از هر چیز بهتره مقاوم بودن قاب در برابر رطوبت رو در نظر داشته باشین ، ولی درباره اتاق‌‌هایی دیگه بهتره سبک دکوراسیون و احساس شخصی خودتون رو ملاک قرار بدین. خرید انواع آینه مزون فرصتی برای ایجاد دکوری فریبنده تو خونه و سالن مزون شما هستن. بنابراین برای انتخاب مدلی خاص و منحصر به‌ فرد شک نکنین.

شما هم‌چنین می‌‌تونین لوازمی برای تزئینات روی آینه خریداری کنین. آینه‌‌ها می‌‌تونن تنها جنبه‌‌ای دکوری داشته باشن و یا حتی برای افزایش نور محیط نصب بشن. نگران نباشین به دنبال گزینه‌‌هایی بگردین که دارای قابی طلایی هستن و به محیط ، گرما و حس خوب می‌‌بخشن. نظرتون درباره قاب‌‌های کهنه‌ کاری شده چیه؟ این مدل قاب‌‌ها می‌‌تونن زیبای بصری خونه و سالن رو تقویت کنن. در نظر داشته باشین که قیمت آینه‌‌ها بسته به جنس قاب ، تزئینات و اندازه اون‌ها متفاوت هست.

انواع آینه مزون
انواع آینه‌های مزون

انواع آینه‌ مزون با ابعاد مناسب تو دکوراسیون

هنگام خرید انواع آینه مزون ، چه دکوری و چه کاربردی ، اول‌ از همه کاربری اون رو در نظر بگیرین. برای مثال آیا شما آینه‌‌ای تمام‌ قد نیاز دارین؟ محلی که شما برای نصب آینه انتخاب می‌‌کنین می‌‌تونه تعیین‌ کننده سایز اون باشه. آینه‌‌های بزرگ معمولا برای فضاهایی مثل سالن‌ها و ورودی‌‌ها مناسب هستن. چون اون‌ها نور فضا رو افزایش داده و به شما این فرصت رو می‌دن که هنگام استفاده و خروج از خونه و سالن نگاهی به‌ ظاهر خودتون بندازین.

آینه‌‌های مخصوص نشیمن معمولا دکوراتیوتر ، کوچک‌تر و پر از تزئینات هستن. در حالی‌ که آینه‌‌های داخل اتاق‌ خواب و کمد ، دارای عرضی کم ، ولی تمام‌ قد هستن ، ولی تو بیشتر مواقع از آینه‌ قدی برای مزون استفاده میشه.

انواع آینه مزون
انواع آینه‌های مزون

انواع آینه‌های تمام قد مزونی

اگه به موضوع آینه‌ قدی مزون علاقه‌مند هستین این مقاله رو تا آخر دنبال کنین تا شما رو با انواع آینه مزون قدی آشنا کنیم که عبارتند از:

آینه مزون قدی پایه‌دار
آینه مزون قدی مدرن
آینه مزون قدی چوبی و روستیک
آینه مزون قدی کلاسیک

انواع آینه مزون
انواع آینه مزون

انواع آینه مزون قدی پایه‌دار

از نمونه‌های انواع آینه مزون تمام قد که طرفداران زیادی هم دارن ، آینه‌های قدی پایه‌دار هستن. این مدل‌ها به خاطر پایه‌دار بودن انعطاف پذیری کمتری نسبت به مدل‌های بدون پایه دارن. به طور مثال شاید نشه اون‌ها رو تو هر جایی از خونه یا سالن مزون قرار داد. ولی با این وجود نسبت به مدل‌های قبلی فضای شما رو شیک‌تر و رسمی‌تر نشون میدن.

اگر با کمبود جا مواجه هستین حتما آینه‌های قدی پایه‌داری رو انتخاب کنین که به صورت کمد ساخته شدن. در این صورت با یه تیر دو نشون زدید. هم از وجود آینه بهره بردید و هم به عنوان یه کمد مشکل کمبود جا رو حل کردید. به عنوان فضای سوم برای قرار دادن آینه‌های قدی می‌تونیم یه دیوار خالی تو سالن و منزلتون رو به شما پیشنهاد بدیم.

بعضی اوقات برخی از دیوارهای سالن و خونه به شدت ساده و بی‌روح هستن و نیاز زیادی به تزیین اون‌ها وجود داره. به همین خاطر شما به آسونی می‌تونین با قرار دادن یه آینه قدی در جلوی اون‌ها این مشکل رو برطرف کنین. این که ارتفاع آینه به چه اندازه‌ای باشه به سلیقه شما عزیزان و ابعاد دیوار و فضایتون بستگی داره.

انواع آینه مزون
انواع آینه مزون قدی پایه‌دار

انواع آینه مزون قدی مدرن

بیشتر اشخاص آینه رو به عنوان یه عنصر دکوراتیو تو دکوراسیون حساب می‌کنن و شاید بیشتر به دنبال نمونه‌های کوچک برای نصب بر روی دیوار هستن. این موضوع یه موضوع کاملا درست هستش ولی نکته‌ای باید به اون اضافه بشه این هستش که انواع آینه مزون تمام قد ، برخلاف آینه‌های دکوراتیو ، صرفا برای زیبایی و تزیین نیستن. بلکه کاربرد و عملکردشون مهمتر و جدی‌تر مطرح میشه.

بهترین آینه برای مزون همون طور که از نامشون پیداست تو ارتفاعی متناسب با قد انسان ساخته و طراحی میشن و البته گاهی هم ممکنه بسیار بلندتر باشن.

اگه دقت کنین خواهید دید که آینه‌های قدی مدرن اکثرا خیلی ساده و با یه چهارچوب ظریف ساخته شدن و بیشتر مدل‌هایی که پیدا می‌کنین به شکل مستطیل و با گوشه‌های تیز هست. یه اصل مهم که در مورد این آینه مطرح میشه محل قرارگیریشون تو دکوراسیون سالن و خونه هست.

مسلما در دکوراسیون خونه اولین فضایی که به ذهنمون میرسه اتاق خواب هستش که این مکان به خاطر نیازهای مختلف مثل پرو لباس که تو اون وجود داره ، کاملا منطقی و صحیح هستش. هر چقد که فضای اتاق خواب شما کوچک باشه باید از مدل‌های ظریف‌تر و ساده‌تر استفاده کنین.

انواع آینه مزون
انواع آینه مزون قدی مدرن

انواع آینه مزون قدی چوبی و روستیک

انواع آینه مزون قدی چوبی و روستیک همون که مشخصه از چوب ساخته شدن و می‌تونن یه فرم کاملا روستیک به خود بگیرن. یکی از مزیت‌های این مدل‌ها تو اینه که حتما لازم نیست شما هزینه‌ای بابت خریدشون پرداخت کنین ، بلکه با کمی خلاقیت و استفاده از درب‌های قدیمی و تنه‌های درخت می‌تونن اون‌ها رو برای خودتون بسازین.

استفاده از آینه‌های قدی تو فضاهای داخلی سالن مزون ، سالن آرایشی و خونه ، یه دکوراسیون شیک و جذاب به شما میدن. و در عین حال فضا رو خیلی بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون میده. فقط برای انتخاب مدل و سبک اون‌ها باید به سبک کلی دکوراسیون سالن‌ و منزلتون توجه لازم رو داشته باشین.

انواع آینه مزون
انواع آینه مزون قدی چوبی و روستیک

انواع آینه مزون قدی کلاسیک

انواع آینه مزون قدی کلاسیک ، همون قدر که سبک کلاسیک تو دکوراسیون داخلی طرفداران خاص خود رو داره ، این آینه‌ها نیز دوستداران خیلی زیادی پیدا کردن. بر خلاف مدل‌های مدرن و روستیک ، این آینه تزیینات و ریزه کاری‌های خیلی زیادی داشته و بیشتر به رنگ طلایی طراحی و تولید میشه. بهتره در زمون انتخاب اون‌ها به سبک و رنگ مبلمان خونه‌تون توجه زیادی داشته باشین. چون اگه به درستی مدل مناسب رو انتخاب نکنین ، دکوراسیون شما عزیزان پر هرج و مرج و شلوغ به نظر خواهد رسید.

فضای ورودی رو برای قرار دادن این آینه‌ها فراموش نکنین. وجود یه آینه تمام قد شیک در جلوی درب می‌تونه تعریف خیلی زیبایی برای یه ورودی باشه. البته که راه‌روها نیز به عنوان فضای پنجم برای قرار دادن این آینه‌ها به شما پیشنهاد میشن.

انواع آینه مزون
انواع آینه مزون قدی کلاسیک

برای بهترین‌ها با ما تماس بگیرید

خریدت رو به تجربه‌ای خیلی مدرن و تازه تبدیل می‌کنیم ، شما عزیزان شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و بهترین رو تنها با ما و مجموعه ما تجربه کنین. می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه مزون در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات ما تحویل بگیرین.

قیمت با کیفیت‌ترین و بروزترین محصولات مدرن ما از قیمت تمومی فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب هستش ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدیترین انواع آینه مزون خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ