آینه مزونی هوشمند

آینه قدی مزون

خب دوستم هردومون میدونیم که برای مزون نمیشه آینه قدی استفاده نکرد. مثلا نمیشه مشتریت وقتی می‌خود لباس تنشو بررسی کنه جلوش یه آینه بذاری که فقط سر و گردنش مشخص باشه! پس توی قدی بودن آینه مزون بحثی نیست ، موضوع اصلی اینه که بین اینهمه مدل مختلف آینه مزون کدومشون بهتره و گزینه مناسب برای تو کدومشونه

تو زمون‌های قدیم احتیاجی به اینکه دکوراسیون محل کارشون رو به روز کنن نمی‌دیدن و اکثرا برای مزون از یه آینه‌ی ساده و پیش پا افتاده استفاده می‌کردن تا اینکه به مرور زمان فهمیدن بهترین راه فروش و کسب در آمد بیشتر داشتن طراحی و دکوراسیون قوی هست.به خاطر همین دیگه از شیشه بری محل آینه تهیه نکردن و به نسبت مزون و یا محل کارشون آینه‌های با کاربرد رو طراحی کردن تا باعث جذابیت و جلب توجه بیشتری برای مشتری بشه.

آینه گریم
آینه قدی مزون مدل چراغ‌دار

تاثیر شکل آینه

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

یه نکته مهمی که اکثر مزون داره از قلم می‌ندازنش و باعث میشه که درصد فروش فوق العاده‌ای رو که می‌تونن تجربه کنند از دست بدن ، تاثیر فوق العاده‌ای هست که اشکال هندسی استفاده شده تو دکوراسیون روی ناخودآگاه مشتری می‌ذاره. دیدی بعضی از مکان‌هایی که بهشون میری بهت این حس رو میدن که انگار محیط صمیمی‌تر و دوست داشتنی‌تره دوست داری دوباره با اون مکان برگردی یا حس تعلق بهت میده؟ اگه یه مقدار با دقت شکل آینه مزونت رو انتخاب کنی می‌تونی تو همین تاثیرات رو روی ناخودآگاه مخاطبات بزار یا درصد فروشت رو افزایش بدی. پس حالا با همدیگه شکل‌های مختلف آینه رو بررسی می‌کنیم تا ببینیم که از کدومش میشه بهترین استفاده رو توی مزون با توجه به دکوراسیونت داشته باشی!

  • آینه قدی مزون گنبدی
  • آینه قدی مزون دفرمه
  • آینه قدی مزون مستطیل
  • آینه قدی مزون مربع
آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

یکی از پرطرفدارترین‌های آینه قدی مزون‌ که این روزها حسابی مد شده آینه قدی گنبدی شکل هست . این آینه به صورت مستطیل تا بالا ادامه پیدا کرده و در قسمت بالایی آینه به شکل گنبدی برش خورده است .آینه گنبدی قدی انواع مختلفی داره که با توجه به سبک دیزاین سالن مزونون می‌تونید انتخاب کنید . بعضی از افراد که به زیبایی آینه اهمیت زیادی میدن معمولاً ترجیح میدن که آینه گنبدی شکل خودشون رو فریم‌دار سفارش بدن . یکی از خوبی‌های آینه فریم‌دار این هست که علاوه بر رنگ ، جنس فریم یا همون‌ قاب آینه ، تنوع خیلی زیادی داره.

پس میشه از بین پلاستیک فلز چوب نقره طلا یا هر جنس دیگه‌ای انتخاب کرد . اما برخی از افراد که بیشتر طرفدار مینیمالیست هستند ممکنه آینه بدون فریم رو بیشتر دوست داشته باشن . در این صورت باید از تولیدکننده بخوان که حاشیه آینه حتماً ابزار کاری بشه تا از امنیت کافی برخوردار باشه .

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

اگر دوست داری یه آینه داشته باشی که چشم همه خیره بشه پس بهتره آینه قدی مزون دفرمه بخری . وجود این آینه توی سالن مزون مثل چوب جادویی سیندرلا معجزه می‌کنه ! فقط کافیه چند تا آینه دفرمه سفارش بدی تا ببینی چه جوری مشتریات زیاد میشن .
از مزیت‌های استفاده از آینه دفرمه اینه که به راحتی می‌تونی این آینه رو با هر سبکی از دکوراسیون ست کنی . پس دیگه نگران نباش که آینه جدیدت به محیط مزون تو میاد یا نه ، وقتی آینه دفرمه سفارش بدی خیالت راحته که همه جوره ست میشه .

آینه دفرمه تو شکل‌های مختلفی تولید میشه . اگر تو دنبال آینه قدی مزونی هستی پس بهتره آینه دفرمه که در شکل مستطیل و یا لوزی هست رو سفارش بدی . فرق این آینه با آینه‌های مستطیلی معمولی یا لوزی معمولی اینه که از قاعده‌های هندسی همیشگی پیروی نمی‌کنه . مثلاً زاویه خاصی نخواهد داشت یا این‌طوری نخواهد بود که حتماً زاویه تیز مستطیل شکل رو داشته باشه .

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

با همه این صحبت‌ها بعضی از مزون‌دارهای ما طرفدار شکل‌های کلاسیک هستن .برای این دسته از دوستانمون ما آینه‌های مستطیلی شکل رو پیشنهاد میدیم . اما دیگه وقت استفاده از آینه معمولی و ساده گذشته بهتره از این قدیمی بازی‌ها در نیاری و یه آینه مدرن و به روز بخری !آینه‌های مستطیل شکل مدرن به این صورت هستن که دارای فریم فلزی یا چوبی که به شکل کاملاً به روز طراحی شدند ، به فروش می‌رسن . اما برای مزون هیچی بهتر از خرید آینه مستطیل شکل چراغ‌دار نیست .

منظور از آینه چراغ‌دار آینه‌هایی هستن که یا به صورت بک لایت هستن و یک نور مخفی خیلی خوبی به سالن میدن. یا به صورت لامپ‌های حبابی که روی آینه کار شده هستن . به هر حال می‌تونی طبق سلیقه خودت آینه جدیدت رو از جایی سفارش بدی که مطمئنی کار رو به موقع و سالم بهت می‌رسونن .ما این ضمانت رو بهت میدیم که اگر آینه قدی خودت رو از ما سفارش بدی دقیقاً همون چیزی رو که می‌خوای به موقع و کاملاً سالم به دستت می‌رسونیم.

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

یکی از پیشنهادهایی که ما برای کسانی که آینه قدی بزرگ برای سالنشون می‌خوان داریم ، خرید آینه مربع شکل دیواری هست . برای کسانی که متراژ مزونشون بزرگه بهترین انتخاب همینه .فقط کافیه آینه مربعی بزرگ خودت رو از جایی سفارش بدی که مطمئن باشی یک آینه با کیفیت بهت تحویل میدن .دیگه خریدن و انتخاب کردن آینه برات کار سختی نخواهد بود چون فقط کافیه این آینه مربعی رو به دیوار متصل کنی .

این‌طوری می‌تونی ببینی چطور هزار برابر زیبایی و جلوه سالن مزونت رو به چشم مشتری‌هات میاره این آینه . خرید آینه قدی مزون برای کسانی که سلیقه خوبی دارن و براشون مهمه آینه‌ای که می‌خرن حتماً به فضای مزونشون بیاد کار خیلی آسونی نیست . اما ادامه مطلب رو بخون تا من بهت بگم از کجا خرید کنی که فقط سود کنی . تازه مشاوره رایگان هم دارم که می‌تونی با استفاده از راهنمایی‌های افراد متخصص بهترین آینه رو انتخاب کنی .

انواع آینه قدی مزون نوری

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون مدل ساده

یکی از مواردی که برای آینه مزونی خیلی مهمه زیبایی و جذابیت این آینه‌هاست پس بهتره از آینه‌های چشمگیرتری استفاده بشه.استفاده از آینه‌های بک‌لایت تو مزون باعث میشه وقتی مشتری وارد مزونت می‌شه در لحظه احساس آرامش خاطر بیشتری می‌کنه و باعث خرید راحت‌تری می‌شه.

آینه مزون تبریز
آینه قدی مزون مدل بک‌لایت

آینه‌های بک‌لایت هم طوری تعبیه می‌شه که در پشت آینه لامپ‌های ال ای دی به صورت مخفیانه قرار داده می‌شه و باعث میشه نور لایت و ملایمی روی دیوار ساطع بشه.

آینه قدی مزون مدل چراغ دار یا هالیوودی

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

در اوایل تولید آینه هالیوودی به عنوان آینه‌های گریم و میکاپ استفاده می‌شد به دلیل نور خیلی زیادی که داشت باعث دیدن عیوب میکاپ می‌شد و همین عاملی برای برطرف کردن عیوب میکاپ بود.اما به مرور زمان وقتی مردم پی به جذابیت این آینه‌ها بردن برخی تو اتاق خواب و برخی تو مزون‌هاشون هم از این آینه‌ها استفاده کردن که باعث جذابیت و منحصر به فرد کردن فضاشون می‌شد. دور این آینه‌ها لامپ‌هایی به فاصله‌های یک اندازه گذاشته می‌شد که با روشن کردن اون‌ لامپ‌ها فضای خیلی زیادی روشن می‌شه.

البته تنها دلیل استفاده از این آینه توی مزون جذابیت ظاهری نیست. می‌دونی که نور توی مزون و بررسی کردن لباس چقدر تاثیرداره؟ وقتی نورها همه از سقف باشن حتی مقدار کافیش هم به خاطر زاویه نادرست لباس رو بد جلوه میده. وقتی نور کافی از زاویه‌ی درست به لباس بتابه باعث میشه تا لباس بهترین ورژن خودش رو نشون بده . اینجوری درصد رضایت مشتری‌هات افزایش پیدا می‌کنه و رکورد فروشت رو می‌زنی.

  • آینه نوری لمسی
  • آینه نوری ریموت دار
آینه قدی مزون
آینه قدی مزون مدل چراغ‌دار

زمانی‌که آینه‌ی نوری انتخاب می‌کنی باید به فکر خاموش و روشن کردن آینه‌ی جذابت هم باشی .یکی از روش‌های خاموش و روشن کردن آینه‌های نوری از طریق لمس آینه‌ اتفاق می‌افته .

آینه مزون مشهد
آینه قدی مزون مدل حسگر لمسی

این روش به طوری تعبیه شده که با زدن نقطه‌ای بر روی آینه به راحتی می‌تونی نور آینه‌ی جذابت رو کم و زیاد و یا خاموش و روشن کنی .و یا می‌تونی اگر آینه‌ی چند رنگ سفارش دادی آینه‌ی خودت رو از آفتابی به مهتابی تغییر حالت بدی. مزیت این مدل اینه که نسبت به مدل‌های دیگه ظاهر لوکس‌تری داره و استفاده ازش هم راحته. صادقانه بدی این مدل اینه که باید فقط از نزدیک تغییرات رو ایجاد کنی ولی آینه‌های ریموت‌دار رو میتونی از هرجایی کنترل کنی.

توی مدل بعدی برای خاموش و روشن کردن آینه‌ی نور دار از طریق یه ریموت کنترل با زدن دکمه‌های ریموت کنترلی به راحتی تو هر کجایی که باشی می‌تونی آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنی یا نورش رو کم و زیاد کنی .بهترین و راحت‌ترین راه و روش برای خاموش و روشن کردن، مدل ریموت کنترلیه که انگشتای دست با آینه برخوردی ندارن و باعث کثیفی و لکه دار شدن آینه هم نمی‌شن.

آینه مزونی مدل قاب دار

آینه قدی مزون
آینه قدی مزون

تو برای هر نوع آینه با هر نوع طرح و رنگی که می‌‌خوای سفارش بدی می‌تونی قاب انتخاب کنی. اما قبل از انتخاب قاب باید بتونی یه سری کارها رو انجام بدی تا زدن قاب به آینه و بعد از اون نصب بر روی دیوار باعث شلوغی بیش از اندازه نشه. اولین راهکار برای زدن قاب آینه‌ مناسب اینه که نگاهی به طراحی و دکوراسیون مزونت بندازی و بنا به سبک مزون قاب آینه سفارش بدی .

برای مثال برای سبک سلطنتی بهتره از رنگ‌های گرم مانند طلایی ،قهوه‌ای و یا کرم استفاده‌ی بیشتری کنی و یا اگر سبک مزونت مدرن و یا مینیمال هست بهترین گزینه انتخاب قاب‌های ساده با رنگ‌های خنثی مثل طوسی ، سفید و یا مشکی‌ست. در مرحله‌ی بعد از انتخاب طرح و رنگ قاب باید به فکر جنس قاب بود .جنس قاب به عامل‌های مختلفی از جمله بودجه ،منطقه‌ی آب و هوایی و …. بستگی داره. برای مثال قاب چوبی برای محیطی که شرجیه وباعث پوسیدگی می‌شه توصیه نمی‌شه و بهتره از متریالی مانند یو پی وی سی استفاده بشه.

چرا از اینجا خرید کنم؟

آینه قدی مزونی
آینه قدی مزون مدل چراغ‌دار

اگر داری هنوز از آینه‌های پیش پا افتاده و قدیمی استفاده می‌کنی و اطلاعی از آینه‌های موجود در بازار نداری باید بهت بگم که با این کار تموم زحماتت رو هدر میدی و باعث می‌‌شی مشتری احساس خوبی زمانی که می‌خواد وارد مزونت بشه نداشته باشه. برای خرید دیگه لازم نیست حضوری تشریف بیاری فقط کافیه با یه زنگ و یا ثبت سفارش اینترنتی از طریق سایت ابعاد مورد نظر و طرحت رو انتخاب کنی تا در اسرع وقت همکارامون براتون ارسال کنن.

می‌دونستی می‌تونی آینه‌ی مورد نظرت رو درب منزل و یا محل کارت اون هم به صورت نصب شده و بدون هیچ دردسری تحویل بگیری و از بابت اینکه نگران شکستگی در مسیر باشی راحت بشی؟.مطمئن باش که با خرید آینه‌های جذاب و مدرن به راحتی می‌تونی مشتری‌هات رو چندین برابر کنی .

راستی در مورد این موضوع هم لازمه بدونین که با خرید آینه‌های مزونی از این کارگاه آینه‌ها شامل یک سال ضمانت و گارانتی بی قیدو شرط می‌شه که با خراب شدن هر موردی در آینه‌ی خودتون به راحتی می‌تونی با یه تماس با همکاران ayneha و گفتن مشکل‌تون یا حضوری و یا غیر حضوری همکاران مشکل شمارو برطرف کنن.آینه‌های قدی تو انواع مختلف وجود داره که در ادامه در مورد اونا با همدیگه صحبت می‌کنیم….

راه‌های ارتباط با ayneha

برای اینکه به راحتی خرید خودتون رو ثبت کنین می‌تونین بدون اینکه از خونه‌تون خارج بشین با شماره‌ی 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن ابعاد و مدل و طرح پیشنهادی بهترین‌ها رو در اسرع وقت از کارگاه ayneha تحویل بگیرین.

اما اگر دوست دارین که حضوری سفارش خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش گیری و درست کردن محصولات آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

برای دیدن نمونه‌های بیشتر کلیک کنین.مطمئن باشین با سفارش به کمپانی فرکو بهترین و معتبرترین محصول در کشور رو سفارش داده. و از ما تحویل می‌گیرین چون اعتماد شما افتخار ماست‌.با خرید آینه مزون از کارگاه آینه‌ها از جوانان ایرانی حمایت کنین تا کسب و کار در کشور عزیزمون ایران به بهترین نحو انجام بشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ