آینه گریم نور آفتابی

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

سلام تو این موضوع قراره در مورد آینه چراغ‌دار آفتابی تهران صحبت کنیم تا بتونین بعد از خوندن این مقاله بهترین آینه رو به نسبت بودجه ، و سلیقه‌ی خودتون از کمپانی ayneha سفارش بدین .

شما باید یکی از میکاپ آرتیستا و گریمورهای خفن امروزی باشین که وقتی فهمیدین تموم آرایشگرهای حرفه‌ای از این آینه آرایش چراغ‌دار استفاده می‌کنن تو گوگل به دنبال سرچ آینه‌ چراغ‌دار افتادین تا بدونین این آینه چیه و کاربردش چه جوریه.ما براتون انواع آینه چراغ‌دارهای مختلف مدرن و برتری که امروزه ازش استفاده‌ی بیشتری میشه رو در ادامه معرفی می‌کنیم تا از رقیباتون جا نمونین .چون تو این دوره زمونه جا موندن از زمونه مصادف با شکسته.

شما موظف و مجبورین هر سال و روز خودتون رو به خاطر شغل‌تون ارتقاء بدین و ساکن نمونین چون شما استعدادش رو دارین و بهترین خودتون هستین.پس نذارین به خاطر وسایل کار از کسی عقب بیوفتین !!

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

اگر بهترین آرایشگر شهر خودتون هستین اما هنوز از یه آینه‌ی ساده داخل سالن استفاده می‌کنین باید بگیم که شما دارین امتیازهای بهتر و برتر شدن رو از دست می‌دین و به بقیه همکارایی که خودشون رو با وسایل کار خوب و جدید آپدیت می‌کننن می‌دین .چون با داشتن یه آینه‌ چراغ‌داری که لامپ‌های استاندارد و عالی داشته باشه شما به نوری می‌رسین که تموم مشکلات میکاپ و گریم رو به راحتی بتونین برطرف کنین پس در نتیجه چندین درجه تو کار خودتونم حرفه‌ای تر به نظر می‌رسین.

راستی تو می‌تونی فقط با یه تماس یا ثبت اینترنتی آینه‌ی سالن آرایشگاهی‌ات رو سفارش بدی و تو کم‌ترین زمان از ما تحویل بگیری ما آینه‌ی شما رو نصب شده روی دیوار تحویل می‌دیم تا هیچ مشکلی در خصوص حمل و نقل و شکستگی بار ایجاد نشه .بعد از اون هم آینه‌تون رو تا یک سال ضمانت بی قید و شرط می‌کنیم تا اگه اتفاقی برای نور یا لامپ و اینطور مسائل پیش اومد همکاران ayneha براتون محصول رو تعمیر یا تعویض کنن.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

انواع آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

  • آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل قاب‌دار
  • آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل لمسی یا حسگری
  • آینه چراغ‌دار مدل ریموت‌دار کنترلی
  • آینه چراغ‌دار مدل آویزی
  • آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل دو طرفه
  • آینه چراغ دار آفتابی مدل حکاکی شده
  • آینه چراغ دار آفتابی مدل دو طرفه
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل قاب‌دار

هر آینه‌ای که بخرین می‌تونین اون آینه‌رو قاب‌دار یا بدون قاب تهیه کنین. اما قبل از اینکه قاب برای آینه تهیه کنین سری به دیواری که قراره آینه روش نصب بشه بزنین و طراحی و سبک دکوراسیون سالن‌تون رو نگاه کنین اگر سبک سالن‌تون سلطنتیه بهتره از رنگ‌های گرم مثل قهوه‌ای ، بژ ، یا طلایی استفاده کنین اما اگر سالن مدرنی دارین از رنگ‌های ساده‌تر و خنثی مثل سفید و طوسی استفاده کنین تا طراحی دکوراسیون سالن‌تون بی نظم دیده نشه.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

قاب‌ها می‌تونن از جنس‌های مختلفی مثل چوبی، فلزی، یو پی وی سی درست شده باشن و به نسبت هر فضایی این جنس‌ها می‌تونه متفاوت باشه اما بهترین نوع جنس برای قاب آینه مخصوصا شهرهایی که رطوبت بالایی دارن یو پی ‌‌وی سی هست که در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومه و به زودی زنگ نمی‌زنه و پوسته پوسته نمی‌شه.پیشنهاد ما برای آینه‌ی چراغ‌دار این هست که یک قاب خیلی ساده انتخاب کنین تا به خاطر داشتن چراغ‌های زیادی که روی آینه نصب می‌شه باعث شلوغی و بی نظمیه آینه نشه.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل لمسی یا حسگری

هر آینه‌ای که بخرین باید بتونین با یک روشی آینه رو خاموش و روشن کنین یکی از این روش‌ها به وسیله لمس انگشت دست اتفاق می‌افته به طوری که باید روی آینه نوری آرایشی یک دایره تعبیه بشه و با لمس کردن اون دایره آینه خاموش و روشن بشه و یا شدت نور کم و زیاد شه حتی گاهی می‌تونیم آینه‌ی خودمون رو دو منظوره انتخاب کنیم وقتی آینه دومنظوره انتخاب کنیم می‌تونیم آینه رو از مهتابی به آفتابی تغییر حالت بدیم.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

آینه چراغ‌دار مدل ریموت‌دار کنترلی

روش دیگه برای خاموش و روشن کردن آینه‌ی چراغ‌دار به روش ریموت کنترلی هست. تو این روش که خیلی راحت و سریع انجام می‌شه می‌تونین چند متری با آینه فاصله بگیرین و تو هر کجایی از سالن زیبایی‌تون که وایسین به راحتی با زدن دکمه‌ای آینه‌ی خودتون رو خاموش و روشن کنین و یا شدت نور رو کم و زیاد کنین.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

این روش بهترین راه برای آینه‌های نورداره چون آینه‌های لمسی با دست سر و کار دارن و به مرور زمان باعث لک و کثیفی آینه می‌شن. پیشنهاد ما به شما انتخاب یک آینه‌ی چراغ‌دار ریموت‌دار کنترلی هست که با اون بتونین بهترین آینه‌ی سالن آرایشی خودتون رو داشته باشین.

آینه چراغ‌دار آویزی

با داشتن آینه چراغ‌دار آویزی دیگه لازم نیست هیچ دیواری رو میخ بکوبی و به راحتی می‌تونی با داشتن قلاب‌های رنگی یا طناب‌های خیلی خوشگل یه دکور جذاب و منحصر به فرد درست کنی.چون این ایده خیلی جدیده اگر این کار رو انجام بدی جزو نفرات برتر محسوب میشی و از دید مشتری هم به عنوان یه سالنی که همیشه بروزه مطرح می‌شی .پیشنهاد ما بهتون استفاده از این آینه‌های منحصر به فرده.

علاوه بر اون این آینه‌ها باعث می‌شه که دیگه شما دغدغه‌ی گذاشتن آینه آرایشگاه روی یک میز رو نداشته باشین و یا به فکر ساختن پایه برای آینه‌تون نیوفتین.

آینه چراغ‌دار مدل حکاکی شده

شما می‌تونین هر آینه‌ای که برای سالن آرایشگاهی‌تون انتخاب می‌کنین روی اون رو به وسیله‌ی دستگاهی سند پلاست کنین و یک لایه از روی اون رو بتراشین و برند و لوگوی خودتون رو روش طراحی کنین این کار فقط مختص حرفه‌ای هاست و کسایی این کار رو می‌کنن که دنبال حرفه‌ای بودنن.در مجموع و به طور کلی پیشنهاد ما بهتون اینه‌ که حتما روی وسایل کارتون از برند و لوگوی شخصی خودتون برای اینکه نشون بدین چقدر تخصصی دارین کار رو ادامه می‌دین استفاده کنین.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران

آینه چراغ‌دار آفتابی مدل دو طرفه

اگه سالن آرایشی‌تون بزرگ و دلبازه و فضای وسط سالن‌تون مناسب و بزرگه شما می‌تونین از این مزیت استفاده کنین و وسط سالن هم از آینه‌ آرایشگاه دو طرفه استفاده کنین با این کار می‌تونین دو کار انجام بدین یا فضای دور دیوار رو مبلمان کنین تا مشتریا برای استراحت و منتظر موندن اونجا بشینن و فقط وسط سالن رو آینه‌ی دو طرفه تعبیه کنین یا اگر تعداد مشتری‌تون خیلی بیشتره از هر دو فضا برای گرفتن مشتری بیشتر استفاده کنین.

آینه چراغ‌دار آفتابی تهران
آینه چراغ‌دار آفتابی تهران مدل دوطرفه

درسته در وهله‌ی اول وقتی قیمت آینه دو طرفه رو می‌پرسین فکر می‌کنین که گرونه اما وقتی به این فکر می‌کنین که خرید دو آینه‌ی یک طرفه گرون‌تر از خرید یه آینه‌ی دوطرفه هست اونوقته که می‌فهمین این آینه چقدر مقرون به صرفه و اقتصادیه.

به طور کلی ما قصد داریم شما تو این مقاله تونسته باشین بهترین‌ها رو در مورد آینه بشناسین و با آرامش خاطر بیشتری خرید کنین. ما به شما اطمینان می‌دیم که جنس ایرانی گاهی خیلی بهتر و برتر از تولیدات خارجیه تنها کافیه به برخی از تولید کننده‌ها اعتماد کنیم و بخوایم که خرید کنیم مطمئن باشین که با خرید از ما پشیمون نمی‌شین و حتی مارو به خیلی‌ها معرفی می‌کنین.

راه‌های ارتباط با ayneha

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ