آینه هالیوودی آفتابی قابدار

آینه هالیوودی آفتابی قابدار

امروزه که آینه‌های جدیدی معرفی شدن ، دیگه استفاده از آینه‌های ساده به‌جز در برخی موارد کم انجام نمی‌شه. چون آینه‌های جدید و مدرن عملکرد و ظاهر خیلی بهتری رو دارن که قابل مقایسه با آینه‌های معمول نیستن. آینه هالیوودی آفتابی قابدار از این نوع آینه‌هاست که به‌دلیل ویژگی‌هایی که داره خیلی مورد توجه قرار گرفته و همینطور می‌بینیم که از اونا در فضاها و کاربردهای مختلفی استفاده می‌شه. چون این آینه‌ها وقتی در جایی قرار بگیرن، ضمن این که کاربرد خیلی خوبی دارن، می‌تونن ظاهر فضا رو هم به‌کلی تغییر بدن و زیباتر کنن.این اینه با نام آینه آرایشگاه آفتابی نیز شناخته می‌شه.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

به چه آینه‌ای آینه هالیوودی آفتابی قابدار می‌گن

آینه هالیوودی آفتابی قابدار به آینه‌ای گفته می‌شه که معمولا روی قاب آینه، چراغ‌های LED قرار داده می‌شن. تا از این طریق بتونن نور خیلی مطلوبی رو ایجاد کنن. این نور باعث می‌شه تا وقتی که در مقابل آینه قرار می‌گیرین، به طور کاملا واضح و روشن بتونین خودتون رو در آینه ببینین. این چراغ‌ها از بهترین نوع چراغ‌های موجود در بازار هستن که برای آینه هالیوودی هم استفاده می‌شن. چون بهترین نور رو از نظر طبیعی بودن ایجاد می‌کنن و می‌تونن جلوه خلی خاصی رو به آینه و همینطور فضای شما بدن.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

چراغ‌های LED دارای تنوع رنگ‌بندی خیلی زیادی هستن، ولی آینه آفتابی رنگ خیلی طبیعی داره که برای روشنایی هم اغلب از همین رنگ استفاده می‌شه. بنابراین نور آفتابی می‌تونه برای آینه هالیوودی انتخاب مناسبی باشه. چون با رنگ و نورپردازی که داره ، باعث می‌شه تا تصویر بهتری هم در آینه ایجاد بشه و مطابق واقعیت خودشون باشن.

استفاده از قاب برای آینه هم موجب می‌شه تا آینه زیباتر و شکیل‌تر به نظر برسه. قاب‌ها انواع خیلی مختلفی دارن که شما می‌تونین برحسب دکوراسیون و فضایی که دارین قابی انتخاب کنین که هماهنگی زیباتری ایجاد بشه.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

اما چرا آینه هالیوودی آفتابی قابدار خودتون رو از سایت ayneha بخرین

ما در کارگاه تولیدی ayneha ، هر نوع آینه‌ای ازجمله آینه هالیوودی آفتابی قابدار رو با کیفیت بالایی تولید می‌کنیم. چون از بهترین مواد اولیه و تجهیزات در ساخت این محصولات به‌کار می‌ره تا بتونیم محصولی بسیار با کیفیت رو ارائه بدیم. بخش فروش هم به عهده خودمون هست. تا با حذف واسطه‌هایی که در این بین هستن ، بتونیم آینه‌ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب رو به شما مشتریان عزیز عرضه کنیم.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسب ما سعی کردیم تا بهترین خدمات هم داشته باشیم. به همین منظور ضمانت بی‌قید و شرط رو در مورد آینه هالیوودی آفتابی قابدار داریم. این ضمانت به این صورت هست که اگر آینه احیانا در مسیر یا جابه‌جایی در محل شما، دچار شکستگی شد، براتون تعویض می‌کنیم. گارنتی یک‌ساله هم روی آینه داریم تا در طول این یک‌سال اگر آینه دار مشکل شد، براتون به‌صورت رایگان رفع کنیم. ما همه توان‌مون رو به کار گرفتیم تا ضمن این که محصول با کیفیتی تولید کنیم، خدمات منحصربه‌فردی هم در نظر بگیریم تا رضایت شما رو کسب کنیم.

برای این که بتونین آینه هالیوودی آفتابی قابدار رو با بهترین قیمت ممکن خریداری کنین، همین الان می‌تونین ثبت سفارش کنین تا هم آینه کاربردی و زیبا داشته باشین هم با کمترین قیمت خرید کنین.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار چه قابلیت‌هایی داره که مورد توجه قرار گرفته

اولین تفاوت آینه هالیوودی آفتابی قابدار با آینه‎‌های معمولی، داشتن نورپردازی برای این نوع آینه هست که باعث شده تا دید بهتری رو برای تماشا در آینه ایجاد کنه. اما نورپردازی تنها قابلیت آینه هالیوودی نیست، بلکه یکسری قابلیت‌هایی هم هستن که می‌تونن به‌صورت انتخابی روی آینه نصب بشن و اون رو به آینه‌ای با کاربرد بهتر تبدیل کنن.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

. آینه هالیوودی می‌تونه به اینترنت یا بلوتوث وصل بشه و از این طریق از آینه پخش موسیقی یا ویدئو ایجاد بشه. این قابلیت جذابیت فوق‌العاده‌ای رو به آینه اضافه می‌کنه که تنها در آینه‌ی مدرنی مثل آینه هالیوودی می‌شه این امکان رو دید.

. نوری که از آینه هالیوودی آفتابی قابدار توسط چراغ‌های اون تابیده می‌شه می‌تونه کمتر یا بیشتر بشه. با توجه به این که در طول روز میزان نور خورشید در حال تغییر هست، ممکنه که به نور بیشتر یا کمتری نیاز باشه. در این صورت با استفاده از آینه هالیوودی می‌تونین به نور موردنیاز و دلخواه‌تون برسین.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

. روی صفحه آینه دمای محیط، ساعت، تقویم و… نمایش داده بشه. در این صورت شما می‌تونین با نگاه کردن به آینه از این موارد مطلع بشین.

. اگر کاربرد آینه هالیوودی آفتابی در محیط مرطوبی باشه میشه پشت آینه سنسوری قرار داد تا این سنسور وقتی آینه در معرض رطوبت قرار بگیره، کمی سطح آینه رو گرم کنه. تا از این راه بتونه از تشکیل بخار روی آینه جلوگیری کنه.

نحوه کاربرد آینه هالیوودی آفتابی قابدار

روشن و خاموش کردن آینه هالیوودی آفتابی قابدار و استفاده از قابلیت‌های نصب شده روی آینه می‌تونه به سه طریق انجام بشه:

. آینه هالیوودی آفتابی قابدار به‌صورت ریموتی هم می‌تونه باشه. یعنی در این صورت شما می‌تونین با استفاده از ریموت با فاصله‌های دور از آینه، اون رو خاموش و روشن کنین و از امکانات آینه هم بهره‌مند بشین.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

. حالت دیگه‌ای که آینه هالیوودی آفتابی قابدار می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره ، به‌صورت تاچ هست. یعنی شما می‌تونین با لمس قسمت‌هایی که روی آینه مشخص شده، از قابلیت‌های آینه هالیوودی آفتابی تاچ استفاده کنین و نهایت لذت رو ببرین.

. حسگری هم یکی از این سه حالتی هست که آینه هالیوودی آفتابی می‌تونه به کار برده بشه. آینه هالیوودی حسگری به این صورت هست که شما با تکون دادن دست‌تون مقابل آینه می‌تونین اون رو خاموش و روشن کنین.

لازمه که بگیم شما زمان سفارش آینه هالیوودی آفتابی قابدار می‌تونین بر حسب سلیقه و نیازتون انتخاب کنین تا یکی از این حالت‌هایی که گفته شد روی آینه‌تون نصب بشه.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

آینه هالیوودی آفتابی قابدار رو چه جاهایی می‌تونین به کار ببرین

این آینه می‌تونه بهترین جایگرین برای آینه‌های معمولی باشه. چون به‌دلیل مشخصات و ویژگی‌هایی که داره ، خیلی کاربردی‌تر از آینه‌های ساده هست. اما در قسمت‌های پایین‌تر به چند مورد از این موارد اشاره می‌کنیم.

خونه

با توجه به این که آینه‌های جدیدی مثل آینه هالیوودی آفتابی قابدار به بازار معرفی شدن که امکانات جالبی دارن، دیگه آینه‌های ساده گذشته خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیره. چون این آینه‌ها از نظر عملکردی خیلی بهتر از اونا هستن. به علاوه این که از نظر ظاهری هم وقتی در خونه شما قرار بگیره، دکوراسیون شما رو خیلی زیباتر و جذاب‌تر می‌‌کنه. مطمئن باشین که تنها با استفاده از آینه هالیوودی یا تعویض اون با آینه ساده، شما می‌تونین فضای خونه‌تون رو به طور کلی تغییر بدین. درواقع این آینه به‌عنوان نقطه کانونی در فضای شما تلقی می‌شه که با ظاهر جذاب خودش، جلوه خاصی هم به محیط اطراف و وسیله‌های اون میده.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

آرایشگاه

اگر شما سالن‌دار هستین و خودتون آرایشگاه دارین قطعا می‌دونین که چقدر آینه در فضای شما مهم هست. آینه انتخابی شما باید هم از نظر عملکردی و هم از نظر زیبایی خیلی خاص باشه. چون شما در آرایشگاه‌تون خدمات زیبایی به مشتری‌هاتون ارائه می‌دین، باید آینه‌ای باشه که بتونه تصویر واضحی ایجاد کنه. بنابراین آینه هالیوودی آفتابی قابدار بهترین انتخاب برای فضای شماست. چون با نوری که ایجاد می‌کنه موجب می‌شه تا چهره کامل روشن بشه و دید خیلی خوبی ایجاد کنه تا شما بتونین با تسلط بالاتری روی صورت موردنظر کار انجام بدین.

آینه هالیوودی آفتابی قابدار
آینه هالیوودی آفتابی قابدار

همچنین این آینه به دلیل ظاهر خیلی قشنگی که داره، فضای سالن شما رو خیلی زیباتر و جذاب‌تر می‌کنه. تا هر کسی که به سالن و آرایشگاه شما میاد حس خوبی احساس کنه و این فضا براش آرامش‌بخش باشه. چون همونطور که می‌دونین اولین فاکتور جذب کننده به جایی، فضا و دکوراسیون اون محل هست. پس اگر می‌‌خوای که خدمات خودت رو به افراد بیشتری عرضه کنی و حس می‌کنی که در این زمینه هم حرفی برای گفتن داری، پس باید به ظاهر فضا هم اهمیت خاصی بدی و فضای مدرنی ایجاد کنین.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ