برترین آینه‌های مزونی

برترین آینه‌های مزونی

سلام تو این متن قراره در مورد برترین آینه‌های مزونی براتون صحبت کنیم تا بتونین بهترین و منحصر به فردترین آینه‌های موجود رو تهیه کنین و یه مزون شیک و عالی برای خودتون مهیا کنین.

لازمه‌ی هر مزونی داشتن یه آینه‌ی زیباست تا زمانی که مشتری وارد محیط مزون شما می‌شه بتونه احساس خوبی از خرید خودش داشته باشه . تو زمان‌های قدیم آینه‌ها فقط یه کاربری داشتن و برای اونها ارزش زیادی قائل نبودن به طوریکه از شیشه بری محل یه نوع آینه با مدل ساده انتخاب می‌کردن و برای محیط کار خودشون انتخاب می‌کردن .

اما با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت شرکت‌های سازننده‌ی آینه بوجود اومدن که بهترین نوع آینه رو با توجه به نوع کاربری شما و بودجه‌ی شما طراحی و تولید می‌کنن.به طور مثال برای مکانی مثل استخر آینه‌های بخار دار طراحی می‌کنن تا آینه تو محیط مرطوب بخار نکنه و دید خودش رو از دست نده .و یا برای مزون ها آینه‌های قدی و زیبایی تولید می‌کنن که در ادامه در مورد انواع اون ها براتون توضیح کامل می‌دیم.

برترین آینه‌های مزونی
برترین آینه‌های مزونی مدل بک‌لایت

دیگه احتیاجی به اومدن به مغازه و یا کارگاه ندارین بلکه با یه تماس به راحتی می‌تونین آینه‌ی مدنظر خودتون رو با دادن ابعاد و طرح مورد نظر سفارش بدین و نصب شده بر روی آینه‌ی مزون خودتون تحویل بگیرین .با این کار دیگه استرس حمل و نقل و شکستن آینه در حین مسیر رو ندارین و به طوری آینه‌ی خودتون رو بیمه می‌کنین.راستی بهتره بدونین که آینه‌ی خریداری شده تا یک سال ضمانت و گارانتی داره و در صورت بروز هرگونه مشکلی به راحتی می‌تونین با به تماس از همکاران ما بخواین که در اولین فرصت برای تعویض و یا تعمیر آینه‌ی شما به مزون اعزام بشن‌.

اگه هنوز از آینه‌های پیش پا افتاده‌ی عهد قجری و قدیمی استفاده می‌کنین باید بهتون بگم که با این کار جلوی ‌‌‌پیشرفت کار خودتون رو می‌گیرین چون یکی از چیزایی که تو کار خیلی مهمه دکوراسیون و داشتن محیطی دلنشین برای مشتریه.به طوری باید بهتون بگیم که عقل مردم اول تو چشماشونه پس در این مورد خساست به خرج ندین و سعی کنین بهترین متریال رو خریداری کنین.در ادامه در مورد انواع آینه مزونی با مدل‌های مختلف همراه شما هستیم با ما همراه باشین ….

برترین آینه‌های مزونی
برترین آینه‌های مزونی مدل قاب دار

انواع برترین آینه‌های مزونی

  • برترین آینه‌های مزونی مدل بک‌لایت
  • آینه مزونی مدل چراغ‌دار هالیوودی
  • آینه مزونی مدل حسگری یا لمسی
  • برترین آینه‌های مزونی مدل ریموت دار کنترلی
  • آینه مزونی مدل حکاکی شده
  • برترین آینه‌های مزونی مدل قاب‌دار
  • آینه مزونی مدل آویزی
  • آینه مزونی مدل دوطرفه

برترین آینه‌های مزونی مدل بک‌لایت

یکی از زیبا ترین و بهترین آینه‌های مناسب برای مزون آینه‌های بک لایته که با نور لایت و زیبایی که به محیط اطراف آینه ساطع می‌کنه باعث آرامش خاص و دل انگیزی تو فضای سالن می‌شه.

برترین آینه‌های مزونی
برترین آینه‌های مزونی مدل بک لایت

این آینه‌ها از طریق لامپ‌هایی که از پشت به صورت مخفیانه قرار داده شده روشن میشه و نور کم اما مناسبی داره . پیشنهاد ما خرید این آینه برای زیباترکردن مزون خودتون اگر مزون مدرنی دارین هست.

آینه مزونی مدل چراغ‌دار هالیوودی

آینه‌های هالیوودی تو زمان قدیم بیشتر برای میکاپ کارا و گریمورا استفاده می‌شدن و به خاطر نور خیلی زیادی که داشتن باعث می‌شدن که میکاپ کار یه میکاپ بی نقص رو به مشتری تحویل بده .اما به مرور زمان این نوع آینه تو خیلی از مکان‌ها از جمله مزون ها و یا اتاق خواب ها جا خوش کرد و مورد پسند عام قرار گرفت .

برترین آینه‌های مزونی
برترین آینه‌های مزونی مدل هالیوودی

سیستم این آینه‌ها هم طوری تعبیه میشه که لامپ‌هایی دور تا دور آینه به فاصله‌های مرتب و منظم گذاشته می‌شه که با روشن کردن اون‌ها به راحتی می‌تونین نور خیلی زیادی رو وارد محیط اطرافتان کنین.حتما به این موضوع هم دقت داشته باشین که این لامپ‌ها باید کم مصرف باشن وگرنه هزینه‌ی استفاده از این لامپ‌ها براتون به شدت بالاست.

آینه مزونی مدل قاب‌دار

شما بنا به سبک مزون خودتون می‌تونین تصمیم بگیرین که آینه‌ی مزون شما با قاب یا بدون قاب طراحی بشه .اما اگه مدل قاب دار مورد پسند شما بود بهتره قبل از سفارش به یک سری نکات دقت کنین تا آینه‌ای که خریداری می‌کنین هیچ تناقضی با محیط شما نداشته باشه و باعث نازیبایی محیط و شلختگی دیوار ها نشه.

برترین آینه‌های مزونی
آینه قاب دار مزونی

اولین نکته اینه که اگر سبک دکوراسیون شما سلطنتی تعبیه شده باید به دنبال طرح و سبک سلطنتی با رنگ‌های گرمتر مثل طلایی و یا بژ باشین اما اگه سبک مزون شما مدرن طراحی شده بهتره از رنگ‌های خنثی تر با مدل‌های ساده تری استفاده کنین تا با محیط همخونی داشته باشه .

زمانی که اولین نکته در مورد آینه‌های قاب‌دار رو رعایت کردین بهتره به جنس قاب‌ها توجه کنین .تو این مورد می‌تونین از همکارای ما هم کمک بگیرین .برای انتخاب نوع جنس قاب باتوجه به بودجه و شرایط آب و هوایی خودتون می‌تونین قاب‌هایی با مدل های چوبی ،فلزی ،یو پی وی سی و… رو انتخاب کنین .

آینه مزونی مدل حسگری یا لمسی

وقتی انتخاب شما آینه‌ی نوریه باید بتونین این آینه رو از طریق و راه و روشی خاموش و روشن کنین .یکی از این راه ها به روش لمس آینه صورت می‌گیره .به این صورت که روی آینه نقطه‌ای تعبیه میشه که با زدن بر روی اون نقطه به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین .اما اگر این آینه رو انتخاب کردین باید بدونین که این آینه به نسبت مدل‌های دیگه زود به زودتر به خاطر لمس انگشت روی آینه دچار لک و کثیفی می‌شه .

آینه مزونی نوری
برترین آینه‌های مزونی مدل لمسی یا حسگری

برترین آینه‌های مزونی مدل ریموت‌دار کنترلی

یکی دیگه از راه و روش‌های خاموش و روشن کردن به وسیله‌ی یه ریموت کنترلی اتفاق می‌افته.با این روش و با در دست داشتن یه ریموت کنترلی شما تو هر کجایی از سالن خودتون که باشین به راحتی می‌تونین آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن و یا شدت نورش رو کم و زیاد کنین.حتی اگر آینه‌ی شما چند رنگ خریداری شده باشه با زدن دکمه‌های مختلف به راحتی می‌تونین نور آینه‌ی خودتون رو از مهتابی به آفتابی یا بالعکس تبدیل کنین.

راه‌های ارتباط با ما

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونتون خارج بشین با شماره‌های 02188068352و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین هارو در اسرع وقت از ما تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

  • برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کارگاه آینه‌ها بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ