آینه قدی برای مزون

آینه قدی برای مزون

همه ما به آینه‌ها علاقه‌‌مندیم و هیچ خونه و یا محل کاری بدون آینه وجود نداره ، که این امری مشخص و واضحه. ولی نکته اصلی دقیقا اینجاست که ما تا چه اندازه با آینه‌ها و انواع اونا آشنایی داریم. همه چیز در همون آینه‌های دکوراتیو که بر دیوارها نصب می‌کنیم خلاصه میشه یا می‌تونیم کاربردهای دیگری رو نیز برای اون تعریف کنیم. ما در این قسمت از سایت آینه‌ها درباره آینه قدی برای مزون صحبت می‌کنیم پس تا آخر با ما همراه باشین.

 یکی از مهم­‌ترین اکسسوری­ها برای مزون و همین طور برای دکور خونه آینه‌های قدی هستن. که وجود اون‌ها تو هر مزون و خونه‌ای واجب و لازمه. ولی اینکه چه آینه‌­ای رو در کل برای مزون انتخاب کنیم خیلی مهم و تاثیر­گذاره. اگه قصد خرید آینه ، چه برای مزون چه برای اتاق و چه برای حال و پذیرایی رو داشته باشین ، این مقاله حتما به شما عزیزان کمک می‌کنه. حتی اگه قصد خرید آینه­ قدی مزون رو نداشته باشین ، باز هم خوندن کامل این مقاله شما عزیزان رو با موارد جذابی درباره­‌ی دکوراسیون آشنا می‌کنه. پس با ما در سایت آینه‌ها همراه باشین.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

آینه قدی تو مزون‌ها و مراکز خرید

مزون‌‌های خیاطی و مد و مراکز خرید از کاربران عمده آینه‌‌های قدی هستن. استفاده از آپشن‌‌های آینه قدی برای مزون ، در این آینه‌‌ها برای طراحان ، خیاطان و کاربران و مشتریان خیلی سودمند بوده و کمک خیلی زیادی به این فیلد کاری می‌کنه.

تو فروشگاه‌ها و مراکز خرید نیز ، علاوه بر جلوه زیبای انواع آینه‌های مزونی قدی ، از ویژگی‌‌های اونها برای تعیین مشخصات کالا‌ها و اعلام آسون اون به مشتریان استفاده میشه.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

آینه قدی دیواری

امروزه با توجه به کوچک‌­تر بودن محل‌های کار و آپارتمون­ا نصب خیلی از وسایلی مثل آینه روی دیوار انجام میشه. آینه‌ آرایشی دیواری وسایلی کاربردی هستن که میشه گفت وقتی روی دیوار وصل بشن اصلا به هیچ وجه جایی رو اشغال نمی‌کنن. و همین قضیه یه مزیت خیلی عالی برای آینه‌های نصب شده روی دیوار به حساب میاد. اندازه ارتفاع آینه قدی برای مزون تاثیر خیلی زیادی روی زیبایی و شکیل بودن اون داره و اگه چندان بلند نباشه ، زیبایی و قشنگی زیادی خواهد داشت. ارتفاع آینه‌های قدی برای مزون باید ارتفاع مناسب و ظاهر زیبایی داشته باشن.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

دلیل وجود آینه قدی برای مزون

یه آینه تمام قد یه عنصر تزئینی خیلی عالی برای هر فضاییه که نور کافی نداره. وقتی که از یه آینه قدی به صورت هنرمندانه استفاده میشه ، می‌تونه فضا رو رومانتیک و عالی کنه ، نور رو منعکس کنه و جلوه‌ای از زرق و برق رو به هر اتاقی ببخشه. ناگفته نمونه ، وقتی که لباس می‌پوشین می‌تونه یه نجات دهنده واقعی باشه! آینه‌های قدی فوق‌العاده همه کاره هستن و می‌تونن تو هر سبک دکوراسیونی قرار بگیرن.
در واقع ، آینه‌های قدی نیز می‌تونن برای هدایت انرژی مثبت برای شما استفاده بشن!

بنابراین ، اگه برای زیبا کردن خونه و محل کارتون احساس بدی می‌کنین ، از شما می‌خوایم که یه آینه قدی اضافه کنین. در اینجا 4 دلیل قانع کننده برای اینکه چرا باید تو خونه و محل کارتون آینه قدی داشته باشین آورده شده.

    • باعث بزرگتر شدن اتاق میشه.
    • میشه آینه قدی رو میشه به عنوان یه وسیله ضروری و لازم خونه استفاده کرد.
    • به شما این امکان رو میده که از سر تا پا به خودتون نگاه کنین.
    • اتاق مزون شما رو با نور طبیعی پر می‌کنه.
آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

آینه قدی چراغ‌دار برای مزون

استفاده از لامپ‌های کوچک تو هر وسیله‌­ای باعث افزایش جذابیت ، قشنگی و زیبایی آینه میشه. حالا تصور کنین دور تا دور یه آینه­‌ی قدی رو لامپ­‌های روشن محاصره کرده باشن. وجود لامپ‌های روشن دور تا دور آینه ، می‌تونه نقش چراغ خواب رو هم اجرا کنه!!

آینه­‌های چراغ‌دار رو تو اتاق‌های گریم ، خیلی میشه دید. اگه خیلی اهل آرایش و میکاپ باشین ، این آینه­‌‌های چراغ‌دار تمام قدی خیلی به کارتون میخوره. چون نور کافی رو تامین می‌کنه و صورت‌تون تو آینه چراغ‌دار با کیفیت بهتر دیده میشه. علاوه بر همه­‌ی این­ا ، زیبایی و قشنگی خیلی زیادی هم دارن.

اگه آینه‌ی بسیار ساده­‌ای دارین ، می‌تونین برای دور­ تا دور آینه ساده‌تون از ریسه‌های نوری استفاده کنین. اینجوری علاوه بر اینکه آینه‌تون از سادگی در میاد قشنگ‌تر و زیبا­تر میشه ، اتاق رو هم نورانی‌­تر و درخشان‌تر می‌کنه.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

آینه مزونی با چراغ‌

این روزها با کیفیت‌ترین و پر استفاده‌ترین طرح‌های آینه ، آینه‌های مزونی ، یا آینه هالیوودی یا همون آینه‌های چراغ‌دار هستن. با ما همراه باشین تا بیشتر با این نوع آینه‌ها آشنا بشین. این نوع آینه‌ها توسط مردان و زنان تو مواردی مختلفی استفاده میشه و کاربرد اون بسیار زیاده. معمولا خانوم‌ها بیشتر از نوع این آینه‌ها استفاده می‌کنن و لازمه که هر بانویی یکی از این آینه‌ها رو داشته باشه تا درخشش خودش رو چند برابر کنه.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

نحوه تولید آینه چراغ‌دار قدی برای مزون

تو ساخت و تولید این آینه لامپی یا آینه‌های چراغ‌دار قدی برای مزون اول آینه تو ابعاد مورد نظر برش خورده. بعد قاب اون متناسب با ابعاد آینه ساخته میشه. لبه‌ی آینه با ابزار دیاموند زده میشه و به فاصله‌ی هر ده سانتی‌متر سوراخی ایجاد میشه. سوراخ‌ها یا روی خود آینه ایجاد میشن یا به روی قاب اون. سپس لامپ‌ها داخل اون قرار می‌گیرن. چراغها یا لامپ‌ها مصرف انرژی مشابه لامپ‌های کم مصرف داره. بیشتر انرژی لامپ‌ها به نور تبدیل میشه و حرارت اونا زیاد نمیشه.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

انواع آینه مزونی یا چراغ‌دار

آینه‌های مزونی انواع متعددی دارن. آینه هالیوودی قدی ، آینه ثابت ، آینه آرایشی رومیزی هالیوودی ، آینه متحرک یا گردان.
متناسب با نوع استفاده و فضای خود می‌تونین هر یک از این آینه‌های مزونی رو داشته باشین.
لامپ استفاده تو آینه‌های مزونی از دو رنگه : لامپ مهتابی یا آفتابی یا همون سفید یا زرد
در صورتی که برای این لامپ‌های آینه‌های مزونی مشکلی پیش بیاد به راحتی قابل جایگزینی هستن.

اگه تو فضای کاری‌تون قصد ایجاد تنوع دارین ما این آینه رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. این نوع از آینه زرق و برق زیادی داره و نقطه عطفی تو دکور شما میشه. همچنین محیط اطراف رو زیباتر کرده و سبب جذب مشتری بیشتر میشه.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

آینه قدی برای مزون و آینه رومیزی مزونی

از نوع آینه‌های قدی مزونی به خصوص تو مزون‌ها و مکان‌ها و جاهایی که اتاق پرو دارن خیلی استفاده میشه. نوع رومیزی این آینه‌ها بیشتر برای آرایش و گریم ، آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی و … کاربرد داره.
آینه قدی نیز با توجه به دید کاملی که برای افراد ایجاد می‌کنه خیلی مورد توجهه.
در سفارش شما رنگ قاب ، ابعاد آینه و تعداد لامپ‌های استفاده شده تو اون کاملا سفارشی و مطابق سلیقه‌تون می‌تونه باشه.

تو شب‌های تاریک زمستونی مقابل آینه چراغ‌دار آرایشی بشینین و خودتون رو به ستاره‌ای پر نور و پر زرق و برق تبدیل کنین. همچنین آرایشی زیبا رو با نشستن جلو این نوع آینه‌های قدی مزونی تجربه می‌کنین. چون که این آینه‌ها نور لازم برای شما رو به خوبی و عالی فراهم می‌کنن.

آینه قدی برای مزون
آینه قدی برای مزون

خریدت رو به تجربه‌ای خوب تبدیل می‌کنیم. با ما در ارتباط باشین.

برای اینکه به راحتی و آسونی خرید خودتون رو انجام بدین ، می‌تونین بدون خارج شدن از خونتون با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09901717305 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی آینه قدی برای مزون بهترین‌هارو در اسرع وقت از تولیدات ما تحویل بگیرین.

ولی اگه می‌خواین حضوری آینه قدی برای مزون خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات ما آشنا بشین به آدرس زیر مراجعه کنین.
آدرس کارخانه:تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دقیقا همون کیفیتی که انتظار داشتین و همون قیمتی که اصلا انتظار نداشتین رو با ما برای آینه قدی برای مزون در میون بزارین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ