آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

آینه ایستاده آرایشگاهی
آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

آینه‌های آرایشگاه قدی ایستاده ، آینه‌های بسیار پرکاربرد هستن.آینه‌های ایستاده باعث می‌شه تا فضایی زیبا داشته باشین. در سالن‌های آرایشگاه می‌توان دورتادور سالن رو از آینه های دیواری قدی ایستاده و وسط سالن رو از چند آینه ایستاده دو طرفه استفاده کرد. نسبت به فضای سالن شما می‌تونیم آینه‌های مخصوص رو طراحی و تولید کنیم.سالنی که بزرگ هست رو می‌توان از آینه های مخصوص و در سالن‌هایی که محیط کوچک‌تری دارن و مشتری‌شون زیاد هست باید از آینه های پرکاربرد مثل دوطرفه و بک لایت استفاده کنن.

آینه‌های ایستاده باعث می‌شه تا فضای شما بزرگ‌تر و نورانی‍‌تر به نظر بیاد.هر مدل و طرح آینه ای که شما در ذهن خود داشته باشین و یا عکس اونو در سایت‌های مختلف دیده باشین ما اونو برای شما طراحی می‌کنیم .آینه های تولیدشده در کارگاه کیفیت بسیار بالایی دارن و از این جنس آینه برای صادرات استفاده می‌کنن .تفاوت اونا رو زمانی متوجه می‌شین که دو آینه رو در کنار یکدیگر بذارین و کیفیت و شفافیت آینه کارگاه رو با آینه های قدیمی خود مقایسه کنین.

انواع آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی
آینه قدی ایستاده آرایشگاهی
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل بک لایت
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل چراغ دار
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل دوطرفه
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل دیواری
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل سندبلاست
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل حکاکی
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل لوگودار
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل رنگی
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل پتینه
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل ریموتی
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل حسگری
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل تاچ
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل چرخدار
  • آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل پایه دار

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل چراغ دار

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی
قدی

آینه ایستاده آرایشگاهی رنو می‌توان به صورت چراغ‌دار تولید کرد. این آینه فضای شما رو بسیار نورانی می‌کنه و طبق نیاز شما می‌تونیم اونو با یک ریموت یا همان کنترل نور رو کم و زیاد کنین. چراغ‌های آینه هالیوودی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستن و نور بسیار زیادی نیز دارن. آینه های هالیوودی یا همان چراغ‌دار یکی از وسایل مورد نیاز برای میکاپ و آرایش کردن هست.

کیفیت آینه ها جز بالاترین کیفیت در بازار هست و این آینه های چراغ دار یک سال گارانتی دارن که اگر برای اونا و چراغ‌های اون مشکلی پیش اومد بدون دریافت هزینه اونو برای شما تعمیر می‌کنیم.

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل دوطرفه

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

برای اینکه از فضای سالن آرایشگاهی خود بتونین استفاده بهتری داشته باشین آینه های دوطرف آرایشگاهی به شما بسیار کمک می‌کنه. می‌توان به صورت هم‌زمان دو نفر در جلوی این آینه قرار بگیرن.

آینه های دوطرفه مزیت‌های زیادی دارن.این مدل آینه ها یکی از جدیدترین و زیباترین آینه‌های دوطرفه هستن.اگر دقت کرده باشین در آرایشگاه ها دور تا دور سالن رو میز و یک آینه می‌چینن و محیط وسط سالن آرایشگاه خالی و بدون استفاده می‌مونه .می‌توان برای این که از این فضا نیز بهتر استفاده کرد یک یا چند آینه ایستاده دوطرفه در اون قسمت گذاشت.

روش‌های روشن و خاموش کردن آینه‌ها

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل ریموتی

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

نور آینه‌های آرایشگاهی رو می توان با کمک یک ریموت خاموش و روشن کرد. حتی می‌توان شدت نور آینه ها رو با این ریموت زیاد و کم نمود. آینه‌هایی که با ریموت خاموش و روشن می‌شن بسیار پرکاربرد هستن زیرا دیگر نیاز نیست برای روشن کردن نور آینه ها از جای خود تکون بخورین و به‌راحتی می‌تونین از راه دور نور آینه رو روشن و خاموش‌کنین.

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل حسگری

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

با درخواست و سفارش شما مشتریان عزیز می‌توان روش روشن و خاموش کردن آینه ها رو به‌صورت حسگری تولید کرد .در این مدل کافی اس دست خود رو درجایی که مشخص شده حرکت بدین و با حرکت دادن دست شما نور آینه ها روشن و خاموش می‌شه.

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی مدل تاچ یا لمسی

آینه قدی ایستاده آرایشگاهی

یکی از پرفروش ترین و محبوب‌ترین آینه‌های آرایشگاهی نور دار مدل تاچ و یا لمسی اونه .با لمس کردن قسمت مشخص‌شده با انگشت شما نور این آینه ها روشن و خاموش می‌شه. پشت آینه یک سنسور که به گرما و حرارت دست حساس هست نصب می‌شه و قسمتی از آینه رو خراش می‌دیم تا حرارت دستمون روی این سنسور احساس بشه. سنسور حساس به لمس و حرارتی مانند صفحه‌ای گوشی‌های لمسی کار می‌کنه.

قیمت آینه ایستاده آرایشگاه به چه چیزی بستگی داره

  • ·  به سایز و اندازه آینه بستگی‌ داره: یکی از مهم‌ترین عواملی که بر قیمت آینه‌قدی ایستاده آرایشگاهی تاثیرگذار هست اندازه اونه که آینه‌های ایستاده در اندازه‌های بزرگی هستن. سایز آینه‌های ایستاده متغیر هست. نسبت به سالن آرایشگاه و انتخاب شما آینه های ایستاده طراحی می‌شه. می‌توان آینه‌ی ایستاده رو به صورت سرتاسر و یا همان قدی تولید کرد .قیمت آینه قدی ایستاده آرایشگاهی نسبت به متراژ ای که دارن متغیر هست.
  • ·  طرح آینه: طرح های آینه ها رو می‌توان در مدل‌های مختلف تولید کرد .طرح آینه های ساده با آینه‌هایی که طرح‌های دشواری دارن و برای برش و طراحی اونا زمان زیادتری صرف می‌شه به نسبت قیمت بیشتری هم دارن.
آینه قدی ایستاده آرایشگاهی
  • ·  آینه سندبلاست شده هس یا ساده می‌باشد: آینه هایی که روی آن‌ها عمل سندبلاست انجام می‌شه قیمت بیشتری نسبت به آینه هایی که ساده هستن دارن و زمان بیشتری برای ساخت اون صرف می‌شه .اینه‌هایی که سندبلاست شدن فضا رو زیباتر میکنن. این رو هم بگیم که طرح‌های سندبلاست باهم متفاوت هست .بعضی از طرح‌ها دارای پیچیدگی هستن و بعضی از اونا ساده و کوچک هستن .در کارگاه تولیدی برای طرح هایی که ساده هستن و فقط یک لوگو ساده دارن هزینه ای دریافت نمی کنن اما برای طرح های پیچیده و بزرگ این‌طور نی‌س.
  • ·  دارای نورپردازی اس یا خیر: بعضی از آینه ها دارای نورپردازی هستن. نورپردازی‌ها به صورت بک لایت و چراغ‌دار که همون هالیوود‌اس می‌باشد. قیمت آینه‌های چراغ دار و بدون چراغ یا همون ساده باهم متفاوت هست. سایز آینه برای قیمت گذاری مدل چراغ دار باهم فرق می کنه .برای اطلاعات دقیق از قیمت لطفاً با کارگاه تماس حاصل فرمایید.
  • ·  جنس و کیفیت آینه: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل و تأثیرگذار بر روی قیمت کیفیت آینه هس. مسلماً هرچقدر که کیفیت آینه بالا باشه و شفافیت آن زیاد باشد قیمت آن نیز بیشتر هس .کیفیت آینه های تولیدی آینه ها بسیار با بالا هستن و از این آینه ها برای محصولاتی که به کشورهای خارجی صادر می‌کنن استفاده می‌شود. کیفیت این آینه ها دقیقاً مثل آینه های خارجی می‌باشد.
آینه قدی ایستاده آرایشگاهی
  • ·  نحوه روشن کردن نور آینه: برای روشن و خاموش کردن نورهای آینه از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. روش‌های روشن و خاموش کردن نور آینه مدل تاچ، ریموتی و لمسی می‌باشد. قیمت هرکدام از این آپشن ها با یکدیگر متفاوت است.
  • ·  آپشن هایی که روی آینه نصب است: آینه‌هایی که در کارگاه تولیدی آینه‌ها ساخته می‌شi از آپشن های زیادی برخوردار هستند. این آینه‌ها به‌صورت هوشمند و یا صفحه نمایش دار تولید می‌شن. آینه های تولید شده در کارگاه می‌تونه به صورت ضد بخار باشه و موقعی که آینه رو در حمام و سرویس بهداشتی نصب می‌کنن بخارآب روی این آینه باعث تار شدن آینه نمی‌شه و به‌راحتی می‌توان خود رو در اون دید. علاوه بر آن می‌توان روی آینه درگاه usb و یک اسپیکر نصب کرد و با وصل شدن گوشی خود از طریق بلوتوث به این سیستم موسیقی مورد نظر و موردعلاقه خود رو پخش کنین. هر کدام از این روش‌ها و نصب کردن آن‌ها روی آینه باعث تغییر قیمت آینه می‌شه.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ