انواع آینه نوردار

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی

طراحی و فضاسازی داخلی با استفاده از انواع آینه‌های لاکچری آرایشی برای سالن‌های زیبایی هست. همون‌طور که در مطالب قبلی تو سایت‌ آینه‌ها اشاره شد ، آینه‌ها می‌تونن توهم بزرگی اتاق و فضا رو تو ذهن بیننده ایجاد کنن. با دونستن این موضوع ساده ، می‌تونیم طراحی داخلی سالن رو به سطح بالاتری ارتقا بدیم. برای مثال ، اگه سالن شما باریک و طویل هست باید انواع آینه‌های لاکچری رو نه در طول ، بلکه تو دیوار عرضی سالن آرایشگاه نصب کنین. این کار به پهن‌تر نشون دادن سالن آرایشگاه شما دوستان عزیز کمک می‌کنه.

با استفاده از انواع آینه‌های لاکچری آرایشی مدرن برای سالن‌های آرایشگاه ، نور طبیعی رو تو فضا پخش کنین. اگه نور طبیعی به داخل سالن راه پیدا می‌کنه ، زاویه آینه رو به گونه‌ای تنظیم کنین که از نور خورشید حداکثر بهره رو برده باشین. به این نکته دقت داشته باشین که نور پردازی سالن آرایشگاه باید به گونه‌ای باشه که هم مشتری حس خوبی از فضا دریافت کنه و هم بر کیفیت کار آرایشگر تأثیر منفی نزاره. انعکاس دادن نورهای مصنوعی چراغ‌های سالن آرایشگاه نیز می‌تونه به روشن‌سازی سالن زیبایی کمک کنه.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

به این نکته دقت کنین که استفاده از آینه‌ها نباید زیاد از حد و بی‌هدف باشه. تو دوران گذشته می‌دیدیم که سالن‌های زیبایی ، با آینه محاصره شدن. ولی دیزاین‌های امروزی و مدرن خیلی هدفمند عمل می‌کنن و به درستی از ویژگی‌های آینه استفاده و بهره می‌گیرن.

اگه سقف سالن کوتاه هست با استفاده از آینه سقفی ، اگه فضا خیلی کوچک هست با استفاده از آینه آرایشی دیواری و اگه قاب و تصاویر تو دیوار از جذابیت سالن کم می‌کنه ، با استفاده از آینه‌های برش خورده می‌تونین سطح جذابیت سالن آرایشگاه رو بهبود ببخشین. انواع آینه‌های لاکچری آرایشی برای سالن‌های زیبایی بیشتر از اینکه جواب نیاز مشتریان باشه ، بازی با نور و عمق فضا هست و نقطه عطف هر سالن زیبایی یا آرایشگاهی به حساب میاد.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

آینه کاری سالن‌های زیبایی رو با چه نوع آینه‌های لاکچری انجام بدیم

دقت داشته باشین که مهم‌ترین کاربرد آینه تو سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها ، افزایش کیفیت ، حس مثبت و وسعت دید مشتری هست. مراجعه‌کنندگان به سالن‌های آرایشی ، زیبایی خودشون رو تو دستان آرایشگر قرار دادن و تنها راه اطمینان اون‌ها از نتیجه‌ی کار ، با استفاده از آینه حاصل میشه. به همین جهت در مقابل هر فرد مراجعه‌کننده ، یه آینه قرار داده میشه. انواع آینه‌های لاکچری آرایشی رو با توجه به اندازه سالن و تناسب اون با سایر چیدمان انتخاب کنین. این آینه می‌تونه گرد ، بیضی شکل ، مستطیل ، مربع با گوشه‌های گرد شده و طرح‌های خاص متناسب با دیزاین سالن آرایشگاهی انتخاب بشه.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی با تنظیم نور عالی یکی از پرطرفدارترین آینه‌هایی هست که امروزه تو سالن‌های آرایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرن. انواع آینه‌های آرایشگاه با نور پردازی مناسب ، به بالا بردن دقت آرایشگر کمک می‌کنه. این آینه بر روی میز کنسول کشویی ، در مقابل مشتری قرار داده میشه که رنگ و طرح کنسول ، با توجه به پالت سالن آرایشگاه انتخاب میشه.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی رومیزی

نوع بعدی انواع آینه‌های لاکچری آرایشی ، آینه رومیزی هستش. حمل این آینه به دلیل وزن کم اون ، آسون و راحت هست و مراجعه‌کننده می‌تونه بدون جابجایی و ایجاد اختلال تو کار آرایشگر ، مراحل اصلاح و زیباسازی رو از نزدیک دنبال کنه. آینه آرایشی رومیزی می‌تونه مقعر باشه و با بزرگ کردن تصویر فرد ، به دقت بیشتر و افزایش ظرافت کار کمک کنه. این آینه همچنین می‌تونه محدب باشه. این کوچک سازی تصویر به دیدن دور نمای صورت بدون جابجایی دست کمک می‌کنه. معمولاً آینه رومیزی از نوع تخت ، تو سالن‌های آرایشگاهی کمتر استفاده میشه.

آینه‌های لاکچری قدی هم نوع دیگه‌ای هست که تو اتاق پرو سالن‌های آرایشی و آرایشگاهی نصب میشن.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی قدی با طراحی بسیار متنوع و شیک

آینه تو زندگی روزمره هر فردی نقش خیلی مهمی داره که از زمان‌های قدیم جایگاه خاصی رو داشته و امروزه جز یکی از دکوراسیون داخلی منزل ، فروشگاه‌های بزرگ و ساختمان‌ها به شمار میره. آینه‌های لاکچری آرایشی قدی نمونه‌های متنوعی وجود دارن که از جمله میشه به آینه دیواری ، آینه پایه‌دار ، آینه چوبی و روستیک ، آینه مدرن و … اشاره کرد. این نمونه آینه‌های با قاب‌های شیک و متنوعی دور آینه با جنس چوبی ، فلزی و رزینی طراحی میشن.

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

از ویژگی‌های انواع آینه‌های لاکچری آرایشی برای مقاصد خود بهره ببریم

انواع آینه‌های لاکچری آرایشی دارای ویژگی‌هایی هستن که با استفاده از اونا می‌تونیم تو محیط سالن‌های آرایشی ، تغییراتی ایجاد کنیم. این تغییرات مهم می‌تونن پاسخ به نیازهای ما باشن و یا جذابیت و گیرایی محیط سالن آرایشگاه رو دو چندان کنن. تو این قسمت از مقاله به بررسی این تغییرات و فواید ایجاد شده تو محیط توسط انواع آینه‌های سالن آرایشی می‌پردازیم. رعایت این نکات مهم کمک بزرگی به تغییر دکوراسیون محل سالن آرایشی و زیبایی شما دوستان عزیز می‌کنه.

  • افزایش نور محیط: قرار دادن انواع آینه‌های لاکچری آرایشی در مقابل پنجره یا لامپ ، نور رو تو فضا منعکس می‌کنه. به این ترتیب می‌تونین نور محیط رو با استفاده از یه آینه آرایشی ، چند برابر کنین.
  • افزایش اندازه محیط: آینه‌های بزرگ مثل آینه از کف زمین تا سقف ، توهم فضای بیشتر رو ایجاد می‌کنن. اگه محیط کوچک و محدودی تو دست دارین ، با استفاده از آینه‌های بزرگ می‌تونین اون رو بزرگ‌تر از حد معمول جلوه بدین. این عملکرد برای بلند نشون دادن سقف نیز خیلی کاربرد داره. استفاده از آینه‌های سقفی نیز با طرح و تراش خوردگی هنرمندانه و زیبا ، می‌تونه سقف رو بلندتر جلوه بده.
  • تزئین منحصر به فرد: انواع آینه‌های لاکچری آرایشی تراش خورده و گاهی با رنگ متناسب با پالت محیط و طرح جذاب و زیبا ، یکی از بهترین و جذاب‌ترین گزینه‌های طراحی داخلی هستن. این آینه‌ها به آسونی توجه‌ها رو به خود جلب می‌کنن.
  • افزایش قابلیت کاربردی: یه آینه مقعر رو در نظر بگیرین. این آینه یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای استفاده تو هنگام آرایش و اصلاح روزانه هست. چون که انعکاس تصویر بزرگ‌تر از صورت تو آینه ، دقت ما رو تو ریزه‌کاری‌ها بیشتر می‌کنه. بنابراین این نوع آینه‌ها می‌تونن عملکرد ما رو بهبود ببخشن.
  • برجسته‌سازی دیزاین: انواع آینه می‌تونه توجه شما رو به قسمت‌های مشخصی از محیط جلب کنه و به برجسته‌سازی اون تو ذهن شما عزیزان بپردازه. به این ترتیب ، آینه می‌تونه نقطه کانونی فضای موجود رو ایجاد کنه. نقطه کانونی ، همون قسمت از محیط هستش که تو بدو ورود نظرها رو به خود جلب می‌کنه و حس شیک ، چشم‌نواز و خوش دیزاین بودن محیط رو تو همون لحظه اول ، به فرد نشون میده.
  • فنگ شویی: فنگ شویی چینی شامل استفاده از آینه نیز میشه. تصور بر این هست که انواع آینه‌ها ، انرژی رو به فضای مورد نظر دعوت می‌کنن و ایجاد هماهنگی افراد با محیط اون‌ها میشن. در نتیجه استرس فرد رو تسکین میدن و فرد رو به سمت تجربیات و احساسات مثبت هدایت می‌کنن. برای این منظور کافیه که یه آینه تو ورودی اصلی سالن زیبایی قرار بدین. با این حال ، از این نکته خیلی مهم اطمینان حاصل کنین که آینه مستقیماً رو به درب نیست. برای رعایت اصول فنگ شویی بهتر هست از آینه تخت استفاده کنین.
انواع آینه‌های لاکچری آرایشی
با کیفیت‌ترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشگاهی

با کیفیت‌ترین‌ها رو از سایت آینه‌ها درخواست کنین

سایت آینه‌ها خریدت رو به تجربه‌ای بسیار عالی و جذاب تبدیل می‌کنه ، شما بزرگواران شایستگی اون رو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما مششتریان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع آینه‌های لاکچری آرایشی شیک و زیبا در اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات سایت آینه‌ها تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین کمتر و مناسب و به‌صرفه تره ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین انواع آینه‌های لاکچری آرایشی خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ