آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه هالیوودی مهتابی قدی

یکی از ابزرار ضروری و مهم در زندگی روزمره و شغلی افراد می‌تونه آینه قدی باشه. اهمیت آینه به‌گونه‌ای هست که در استفاده روزانه افراد قرار می‌گیره. این اهمیت و نقش مهم آینه‌ها باعث شده تا در طول سالیان بر روی کیفیت آینه‌ها کارهای مهمی صورت بگیره. تا از نظر ظاهر و کیفیت مقاومت در حد قابل‌ملاحظه‌ای پیشرفت کنه. همچنین تنوع بالایی نیز از نظر کاربرد، نوع و… داشته‌ باشه. به این دلیل در میان انواع مختلفی که آینه‌ها امروزه دارا می‌باشن، در اینجا به آینه هالیوودی مهتابی قدی می‌پردازیم که یکی از پرکاربردترین آینه‌هاست.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی قدی

همه انواعی که آینه‌ها دارا می‌باشن ازجمله آینه هالیوودی مهتابی قدی در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌شه. امکان خصوصی‌سازی برای آینه‌ها هم در این کارگاه فراهم هست. تا هر آنچه که از آینه می‌خواهید رو براتون تولید کنیم. تولید تمام آینه‌ها از صفرتاصد در کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات صورت‌ می‌گیره. تا در نهایت محصولی با کیفیت و درخور مشتریان گرامی عرضه بشه. به‌علاوه به علت فروش مستقیم و بدون‌واسطه به مشتریان خود، قیمت‌ تمامی محصولات نسبت به کیفیت بالایی که دارن بسیار مناسبه.

تمام تلاش این مجموعه ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب هست تا بتونه رضایت حداکثری مشتریان خودش رو داشته‌ باشه. به همین منظور بر روی تمامی آینه‌های تولیدی گارانتی یکساله در نظر گرفته شده هست. همچنین در صورت عدم رضایت می‌تونین سفارش خودتون رو مرجوع کنین. تمام این خدمات برای داشتن اطمینان و رضایت بیشتر در نظر گرفته شده هست.

ضمانت بدون قید و شرط رو ما برای راحتی بیشتر شما عزیزان در نظر گرفتیم. تا با خرید آینه از کارگاه تولیدی آینه خیالتون راحت باشه که اگر هر مشکلی برای آینه به وجود بیاد، می‌تونین به ما خبر بدین و خیلی سریع رفع بشه. هیچ هزینه‌ای هم نیاز نیست دریافت کنین. حتی اگه یک لامپ آینه هم دچار سوختگی باشه، ما اون رو بدون هزینه براتون تعویض می‌کنیم. البته فقط باید بگیم که اگه آینه از سمت شما شکسته بشه یا ضربه بخوره، نمی‌تونه شامل این ضمانت و گارانتی بشه.

شماره تماس ما هم 09901717305 هست که می‌تونین تماس بگیرین. هر سوالی هم داشته آدرس تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی

مختصری در مورد آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه هالیوودی مهتابی قدی از آینه‌هایی هست که دارای نورپردازی هستش. این نورپردازی به‌وسیله چراغ‌های LED که روی آینه و با فاصله مشخصی قرار داده شدن، ایجاد میشه. نورپردازی آینه هالیوودی به‌گونه‌ای هست که مقابل و اطراف خودش رو در حد مقبولی روشن می‌کنه. به همین دلیل تصویری که در آینه ایجاد می‌شه هم کاملا واضح و روشه. و وقتی شما روبه‌روی آینه قرار بگیرین، این نور کمک می‌کنه تا بتونین خودتون رو خیلی خوب در آینه ببینین.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی قدی

چراغ‌های LED که در آینه هالیوودی مهتابی قدی مورد استفاده قرار می‌گیره، دارای مزایایی هست که موجب استفاده از اون‌ها در بسیاری از موارد شده‌. ازجمله این که دارای مصرف انرژی پایین‌تری در مقایسه با ابزار روشنایی دیگه هستش که امروزه موضوع مهمی محسوب میشه. همچنین طول عمر چندین برابری در مقایسه با لامپ‌های معمول دیگه داره. همچنین روشنایی ساطع‌ شده از این لامپ‌ها نیز بسیار طبیعی هست. بنابراین در آینه‌ها و بسیاری از کاربردها این نوع از چراغ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره.

نکته مهم در مورد چراغ‌های LED این هست که وقتی روشن می‌مونن، هیچ گرمایی تولید نمی‌کنن. به همین دلیل به‌راحتی می‌تونن روی آینه قرار داده بشن. اما چراغ‌های معمولی اینگونه نیستن و حتی بعد از مدتی که خاموش می‌مونن هم امکان لمس اون‌ها وجود نداره. رنگ‌های مختلفی هم چراغ‌های LED می‌تونن داشته باشن که رایج‌ترین اون‌ها مهتابی هست که رنگ نور سفیدی رو داراست. علت استفاده این رنگ برای نورپردازی آینه این هست که این رنگ موجب دیده‌ شدن رنگ‌ها مطابق واقعیت خودشون در آینه می‌شن.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه چراغ دار مهتابی قدی

اما علاوه بر نورپردازی آینه هالیوودی مهتابی قدی این آینه‌ها دارای قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونن باشن که موجب تمایز از آینه‌های دیگه شده‌. به همین دلیل هم هست که در بسیاری از کاربردها دیگه از آینه‌های قدیمی و ساده استفاده نمیشه. به جای اون‌ها این آینه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرن که هم عملکردشون خیلی بهتره و هم این که به‌قدری ظاهر زیبایی دارن که تمام توجه‌ها رو به خودشون جلب می‌کنن. که اصلا به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستن.

قابلیت‌های آینه هالیوودی مهتابی قدی

. امکان افزایش و کاهش شدت نور برای آینه هالیوودی مهتابی قدی فراهم هستش. در این صورت هر زمان که نیاز به میزان نور کمتر یا بیشتری باشه، می‌تونین خیلی راحت نور آینه رو به دلخواه تنظیم کنین. این امکان موجب عملکرد بهتر آینه هم شده‌.

. با به کار بردن اسپیکر امکان پخش موسیقی، پادکست و کتاب صوتی برای آینه ایجاد میشه. با این قابلیت می‌تونین زمانی که مشغول به کار خودتون مقابل آینه و یا فضای دورتر از اون هستین رو با گوش دادن به موارد مورد علاقه خودتون، از زمانتون استفاده بهتری هم بکنین.

. قابلیت ضد بخار بودن قابلیت دیگه‌ای هست که آینه هالیوودی مهتابی قدی می‌تونه داشته باشه. برای فعال نمودن اون سنسوری پشت آینه قرار داده میشه تا در صورتی که در محیط بخاری تشکیل بشه، سطح آینه رو کمی گرم کنه تا از این طریق از ایجاد بخار روی آینه جلوگیری به عمل بیاد. با این امکان آینه همیشه سطح تمیزی خواهد داشت و دیگه نیازی به زمان و انرژی خاصی برای تمیز کردن سطح آینه وجود نداره. و همیشه آینه‌ای با سطح شفاف و تمیز رو دارین.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی لمسی

. در آینه هالیوودی مهتابی قدی امکان استفاده از تایمر و دماسنج وجود داره. تا در این صورت روی صفحه آینه، زمان و دمای محیط رو نمایش داده بشه.

انواع آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه هالیوودی مهتابی قدی رو می‌تونین به‌شکل‌های مختلفی سفارش بدین. یکی از مرسوم‌ترین حالات برای تمامی انواع آینه، شکل دیواری اون هست. آینه در حالت دیواری نصب بسیار ساده‌ای داره. و با نصب روی دیوار، آینه در حالت ثابت خودش قرار می‌گیره. به همین دلیل آینه دیگه در حالت امنی قرار می‌گیره. البته که امروزه مقاومت آینه‌ها تا حد خوبی پیشرفت کرده و اصلا مثل گذشته شکنندگی زیادی نداره. و مقاومت اون خیلی زیاد شده که به‌راحتی نمی‌شکنه.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی قدی مزون

حالت دیگه‌ای که آینه هالیوودی مهتابی قدی می‌تونه به کار برده بشه، به‌صورت پایه‌دار هست. استفاده از پایه برای آینه موجب جابه‌جایی راحت‌تر آینه میشه که آینه هالیوودی در حالت متحرکی قرار می‌گیره. از این رو هر زمان که نیاز باشه، میشه خیلی راحت فضای آینه رو تغییر داد. در این صورت حتی میشه آینه رو چرخدار هم مورد استفاده قرار داد تا حمل اون برای انتقال به فضای دیگه‌ای ساده‌تر بشه.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی پایه‌دار

آینه هالیوودی مهتابی قدی رو همراه با قاب یا بدون اون هم میشه به‌کار برد. آینه بدون قاب حالت ساده و شکیلی داره که برای هر فضایی می‌تونه مناسب باشه. حتی در صورت تغییر فضا هم قدرت هماهنگی رو با فضای دیگه به‌راحتی داره. اما آینه قاب‌دار هم در نوع خودش از زیبایی خاصی برخوردار هستش و تنوع هم در زمینه قاب‌ها بسیار بالاست. این تنوع شامل جنس، رنگ و … در قاب‌ها هست. که میشه برای انتخاب قاب مورد نظر خودتون به فضا و دکوراسیون و همینطور علاقه خودتون توجه کنین تا بتونین قاب دلخواه خودتون رو انتخاب کنین.

موارد استفاده آینه هالیوودی مهتابی قدی چیه

هر خونه‌ای نیاز به تعدادی آینه داره که یکی از این آینه‌ها می‌تونه آینه هالیوودی مهتابی قدی باشه. به این دلیل که از نظر کاربردی آینه هالیوودی عملکرد بهتری رو در مقایسه با آینه‌های دیگه داره. همچنین از نظر ظاهری هم این آینه‌ها ظاهر زیباتر و شکیل‌تری رو دارا هستن که موضوع بسیار مهمی هستش. چرا که دکوراسیون و انتخاب وسیله‌ها برای چیدمان امروزه بسیار مورد توجه هستن. در این بین آینه هم نقش خاصی در دکوراسیون هر فضایی از جمله خونه‌ها داره. که با استفاده از آینه هالیوودی می‌تونین زیبایی قابل‌توجهی رو به خونه خودتون اضافه کنین. و درواقع باعث بشین که تغییرات اساسی در فضاتون ایجاد بشه.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی

آرایشگاه هم فضای دیگه‌ای هست که آینه در اون نقش خیلی مهمی رو ایفا می‌کنه. به‌گونه‌ای که بدون وجود آینه معنای این فضا تغییر می‌کنه و عملکرد اصلی خودش رو از دست میده. همچنین آینه باید در این فضا هم از نظر عملکردی و هم از نظر ظاهری، زیبا باشه. که برای این منظور آینه هالیوودی مهتابی قدی گزینه بسیار مناسب و ایده‌آلی برای فضای آرایشگاهی و سالن زیبایی خواهد بود. به این دلیل که نور در فضای سالن خیلی اهمیت بالایی داره. که آینه هالیوودی مهتابی به‌خوبی این نور موردنیاز رو تامین می‌کنه.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی قدی و رومیزی

مزون‌ها هم دیگر فضایی هستن که آینه هالیوودی مهتابی قدی می‌تونه آینه‌ای مناسب و زیبا باشه. آینه هالیوودی سفید به‌دلیل نورپردازی خیلی خوبی که داره، برای پرو و مشاهده افراد در آینه دید خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنه. همچنین قدی بودن این آینه هم نکته مثبت دیگه‌ای هست که در مورد آینه برای مزون کاربردی هستش. به این دلیل که فیزیک آینه‌های قدی به‌گونه‌ای هست که دید کامل و قدی رو در آینه نمایش میده تا افراد بتونن با دید واضح‌تر انتخاب کنن.

آینه هالیوودی مهتابی قدی
آینه هالیوودی مهتابی قدی

همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ