آینه آرایش چراغ دار

آینه آرایش چراغ دار

اگه دنبال آینه آرایش چراغ دار برای آرایشگاهی باید یادت باشه که آینه‌ای که انتخاب می‌کنیم هم تاثیر خیلی زیادی روی روحیه و میزان رضایت مشتریمون داره و هم روی نگاه و دیدی که به ما داره. خودت بهش فکر کن توی آرایشگاهی که آینه‌هاش قدیمی و کثیف و نامناسبن احساس می‌کنی که با یه آرایشگر حرفه‌ای طرفی؟ قطعا نه! چون آرایشگری که به آرایشگاهش اهمیت نمیده برای حرفه‌اش ارزشی قائل نیست!

یکی از اصلی‌ترین کاربری‌های آینه توی این دوره زمونه آرایش کردن میکاپ کردنه و بین این همه مدل آینه به نظر من هیچ آینه‌ای نمی‌تونه جایگزین مدل های مختلف آینه‌ آرایش چراغ‌ دار باشه. ما چه از آینه برای آرایش شخصی بخواهیم استفاده کنیم چه آینه را برای سالن آرایشگاه بخواهیم مهمه که اون آینه نیاز ما رو بتونه به صورت کامل برطرف کنه نه اینکه بدتر برای ما ایجاد مشکل کنه.

آینه آرایش چراغ دار
آینه چراغ دار میز آرایشی

برای اینکه همچین اتفاقی نیفته باید آینه با کیفیت و مناسب خودمون خودمون رو تهیه کنیم اما از بین این همه مدل‌های مختلف آینه چراغ‌دار کدوم برای ما مناسب‌تره? اما از بین این همه مدل‌های مختلف آینه چراغ‌دار کدومش برای ما مناسب‌تره در ادامه با همدیگه تک تک مدل‌ها رو بررسی می‌کنیم.

کیفیت آینه

آینه آرایش چراغ دار
آینه با کیفیت

برای همه ما دست کم یک بار این اتفاق افتاده که داخل یک آینه خودمان را نگاه کنیم و بپرسیم این آینه چرا انقدر بد کیفیت است? چرا شفاف نیست و یا چرا مرا کج و کوله نشان می‌دهد? آرایش کردن در همچین آینه ای مشکلات زیادی دارد ،‎مثلاً زمانی که کیفیت آینه پایین باشه ، اگه کانتور رو درست فید نکرده باشیم یا برای مثال سایه‌های چشممون خوب ترکیب نشده باشند یا اصلاً مقداری از پودر فیکس روی صورتمان باقی مانده باشد ما حتی متوجه نمی‌شویم. نگاه‌های عجیب داخل مهمونی ما رو متوجه ایرادی که روی صورتمان وجود داره می‌کند که دیگه چه فایده؟

کیفیت آینه آرایش چراغ دار رو از کجا تشخیص بدیم؟

آینه آرایش چراغ دار
آینه آرایشی چراغ دار

من می‌تونم برات یه عالمه توضیح بدم از انواع مختلف شیشه‌هایی که برای تولید آینه استفاده می‌شه تا بتونی با روش‌ها و ترفندهای مختلفی که یادت میدم کیفیت آینه رو بررسی کنی اما زمان زیادی می‌گیره . جاش بهت یه میانبر یاد میدم و این میانبر اینه که در مورد آینه تحقیق نکنی به جاش در مورد جایی که ازش آینه رو می‌خوای بخری تحقیق کنی. مثلاً این سایتی که الان توشیو داری اطلاعات تخصصی رو می‌خونی سایتیه که آینه‌هاش رو به کشورهای خارجی صادر می‌کنه و هیچ مشتری ناراضی باقی نمی‌ذاره. تازه علاوه بر اینکه از کیفیت آینه‌ها مطمئن می‌شی می‌تونی هر طور که دلت می‌خواد با هر فرم و هر شخصی‌سازی که دوست دارید آینه‌ها رو سفارش بدی

انواع آینه چراغ دار

آینه آرایش چراغ دار
آینه هالیوودی

آینه آرایش چراغ دار بک‌لایت

آینه آرایش چراغ دار
آینه بک‌لایت

یکی دیگر از جذابترین ‌های دسته‌ی آینه‌های چراغ‌دار می‌تونه آینه‌ی بک‌لایت باشه. این آینه جذابیت بسیار زیاد و منحصربه‌فردی رو در سالن آرایشی یا خونه‌ی شما ایجاد می‌کنه اما اگر بخوایم با آینه هالیوودی مقایسه کنیم ، نور آینه های بک‌لایت بسیار ملایم‌تر از آینه‌های هالیوودیه. اگه از نور خوبی در سالن آرایشی خود برخوردارین پیشنهاد ما استفاده از چندین آینه بک‌لایت است تا با ورود مشتری به دکور جذاب خود افتخار کنید و حس بسیار عالی‌ای رو در درون خود متوجه بشین و مشتری هم از اومدن به سالن شما احساس رضایت بیشتری نیز داشته باشه.

آینه آرایش چراغ دار قاب‌دار

آینه های چراغ دار رو می توان با قاب یا بدون قاب ساخت. بنابر نیاز مشتری و سلیقه ی آنها سفارش آینه گرفته خواهد شد. اما به این نکته نیز توجه کنین که در مجموع آینه های قاب دار به خاطر داشتن متریال بیشتر و زمان بیشتری که برای ساخت آن گذاشته می شه از هزینه ی بالاتری برخوردار خواهد بود.

آینه آرایش چراغ دار
آینه آرایش چراغ دار قاب دار

شما می‌تونین قاب اینه رو با هر رنگی که مناسب سبک دکوراسیون طراحی سالن شماست انتخاب کنین. اما از رنگ های پرکاربرد برای سالن های آرایشی می توان رنگ های طلایی ، سفید و مشکی و پس از این ها رنگ طوسی رو انتخاب کرد. جنس قاب ساخته شده نیز می تونه با هر متریالی مانند چوب،فلز یا یو پی وی سی و یا مس باشه.

انواع آینه آرایش بر اساس طراحی

آینه آرایش چراغ دار
آینه آرایشی چراغ دار پایه دار
  • آینه آرایش چراغ دار گرد
  • آینه چراغدار مستطیلی و مربعی
  • آینه چراغدار دفرمه
  • آینه چراغ‌دار بیضی
  • آینه های دو طرفه

آینه آرایش چراغ دار گرد

آینه آرایش چراغ دار

آینه‌هایی با شکل ظاهری گرد و دایره‌ای یکی از ترندترین مدل‌های ظاهری آینه‌ها در سال‌های اخیر هستند که مخصوصاً در این یکی دو سال در ابعاد بزرگ استفاده می‌شوند‌. این مدل از آینه‌های چراغ‌دار بیشتر با سبک نوری بک‌لایت پرطرفدار هستند تا با سیک هالیوودی. شکل هندسی دایره و گرد تمام نقاط آن در نهایت به یک نقطه مرکزی می‌رسند به خاطر همین احساسی که منتقل می‌کند احساس اتحاد و یکی بودن است که باعث ایجاد حس اعتماد بیشتر در مشتری های ها می‌شود.

آینه آرایش چراغ دار مستطیلی و مربع

هر کدوم از اشکال هندسی می‌تونن انرژی خاص و متفاوتی رو به محیطی که درش قرار دارن القا کنند. حسی که شکل هندسی مربع و مستطیل به مخاطب خود القا می‌کنند حس ثبات و آرامش است که باعث می‌شود مشتری‌های ما راحت‌تر و بهتر بتوانند به کارمان اعتماد کنند و در نهایت از پایان کار رضایت بیشتری را داشته باشند. از طرفی می‌دونیم که خود آینه به خاطر خاصیت انعکاس نور و اجسام می‌تونه محیط رو بزرگتر و دل بازتر نشون بده. این خاصیت در کنار وجود لامپ‌ها روی آینه مربع و مستطیل شکل هم احساس راحتی و شادی بیشتری رو به خود ما و هم با مشتری‌های ما میده.

آینه آرایش چراغ دار
آینه چراغ دار قدی مستطیلی

آینه آرایش چراغ دار دو طرفه

اگر سالن آرایشی بزرگی دارین و می‌تونین آینه‌های خودتون رو در وسط سالن بذارین پیشنهاد ما خرید آینه‌های چراغدار دو طرفه‌اس این آینه‌ها بسیار برای مشتری جذاب خواهد بود و از نظر زیبایی نیز بسیار منحصربه‌فرد‌تر است. و می‌تونین از دو طرف آینه استفاده‌ی بهینه رو ببرین. این نوع آینه به نسبت آینه‌های یک طرفه گران‌تر است اما از هر نظر که محاسبه کنین این آینه‌ها از نظر اینکه دو آینه محسوب میشن مقرون‌به‌صرفه تر از خرید دو آینهی مجزاست.

نکاتی درباره ی چراغ آینه های هالیوودی یا چراغ دار

آینه آرایش چراغ دار
آینه آرایش چراغ دار مدرن

برای آینه‌های چراغ‌دار از چراغ‌های ال‌ای‌دی استفاده می‌کنن.آینه‌های ال‌ای‌دی در آینه های میکاپ بسیار کاربردی هستن. لامپ‌های LED اطراف آینه نور بهتری رو ارائه میدن و نور روز رو شبیه‌سازی می‌کنن. آنها CRI های خوبی دارن و در دمای رنگ‌های مختلفی عرضه میشن. این بدان معنی است که LED ها پوست رو درخشان نشان میدن و تضمین می‌کنن که شما به یک ترکیب یکپارچه دست خواهید یافت به همین دلیل است که این آینه‌ها توسط متخصصان و متخصصان صنعت مد و آرایش استفاده می‎‌شه. البته نور طبیعی خورشید همچنان بهترین منبع نور محسوب میشه.

ساختار کلی آینه آرایش چراغ دار

آینه آرایش چراغ دار
آینه آرایش چراغ دار بک لایت

این آینه‌ی پرطرفدار که امروزه بسیار خواهان پیدا کرده است و به دلیل کاربردهای فراوان و زیبایی منحصر‌به‌فردی که داره می‌تونه در تمامی کاربری‌ها اعم از آرایشگاه ، فروشگاه‌ها و مزون‌ها استفاده بشه. آینه‌های چراغ‌دار به دلیل تنظیمات نور متفاوتی که دارن برای آرایش کردن مناسب هستن. آنها معمولا نور ملایم و طبیعی ساطع می‌کنن که برای نگاه کردن به صورت شما هنگام آرایش کردن عالی است.

این آینه‌های محبوب با استفاده از چراغ‌هایی به دور آینه با فاصله های مشخص ساخته می‌شه و روشنایی بسیار خوب و مناسبی رو به محیط اطراف میده. همچنین می‌تونین این آینه رو به صورت قاب دار یا بدون قاب سفارش بدین. قابل ذکر است که در کارگاه آینه‌ها می تونین هر نوع رنگ و طرحی از قاب‌های مختلف رو برای دور آینه ی خودتون انتخاب کنین و با سبک دکوراسیون داخلی ست کنین.

ویژگی های آینه آرایش چراغ دار

آینه آرایش چراغ دار
آینه چراغدار آرایشی قاب دار

برای انجام یک آرایش و یا گریم حریفه‌ای احتیاج به یک نور بسیار عالی از تمام جهات خواهید داشت. به همین دلیل بهترین آینه برای آرایشگاه و سالن شما آینه چراغدار خواهد بود. همچنین علاوه بر این مزایا این نوع آینه‌ها به علت پر نور بودن فضا رو بسیار دلباز و بزرگ‌تر نشون میده. پس از خرید این نوع آینه‌ها متوجه متفاوت شدن فضا و بهتر شدن کار خود خواهید شد. آینه‌های چراغ‌دار قابلیت تنظیم نور از کم به زیاد و بالعکس رو نیز دارن و از این جهت می‌تونین بنابر کاربری محیط نور سالن رو کم یا زیادتر کنین.

آینه‌های آرایش چراغ‌دار می‌تونن از چند طریق خاموش و روشن بشن و یا نور خود رو کم و زیاد کنن. یکی از این روش ها استفاده از ریموت هست. با داشتن ریموت می‌تونین در سرتاسر سالن خود آینه‌ی مورد نظر رو خاموش و روشن و یا از نظر رنگ‌بندی اگر دارای چند رنگ باشه ، رنگ اونو تغییر بدین. یکی دیگر از این روش‌ها لمس کردن نقطه‌ای که بر روی آینه مشخص شده باشه است به گونه‌ای که اگر دایره ی مورد نظر رو لمس کنین عمل می‌کنه. که بسیار راحت و جذاب خواهد بود.

ضمانت نامه بی‌قید و شرط برای آینه آرایش چراغ‌دار بک‌لایت

تا یک‌سال هر نوع خرابی یا افت کیفیت آینه‌ها بدون دریافت کوچک‌ترین هزینه تعویض میشه براتون.

و حتی اگر در مسیر حمل تا فضای مورد نظر آسیبی به آینه وارد بشه یا فراتر از آن بعد از اینکه در محل مورد نظر نصب کردین و از مدل آینه خوشتون نیومد یا با دکوراسیون شما سازگار نبود ما اونو براتون تعویض می‌کنیم و طرح جدید درخواستی شما رو براتون ارسال می‌کنیم.

پل ارتباطی جهت ثبت سفارش:

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تلفن جهت ارتباط تلفنی:

09901717305

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ