آینه پایه‌دار آرایشی

آینه پایه‌دار آرایشی

اگر دنبال خرید آینه آرایشی هستی اصلا سمت آینه پایه‌دار آرایشی نرو ! اگر فکر می‌کنی به حد کافی خوش‌سلیقه و خفن نیستی این آینه اصلا مناسب نیست برات . من خودم شخصا این آینه رو به کسانی پیشنهاد میدم که می‌دونم حرفه‌ای هستن و واقعا می‌خوان بهترین و جدیدترین آینه آرایشی رو برای خودشون داشته باشن .
از طرفی آینه پایه‌دار یه تفاوتی که با آینه‌های معمولی داره اینه که منحصر به فرده و خیلی خاص‌تره . پس بذار آینه‌های ساده و معمولی برای افراد خیلی معمولی بمونه ولی تو خاص باش و موقع خرید ، یه محصول خاصی مثل آینه پایه‌دار رو انتخاب کن .

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار آرایشی

آینه نخر سخته بابا!

خریدن آینه به خودی خود خیلی مشکل نیست اما اگر بخوای واقعا یه آینه درست و حسابی بخری کارت یکم مشکل میشه . باید بری کل بازار رو وجب به وجب بگردی تا بتونی آینه‌ای رو پیدا کنی که کیفت خیلی بالایی داشته باشه و… من حتی از فکر کردن به این موضوع هم خسته میشم چه برسه به این‌که بخوای کلی پول رفت و آمد بدی و بری دنبال خرید آینه ! بیخیال این همه دردسر.. من یه راه جلو پات بذارم که تا ۱۰ سال دیگه هم دعام کنی؟

بیا مستقیم و بی دردسر از تولیدی ما خرید کن ! سایت آینه‌ها در واقع یه تولیدیه که بهترین آینه‌های بازار رو با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت تولید می‌کنه . دیگه خودت رو اذیت نکن بیا نمونه کارهای ما رو ببین و به جای خرید آینه‌های سطح پایینی که الان جاهای دیگه بهت میدن یه آینه بخر که واقعا لیاقتش رو داری!

آینه پایه‌دار آرایشی

برای سفارش هم می‌تونین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. ببین مجموعه ما چندتا مشاور متخصص و حرفه‌ای هم داره که اگر نمی‌دونی کدوم آینه رو انتخاب کنی با توجه به خواسته و شرایط تو طوری راهنماییت می‌کنن که کاملا برات کمک کننده باشه . در واقع باید بگم که مشاوران ما با توجه به تجربه بالایی که دارن می‌تونن به شما آینه‌های مناسب خودتون رو پیشنهاد بدن. تا بتونین آینه‌ای کاربردی و کاملا زیبا داشته باشین.

آدرس کارگاه تولیدی آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار آرایشگاهی

انواع آینه پایه‌دار آرایشی

آینه پایه‌دار آرایشی هم مثل هر آینه‌ای می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه. به این صورت که برای ساخت اون، از انواع مختلفی از آینه امکان استفاده وجود داره. اما به‌دلیل این که در موضوع آرایش و اصلاح وجود تصویر واضح از خود در آینه از الزامات محسوب میشه، آینه‌هایی که خودشون نورپردازی دارن گزینه ایده‌آلی هستن. به این دلیل که این نورپردازی موجب روشن‌تر و واضح‌تر نشون دادن چهره در آینه میشه. دو نوع آینه‌ نورپردازی وجود داره که روشنایی اون به‌واسطه کاربرد چراغ LED در آینه فراهم میشه.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار قدیمی

با خرید آینه هالیوودی دیگه خیالت راحته آینه‌ات هیچی کم نداره

آینه پایه‌دار آرایشی از نوع هالیوودی آینه‌ای هست که روی آینه و یا قاب اون، چراغ‌هایی به‌صورت جداگانه و با فاصله استانداردی قرار داده میشن. تا بتونن روشنایی مطلوبی رو به‌ شکل درست خودش ایجاد کنن. به این صورت که با تعبیه چراغ‌های LED با فاصله مشخص روی آینه بشه روشنایی قابل قبولی بدون سایه فراهم کرد. باتوجه به قابلیت روشنایی در آینه هالیوودی برای مسائلی مثل آرایش انتخاب ایده‌آلی هست.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه هالیوودی آرایشی

علاوه بر موضوع کاربردی بودن آینه هالیوودی به‌عنوان آینه پایه‌دار آرایشی، ظاهر و زیبایی آینه هم نقش مهمی در انتخاب اون داره. انواع آینه‌های هالیوودی آرایشی زیبایی ظاهر خاصی رو داره و می‌تونه با قرار گرفتن در محیطی جلوه خاصی رو به اون ببخشه. ظاهر این آینه به‌گونه‌ای هست که توجه‌ها رو به خودش جذب می‌کنه و همینطور می‌تونه نقطه کانونی در فضایی که قرار گرفته تلقی بشه.

می‌دونستی آینه بک‌لایت ، مدرن‌ترین آینه جهانه

دومین آینه‌ای که نورپردازی داره و برای استفاده آینه پایه‌دار آرایشی می‌تونه گزینه مناسبی باشه، آینه بک‌لایت هست. آینه بک‌لایت میکاپ هم روشنایی اون به‌وسیله چراغ LED تامین میشه. اما شکل ظاهری چراغ‌های به‌کار رفته در آینه بک‌لایت شکل دیگه‌ای هست. این نوع از چراغ ال ای دی نواری هست و پشت آینه قرار داده میشه. بنابراین ضخامت کمی داره تا تصویر ناخوشایندی رو ایجاد نکنه. با وجود ضخامت کم لامپ، روشنایی ایجاد شده کافی و مورد قبول هست. که میشه اون رو از مزایای این وسیله‌ی روشنایی دونست.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه چراغ‌دار طرح جدید

با به‌کار بردن لامپ در قسمت پشت آینه، شکل نورپردازی حالت مخفی پیدا می‌کنه و زیبایی رو صدچندان می‌کنه. آینه بک‌لایت هم در نوع خودش زیبایی فوق‌العاده‌ای رو داره و استفاده از اون در هر فضایی تغییرات خیلی خوبی رو فراهم می‌کنه. درواقع تنها با استفاده از این نوع آینه‌ها برای کاربردهای مختلف به‌جای آینه‌های معمولی‌تر، می‌تونین این تغییر رو مشاهده کنین و از زیبایی ایجاد شده لذت ببرین.

چرا از چراغ LED در آینه پایه‌دار آرایشی بک‌لایت و چراغ‌دار استفاده میشه

نورپردازی که چراغ ال ای دی داره، بسیار طبیعی و ملایم هست و میشه گفت که در بین ابزار روشنایی مختلف موجود در بازار، نزدیک‌ترین نور رو به نور طبیعی داره. بنابراین روشنایی ایجادشده توسط چراغ‌های این نوع از آینه پایه‌دار آرایشی با چشم سازگاری خوبی رو داره.

. طول عمر بالای چراغ‌های LED موضوع دیگه‌ای هست که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته. به‌گونه‌ای که چندین برابر لامپ‌های معمولی کارکرد داره.

. از نظر مصرف انرژی هم این لامپ‌ها در مقایسه با لامپ‌های دیگه مصرف بسیار کمتری دارن. به همین دلیل استفاده از این لامپ‌ها با توجه به کاهش مصرف انرژی در کاربردهای مختلف از جمله آینه پایه‌دار آرایشی توصیه میشه. پس دیگه نگرانی بابت مصرف برق با این چراغ‌ها وجود نداره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه چراغ دار آرایشی

. نکته قابل توجه دیگه در مورد این لامپ‌ها، گرم نشدن اونا بعد از مدتی که روشن می‌مونن هست. با این وجود به‌راحتی امکان استفاده از این چراغ برای آینه پایه‌دار آرایشی وجود داره، بدون این که گرمایی تولید کنه. اما چراغ‌های معمولی به‌اندازه‌ای حرارت تولید ایجاد می‌کنن که امکان لمس اونا حتی مدتی بعد از خاموش بودن وجود نداره که در مورد چراغ ال ای دی صدق نمی‌کنه و این مشکل رفع شده.

. تنوع رنگی بالای چراغ‌های LED برای آینه پایه‌دار آرایشی موجب‌ شده تا بتونین رنگ موردنظر و علاقه خودتون رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین. امکان انتخاب چند رنگ و تعویض اون هم به‌راحتی برای آینه وجود داره. تا در این صورت هنگام آرایش و میکاپ که بهتر هست از رنگ‌های آفتابی و مهتابی استفاده کرد بتونین این رنگ‌های معمول رو هم داشته باشین. و هم در صورت دلخواه رنگ خاص دیگه‌ای رو برای نورپردازی آینه انتخاب کنین.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه آرایشی رومیزی

نحوه کاربرد آینه پایه‌دار آرایشی به چه صورته

به‌کار بردن پایه برای آینه موجب ایجاد یکسری مزایا میشه. اولین مزیت اون فراهم آوردن امکان جابه‌جایی برای آینه پایه‌دار آرایشی هست. چرا که گاهی اوقات برای برخی از فضاها تغییر فضای آینه نیاز هست. در این صورت آینه با استفاده از پایه در دسته‌ی آینه‌های متحرک قرار داده میشه. در صورتی که تغییر فضا برای آینه بسیار صورت می‌گیره، برای راحتی و ایمنی بیشتر در جابه‌جایی آینه‌های بزرگ میشه در زیر پایه‌ها چرخ‌هایی رو تعبیه کرد. تا بدون صرف انرژی خاصی و در سریع‌ترین زمان آینه رو به فضای موردنظر خودتون منتقل کنین.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار با چرخ

اما اغلب برای آینه پایه‌دار آرایشی دو حالت رایج هست:

1- ایستاده

آینه پایه‌دار آرایشی ایستاده معمولا به‌گونه‌ای هست که ابعاد به‌ نسبت بزرگی داره. البته ابعاد کوچیک‌تر هم می‌تونن به‌شکل آینه ایستاده قرار بگیرن. اما اغلب برای آینه ایستاده از آینه‌های قدی که مرسوم هست، استفاده میشه. آینه لامپی ایستاده دارای جلوه و ظاهر خاصی هست که می‌تونه زیبایی بیشتری رو برای فضای مورد استفاده خودش به ارمغان بیاره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه دوطرفه آرایشگاهی

این آینه آرایشی به‌جهت فیزیک و ابعادی که داره، دید کامل‌تری رو ایجاد می‌کنه تا بتونین از اون طریق به‌طور کامل خودتون رو در آینه مشاهده کنین. چون با این آینه می‌تونین به‌صورت تمام قدی خودتون رو ببینین. که وجود این اینه برای فضاهایی مثل آرایشگاه از موارد ضروری می‌تونه باشه.

2- رومیزی

آینه پایه‌دار آرایشی حالت دیگه‌ای که می‌تونه به‌ کار بره، رومیزی هست. آینه با قرار گرفتن روی میز در حالت ایمنی خواهد بود. همچنین با توجه به این که از آینه برای امور مربوط به آرایش استفاده میشه، می‌تونین ابزار آرایشی خودتون رو روی میز قرار بدین تا دسترسی راحتی برای استفاده ایجاد بشه. همچنین آینه رومیزی با قرارگیری روی میز و ایجاد هماهنگی که با میز خودش داره، موجب جلوه بیشتر آینه و در حالت کلی فضای خودش هم میشه.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار گرد

آینه رومیزی خودش می‌تونه ابعاد مختلفی داشته باشه که بسته به ابعاد میز اون می‌تونین ابعادی مناسب انتخاب کنین. از ابعاد کوچیک که بتونین به‌صورت دستی هم از آینه استفاده کنین تا ابعاد بسیار بزرگ امکان سفارش آینه رومیزی وجود داره. اما ابعاد آینه باید به‌نحوی باشه که از میز خودش بزرگ‌تر نباشه تا بتونه در حالت ایمنی و بدون وجود مشکل روی آینه قرار بگیره.

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه پایه‌دار گریم

آینه رومیزی و ایستاده هر دو برای هر فضایی قابلیت کاربرد دارن. اما برای انتخاب هر کدوم از این نوع آینه پایه‌دار آرایشی می‌تونین بر حسب سلیقه خودتون و فضایی که آینه در اون قرار خواهد گرفت، از بین اونا یک مورد رو انتخاب کنین.

5 مدل آینه آرایشی که خیلی مُد شده و نداشته باشی از بقیه عقبی !

آینه‌ها از نظر ظاهری با شکل و شمایل مختلفی تولید می‌شن که کار ما رو برای انتخاب و تصمیم‌گیری خیلی راحت می‌کنن . این‌که گزینه‌های زیادی روی میز داشته باشیم قطعاً خیلی راحت‌تر می‌تونیم اون چیزی رو که به سلیقه ما نزدیک‌تره انتخاب کنیم .

به همین دلیل من توی پاراگراف‌های پایین انواع آینه‌ها با شکل‌های مختلف رو برات به تصویر کشیدم و ویژگی‌هاشون رو توضیح دادم تا بدونی اگر می‌خوای آینه پایه‌دار آرایشی بخری کدوم مدل برای تو مناسب‌تره آیا آینه دایره‌ای به سبک محیط تو بیشتر می‌خوره ؟ یا با داشتن آینه مربعی احساس رضایت بیشتری داری؟ برای این‌که جوابت رو بگیری متن پایین رو با دقت بخون .

آینه پایه‌دار آرایشی
شکل آینه پایه‌دار آرایشی

یکی از تفاوت‌هایی که شرکت تولیدی ما با بقیه فروشنده‌های آینه آرایشی داره اینه : که ما می‌تونیم در کمترین زمان ممکن آینه‌ای رو که شما سفارش میدی رو تولید کنیم . در واقع محصولی که می‌خوای در هر شکل و ابعادی که باشه دقیقاً به همون صورتی که تو می‌خوای تولیدش می‌کنیم و دم در خونه‌ات می‌فرستیم .

یعنی حتی کافیه فقط عکس محصولی که دیدی و خوشت اومده رو برای ما ارسال کنی . تا چند روز بعد مثل یک چشم به هم زدن دقیقاً همون مدل رویاییت رو روی دیوار نصب شده تحویل بگیری . پس با توجه به متن زیر انواع آینه‌ها با شکل‌های مختلف رو بررسی کن و آینه‌ای رو که بیشتر از همه دوست داشتی عکسش رو برای ما به شماره‌ای که برات در انتهای مطلب قرار دادیم ارسال کن .

انواع آینه بر اساس شکل ظاهری :

  • آینه دایره‌ای ایستاده
  • آینه مستطیلی آرایشی
  • آینه دفرمه مدرن
  • آینه مربعی پایه‌دار

یه آینه دایره‌ای بخر و با خریدش حسابی پُز بده !

یکی از بهترین آینه‌هایی که می‌تونی به عنوان آینه آرایشی برای خودت سفارش بدی ، آینه پایه‌دار هست و یکی از بهترین آینه پایه‌دارها آینه گرد میکاپ به حساب میاد . اما چرا من دارم بهت آینه گرد رو پیشنهاد میدم ؟ دلیل اصلیش اینه که آینه گرد همیشه جلوه خیلی زیادی داره پس برای کسانی که دوست دارن آینه جدیدشون در کنار کاربردی بودن ، زیبایی خیلی زیادی هم داشته باشه این گزینه واقعاً پیشنهاد می‌شه .

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه گرد پایه‌دار آرایشی

آینه‌های گرد معمولاً خوراک دکوراسیون‌های مدرن هستن و نه تنها توی این سبک از دکوراسیون خیلی خودشون رو نشون میدن بلکه حتی اگر یه دکوراسیون معمولی داشته باشی با خرید یه آینه آرایشی دایره‌ای کل فضا تحت تاثیرش قرار می‌گیره و محیطت از این رو به اون رو میشه .

پس لازم نیست کلی پول بدی تا آینه‌های عجیب و غریب بخری ، همین که یه آینه گرد پایه‌دار روی میزت قرار بدی همه چیز خیلی فرق می‌کنه و کلی انرژی مثبت توی فضا پخش میشه . آینه‌های دایره‌ای رو می‌تونی قاب‌دار یا بدون قاب سفارش بدی . که وقتی قراره آینه جدید ما پایه‌دار باشه من اگر باشم ترجیح میدم که آینه قاب‌دار سفارش بدم که از جنس پایه آینه باشه و زیباییش حتی چند برابر بشه.

با خرید آینه مربعی گوی سبقت رو از بقیه آینه آرایشی‌بازها بقاپ

یکی از مدل‌هایی که به عنوان آینه آرایشی طرف‌دار خیلی زیادی داره آینه مربعی پایه‌دار هست خصوصا برای کسانی که به نظم اهمیت خیلی زیادی میدن شکل و قیافه‌ای که آینه مربعی داره خیلی مورد پسنده . آینه‌های مربعی خیلی زیادی امروزه تو بازار مدرن جهانی داره تولید می‌شه که هر کدوم حقیقتاً زیبایی خاص خودشون رو دارن . آینه‌های مربعی بدون قاب یا آینه‌های مربعی که قاب چوبی یا فلزی دارن خیلی جذاب و به درد بخورن .

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه مربع آرایش پایه‌دار

البته آینه‌های بدون قاب که از بازار می‌خری امنیت خیلی زیادی ندارن چون معمولاً کیفیت خیلی بالایی ندارن و به راحتی ممکنه بشکنن . اما آینه‌های بدون قاب مربعی که ما تولید می‌کنیم کاملاً امن و نشکن هستن و به دلیل استفاده از ابزارکاری‌های دستگاه‌های مدرنی که ما داریم حاشیه‌های آینه از امنیت کاملی برخوردار هستن و اصلاً امکان نداره آینه جدیدت دچار شکستگی یا خط و خوط و مشکلی بشه . این‌طوری اگر دوست آینه بدون قاب آرایشی برای خودت داشته باشی می‌تونی با خیال راحت سفارش بدی .

این آینه آرایشی دفرمه یکی از بهترین‌هاس شک نکن

برای اینکه یه آینه آرایشی داشته باشی که وقتی رفیقات چشمشون بهش افتاد دهنشون باز بمونه و حسابی از انتخابت تعریف کنن به نظرم آینه دفرمه پایه‌دار باید بخری . یعنی کاری که این آینه با دکوراسیونمون می‌کنه هزار تا کفپوش و دیوارپوش و تابلو دکوری نمی‌کنه! این‌قدری که این آینه کارش درسته و جلوه زیادی داره هیچ‌کدوم دیگه از آینه‌های دیگه این‌طور نیستن . انواع آینه‌های دفرمه که برای آرایش خیلی مناسبن : مثل آینه هالیوودی دفرمه یا آینه بک لایت دفرمه پرطرف‌دارترین آینه‌هایی هستن که تو آرایشگاه‌های خارجکی می‌بینیم .

آینه پایه‌دار آرایشی
آینه دفرمه آرایشی

همین الان هم تو گوگل سرچ کنی توی بهترین سالن‌های میکاپ ایران و جهان از این مدل زیاد می‌بینی . پس چرا آینه دفرمه پایه‌دار نخری که ترند جهانیه و حالا حالاها قرار نیست از مد بیوفته ؟ این آینه‌های دفرمه در شرکت تولیدی ما در ابعاد مختلفی تولید میشن . برای مثال می‌تونی آینه پایه‌دار قدی داشته باشی یا آینه‌های رومیزی دفرمه که به عنوان آینه آرایشی روی انواع میزهای مناسب آرایش قرار می‌گیرن .

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ