انواع آینه گریم آینه هالیوودی مهتابی

آینه هالیوودی مهتابی

امروزه اکثر مردم در خونه‌هاشون یک آینه هالیوودی مهتابی دارن. علاوه بر اون کارهای تخصصی که با آینه انجام می‌شه مثل گریم کردن و آرایش کردن که حتماً نیاز اصلی‌شون یک آینه هالیوودی مهتابی هست.

همان طور که می‌دونین دور تا دور آینه های هالیوودی از لامپ های ال ای دی پر نور تشکیل شده که می‌شه درجه نور این لامپ ها رو کم و زیاد کرد. آینه‌های هالیوودی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شن ریز به ریز از قطعات کوچک آینه گرفته تا جنس خود آینه از بهترین متریال های موجود در بازار ساخته می‌شن. با کمی دقت و توجه به نحوه ساخت و کار تموم شده که به شما تحویل می‌دیم می‌تونین تمیزی و ظرافت رو تو آینه های تولید شده در کارگاه آینه‌ها ببینین.

آینه هالیوودی مهتابی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشن

آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی
  • چراغ‌های آینه هالیوودی باید زیاد باشن: همونطور که می‌دونین لامپ هایی که برای ساخت آینه هالیوودی استفاده می‌شن از نوع ال ای دی هستن و این لامپ‌ها از کیفیت بالایی برخوردارن. به خاطر همین برای همه لامپ‌ها گارانتی در نظر گرفته شده . علاوه بر اون به دلیل اینکه این آینه ها فقط برای داخل کشور ایران ساخته نمی‌شن و اون‌ها رو به کشور‌های دیگه صادر می‌کنیم ،لامپ های بسیار باکیفیت برای ساخت آینه هالیوودی مهتابی استفاده می‌شن.
  • آینه هالیوودی مهتابی باید با کیفیت باش: کیفیت حرف اول رو در محصولات کارگاه آینه ها می‌زنه. تولیدات کارگاه آینه‌ها برای کشورهای دیگه منطقه و مخصوصاً خاورمیانه هست. برای ساخت آینه‌های صادراتی باید از بهترین کیفیت استفاده بشه، که در کارگاه آینه‌ها تموم آینه‌ها درجه یک هستن. شما می‌تونین از کنار هم گذاشتن آینه هایی که از قبل داشتین و آینه های از تولیدی کارگاه آینه‌ها کاملاً تهیه کردین ، به وضوح متوجه فرق این دو آینه بشین.که شفافیت این آینه‌ها بسیار بالا هست.
آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی
  • لوگو دار باشه: آینه های هالیوودی مهتابی بیشتر در کارهای تخصصی استفاده می‌‎شن. مثلاً این آینه ها در سالن‌های آرایش برای گریم و یا مزون‌ها و فروشگاه های آنلاین برای معرفی لباس ها استفاده می‌شن.
  • وقتی مشتری شما در مقابل آینه هالیوودی مهتابی قرار می‌گیره، چه برای میکاپ و گریم کردن چه برای خرید لباس و دیدن مدل های لباس در فضای مجازی ،وقتی لوگوی شما روی آینه هک شده باشه و در پشت اون از نورپردازی زیبا و رنگی استفاده‌شده باشه همیشه اسم برند شما در ذهن مشتری باقی می‌مونه و این‌یک راهکار برای جذب مشتریه. وقتی لوگو و برند روی تابلو سردر و آینه هایی که در سالن و مزون خودتون استفاده بشن، باعث می‌شه تا شما یک سالن تخصصی و مزون حرفه ای به نظر برسین.

انواع آینه هالیوودی مهتابی

آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی
  • آینه هالیوودی مهتابی چرخدار
  • آینه هالیوودی مهتابی پایه دار
  • آینه هالیوودی مهتابی دو طرفه
  • آینه هالیوودی مهتابی قابدار
  • آینه هالیوودی مهتابی بدون قاب
  • آینه هالیوودی مهتابی هوشمند
  • آینه هالیوودی مهتابی ریموتی
  • آینه هالیوودی مهتابی حسگر
  • آینه هالیوودی مهتابی تاچ
  • آینه هالیوودی مهتابی پتینه
  • آینه هالیوودی مهتابی رومیزی
  • آینه هالیوودی مهتابی قدی
  • آینه هالیوودی مهتابی دیواری

آینه هالیوودی مهتابی قدی

آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی

آینه های هالیوودی مهتابی قدی بیشتر در مزون‌ها استفاده می‌شه.چون در مزون‌ها همه مشتری ها دوست دارن ظاهر خودشون رو به صورت کامل و دقیق در آینه ببینن. نیاز اصلی یک مزون داشتن آینه هالیوودی به صورت قدی هست. آینه قدی رو می‌شه به صورت ثابت و یا متحرک طراحی و تولید کرد.این بستگی به نیاز و سلیقه شما داره. اگر بخواین آینه‌های قدی رو به صورت متحرک تولید کنیم باید اونا رو چرخدار و یا پایه‌دار طراحی کرد.

آینه هالیوودی مهتابی
آینه آرایشگاه

آینه های چرخدار رو به تنهایی می‌تونین از جایی به جای دیگر ببرین. آینه هالیوودی قدی به دلیل بزرگی ،از وزن زیادی برخوردار هستن و به تنهایی نمی‌تونین اون‌ها رو جابجا کنین.چرخدار کردن آینه یک فکر خوب و اساسیه. آینه های هالیوودی قدی که به صورت ثابت هستن رو نمی‌شه جابجا کرد و در موقع جابجایی اثر پیچ‌ها روی دیواری که به اون وصل بود می‌مونه.

چون آینه های ثابت دیواری رو با پیچ و دریل به دیوار نصب می‌کنیم.اگر شما اهل تنوع هستین و هر سال دکور مزون خودتون رو عوض می‌کنین آینه های چرخدار و یا پایدار می تونن در این امر به شما کمک کنن.

آینه هالیوودی مهتابی رومیزی

آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی

آینه‌های هالیوودی مهتابی رومیزی بیشتر در آرایشگاه ها استفاده می‌شن. چون در آرایشگاه‌ها بیشتر افراد دوست دارن چهره‌شون رو در آینه ‌بینن و مثل مزون‌ها نیستن که نیاز اصلی‌شون داشتن یک آینه قدی هست. آینه های هالیوودی بسیار در سالن های آرایشگاه پرکاربردن.چون برای گریم کردن و یا آرایش صورت آرایشگر، به وسایل زیادی نیاز دارن که این وسایل باید دم دست میکاپ آرتیست باشه تا به راحتی به اون‌ها دسترسی داشته باشه.

داشتن یک آینه آرایشگاه هالیوودی مهتابی رومیزی برای گریم بهتر بسیار کمک می‌کنه. هم نور رو تأمین می‌کنه هم یه آینه وجود داره و هم یک میز برای گذاشتن وسایل آرایش و سریع‌تر پیش بردن کارهاست.

آینه هالیوودی مهتابی دوطرفه

آینه هالیوودی‌ مهتابی

آینه‌های هالیوودی در مکان هایی مثل مزون ها و آرایشگاه ها پر کاربرد هستن. در این مکان ها رفت و آمد بسیار زیاده و مشتری‌های زیادی در اون جا حضور پیدا می‌کنن.

برای اینکه مشتری شما از شلوغی مزون و یا آرایشگاه ها اذیت نشن و مشتری خود رو زیاد منتظر نگذارین، داشتن یک آینه دوطرفه هالیوودی مهتابی به شما کمک می‌کنه.چون به صورت همزمان می‌شه دو نفر از یک آینه استفاده کنن.در این مدل دو آینه دقیقاً در اندازه و شکل همدیگه به صورت پشت سر هم قرار می گیرن که می شه برای این دو آینه قاب و یا پایه تعبیه کرد.

علاوه بر اون می تونین در آرایشگاه ها که نیاز به آینه قدی نیست و یک آینه رومیزی کار رو راه می‌اندازه به صورت دو طرفه سفارش داد و در زیر این آینه دوطرفه هالیوودی یک میز گذاشت و در روی اون وسایل مورد نیاز رو قرار داد.

آینه هالیوودی مهتابی دیواری

آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی

آینه های هالیوودی دیواری جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین آینه‌ها می‌باشن. آینه های لامپی دیواری در مزون‌ها بسیار پرکاربرد دارن .چون نیاز اصلی مزون آینه های دیواری به صورت قدی هست.

در اتاق های پرو از آینه های دیواری استفاده می‌شن. اکثر اتاق های پرو کوچک هستن و نمی‌شه آینه‌ها رو به صورت متحرک و یا به دیوار تکیه داد .چون امکان داره افراد با آینه برخورد کنن و آینه بشکنه و یا به افراد آسیب بزنه. برای همین دلیل بهتر هست از آینه های دیواری در مزون‌ها استفاده بشه.

آینه هالیوودی مهتابی

آینه هالیوودی مهتابی به چند روش نورشون خاموش و روشن می‌شه

آینه های هالیوودی مهتابی به سه روش نورشون خاموش و روشن می‌شن.به صورت تاچ یا لمسی،حسگری،ریموتی

  • ریموتی: این مدل آسون‌ترین روش روشن و خاموش کردن لامپ‌های آینه های هالیوودی هست.چون از راه دور با یک ریموت و یا کنترل می‌شه نور های آینه‌ رو روشن و خاموش کنین و یا درجه نور این آینه رو نسبت به نیاز اتاق خودتون کم و زیاد کنین.
  • تاچ یا لمسی:آینه های تاچ یکی از جذابترین آینه ها هستن. زیرا با لمس کردن قسمت مشخص شده آینه که به صورت یک دایره کوچک هست، که در پشت این دایره یک سنسور حساس به لمس قرار داره می‌تونین لامپ های آینه های هالیوودی مهتابی خودتون رو روشن و یا خاموش کنین.
آینه هالیوودی‌ مهتابی
آینه هالیوودی‌ مهتابی
  • حسگر حرکتی: مدل روشن کردن و خاموش کردن حسگر حرکتی نیز یکی از روش‌های جذابه. چون هنگامی که شما دست خودتون رو در جلوی سنسور حساس به حرکت تکون میدین نور لامپ خاموش می‌شه و اگر در جهت مخالف حرکت بدین نور آینه های هالیوودی روشن می‌شن.

برای سفارش

برای سفارش میتونی با شماره‌ی09357015855 تماس بگیرین یا به ادرس زیر تشریف بیارین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ