آینه اتاق پرو

آینه اتاق پرو

امروزه آینه‌ها خیلی حرفه‌ای و تخصصی شدن. و اینطور نیست که مثل زمان گذشته فقط یک نوع آینه وجود داشته باشه و فقط همون نوع هم در شکل‌های ساده مورد استفاده قرار می‌گرفتن. اما یکی از آینه‌های امروزی آینه اتاق پرو هستش. برای اتاق پرو دیگه آینه‌های قدیمی و ساده جایگاه خاصی رو ندارن. و به جای اون‌ها از آینه‌های مدرنی استفاده میشه که این آینه‌ها با عملکرد خیلی خوب و قابل توجه خودشون، تونستن جایگاه خوبی رو داشته باشن و تمام توجه‌ها رو به خودشون معطوف کنن. همچنین این آینه‌ها از تنوع خیلی بالایی هم برخوردار هستن که می‌تونین آینه‌ای متناسب با فضا و دکوراسیون خودتون رو انتخاب کنین.

آینه اتاق پرو
آینه اتاق پرو

معرفی انواع آینه اتاق پرو و شرح مشخصات اون‌ها

چیزی که در اغلب آینه‌های مدرن امروزی مشترک هست، داشتن نورپردازیه. اما این نورپردازی به‌ صورت‌های مختلفی انجام میشه که هر کدوم از زیبایی خاص خودشون بهره‌مند هستن. و شما می‌تونین کدوم از این‌ها رو به شکل دلخواه خودتون سفارش بدین.

آینه لامپی

یکی از انواع آینه اتاق پرو، آینه لامپی محسوب میشه. این آینه لامپی آینه مدرنی هستش که در اون تعدادی چراغ LED به کار گرفته میشه. نحوه استفاده از این چراغ‌ها به این صورت هست که روی خود آینه و با فاصله مشخص قرار داده میشن. چراغ‌ها وقتی فاصله استاندارد و مشخصی داشته باشن، باعث میشه تا وقتی که روشن میشن بتونن نور خودشون رو یکدست و بدون هیچ سایه‌ای منتشر کنن تا بازدهی نورپردازی عالی باشه.

آینه اتاق پرو
آینه لامپی مزون

نور انتشار یافته از آینه تاق پرو لامپی، به‌قدری خوب اطراف خودش رو روشن می‌کنه که وقتی جلوی آینه قرار بگیرین به شما کمک می‌کنه تا خیلی بهتر در آینه دیده بشین. چون وقتی در برابر آینه لامپی مزون قرار بگیرین، کاملا در معرض این نور هستین و در نهایت هم تصویر کاملا واضحی از خودتون رو در آینه دارین. بر این اساس مشتری شما هم می‌تونه انتخاب ساده‌تری داشته باشه.

آینه اتاق پرو
آینه قدی لامپی

آینه نوردار

آینه نوردار هم از انواع دیگه آینه اتاق پرو می‌تونه محسوب بشه. در آینه نوردار هم از چراغ LED استفاده میشه. اما چراغ مورد استفاده در آینه نوردار، شکل و نحوه قرار دادن اون با آینه لامپی متفاوت هستش. چراغ مورد استفاده برای آینه نوردار چراغی یک‌تکه و با ضخامت کم هستش که پشت آینه قرار داده میشه. این نحوه قرار دادن چراغ برای آینه نوردار مزونی مدرن باعث میشه تا نوری ملایم و طبیعی دور آینه ایجاد میشه.

آینه اتاق پرو
آینه نوردار مزونی

این نوع آینه اتاق پرو هم نور خیلی خوبی به اطراف خودش منتشر می‌کنه. به این صورت که وقتی برای دیدن خودتون در آینه بعد از پرو از اون‌ها استفاده می‌کنین، متوجه تفاوت زیادی که با آینه‌های معمولی دارن میشین. تفاوت اصلی این آینه‌ها با آینه‌هایی مثل نوردار و لامپی در این هست که در اینچنین آینه‌های مدرن به دید باز و واضح خیلی توجه شده. و در نهایت هم منجر به طراحی این آینه‌ها شده که بتونن دید بهتری رو برای مشتری‌های مزون ایجاد کنن.

چرا این آینه‌ها برای آینه اتاق پرو مناسب هستن

آینه اتاق پرو آینه‌ای هست که مشتری شما با دیدن خودش در اون تصمیم‌گیری می‌کنه. بنابراین باید بتونه دید کاملا واضح و روشنی رو فراهم کنه. به همین دلیل انواع آینه نوردار و آینه لامپی با طراحی خاص و مشخصاتی که دارن می‌تونن بهترین انتخاب برای آینه های مزونی لاکچری باشن. ضمن این که این آینه‌ها به مشتری شما دید کاملی از خودشون رو میدن، از نظر زیبایی هم خیلی خاص هستن. و با ظاهر زیبا و جذاب خودشون می‌تونن فضای مزون رو هم خیلی زیباتر جلوه بدن.

آینه اتاق پرو
آینه مدرن مزونی

دکوراسیون و چیدمان داخلی برای فضایی مثل مزون که مشتری‌ها به اون فضا میان و نیاز به جذب مشتری وجود داره، موضوع خیلی مهمی محسوب میشه. درواقع از عوامل جذب مشتری هم می‌تونه باشه. چون اولین چیزی که توجه هر کسی رو به خودش جلب می‌کنه، همین دکوراسیون و ظاهر فضا هستش که می‌تونه روی جلوه و جذابیت اجناس داخل مزون هم تاثیرگذار باشه. آینه هم با توجه به این که نقش خیلی مهمی در هر دکوراسیونی داره، باید توجه خیلی زیادی به اون بشه.

آینه اتاق پرو
آینه چراغ‌دار قدی

اگر نگاهی هم به مزون‌های امروزی و مدرن بندازیم، می‌بینیم که اون‌ها هم دیگه اصلا سراغ آینه‌های معمولی و قدیمی نمیرن. و به‌جای اون‌ها از آینه‌های لوکس اینچنینی استفاده می‌کنن که از هر نظر ارجحیت دارن. پس اگر شما هم می‌خواین که فضای مدرن و لوکسی رو برای مزون خودتون ایجاد کنین، با توجه به اهمیت بالای آینه‌ها آینه نوردار و آینه لامپی قطعا بهترین انتخاب محسوب میشن. این آینه‌ها تنوع خیلی بالایی هم دارن و می‌تونن به شکل‌ها و حالت‌های مختلف و خیلی خاصی هم باشن.

آینه اتاق پرو
آینه خاص مزونی

قابلیت‌هایی که انواع آینه اتاق پرو می‌تونن داشته باشن، چه مواردی هست

اما جدا از قابلیت نورپردازی که آینه اتاق پرو از نوع نوردار و لامپی می‌تونه داشته باشه، یکسری قابلیت‌های انتخابی دیگه هم هستن که می‌تونن روی آینه نصب بشن. شما هر موردی که فکر می‌کنین مورد نیازتون هست و دوست دارین که آینه‌تون داشته باشه، خودتون انتخاب می‌کنین که روی آینه نصب و اجرا بشه.

آینه اتاق پرو
آینه مدرن برای مزون

. نورپردازی آینه اتاق پرو که اصلی‌ترین مشخصه آینه‌های لوکس مزونی محسوب میشه، می‌تونه امکان تنظیم هم داشته باشه. یعنی خودتون هر زمان که خواستین و نیاز داشتین، نور آینه رو کمتر یا بیشتر کنین. همچنین رنگ نور آینه رو هم می‌تونین تغییر بدین. مثلا از قبل انتخاب می‌کنین که دوست دارین آفتابی و بنفش برای نور آینه داشته باشین.

. آینه اتاق پرو رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث هم وصل کنین. با وصل شدن آینه شما امکان پخش موسیقی یا ویدئو رو از طریق آینه خواهید داشت. یک امکان خیلی جذابیه که خودتون و مشتری‌ها می‌تونن از طریق آینه از یک موسیقی آرومی هم لذت ببرن.

. روی صفحه آینه می‌تونین درخواست بدین که اسم مزون یا لوگوی اون یا هر چیز دیگه‌ای حکاکی بشه. این کار در کنار نورپردازی که آینه داره، جلوه اون رو خیلی بیشتر می‌کنه و زیباتر جلوه میده. همچنین وقتی حکاکی کنین آینه خیلی خاص‌تر میشه و تبدیل به آینه‌ای میشه که دیگه نمی‌تونین مثل اون رو جایی ببینین و فقط اختصاصی برای مزون شماست.

. علاوه بر تمام این‌ها امکان نمایش زمان، دما و تاریخ هم روی صفحه نمایش آینه اتاق پرو وجود داره.

آینه اتاق پرو
آینه قاب‌دار لامپی

آینه اتاق پرو خودتون رو از کجا تهیه کنین

کارگاه تولیدی آینه، انواع آینه اتاق پرو رو طبق خواسته شما تولید و در کمترین زمان عرضه می‌کنه. همچنین هر آینه دیگه‌ای هم در این کارگاه قابلیت تولید داره. تمام آینه‌ها از استاندارد و کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردارن. چون تماما آینه‌ها در همین کارگاه و با بهترین مواد اولیه و تجهیزات تولید میشن. همچنین با توجه به این که آینه‌ها کاملا تولید خودمون هستن و برای فروش اون‌ها هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره، در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم برخوردار هستن.

آینه اتاق پرو
آینه اتاق پرو

اما یکسری موارد هستن که باعث شده تا کارگاه ما تمایز ویژه‌ای نسبت به بقیه رقبا داشته باشه. و اون هم در نظر گرفتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هستش که روی تمام آینه‌های این مجموعه وجود داره. تا اگر احیانا هر مشکلی هم بخواد برای آینه به وجود بیاد حتی سوختن یک لامپ، نیازی به نگرانی و یا پرداخت کوچیک‌ترین هزینه‌ای نباشه. چون پشتیبانی کامل از سمت مجموعه صورت می‌گیره. در کنار همه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا در صورتی که آینه مورد پسند شما نشد، بتونین آینه رو مرجوع کنین. البته شکسته‌شدن آینه و یا ضربه‌خوردن اون متاسفانه شامل این ضمانت نیست.

برای سفارش آینه مورد نظر خودتون می‌تونین با شماره‌های  09901717305 و 02188068352 تماس بگیرین. هر سوال و یا مشاوره‌ای هم احتیاج داشته باشین، همکاران ما در خدمت شما هستن. حتی اگر در انتخاب آینه موردنظرتون هم مردد هستین، می‌تونین از مشاوران ما کمک بگیرین. همچنین آدرس کارگاه ما هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ