آینه مزونی لامپی

آینه لامپی ایستاده

امروزه به‌قدری برای آینه تنوع وجود داره که شما می‌تونین خیلی راحت از بین گزینه‌های موجود، آینه مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنین. اما یکسری آینه‌ها هستن که برای خیلی از فضاها و کاربردها می‌تونن مفید باشن و عملکرد خیلی خوبی رو داشته باشن. مثل آینه لامپی که خود این آینه هم انواع مختلفی داره. آینه لامپی ایستاده یکی از انواع این آینه هست که اتفاقا از کاربردی‌ترین انواع آینه محسوب میشه. همینطور چون آینه لامپی آینه مدرنی هستش، خیلی مورد توجه قرار گرفته. درواقع آینه‌های مدرن و امروزی باعث شدن تا دیگه آینه‌های قدیمی استفاده چندانی نداشته باشن و کسی سراغ اون‌ها نره.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی ایستاده

معرفی کامل و جامع آینه لامپی ایستاده

آینه لامپی ایستاده به آینه‌ای گفته میشه که دور تا دور آینه تعدادی لامپ قرار داده میشه. این چراغ‌ها با فاصله مشخص و استانداردی روی خود آینه و یا قاب اون قرار داده میشن. رعایت فاصله مشخص برای لامپ‌ها به این علت هست که وقتی روشن میشن بتونن نور یکنواختی رو بدون این که سایه‌ای ایجاد بشه، منتشر کنن. لامپ‌هایی که برای آینه به کار میره، LED هستن. این لامپ‌ها نزدیک‌ترین روشنایی رو به نور طبیعی دارن. و به همین جهت هم برای آینه مورد استفاده قرار می‌گیره. درواقع این لامپ‌ها دید خیلی باز و خوبی میدن که می‌تونین از اون‌ها در فضاهای مختلفی استفاده کنین. به‌خصوص در کاربردهای خیلی مهم که حتما این نوع آینه‌ها پیشنهاد میشن.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی جدید

همچنین آینه لامپی ایستاده که باشه، این مزیت رو ایجاد می‌کنه تا امکان جابه‌جایی آینه راحت‌تر باشه. چون دیگه در جای کاملا ثابتی قرار نداره. و هر زمان که نیاز داشتهب اشین می‌تونین اون رو منتقل کنین. گاهی هم ممکنه که دلتون بخواد تغییر دکوراسیونی در فضای خودتون ایجاد کنین که در این صورت هم این آینه بهترین انتخاب هستش.

علاوه بر این موضوعات آینه لامپی ایستاده خیلی نمای زیبایی داره. و وقتی در فضایی قرار بگیره، اون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده. آینه تاثیر خیلی مهمی رو طراحی و دکوراسیون داخلی داره. به همین دلیل هم هست که آینه‌های جدید خیلی ازشون استقبال شده. بنابراین ما از هر لحاظ چه کاربرد و چه ظاهر، آینه لامپی رو پیشنهاد میدیم که بر خیلی از آینه‌های موجود ارجحیت داره.

انواع آینه لامپی ایستاده

آینه لامپی ایستاده رو به چندین حالت مختلف میشه به کار برد. در زیر به این موارد اشاره می‌کنیم تا بتونین راحت‌تر آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

. آینه لامپی ایستاده رو می‌تونین خیلی راحت به دیوار تکیه بدین و مورد استفاده قرار بدین. این حالت ساده‌ترین حالتیه که می‌تونه برای آینه لامپی به کار بره.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی قاب‌دار

. اما آینه لامپی ایستاده رو برای راحتی و ایمنی بیشتر میشه با پایه هم مورد استفاده قرار داد. آینه پایه‌دار هم از زیبایی منحصربه‌فرد خودش برخورداره. که می‌تونه باعث جلوه بیشتر آینه بشه و همچنین استفاده از آینه رو خیلی راحت‌تر کنه.

. ولی در صورتی که می‌خواین آینه رو خیلی راحت و با اطمینان کامل جابه‌جا کنین، می‌تونین برای آینه چرخ استفاده کنین. استفاده از چرخ برای آینه باعث میشه تا بتونین آینه رو خیلی راحت و بدون این که انرژی خاصی بخواین مصرف کنین، جابه‌جا کنین.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی چرخ‌دار

. همچنین آینه لامپی ایستاده رو می‌تونین با قاب و یا بدون قاب هم مورد استفاده قرار بدین. هر کدوم از زیبایی خاص خودشون برخوردارن که بسته به سلیقه خودتون می‌تونین انتخاب کنین که آینه‌تون به چه صورت باشه.

موارد استفاده آینه لامپی ایستاده چه مواردی هست

خونه

در هر خونه‌ای نیاز به آینه که صد در صد وجود داره. از بین گزینه‌های زیادی که برای آینه‌ها وجود داره، آینه لامپی ایستاده می‌تونه انتخاب خیلی خوبی باشه. شما وقتی این آینه رو در فضای خونه‌تون قرار میدین، تغییر اساسی در اون ایجاد می‌کنین. درواقع با این آینه فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر هم نشون داده میشه. این بزرگ‌تر و روشن‌تر نشون دادن به‌خاطر بازتاب و انعکاسی هست که در آینه رخ میده. همچنین روشنایی که لامپ‌های روی آینه هم ایجاد می‌کنن، تاثیر بیشتری رو در این مورد دارن.

آینه لامپی ایستاده
آینه چراغ‌دار قدی

پس اگر شما هم می‌خواین آینه‌ای کاربردی و با ظاهر عالی داشته باشین، بدونین که قطعا آینه لامپی مناسب هستش. چون ظاهر مدرنی داره و باعث جلوه بهتر هر خونه‌ای میشه. درواقع تنها با استفاده از این آینه، طراحی و دکوراسیون خیلی زیباتری دارین که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه.

آرایشگاه

آرایشگاه و سالن زیبایی هم مورد دیگه‌ای هست که می‌تونه برای آینه لامپی ایستاده گزینه خیلی خوبی باشه. چون با این آینه می‌تونین هر وقت که نیاز بود از آینه در جای دیگه‌ای از سالن استفاده کنین. همچنین آنه لامپی از جدیدترین آینه‌هاست که با ویژگی‌های مثبت خودش تونسته خیلی سریع جایگزین آینه‌های قدیمی و معمولی بشه. دلیل این جایگزینی این هست که آینه لامپی خیلی واضح‌تر و روشن‌تر می‌تونه چهره و صورت رو در خودش نشون بده. بنابراین برای آرایشگاه که این موضوع خیلی زیاد مهمه، آینه لامپی ایده‌آل‌ترین آینه هستش.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی

وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار می‌گیره تا شما خدمات زیبایی براشون انجام بدین، داشتن دید خوب و واضح خیلی اهمیت داره. که این آینه به‌خاطر طراحی خیلی خوبی که داره، می‌تونه این مورد رو به بهترین شکل تامین کنه. چون تا وقتی که شما دید کافی نداشته باشین، نمی‌تونین کارتون رو خیلی تمیز و بی‌نقص انجام بدین. درواقع با این آینه اشراف خیلی خوبی پیدا می‌کنین و می‌تونین خیلی حرفه‌ای کارتون رو انجام بدین.

مزون

برای مزون و فروشگاه لباس هم آینه لامپی ایستاده از انتخاب‌های خیلی خوبی محسوب میشه. برای این که مشتری شما بتونه خیلی بهتر خودش رو در آینه ببینه و درنهایت هم راحت‌تر می‌تونه خودش رو در آینه ببینه. علاوه بر کاربرد خیلی عالی این آینه‌ها در طراحی و دکوراسیون هم نقش مثبتی رو دارن. شما با فضای زیبایی که ایجاد می‌کنین، باعث میشین تا مشتری‌های بیشتری رو بتونین جذب کنین.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی برای مزون

آینه لامپی ایستاده رو چرا بهتره به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه لامپی ایستاده و هر آینه لامپی یا هر نوع دیگه‌ای از آینه در کارگاه تولیدی آینه دقیقا طبق خواسته شما تولید میشه. تمام مراحل ساخت از اول تا آخر در همین مجموعه انجام میشه. به همین دلیل با نظارت کاملی که در تولید آینه‌ها وجود داره، کیفیت به‌صورت تضمینی ارائه میشه. همچنین فروش هم مستقیما توسط خودمون انجام میشه. تا در آخر با حذف واسطه‌هایی که وجود دارن، بتونیم آینه‌های با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب داشته باشیم.

آینه لامپی ایستاده
آینه لامپی ایستاده

اما ما فقط به کیفیت بالا و قیمت مناسب بسنده نکردیم. بلکه روی تمام آینه‌ها ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم در نظر گرفته شده. تا بتونیم بهترین خدمات رو برای شما داشته باشیم و همینطور رضایت بالایی از مشتریان خودمون رو کسب کنیم. شما هم با این ضمانت کاملا خیالتون راحته که اگر هر مشکلی هم به وجود بیادش، بدون هیچ نگرانی و پرداخت هزینه‌ای ما براتون برطرف می‌کنیم. فقط در صورت شکسته شدن آینه و یا ضربه خوردن، شامل این ضمانت نیست.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. برای ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن و شما هم خرید لذت‌بخشی رو تجربه کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، مدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ