آینه میکاپ چراغ‌دار

آینه هالیوودی سفید

این آینه‌ها امروزه بسیار در صنعت مد استفاده می‌شه . افراد زیادی ایده‌های خلاقانه برای طراحی و تولید این آینه دارن. و با اضافه کردن متد مختلف پر طراحی‌ ، به‌صورت خاص‌تر و شکیل‌تر آنرا تولید و به بازار عرضه می‌کنن.

انواع آینه‌های هالیوودی
آینه هالیوودی سفید

در گذشته این آینه‌های معروف هالیوودی، در شکل‌های مستطیلی یا مربعی بودن. و به‌طور معمول دارای قابهای چوبی بودند و در قاب چوبی لامپ‌هایی پر نور تعبیه می‌کردن .

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش یافتن توانایی‌های انسانی با استفاده از ایده‌های جدید باعث تولید این آینه‌ها در انواع و ابعاد گوناگون شد.

از قابلیت‌هایی که می‌توان بر روی آینه هالیوودی سفید پیاده کرد:

  • قابلیت ساخت با استفاده از اشکال هندسی
  • قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی
  • قابلیت استفاده از انواع لامپ‌ها
  • قابلیت تغییر تعداد لامپ‌ها و تعیین مقدار نور
  • اضافه کردن گجت‌ها مانند پنل‌های لمسی برای انجام راحت تر دستورها
  • قابلیت استفاده از اسپیکر گوش دادن موزیک در حین کار با آینه
  • حکاکی نام شما یا هر طرح و تصویر سفارشی بر روی کار
  • و غیره…
مدل آینه میکاپ
آینه هالیوودی سفید

موارد استفاده از آینه هالیوودی سفید

در موارد بالا با معدود قابلیت‌های آینه هالیوودیو آینه آرایشگاه آشنا شدین که می‌تونین از اون برای آینه‌های خود استفاده کنین .

امروزه این آینه‌ها دیگر در دسته آینه‌های مختص گریم و …نیستند و در تمامی محیط‌ها قابل استفاده هستن . علاوه‌بر قیمت مناسبی که دارن شیک و مدرن نیز هستن .

از این آینه‌ها در امکانی مانند آرایشگاه‌ها، محیط‌های کاری، اتاق‌های دختران، سرویس‌های بهداشتی و فضاهای پشتی گیمر‌ها و استریمر‌ها ، در دوربین استفاده می‌شه.

آینه لامپی دیواری
آینه هالیوودی سفید

همیشه بزرگ‌ترین ایده‌ها ، مختص انسان‌های خلاق است ، پس هر ایده یا تصویری از آینه مورد علاقه خود دارین ، حتما اونوبا شرکت تولید آینه فرکو به اشتراک بگذارید تا این مجموعه تصورات شما رو به واقعیت تبدیل کنه.

نحوه ساخت آینه هالیوودی

از کاربردی‌ترین وسایلی که تاکنون در طول تاریخ بشر ، اختراع شده آینه‌ها هستن . که با پیشرفت علم تغییرات قابل ملاحظه‌ای نیز شامل تولید آینه‌ها شده .

آینه گریم ارومیه
آینه هالیوودی سفید

تغییرات شگرف از روز اول تولید آینه تا به امروز قابل مشهود هست به‌طوری که با سبک‌های زندگی امروزی و استفاده از آینه در جای‌جای محل سکونت تا محل کار حاکی از اینه که آینه‌ها نقش مهمی رو در زندگی ما بازی می‌کنن .

از جذاب‌ترین نوع آینه‌ها می‌توان از آینه هالیوودی نام برد که امروزه بیشترین استفاده رو علاوه بر اماکن مسکونی در مراکز تجاری نیز دارن که می‌توان به مواردی چون آرایشگاه‌ها ، تالارها ، نمایشگاه‌ها اشاره کرد .

آینه گریم شیراز

نحوه ساخت آینه هالیوودی سفید

آینه‌های چراغ‌دار همون آینه‌‌های هالیوودی هستن که در پشت صحنه‌ها در فیلم‌های هالیوودی در زمان گریم هنرپیشگان سینماها در هالیوودی دیدیم .

در بازار ایران ، آینه‌های هالیوودی با نام آینه‌ی گریم یا آینه‌ی آرایش نیز شهرت دارن .

به این علت در بازار نام این آینه ها رو آینه‌ی گریم یا آینه‌ی آرایش گذاشتن در گذشته این آینه‌ها رو برای گریم کردن بازیگران تئاتر و سینما مورد استفاده قرار می‌دادن.

و فلسفه این نام‌ها دیده شدن این آینه‌ها برای نخستین بار در این مکان‌ها مورد استفاده قرار گرفت.. و رفته‌رفته از این آینه‌ها به دلیل استفاده کردن در آرایش‌گاه‌ها و شینیون و میکاپ در مکا‌ن‌ها و حتی در منازل ، به نام آینه آرایشی هم معروف شد.

آینه لامپی آرایشگاه
آینه هالیوودی سفید


از این آینه با نام آینه غرور در برخی از مقالات خارجی نیز یاد شده. اما در زبان لاتین به طور کلی به آن با نام آینه غرور در برخی مقالات یاد شده که به زبان لاتین به آن با لغتی انگلیسی گفته می‌شه.
شاید گذشته آینه باز می‌گردد به دورانی که انسان فلزی صاف را در دست گرفته و خود رو در اون دیده اس. چون در گذشته ها با صاف و صیقلی کردن فلزات و استفاده از اون به‌عنوان آینه این تصور رو به‌وجود می‌آورد که اولین آینه‌ها فلزات صیقلی داده شده بودن.

امروزه آینه های ساده ر.و با شیشه تهیه می‌کنن به لین صورت که پشت شیشه ها رو با لایه‌ای از نقره می پوشونن و اونو تبدیل به آینه های ساده می‌کنن.

چرا از آینه هالیودی
استفاده کنیم

وقتی‌که آینه‌ای رو خریداری می‌کنیم یا می‌خوایم از آینه‌ای استفاده کنیم . شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌ای که داریم مقدار نور هست که بتونیم خود رو در آینه بهتر و واضح‌تر ببینیم .

هرگز هم در موفق نمی‌شیم آن نور مناسب رو برای این‌کار پیدا کنیم . به همین علت استفاده از آینه هالیوودی بسیار مورد توجه قرار گرفت .

چون آینه‌های هالیوودی در اطراف خود دارای چراغ هستن و منبع نوری محسوب می‌شن. چراغ‌های تعبیه شده در آینه باعث فراهم آمدن نور کافی مد نظر می‌شه و به قدر کافی نور ، برای استفاده از آینه در زاویه‌ای که مورد نیاز اهست در اختیارمان قرار داره دقیقاً همانند نور طبیعی عمل می‌کنه و از ایجاد سایه بر روی صورت جلوگیری می کنه.

آینه هالیوودی سفید
آینه هالیوودی سفید

انواع آینه هالیوودی سفید

  • آینه هالیوودی رومیزی
  • آینه هالیوودی دیواری
  • آینه هالیوودی قدی

کاربردهای آینه هالیوودی

  • در سالن‌های تئاتر و بازیگری
  • در مزون‌ها
  • در آرایشگاه‌ها
  • در فروشگاه‌ها
  • در منازل

آینه‌های هالیوودی در مزون‌ها

شما زمانی‌که لباسی رو برای مشتری آماده می‌کنین یا زمانی که لباسی رو که خیاط دوخته و آماده برای پوشیدن می‌کنه.

آینه هالیوودی سفید

بطور‌حتم مهم‌ترین وسیله برای این‌که بتونین تن‌خود لباس رو ببینید نیاز به آینه‌ای داری تا متوجه بشین اگر ایرادی دارد و یا ترکیب لباس رو دقیقاً در اندام خود ببینید و این آینه باید طوری باشه که از تمام زوایا بتونین به‌صورت ایستاده خود رو تمام اندام خود رو ببینه.

و اینجاست که آینه هالیوودی پا به میدان گذاشته و به‌کمک شما میادو با نوری که به مقدار کافی مناسب مورد نیاز هست به شما کمک می‌کنه تا بهترین انتخاب رو داشته باشین .

برای همین‌منظور هست که هر مزون حرفه‌ای برای جلب مشتری و رضایت اون نیاز به یک آینه هالیوودی در محیط مزون خود داره .

آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی در آرایشگاه‌ها

آرایشگر حرفه ای رو نمی‌تونین پیدا کنین که تاثیرات نور رو در آرایشگاه خود نادیده بگیره. میمیک صورت یک بازیگر مهمترین چیزی ‌هست که به اون اهمیت ‌می‌ده.

یک بازیگر باید نحوه‌ی چهره گریم خود ناراحت بودن و غمگین بودن یا خوشحال بودن خود رو به تصویر بکشه و با یک گریم خوب تمام حالات خود را بتواند به‌خوبی بیان کنه . برای همین مهم است این حالات با یک گریم خوب در یک آینه های هالیوودی طراحی شود آیا این خود تضمینی برای میزان کاربردی بودن یک آینه هالیوودی نیست .

این آینه به‌دلیل که نور کافی و مورد نیاز رو در بهترین زاویه و حالت ممکن و به‌مقدار زیاد در اختیار قرار می‌ده تا بهترین تاثیرگذاری رو کاربردی‌ترین موارد داشته باشه.

آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی برای منازل

روان‌شناسان امروزه بر این اعتقادند محیطی که در آن زندگی می‌کنیم تاثیر زیادی در روحیات و رفتار ما انسان‌ها داره . به همین علت است که آینه در دکوراسیون منزل بسیار مهمه .

از محبوب‌ترین آینه‌هایی که در سبک کلاسیک می‌تواند خود را هم رده سبک مدرن بدونه آینه‌ی هالیوودی اس این آینه‌ها یا همان آینه‌های گریم با توجه به حالت انعکاسی که آن را ایجاد می‌تونه محیط را بزرگتر از آنچه که در واقعیت است نشان بده و با نوری زیادی که تولید می‌کنه و به محیط اطراف منعکس می‌کنه فضا رو وسیع‌تر و زیباتر نشون می‌ده .

آینه هالیوودی سفید

آینه هالیوودی دیواری

با توجه به نحوه‌ی ساخت این آینه‌ها در شرکت تولیدی آینه فرکو ، این امکان برای کاربران عزیز فراهم هست که این نوع آینه‌ها رو به اشکال گوناگون سفارش بدن.

مثلا به‌صورت مستطیل ، مربع ، گرد و یا هر شکل دیگری که بخواید سفارش بدین . هم‌چنین می‌تونین این آینه هالیوودی رو دارای چراغ‌های رنگی و یا لامپ‌های برجسته روی قاب سفارش بدین . یا اینکه در صورت درخواست آینه بدون فریم برای شما در این مجموعه ، این لامپها رو روی لبه آینه نصب می‌کنن .

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه هالیوودی سفید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ