آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آینه ها اهمیت خیلی خاصی در زندگی روزمره انسان‌ها دارن. همچنین از آینه در طراحی دکوراسیون هم استفاده می‌شه. به همین دلیل دیگه از آینه‌هایی با سبک قدیمی استفاده نمی‌شه. چون آینه‌های امروزی خیلی کاربردی‌تر و زیباتر هستن. آینه هالیوودی آفتابی حسگر یکی از این آینه‌های مدرنه که خیلی هم مورد توجه قرار گرفته و در کاربردهای مختلفی از اون استفاده می‌شه. به‌طوری که دیگه آینه‌های معمول کاربردهای خیلی محدودی پیدا کرده و کمتر کسی از این آینه‌ها استفاده می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آینه هالیوودی آفتابی حسگر به چه آینه‌ای گفته می‌شه

آینه هالیوودی آفتابی حسگر آینه‌ای هست که نورپردازی داره. این نورپردازی آینه به دید بهتر در آینه کمک می‌کنه تا شما بتونین واضح‌تر خودتون رو در آینه ببینین. این نورپردازی آینه هالیوودی به وسیله چراغ‌هایی که به LED معروف هستن، تامین میشه. این چراغ‌ها به فاصله مشخصی روی آینه قرار داده میشن تا بتونن نورپردازی رو به درست‌ترین حالت خودش ایجاد کنن. و درواقع نوری یک‌دست بدون هیچ سایه‌ای فراهم می‌کنن تا وقتی در برابر آینه می‌ایستین بتونین کاملا روشن خودتون رو در آینه ببینین.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

برای آینه هالیوودی با توجه به این که نور اون کمک‌کننده برای دید بهتر هستن ، رنگ آفتابی برای چراغ‌های آینه بهترین گزینه هستن. چون نوری طبیعی دارن که باعث دید خیلی خوب برای ایجاد تصویر در آینه هست. این رنگ نور خیلی به نور طبیعی نزدیک و کاملا سازگار با چشم هست.

آینه هالیوودی حسگری رو برای این که بشه روشن و خاموش کرد و از قابلیت‌های اون استفاده کرد، میشه با فاصله از آینه با تکون دادن دست مثل تلویزیون‌های هوشمند از اون استفاده کرد. یک قابلیت خیلی جذابه که موجب میشه تا آینه هالیوودی آفتابی حسگر به آینه‌ای منحصربه‌فرد تبدیل بشه. درواقع تکنولوژی هر روزه به سمتی میره که بتونه راحتی بیشتری رو برای آدم‌ها ایجاد کنه. این آینه‌ها هم به این سمت رفتن تا بتونن عملکرد بهتری رو برای آینه‌ها ایجاد کنن.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

چرا باید آینه هالیوودی آفتابی حسگر رو از سایت ayneha بخرین

کارگاه تولیدی ayneha انواع آینه ازجمله آینه هالیوودی آفتابی حسگر رو با بهترین کیفیت تولید می‌کنه. از بهترین مواد اولیه و تجهیزات بهره می‌گیره تا بتونه آینه‌ای با کیفیت خیلی بالا و بهترین قیمت تولید کنه. به دلیل کیفیت بالایی که برای آینه‌ها به کار می‌بره، ضمانت بی قید و شرط هم در نظر گرفته. این ضمانت مثلا شامل این مورد می‌شه که اگر در مسیر یا جابه‌جایی در محل شما، آینه دچار شکستگی شد به‌راحتی براتون تعویض می‌کنن.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

گارانتی یک‌ساله هم روی تمام آینه‌های تولیدی مثل آینه هالیوودی آفتابی حسگر در نظر گرفتیم. که در طول این یکسال هر مشکلی که به وجود بیاد، رایگان برای شما پشتیبانی و رفع می‌کنیم. ما تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم تا بهترین آینه‌ای که انتظار دارین رو برای شما تولید و آماده کنیم. امکان خصوصی سازی برای هر نوع آینه‌ای هم وجود داره. که شما هر آینه‌ای که مدنظر داشته باشین رو به بهترین شکل و در کمترین زمان براتون تولید می‌کنیم. و اگر مورد رضایت شما هم نباشه می‌تونین آینه رو به‌سادگی برگردونین.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر بیشتر در چه فضاهایی به کار میره

آرایشگاه

آرایشگاه از فضاهایی هست که آینه در اون نقش خیلی مهم و حیاتی داره. آینه آرایشگاه در این فضا عملکرد دوگانه داره. یعنی هم باید شفافیت و کیفیت بالایی داشته باشه که تصویر خوبی ایجاد کنه و هم این که از نظر زیبایی جایگاه خاصی داشته باشه. که از این نظرها آینه هالیوودی آفتابی حسگر قطعا بهترین انتخاب هست.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر با نوری که توسط چرا‌غ‌های روی خودش ایجاد می‌کنه، باعث میشه که دید بهتری برای شما به‌عنوان آرایشگر فراهم بشه تا شما بتونین با دقت و تسلط بیشتری روی چهره یا موی مشتری خودتون کار دلخواه‌اش رو انجام بدین. در نهایت هم نتیجه کار کاملا رضایت‌بخش بشه. چون نور به‌صورتی هست که دقیقا مقابل خودش رو روشن می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

شما با استفاده از آینه هالیوودی آفتابی حسگر می‌تونین فضای سالن‌تون رو تغییر اساسی بدین و به سالنی مدرن تبدیل کنین. چون دیگه استفاده از آینه‌های قدیمی برای آرایشگاه‌های مدرن و حرفه‌ای امروزه، منسوخ شده. و افراد ضمن آپدیت کردن خودشون در کار و حرفه به ، به‌روز بودن ابزار مورداستفادشون هم اهمیت میدن. به این دلیل که این دو کنار همدیگه می‌تونن کار خوب و رضایت‌کننده‌ای رو ارائه بدن. شما که مدعی ارائه‌دهنده بهترین خدمات آرایشی هستین، باید در ظاهر هم این موضوع رو نشون بدین و از لوازم تخصصی و حرفه‌ای برای کارتون استفاده کنین که با این توضیحات آینه که از ابتدایی‌ترین ابزار برای این فضاست باید خیلی به اون اهمیت داده بشه.

خونه

در هر خونه‌ای آینه از وسیله‌های خیلی ضروری محسوب می‌شه. پس بهتره که برای انتخاب آینه‌تون آینه‌ای باشه که کاربرد خیلی خوبی داشته باشه و هم این که از نظر ظاهری شیک باشه. با این وجود آینه هالیوودی آفتابی حسگر یک آینه‌ای کامل برای خونه‌های شماست. چون این آینه در مقایسه با آینه‌های دیگه نورپردازی اون باعث میشه تا شما بهتر بتونین خودتون رو در آینه ببینین. به‌خصوص برای کارهایی مثل میکاپ و اصلاح شک نکنین که آینه هالیوودی بهترین انتخاب برای شماست.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه آرایشگاه سبک هالیوودی آفتابی حسگر

شما با خرید این آینه ضمن این‌ که یک آینه خیلی کاربردی دارین، دکوراسیون و فضای خودتون رو هم خیلی زیباتر می‌کنین و جلوه خیلی خاصی رو می‌بخشین. و باعث میشه که فضای شما بزرگ‌تر وروشن‌تر به نظر برسه. و به‌عنوان نقطه کانونی در فضای خودش هم می‌تونه تلقی بشه. یعنی شما فقط با استفاده از این آینه هالیوودی می‌تونین فضای خودتون رو تغییر بدین و خاص‌تر کنین.

استودیوها

استودیوهای مختلف هنری و عکاسی، ورزشی و… هم ازجمله فضاهایی هستن که آینه می‌تونه در اونا نقش مهمی داشته باشه. این نوع از فضاها به‌دلیل ماهیتی که دارن، آینه معمولی اصلا مناسب اونا نیست. بلکه باید آینه‌ای باشه که ظاهر خیلی خاص و زیبایی داشته باشه. با این توضیحات آینه هالیوودی آفتابی حسگر یکی از بهترین انتخاب‌هاست. که وقتی در هر فضایی قرار می‌گیره، جذابیت خیلی زیادی به اون می‌بخشه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

حتی برای خاص‌تر نشون دادن آینه هالیوودی آفتابی حسگر برای این سبک از فضاها میشه شکل‌های خاصی برای آینه در نظر گرفت. یا چیدمان چراغ‌ها رو دور آینه به شکل مرسوم خودش نچید تا آینه متفاوت‌تر به نظر برسه. شما هر درخواستی که داشته باشین ما به بهترین نحو براتون اجرا می‌کنیم.

مزون

مزون‌ها هم یکی دیگه از مواردی هست که آینه هالیوودی آفتابی حسگر برای استفاده در اون پیشنهاد می‌شه. چون این آینه با نورپردازی خودش باعث می‌شه تا با دید بهتری بتونین خودتون رو در آینه ببینین. چراکه بعد از پرو لباس آینه هالیوودی موجب می‌شه تا در فضای روشن‌تری بتونین در آینه تماشا کنین و تصمیم بگیرین. به جز این مورد آینه هالیوودی فضای کلی مزون و فروشگاه رو هم تغییر میده و زیبایی خاصی می‌بخشه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آینه هالیوودی آفتابی حسگر رو به چه شکل‌هایی به کار می‌برن

حالت دیواری از آینه هالیوودی افتابی حسگر از سبک‌های پرکاربرد این آینه‌اس. نصب آینه به دیوار موجب می‌شه تا آینه در حالت کاملا ثابت و ایمنی قرار بگیره. و این که هیچ فضای خاصی رو از مساحت کم نمی‌کنه و برای فضاهای مخصوصا کوچیک، دیواری مناسب‌تر هم هست.

رومیزی هم حالت خیلی رایجی برای این نوع از آینه هالیوودی هست. که با قرار دادن آینه هالیوودی آفتابی حسگر روی میز میشه زیبایی خاصی ایجاد کرد. آینه رومیزی بیشتر کاربرد آرایشی داره که میشه لوازم موردنیاز هم روی میز قرار بگیره تا در دسترس باشه. هماهنگی بین میز و آینه به جذابیت بیشتر آینه هم کمک می‌کنه و می‌تونه به نوعی حالت تزئینی هم داشته باشه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آینه هالیوودی آفتابی حسگر به صورت پایه دار هم مورد استفاده قرار می‌گیره. آینه هالیوودی پایه‌دار هم برای فضاهای مختلفی می‌تونه کاربرد داشته باشه. و از زیبایی ظاهر مخصوص به خودش برخوردار هست که با استفاده در هر جایی به جذابیت بیشتر اون کمک می‌کنه.

آینه هالیوودی آفتابی حسگر
آینه هالیوودی آفتابی حسگر

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن .

شماره تماس:09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ