آینه قدی سالن آرایش

آینه قدی آرایشی مدل جدید

آینه قدی آرایشی مدل جدید

آیا شما دنبال آینه قدی آرایشی مدل جدید هستین؟ درست انتخاب کردین سایت ayneha بهترین و جدیدترین مدل‌های روز دنیا رو طراحی می‌کنه و به مرحله تولید می‌رسونه.

آینه های قدی مدل های مختلفی دارن که هر مدلی در نظر داشته باشین در کارگاه تولیدی آینه ها وجود داره. همین که شما دنبال جدیدترین آینه های قدی واسه سالن آرایشگاه تون هستین نشون دهنده اینه که در کارتون یک فرد کاملا حرفه ای هستین. تمامی همکاران‌تون که رقبای شما هم محسوب می‌شن برای اینکه مشتری بیشتری جذب کنن از بهترین مواد و وسایل آینه های قدی استفاده می کنن.



برای سفارش و اطلاعات بیشتر با شماره  09357015855 تماس بگیرین.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

برای اینکه از اون‌ها اون عقب نمونین و پا به پای رقبا پیش برین و حتی، جلوتر از اونا باشین حتماً باید از آینه هایی که جدید و مد روز هستن استفاده کنین. لطفاً بعد از خوندن این مقاله دیگه از آینه هایی که قبلاً داشتین استفاده نکنین چون واقعا از مد افتادن و دیگه جلب توجه نمی کنن. حتی اگه کار شما تو حیطه‌ای که کار می‌کنین عالی باشه ولی دیزاین شما جدید و به‌روز نباشه نمی‌تونین اعتماد مشتری به خودتون جلب کنین.

وقتی که می‌گیم برای آرایشگاه‌تون از آینه های جدید استفاده کنین اما فقط ظاهر آینه مدنظرمون نیست و از هر لحاظ این حرف رو می‌زنیم مثلاً آینه هایی که تولید میشن اکثراً به صورت هوشمند هستن و دارای صفحه نمایشن. دیگه زمونه این گذشته که برای تهیه آینه برای آرایشگاه‌تون برید شیشه بری سر کوچه و از اونجایی که میخواین آینه ساده سفارش بدین، فقط اندازه آینه رو به شیشه بر بدین که براتون برش بزنن و همین.

ما آینه هایی رو که تولید می‌کنیم رو نسبت به دیزاین و رنگ محیط شما و کارایی که میخواین براتون داشته باشه طراحی می‌کنیم. برای ساخت آینه از متخصصان و طراحان حرفه‌ای تو این امر استفاده می‌کنیم.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

آینه قدی آرایشی مدل جدید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه تا نیاز ما رو برطرف کنه

باید شفاف و با کیفیت باشه

یکی از مهمترین ویژگی هایی که همه محصولات تولید شده کارگاه ayneha دارن کیفیت و شفافیت آینه ست. زمانی متوجه تغییر می‌شین که این آینه ها رو کنار آینه‌هایی که قبلا داشتین و یا آینه ای که همکارانمون می‌سازن رو در کنار آینه های کارگاه تولیدی آینه‌ها بذارین.در ایران بعضی از کارخانه های شیشه وجود دارن که فقط محصولات‌شون برای صادرات هست.

تمامی آینه هایی که تولید می‌کنیم از بهترین جنس و آینه های صادراتی هستن که کیفیت بسیار زیادی داردن و شفافیت اونا بسیار عالیه. بعضی از مشتری های کارگاه آینه‌ها بعد از تحویل گرفتن آینه سفارشی خودشون متوجه می شدن که چشمشان ضعیف نیست.

چون آینه هایی که از قبل داشتن شفافیت زیادی نداشته وقتی اونا خودشون رو تو آینه می‌دیدن فکر می‌کردن که چشماشون ضعیفه و تار میبینه. وقتی آینه جدیدشون رو از کارگاه آینه‌ها تحویل گرفتن متوجه شدن که چشم‌شون نیاز به عینک نداره و چشم‌شون ضعیف نیست.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

نورش قابل تنظیم باشه

آینه‌هایی که جدید و به روز هستن اکثراً دارای نورپردازی به صورت مخفی دارن که بهشون آینه نورپردازی شده میگن. همه مکان ها و سالن های آرایش به یک اندازه نور نیاز ندارن. بعضی از سالن ها به نور بیشتر و بعضی‌ها به نور کمتری نیاز دارن.

برای سالن های آرایشگاهی که نور طبیعی کمتری دارن میشه دو ردیف ال ای دی روی آینه نصب کرد تا نور آینه بیشتر بشه علاوه بر اون با کمک ریموت میشه نور آینه رو تنظیم کرد و درجه نور و نسبت به محیط کم و زیاد کرد. آپشن کم و زیاد کردن نور آینه‌ها بسیار کاربردیه که می‌تونه به شما برای انجام یک آرایش و گریم دقیق کمک کنه.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

قیمت مناسبی داشته باشه

قیمت های کارگاه و تولیدی آینه ها بسیار نسبت به کیفیت و خدماتی که به شما میده مناسبه چون شما از کارگاه خرید می‌کنین و هیچ واسطه‌ای بین شما و کارگاه تولیدی وجود نداره یک آینه با قیمت بسیار معقول تهیه می‌کنین.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

خدمات پس از فروش داشته باشه

یکی از مهمترین ویژگی های تولیدی آینه ها داشتن گارانتی یک‌ساله بی قید و شرط بر روی تمامی محصولات هست. داشتن گارانتی یک سال بسیار به نفع شماست و می‌تونه به شما خیلی کمک کنه به علاوه بر این خیال‌تون رو کلی راحت می‌کنه.

گارانتی آینه ها فقط زمان شروع میشه که آینه به دست تو رسیده باشه دقیق از لحظه ای که آینه تولید میشه این گارانتی برای محصولات‌تون هست. شاید شما با خودتون فکر کنین که اگه موقع ارسال برای آینه و مشکلی پیش بیاد که در جواب که باید بگیم اصلاً بابت این موضوع نگران نباشین بسته‌بندی‌های آینه‌های تولیدی بسیار محکم و ضد ضربه هم هستن. اگه یه موقعی آینه شما در راه ارسال بشکنه، آینه جدید برای شما تولید می‌کنیم و هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیریم.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

اگه از آینه خوشتون نیومد ما آینه رو پس می‌گیرم

فکر می‌کنم تو ایران کارگاه و مغازه‌ای نباشه که بعد از این‌که آینه رو به شما تحویل داد اگه شما از آینه خوش‌تون نیومد از شما پس بگیره و تمام هزینه رو تمام و کمال برگردونه. ما برای اینکه شما با خیا‌ل‌راحت‌تری خرید کنین این موضوع رو در نظر گرفتیم که اگه شما بعد از تحویل گرفتن آینه از طرح و مدل اون آینه خوش‌تون نیومد ما آینه رو از شما پس می‌گیریم.

آینه قدی آرایشی مدل جدید

انواع آینه قدی آرایشی مدل جدید

  • آینه قدی آرایشی مدل جدید بک لایت
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید هالیوودی
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید چرخ دار
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید پایه دار
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید متحرک
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید ثابت
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید نورپردازی شده
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید حسگری
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید ریموتی
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید تاچ
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید لوگودار
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید سندبلاست
  • آینه قدی آرایشی مدل جدید دوطرفه
آینه قدی آرایشی مدل جدید

آینه قدی آرایشی مدل جدید لوگودار

یکی از جدیدترین مدل آینه های قدی مدل لوگو دار یا حکاکی شده‌اس. یکی از روش های اینکه بتونین در ذهن مشتری‌تون باقی بمونین اینه که آینه‌هاتون دارای لوگو باشن وقتی مشتری شما ساعت‌های طولانی در رو به روی آینه قرار می‌گیره و از خدمات سالن شما استفاده می‌کنه لوگوی شما در روبروی چشم مشتری مشخصه و حتماً اسم سالن و برند شما در ذهن مشتری باقی می‌مونه.

در پشت آینه هایی که دارای نورپردازی هستن لامپ های ال ای دی استفاده میشه که وقتی آینه رو به برق متصل کنین لوگوی شما هم روشن میشه. برای طراحی لوگو روی آینه از شما هیچ هزینه اضافی گرفته نمیشه علاوه بر اون می‌تونین شماره سالن آرایشگاه تون رو یا هر تصویری که دوست دارین روی گوشه ای از آینه انتخاب کنین تا برای شما اونو حکاکی کنیم. علاوه بر اون وقتی اسم برند و سالن شما روی آینه حکاکی بشه و یا اسم پیج اینستاگرام تون روی آینه باشه اگه مشتری شما از عکس خودش که در روی آینه افتاده عکس بگیره و در صفحه‌های اینترنتی بذاره یک جور تبلیغ برای شما محسوب میشه.

طراحی لوگو به صورتی هست که با دستگاه سندبلاست طرح لوگوی شما رو روی آینه تراش میدن. قسمتی که طرح لوگو شما حکاکی شده مثل یک شیشه مات میشه. که نور از این قسمت عبور می‌کنه و به راحتی با روشن کردن نور آینه لوگوی شما می‌درخشه.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ