آینه نوری لمسی

آینه نوری لمسی

آینه‌ها امروزه از قابلیت‌ها و مشخصات خاصی برخوردار شدن که باعث شده تا قابل مقایسه با چیزی که در گذشته بودن، نباشن. چون در زمان گذشته آینه هیچ تنوعی نداشته و از همون نوعی که بوده برای هر فضا و کاربردی هم استفاده میشده. اما امروزه آینه‌های مدرنی معرفی شدن مثل آینه نوری لمسی که این آینه امکانات خاصی رو به شما عرضه می‌کنه. این آینه خودش تنوع بالایی رو داراست و شما می‌تونین برای هر فضایی که دارین، آینه‌ای مناسب رو انتخاب کنین. این آینه‌ها به‌قدری مزایا دارن که وقتی از اون‌ها استفاده کنین، خودتون متوجه ویژگی‌های عالی اون‌ها هم می‌شین.

آینه نوری لمسی
آینه نوری لمسی

توضیح مشخصات و ویژگی‌های آینه نوری لمسی

آینه نوری لمسی آینه‌‌ای خاص و جدید با امکان نورپردازی فوق‌العاده هست که در این آینه برای ایجاد نورپردازی، از چراغ LED استفاده میشه. چراغ برای آینه نوری پشت آینه قرار داده میشه و این نوع قرارگیری چراغ، روشنایی مخفی و ملایمی رو برای آینه فراهم می‌کنه. چراغی که پشت آینه قرار می‌گیره از نظر شکل ظاهری طوری هست که در ظاهر آینه مشخص نیست و از ضخامت کمی برخودار هستش. اما با همه این‌ها نور آینه خیلی مناسب و کافی هست و می‌تونه به خوبی اطراف خودش رو روشن کنه. به‌طوری که وقتی مقابل آینه برای دیدن خودتون قرار بگیرین، نور کمک می‌کنه تا خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده بشین.

آینه نوری لمسی
آینه قدی نوری

آینه نوری لمسی به این صورت هست که برای روشن و خاموش کردن اون و استفاده از قابلیت‌های دیگه‌ای که روی اون نصب میشه، فقط کافیه که آینه رو لمس کنین. روی صفحه آینه قسمت‌هایی مشخص شده که شما می‌تونین با لمس انگشت دستتون روی اون از آینه و امکانات جذاب اون بهره‌مند بشین. و این امکانی هست که شما فقط با وجود آینه ال ای دی دار مدرن می‌تونین داشته باشین. لمسی بودن آینه درواقع هوشمندی خاصی رو به آینه می‌بخشه که آینه‌های قدیمی نمی‌تونستن به اون صورت باشن.

آینه نوری لمسی
آینه قاب‌دار نوری

امکانات دیگه‌ای که آینه نوری لمسی می‌تونه داشته باشه، چه مواردی هست

اما آینه نروی لمسی غیر این که قابلیت نورپردازی داره و نحوه کارکردش به‌صورت لمسی هست، می‌تونه یکسری قابلیت‌هایی رو هم به طور انتخابی روی خودش داشته باشه. یعنی شما هر موردی که فکر می‌کنین دوست دارین تا روی آینه خودتون داشته باشین رو درخواست میدین تا برای آینه نصب بشه.

آینه نوری لمسی
آینه نیم‌دایره مدرن

یک امکان خیلی جذاب برای انواع آینه نوری مدرن وصل شدن اون‌ها به اینترنت و بلوتوث هست. با این امکان شما می‌تونین از طریق آینه، موسیقی یا ویدئو پخش کنین. تا زمانی که مشغول کاری جلوی آینه هستین یا هر کار دیگه‌ای بتونین به موسیقی موردعلاقه یا پادکستی گوش بدین و از این طریق نهایت استفاده رو از زمان خودتون داشته باشین. امکان دیگه آینه نوری لمسی تنظیم نور اون‌ها هست. به این حالت که اگر نیاز به نور بیشتر و کمتری داشتین یا این که می‌خواستین رنگ نور آینه رو تغییر بدین، با این آینه خیلی راحت بتونین این کارها رو انجام بدین.

شما می‌تونین روی صفحه آینه حکاکی هم داشته باشین. برای حکاکی هر طرح و نوشته‌ای می‌تونه انتخاب بشه و دقیقا طبق چیزی که می‌خواین انجام میشه. حکاکی آینه رو خیلی خاص‌تر هم جلوه میده و اون رو به آینه‌ای تبدیل می‌کنه که هیچ جای دیگه‌ای نمی‌تونین ببینین. همچنین آینه نوری لمسی می‌تونه به حالت ضد بخار هم باشه. تا اگر در معرض بخار آب قرار گرفت، روی اون هیچ بخار و لکه‌ای ایجاد نشه و همیشه آینه‌ای با صفحه شفاف و تمیز داشته باشین.

آینه نوری لمسی
آینه هوشمند

آینه نوری لمسی برای چه فضاهایی می‌تونه استفاده بشه

هیچ نوع محدودیتی برای فضای مورد استفاده آینه نوری لمسی وجود نداره و شما برای هر کاربرد و فضایی که بخواین، می‌تونین این آینه رو مورد استفاده قرار بدین. و از مزایای بیشمار این آینه‌ها هم بهره‌مند بشین. اما برای یکسری از فضاها حتما بهتره که آینه‌ای مثل انواع بروز آینه نوردار استفاده بشه که بتونه عملکرد خیلی بهتری رو از خودشون ارائه بدن.

آینه نوری لمسی
آینه آرایشگاهی

آرایشگاه یکی از این فضاهاست که آینه نوری لمسی می‌تونه بهترین انتخاب ممکن برای اون باشه. در آرایشگاه داشتن نور کافی و مناسب در کنار آینه‌ای شفاف یکی از ضروریات محسوب میشه. همین موضوع باعث شده تا آینه نوری برای سالن زیبایی خیلی گزینه ایده‌آلی باشه. از این جهت که مشتری وقتی برای گرفتن خدمات مورد نظر خودش جلوی آینه قرار بگیره، نور منتشر شده از آینه کمک می‌کنه تا شما دید خیلی بازتری داشته باشین. وقتی دید خوبی روی مشتری داشته باشین، قطعا کارتون رو خیلی تمیزتر و حرفه‌ای‌تر انجام خواهید داد.

وقتی فضایی مثل آرایشگاه مدعی ارائه خدمات زیبایی به طور حرفه‌ای به مشتری‌هاست، باید ابزار کارش هم حرفه‌ای باشه. همینطور ابزار کار و چیدمان هم باید حرفه‌ای و زیبایی باشن تا بتونن تاثیر خوبی رو روی ذهن مخاطب خودشون داشته باشن. آینه نوری لمسی هم با عملکرد فوق‌العاده خود و هم با داشتن ظاهر بسیار زیبایی که داره، از هر جهت خودش رو برای استفاده به‌عنوان بهترین آینه آرایشگاهی مناسب می‌کنه.

آینه نوری لمسی
آینه نوری گرد

علاوه بر آرایشگاه، آینه نوری لمسی برای استفاده در مزون هم خیلی پیشنهاد میشه. آینه برای مزون وسیلهای محسوب میشه که مشتری با دیدن خودش در اون تصمیم به خرید می‌گیره. بنابراین بهتره که اصلا یک آینه معمولی نباشه. آینه مدرنی مثل آینه نوردار با روشن کردن اطراف خودش به خوبی می‌تونه باعث بشه که مشتری دید بازی بعد از پرو روی خودش داشته باشه و بتونه خیلی راحت‌تر انتخاب خودش رو انجام بده. علاوه بر این آینه نوری خیلی شیک و زیباست و وقتی در مزون قرار بگیره، اون رو تحت تاثیر زیبایی خودش قرار میده.

آینه نوری لمسی
آینه قدی مزونی

در هر خونه‌ای هم وجود آینه‌ای مثل آینه نوری لمسی خیلی خوبه. این آینه عملکرد خیلی بهتری رو نسبت به آینه‌های دیگه داره و برای انجام کارهایی که جلوی آینه انجام میشن، مثل میکاپ و اصلاح باعث میشن که دید خوبی داشته باشین و در نهایت هم تمرکز بالایی رو داشته باشین. در قسمت‌های مختلف خونه که معمولا از آینه استفاده میشه مثل سرویس بهداشتی و حموم، اتاق‌خواب و پذیرایی، وجود این آینه خیلی کمک‌کننده هست و تاثیر بسزایی رو در دکوراسیون و چیدمان داره.

آینه نوری لمسی
آینه لمسی

آینه نوری لمسی رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

کارگاه تولیدی آینه تولیدکننده انواع آینه نوری لمسی و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین، دقیقا طبق خواسته خودتون هست. تمام آینه‌ها که در این کارگاه تولید میشن، از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار هستن. چون برای ساخت هر کدوم از بهترین مواد اولیه و تجهیزات استفاده میشه. همچنین برای فروش آینه‌ها هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره. همین موضوع باعث شده تا قیمت آینه‌ها هم بسیار مناسب باشه. چون ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم که بتونیم محصولی با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب رو به شما عرضه کنیم.

آینه نوری لمسی
آینه نوری لمسی

اما به جز این موارد شما با خرید آینه مورد نظر خودتون از کارگاه تولیدی آینه از ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هم بهره‌مند میشین. به این صورت که اگر زمانی هم اتفاقی برای آینه بیفته، شما نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارین. بلکه ما تماما رسیدگی و پشتیبانی می‌کنیم و مشکل به وجود اومده رو رفع می‌کنیم. علاوه بر این مورد آینه شما از ضمانت مرجوعی هم برخوردار هستش. تا اگر آینه موردپسندتون نشد، بتونین اون رو مرجوع کنین.

شماره‌ تماس برای برقراری ارتباط با ما هم 09357015855 هست. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ