انواع آینه جدید برای آرایشگاه

انواع آینه جدید برای آرایشگاه

آینه یک وسیله‌ای هست که در استفاده هر روزه آدم‌ها قرار می‌گیره. به طوری که هر کسی در طول روز چندین بار از آینه استفاده می‌کنه. به این صورت که قبل از بیرون رفتن و برای آماده شدن حتما نیاز به آینه وجود داره. اما این آینه غیر از این استفاده‌های عمومی می‌تونه کاربردهای خاص‌تر و حرفه‌ای‌تری هم داشته باشه. مثل آرایشگاه که آینه در این فضا از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هست. انواع آینه جدید برای آرایشگاه وجود داره که همین موضوع باعث شده تا انتخاب‌های زیادی برای این فضا داشته باشین. برعکس گذشته که از یک نوع آینه در هر جایی و برای هر کاربردی استفاده می‌شد.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
انواع آینه جدید برای آرایشگاه

معرفی انواع آینه جدید برای آرایشگاه

انواع آینه جدید برای آرایشگاه امروزه وجود دارن که در این آینه‌ها خیلی به طراحی فکر شده. تا بتونن عملکردی که ارائه می‌دن، متفاوت با آینه‌های قدیمی و معمولی باشه. طراحی این مدرن‌ترین آینه‌های آرایشگاه طوری انجام شده که به شما در ارائه خدمات بهتر کمک می‌کنن. یعنی شما با استفاده از این آینه‌ها می‌تونین کاری بهتر و حرفه‌ای‌تری رو برای مشتری‌های خودتون داشته باشین. حالا در قسمت پایین به معرفی این آینه‌ها و مشخصات اون‌ها می‌پردازیم تا کاملا با این آینه‌ها آشنایی پیدا کنین و بتونین انتخاب راحت‌تری رو هم داشته باشین.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه سالنی

آینه نوردار

از انواع آینه جدید برای آرایشگاه میشه به آینه نوردار اشاره کرد. آینه نوردار آینه‌ای مدرن با امکانی خاص هست که اصلی‌تری مشخصه اون داشتن نورپردازی هست. نورپردازی آینه نوردار با استفاده از چراغ LED تامین می‌شه. چراغ LED که برای آینه به کار گرفته می‌شه، چراغی نواری شکل و با ضخامت کم هست که پشت آینه قرار داده می‌شه. این چراغ از نظر شکل ظاهری طوری هست که وقتی پشت آینه قرار بگیره، در نمای ظاهری آینه مشخص نمی‌شه.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه نوردار دو سر گرد

این نوع نحوه قرارگیری چراغ برای آینه موجب می‌شه تا نوری که ایجاد می‌کنه، حالت مخفی داشته باشه. این نور دور آینه ایجاد می‌شه و نوری مخفی رو برای اون ایجاد می‌کنه. به همین دلیل هم هست که به این آینه اصطلاحا آینه نور مخفی و آینه بک لایت گفته می‌شه. نوری که از آینه نوردار منتشر می‌شه، خیلی یکدست و بدون هیچ سایه‌ای هست که باعث روشن شدن اطراف آینه می‌شه. بنابراین وقتی شما مقابل این آینه قرار بگیرین، نور چراغ کمک می‌کنه تا تصویری که از خودتون در آینه مشاهده می‌کنین، کاملا واضح و روشن باشه.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه نوردار

همین مشخصه اصلی آینه نوردار موجب شده تا بهترین انتخاب برای آرایشگاه و سالن زیبایی محسوب بشه. چون با استفاده از این آینه در سالن خودتون می‌تونین دید بهتری روی مشتری داشته باشین. وقتی هم که دید بهتری براتون ایجاد بشه، قطعا تمرکز و دقت بالاتری هم حین کار براتون فراهم می‌شه که در نهایت موجب حرفه‌ای‌تر و تمیزتر انجام دادن کارهاتون می‌شه.

آینه لامپی

از انواع آینه جدید برای آرایشگاه یک نوع دیگه هم میشه آینه لامپی رو گفت. آینه لامپی هم همونطور که از اسم اون مشخصه آینه‌ای هست که در اون از لامپ LED استفاده میشه. اما لامپ‌های به کار رفته در آینه لامپی هم شکل ظاهری‌شون و هم نحوه کاربردشون در آینه با آینه نوردار متفاوت هست. در این آینه تعدادی چراغ روی خود آینه قرار می‌گیرن. این چراغ‌ها فاصله مشخصی باید داشته باشن تا وقتی روی آینه نصب می‌شن و روشن می‌شن، بتونن نوری که از خودشون منتشر می‌کنن بهترین شکل خودش رو داشته باشه و هیچ‌گونه سایه‌ای رو هم ایجاد نکنه.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه لامپی

آینه لامپبی برای سالن آرایش از بهترین گزینه‌های ممکن محسوب می‌شه. چون در آینه لامپی هم به خاطر قرار گرفتن چراغ‌های LED و نوع قرار گیری اون‌ها نوری تامین می‌شه که این نور به دید بهتر خیلی کمک می‌کنه. از این طریق که وقتی مشتری شما جلوی آینه قرار بگیره و شما بخواین خدماتی رو انجام بدین، نور مستقیما روی مشتری شما هست. همین موضوع باعث می‌شه تا شما دید کاملا بازی رو روی مشتری داشته باشین. در نتیجه برای انجام کارهای زیبایی که خیلی ظریف هستن و نیاز به دقت بالایی دارن، نور آینه خیلی عملکرد مثبتی رو داره.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه لامپ‌دار مدرن

شما هر چقدر هم سالن زیبایی خودتون رو روشن کنین و از چراغ‌ها و لوسترهای مختلفی در اون برای روشن کردن سالن استفاده کنین، هیچ کدوم از اونا نمی‌تونن به اندازه‌ای که انواع آینه جدید برای آرایشگاه خدمت شما معرفی شدن مفید واقع بشن. به این دلیل که طراحی این آینه‌ها به این منظور انجام شدن که متمرکز روی کار شما باشن و به شما کمک کنن تا کاری که ارائه می‌دین، خیلی حرفه‌ای و بی‌نقص باشه.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه به چه شکلی می‌تونن مورد استفاده قرار بگیرن

انواع آینه جدید برای آرایشگاه می‌تونن شکل‌ها و حالت‌های بسیار مختلفی رو داشته باشن. در ادامه پرکاربردترین حالت‌هایی که آینه‌های آرایشگاهی دارن رو معرفی می‌کنیم.

یک حالتی که هر آینه‌ای ازجمله آینه آرایشگاهی می‌تونه داشته باشه و همیشه هم خیلی رایج بوده، آینه دیواری آرایشگاه هست. آینه دیواری مزیت بزرگ اون این هست که با نصب شدن روی دیوار دیگه هیچ فضایی از محیط شما اشغال نمی‌شه و در این صورت شما از تمام فضایی که دارین، می‌تونین نهایت بهره‌مندی رو ببرین. همچنین آینه هم دیگه امکان برخورد و تکون خوردن اون وجود نداره، بنابراین در حالت ایمنی قرار می‌گیره. البته که آینه‌هایی که امروزه تولید می‌کنیم، از مقاومت خیلی خوبی برخوردار هستن و به سادگی دچار شکستگی نمی‌شن.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه دیواری

اما حالت دوم برای انواع آینه جدید برای آرایشگاه رومیزی هست. آینه رومیزی هم خیلی انتخاب خوبی برای آرایشگاه هست و جلوه خیلی زیبایی رو هم داره. به‌خصوص برای یکسری از بخش‌ها مثل آرایش و میکاپ که این آینه خیلی کمک‌کننده هست و به شما این اجازه رو می‌ده تا وسیله‌های میکاپ رو روی میز قرار بدین و در این صورت دسترسی راحتی هم بهشون داشته باشین.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه رومیزی چراغی

اما یک حالت که جدید هست و انواع آینه جدید برای آرایشگاه هم می‌تونن به اون صورت باشن، آینه دوطرفه هست. آینه دوطرفه با امکان استفاده از هر دو سمت خودش به شما امکانات خاص‌تری رو میده. مثل این که با وجود آینه دوطرفه آرایشگاهی شما یک آینه‌ای دارین که این آینه کارکرد دو آینه رو برای شما داره. در این حالت هم فضای خیلی کمتری از سالن شما اشغال می‌شه و هم این که می‌تونین تعداد مشتری‌های بیشتری رو بپذیرین.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه دوطرفه آرایشگاهی

انواع آینه جدید برای آرایشگاه رو چرا به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه جدید برای آرایشگاه و هر نوع آینه دیگه‌ای برای هر کاربرد و فضایی که بخواین، در کارگاه تولیدی آینه با بهترین کیفیتت تولید می‌شه. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شه، همگی از کیفیت و استاندارد خیلی بالایی برخوردار هستن و می‌تونن با نمونه‌های خارجی خودشون هم رقابت کنن.ما برای خرید بهتر شما و راحتی بیشتر در خرید، یکسری خدماتی رو هم در نظر گرفتیم که فقط مختص همین مجموعه هست. مثل داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یک‌ساله روی هر آینه.

انواع آینه جدید برای آرایشگاه
آینه مدرن آرایشگاهی

ضمانتی که گفته شد به این صورته که اگر هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، فقط به ما اطلاع می‌دین تا خیلی سریع براتون حل کنیم. حتی وقتی یک لامپ آینه هم بسوزه، ما لامپ رو رایگان تعویضش می‌کنیم. و شما نیازی نیست که هیچ هزینه‌ای رو بخواین بپردازین. البته به جز یکسری موارد مثل شکسته شدن و ضربه خوردن که خارج از این ضمانت هستن.

شماره تماس برای ارتباط و سفارش هم  09357015855 هست. آدرس کارگاه تولید آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ