آینه مزونی لامپی

آینه مزونی لامپی

امروزه افراد برای خرید لباس‌های خودشون به مزون‌ها یا مراکز خرید مدرن و شیک بیشتر مراجعه می‌کنن. و یکی از وسیله‌های خیلی مهمی که در مزون‌ها کاربرد داره، آینه هستش. در این فضا هم حتما نیازه تا آینه‌ای مدرن و زیبا مورد استفاده قرار بگیره. آینه مزونی لامپی یکی از بهترین آینه‌هاست که می‌تونه در این فضا کاربرد داشته باشه. شما هم اگر صاحب مزون هستین و فعالیت‌تون مربوط به این موارد هست، قطعا می‌دونین که آینه چقدر مهم و تاثیرگذاره. شما با انتخاب یک آینه درست و زیبا می‌تونین یک فضایی رو ایجاد کنین که بتونه جذابیت زیادی داشته باشه و درواقع این فضا بتونه افراد بیشتری رو به این سمت جذب کنه.

آینه مزونی لامپی
آینه مزونی لامپی

معرفی کامل آینه مزونی لامپی

آینه مزونی لامپی یک آینه‌ای هست که این آینه می‌تونه هر شکلی داشته باشه که دور تا دور این آینه لامپ‌هایی با فاصله مشخص قرار می‌گیرن. وقتی لامپ‌های روی آینه روشن بشن، باعث میشن تا وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین بتونین خیلی بهتر خودتون رو ببینین. درواقع باعث میشه تا روشن‌تر و واضح‌تر دیده بشین. این فاصله مشخصی هم که گفته شد برای این بود که این نور منتشر شده، نور یکنواختی باشه که هیچ سایه‌ای هم نداشته باشه. و بتونه بهترین بازدهی رو برای نورپردازی داشته باشه.

آینه مزونی لامپی
آینه قدی لامپی

بنابراین وقتی آینه مزونی لامپی رو در مزون قرار بدین، باعث میشه تا مشتری‌ها بتونن با کمک این آینه بهتر خودشون رو ببینن. وقتی مشتری شما دید بازتر و بهتری رو داشته باشه، راحت‌تر هم می‌تونه تصمیم بگیره و انتخاب کنه. طراحی این آینه اصلا طوری هستش که نور رو دقیقا طوری منتشر کنه که روبه‌رو و اطراف آینه به‌خوبی روشن بشه تا وقتی که در این محدوده قرار بگیرین، بتونین خیلی بهتر خودتون رو در آینه ببینین.

آینه مزونی لامپی
آینه دیواری مزون

این موضوع هم در مزون خیلی مهمه که نور و تصویر خوبی وجود داشته باشه. چون هر چقدر هم نورپردازی فضای مزون خیلی خوب باشه، نمی‌تونه مثل آینه مزونی لامپی این نور رو انقدر درست و به‌جا منتشر کنه. به همین دلیل هم هست که مدت کمی بعد از معرفی این آینه، خیلی مورد توجه قرار گرفت. به‌طوری که دیگه در همچین فضاهایی مثل مزون و یا آرایشگاه، آینه‌های ساده و معمولی هیچ جایگاهی ندارن و به‌جای اون‌ها از همچین آینه‌هایی استفاده میشه.

آینه مزونی لامپی
آینه مزون

آینه مزونی لامپی چه تاثیری در دکوراسیون فضای مزون داره

آینه‌ای که در مزون قرار می‌گیره باید عملکرد خیلی خوبی رو از خودش ارائه بده. چون یک عامل خیلی مهم در مزون هستش و دائم مورد استفاده قرار می‌گیره. اما آینه برای مزون در کنار کاربردی که داره، باید از ظاهر زیبا و جذابی هم برخوردار باشه. چون به هر حال دکوراسیون و چیدمانی که ایجاد می‌کنین، در ذهن مخاطب و مشتری شما تاثیر میذاره. و درواقع بر این اساس مشتری اول تصمیم می‌گیره که به مزون شما بیادش. چون به‌طور کلی همه افراد قبل از رفتن به جایی، اولین چیزی که توجه اون‌ها رو جلب می‌کنه همین ظاهر فضا و دکوراسیون اون هستش.

آینه مزونی لامپی
آینه هالیوودی مزون

آینه هم که یک وسیله مهم در طراحی داخلی خیلی از محیط‌ها محسوب میشه. پس باید به همون اندازه که به عملکرد آینه توجه میشه، به ظاهر زیبای اون هم توجه بشه. دکوراسیونی که شما برای مزون خودتون ایجاد می‌کنین، درواقع به‌عنوان ویترینی برای کار شما محسوب میشه که نشون میده سطح کار و لباس‌های مزون در چه حدی هستن. مخصوصا هم آینه که کلا در هر چیدمان و دکوراسیونی وسیله خیلی مهم و تاثیرگذاری محسوب میشه.

آینه مزونی لامپی
آینه برای مزون

آینه باعث میشه که فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر هم دیده بشه. که البته آینه مزونی لامپی در این مورد تاثیر خیلی بیشتری رو داره. که این موضوع به‌خاطر استفاده از تعدادی لامپ روی آینه هست. که وقتی این لامپ‌ها روشن میشن، روشنایی اون در بزرگنمایی و روشن‌تر دیده شدن فضای خودش موثرتره. درکل مطمئنا آینه مزونی لامپی به‌قدری فضای خودش رو تغییر میده و زیباتر می‌کنه که آینه‌های دیگه این توانایی رو به هیچ وجه ندارن. به این صورت که وقتی این آینه چراغ دار در هر فضایی قرار بگیره، به‌عنوان نقطه کانونی در اون محیط محسوب میشه. پس اگر شما هم می‌خواین که فضای جذاب و زیبایی برای مزون خودتون ایجاد کنین، این آینه قطعا بهترین انتخاب هستش.

آینه مزونی لامپی
آینه قاب‌دار لامپی

قابلیت‌هایی که آینه مزونی لامپی می‌تونه داشته باشه چیه

آینه مزونی لامپی از جدیدترین آینه‌هاست که به‌دلیل مشخصات و قابلیت‌هایی که داره، خیلی مورد توجه قرار گرفته. همین قابلیت‌ها باعث شدن تا این آینه چندین پله از آینه‌های دیگه جلوتر باشه. و دیگه کسی برای خرید آینه به آینه‌های معمولی و قدیمی حتی دیگه فکر نکنه. حالا در قسمت پایین به این قابلیت‌ها اشاره می‌کنیم.

آینه مزونی لامپی
آینه هالیوودی

. نوری که آینه مزونی لامپی منتشر می‌کنه، اینطور نیست که فقط یک انتشار نور یکسان باشه. بلکه شما می‌تونین نور آینه رو اگر بخواین، بیشتر یا کمتر کنین. درواقع میزان نور آینه قابلیت تنظیم داره که شما می‌تونین با این آینه به میزان نور دلخواه و مورد نیازتون دست پیدا کنین.

. در آینه لامپی مزونی از لامپ‌های LED استفاده میشه. که این لامپ‌ها نوع رنگی خیلی بالایی رو دارن. و این امکان هست که بتونین رنگ نور رو تغییر بدین. پس هر زمانی که دوست داشتین، می‌تونین رنگ نور آینه رو تغییر بدین. و از رنگ مورد دلخواه خودتون لذت ببرین.

. همچنین آینه مزونی لامپی رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. با این کار می‌تونین ازطریق آینه موسیقی یا حتی ویدئو پخش کنین. با این امکان شما می‌تونین یک موسیقی ملایم پخش کنین و یک فضای آرامش‌بخشی رو برای فضای خودتون ایجاد کنین.

. روی صفحه آینه می‌تونه زمان، دما یا تاریخ هم نمایش داده بشه. هرکدوم از این موارد رو می‌تونین انتخاب کنین تا روی آینه اجرا بشه.

آیه مزونی لامپی
آینه چراغ‌دار مزونی

هرکدوم از این قابلیت‌هایی که عنوان شدن رو شما خودتون باید انتخاب کنین تا روی آینه سفارشی شما اجرا بشه. چون ممکنه که شما فقط به چند مورد یا حتی یک مورد از این‌ها نیاز داشته باشین و دیگه نیازی نباشه که همه این موارد رو داشته باشه.

حالا چرا آینه مزونی لامپی رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

آینه مزونی لامپی و هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو دقیقا طبق سلیقه شما در کارگاه تولیدی آینه تولید می‌کنیم. با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در این مجموعه وجود داره، امکان خصوصی‌سازی برای آینه‌ها هم فراهم هستش. تمام آینه‌هایی که در این کارگاه تولید میشن، از بهترین کیفیت و قیمت برخوردارن. و ما تمام آینه‌ها رو تضمین می‌کنیم. درواقع برای ما کسب رضایت حداکثری مشتری اولویت داره. تا بتونیم برای شما مشتریان گرامی، امکان خریدی لذت‌بخش رو فراهم کنیم.

آینه مزونی لامپی
آینه مزونی لامپی

اما چیزی که بیشتر کارگاه تولیدی آینه‌ها رو جذاب‌تر کرده، داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. با این ضمانت شما این اطمینان رو داشته باشین که هر اتفاق یا احیانا مشکلی هم برای آینه‌ها به وجود بیادش، ما بدون دریافت هیچ هزینه‌ای خیلی سریع رسیدگی می‌کنیم. این مشکل می‌تونه حتی سوختن یک لامپ آینه باشه. که ما این لامپ‌ رو هم رایگان براتون تعویض می‌کنیم. همچنین ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر از آینه سفارشی خودتون رضایت نداشتین، بتونین اون رو برگردونین. فقط در صورتی که آینه دچار شکستگی بشه و یا این که ضربه بخوره و درکل موارد اینچنینی، نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌های آینه 09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. و هر سفارش و یا سوالی هم که داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن تا بتونن بهترین خدمات و راهنمایی رو برای شما داشته باشن. همونطور که خودتون هم در جریان هستین، قیمت‌های مواد اولیه هر روز در حال تغییر و افزایش هستن. به همین خاطر اگر همین امروز برای خرید آینه مزونی لامپی و یا هر نوع آینه‌ دیگه‌ای اقدام کنین، با بهترین قیمت می‌تونین خرید کنین. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، لتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ