انواع آینه دیواری نوری

انواع آینه دیواری نوری

آینه‌ها رو هر جایی که بریم می‌تونیم ببینیم. درواقع یک وسیله عمومی هستن که در هر فضایی کاربرد دارن. آینه‌ها امروزه با توجه به اهمیت بالاشون تنوع خیلی بالایی رو دارن. تا برای هر فضایی آینه‌های مختلفی وجود داشته باشه. اما یکی از عمومی‌ترین آینه‌های مدرن امروزی، انواع آینه دیواری نوری هستش. این آینه به‌دلیل کاربرد و عملکرد عالی خودش تونسته توجه‌های زیادی رو به خودش جلب کنه. و در اکثر فضاها و کاربردها هم می‌تونیم این آینه‌ها رو ببینیم که چقدر مورد استفاده قرار می‌گیرن. با ورود این آینه‌ها، آینه‌های قدیمی تقریبا دیگه منسوخ شدن و در موارد کمی از اون‌ها استفاده میشه.

انواع آینه دیواری نوری
انواع آینه دیواری نوری

انواع آینه دیواری نوری چه مشخصه‌ای دارن

آینه نوری آینه‌ای هست که به‌دلیل استفاده از چراغ LED در پشت آینه، روشنایی خوبی رو به محیط اطرافش منتقل می‌کنه. چون چراغ پشت آینه کار گذاشته میشه، نور ایجاد شده حالت مخفی و ملایمی رو داره. اما در عین حال این نور روشنایی مطلوبی رو داره و می‌تونه به‌حد کافی اطرافش رو روشن کنه.

انواع آینه دیواری نوری
انواع آینه نوری

انواع آینه دیواری نوری در چه فضاهایی می‌تونن کاربرد داشته باشن

انواع آینه دیواری نوری که در اینجا در مورد اون صحبت میشه، در هر جایی می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن. و درواقع منعی برای استفاده از اون‌ها وجود نداره. اما یکسری از فضاها هستن که حتما بهتره تا این آینه‌ها مورد استفاده قرار بگیرن. که در قسمت زیر به این موارد اشاره می‌کنیم.

سالن زیبایی

سالن زیبایی و آرایشگاه شاید بشه گفت که مهم‌ترین جایی هست که حتما بهتره در اون از آینه‌هایی مثل انواع آینه دیواری نوری استفاده بشه. به این دلیل که برای انجام کارهایی که در آرایشگاه انجام میشه، نیاز به یک آینه با صفحه شفاف و همینطور نور خوب و کافی وجود داره. که آینه نوری خیلی خوب می‌تونه هر دو مورد رو تامین کنه. نور آینه طوری تابیده میشه که دقیقا فردی که جلوی آینه نشسته، در معرض نور قرار می‌گیره. و این دید بهتر باعث میشه که آرایشگر بتونه کار تمیزتری رو ارائه بده.

انواع آینه دیواری نوری
آینه نوری برای آرایشگاه

در سالن زیبایی که اصلا خدمات زیبایی به مشتری‌ها داده میشه، حتما وجود انواع آینه دیواری نوری حس میشه. چون لامپ‌های دیگه‌ای که به شکل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرن، نمی‌تونن نور رو انقدر دقیق و خوب منتشر کنن. و از اصلی‌ترین اهداف این آینه‌ها همین بوده که بتونه تصویر واضح‌تری رو ارائه بده.

انواع آینه دیواری نوری
آینه گرد نوری

علاوه بر همه این‌ها انواع آینه دیواری نوری از زیبایی خیلی خاصی برخوردارن. و وقتی در فضای سالن قرار بگیرن، می‌تونن این فضا رو تحت تاثیر جذابیت و زیبایی خودشون قرار بدن. چون جایی که خودش خدمات زیبایی رو به بقیه عرضه می‌کنه و ماهیت زیبایی داره، باید از ظاهر زیبایی هم برخوردار باشه. چون دکوراسیون و طراحی داخلی فاکتور مهمی هست که باعث جلب توجه خیلی از افراد میشه. و می‌تونه مستقیما در جذب افراد بیشتر تاثیر داشته باشه. چون فضایی که برای خودتون و مشتری‌ها فراهم می‌کنین، به‌عنوان ویترینی برای کار شماست. پس اگر می‌خواین که شما هم مثل سالن‌های حرفه‌ای به‌نظر برسین، بهتره از آینه‌های مدرن این‌چنینی مثل آینه نوری مخصوص آرایشگاه استفاده کنین.

انواع آینه دیواری نوری
آینه نوری

مزون

مزون هم از فضاهایی هست که آینه‌ای که در اون قرار می‌گیره، باید از مشخصات خاصی برخوردار باشه. به این دلیل که مشتری با دیدن خودش در آینه، می‌تونه تصمیم بگیره. وقتی بتونه مشتری خودش رو واضح و روشن در آینه ببینه، راحت‌تر هم می‌تونه تصمیم بگیره. و درواقع تاثیر مثبتی می‌تونه در فروش شما هم داشته باشه.

انواع آینه دیواری نوری
آینه نوری مزونی

زیبایی خاص انواع آینه دیواری نوری باعث مدرن و شیک نشون دادن فضای کلی مزون میشه. در کل در دنیای امروزی، دکوراسیون داخلی برای فضاهایی که خدمات به بقیه میدن و افرادی برای گرفتن خدمات به اونجا میان خیلی اهمیت داره. چون همه آدم‌ها اولین چیزی که توجهشون رو جلب می‌کنه، همین موضوع می‌تونه باشه. شما با ایجاد فضای زیبا برای مزون می‌تونین به زیباتر نشون دادن لباس‌های موجد در اون هم بشین. به همین دلیل هم هست که اگر اینچنین فضاها رو نگاه کنیم، می‌بینیم که اون‌ها هم از آینه‌های مدرن و بروز مثل آینه نوری برای مزون استفاده می‌کنن.

خونه

در هر خونه‌ای هم آینه از لوازم لازم و ضروری محسوب میشه. و کاربردهای مختلفی می‌تونه داشته باشه. ممکنه از یک آینه برای آرایش، اصلاح و یا دیدن خود قبل از بیرون رفتن استفاده بشه. بنابراین همین کارکردهای مختلف آینه برای خونه، باعث میشه که انواع آینه دیواری نوری بتونه بهترین انتخاب ممکن باشه. و پاسخگوی تمام این نیازها و انتظارات برای آینه هستش.

انواع آینه دیواری نوری
آینه نوری مدرن

جدا ز این موضوع که انواع آینه دیواری نوری خیلی عملکرد خوبی رو از خودشون نشون میدن، خونه رو هم خیلی جلوه خاصی می‌بخشن. خونه فضایی هستش که آدم‌ها ساعت‌های زیادی رو در اون می‌گذرونن و فضای اون می‌تونه مستقیما روی روحیه آدم‌ها تاثیر بذاره. وقتی شما فضای زیبایی رو ایجاد کنین، خودتون هم حس بهتری رو خواهید داشت. آینه هم که یک وسیله‌ای هستش که خیلی در چیدمان داخلی نقش مهمی رو داره. و می‌تونه فضای خونه رو بزرگ‌تر و روشن‌تر و دلبازتر نشون بده. به همین خاطر آینه نوری قطعا انتخاب خوبی برای شماست و انقدری تنوع داره که می‌تونین خیلی راحت آینه‌ای که مناسب با فضا و سلیقه خودتون هست رو انتخاب کنین.

انواع آینه دیواری نوری
آینه خاص نوری

انواع آینه دیواری نوری چه قابلیت‌هایی رو می‌تونه داشته باشه

. نور آینه که اصلی‌ترین ویژگی انواع آینه دیواری نوری محسوب میشه، قابلیت تنظیم داره. به این صورت که می‌تونین میزان نور رو کمتر و بیشتر کنین. چون اصلا در طول روز به‌طور طبیعی نور در حال تغییره یا اصلا بر حسب نیازی که از آینه دارین، ممکنه میزان نور متفاوتی رو داشته باشین. در این ص.رت با آینه می‌تونین خیلی راحت نور دلخواه خودتون رو فراهم کنین.

انواع آینه دیواری نوری
آینه دیواری نوری

. رنگ نورپردازی آینه هم می‌تونه تغییر پیدا کنه. برای این تغییر رنگ شما می‌تونین زمان سفارش مثلا رنگ مهتابی و آبی رو برای نور آینه انتخاب کنین و هر زمان که دوشت داشتین این تغییر رنگ رو اعمال کنین.

. انواع آینه دیواری نوری می‌تونن به بلوتوث یا اینترنت هم وصل بشن. در این حالت می‌تونین از آینه موسیقی یا ویدئو پخش کنین. یک قابلیت خیلی جذاب که آینه رو خیلی متفاوت و متمایز می‌کنه.

قابلیت‌ها هرکدوم انتخابی هستن و به انتخاب شما روی آینه نصب میشن. در این صورت شما می‌تونین هر موردی که دوست داشتین رو برای آینه خودتون داشته باشین.

انواع آینه دیواری نوری رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه دیواری نوری و هر نوع آینه دیگه‌ای در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیت و قیمت تولید میشه. حتی امکان تولید و ساخت آینه‌های خاص هم وجود داره. تمام آینه‌ها از بالاترین استاندارد و کیفیت برخوردارن و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون رقابت کنن. چون در ساخت آینه‌ها از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در کنار نیروی ماهر استفاده میشه تا بتونیم آینه‌هایی با کیفیت بالا و همینطور قیمت مناسب رو عرضه کنیم. به این دلیل که برای فروش آینه‌ها، هیچ واسطه‌ای وجود نداره و مشتری‌ها مستقیما با خودمون در ارتباط هستن.

انواع آینه دیواری نوری
انواع آینه دیواری نوری

اما چیزی که باعث شده تا کارگاه آینه‌ها خیلی متمایزتر باشه، ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی تمام آینه‌هاست. تا اگر هر اتفاقی هم بخواد برای آینه ایجاد بشه، نیازی به پرداخت هزینه از سمت شما نباشه. چون پشتیبانی کامل از سمت ما صورت می‌گیره. به‌طور مثال اگر لامپ آینه بسوزه، ما اون رو کاملا رایگان تعویض می‌کنیم. البته که در ساخت آینه‌ها از هر چیزی بهترین اون رو استفاده می‌کنیم و به‌سادگی مشکلی برای آینه به وجود نمیاد. با این حال این ضمانت برای اطمینان بیشتر شما عزیزان در نظر گرفته شده. در کنار دهمه این‌ها ضمانت مرجوعی هم داریم تا بتونین در صورت عدم رضایت آینه رو مرجوع کنین.

09901717305 و 02188068352 شماره‌هایی هستن که می‌تونین از این طریق با ما در ارتباط باشین. هر سوال و مشاوره‌ای هم نیاز داشتین، همکاران و مشاوران ما سعی می‌کنن به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنن. آدرس هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ