آینه چراغ‌دار دیواری

آینه نوری میکاپ

آینه نوری میکاپ

در هر مکانی وجود چند آینه ضروری اس .زیرا همه ما دوست داریم خود رو در آینه ببینیم. بعضی از مشاغل هست که آینه وسیله اصلی برای کار آن‌ها می‌باشه .مثلاً آینه‌ی در سالن‌های زیبای و مزون ها جز اصلی ترین وسایل مورد نیاز هس.

برای آرایش کردن یک آینه نوری میکاپ نیاز هست .علاوه بر اینکه شما یک آینه شفاف باید داشته باشین داشتن نور کافی نیز لازمه یک میکاپ تمیز و دقیق هست .آینه میکاپ نوری همه نیازهای شما رو برطرف می‌کنه. علاوه بر این که این آینه نیاز اصلی یک آرایشگر رو برطرف می کنه فضای سالن آرایشگاه شما رو خاص و مدرن می‌کنه .

تنوع آینه نوری میکاپ بسیار زیاد هست در هر طرح و اندازه و شکل و حتی رنگ نور آینه و قاب و مدل نورپردازی آن می‌توان اون رو طراحی و تولید کرد. آینه نوری میکاپ رو به صورت قدی و یا رومیزی طراحی و تولید می‌کنیم .البته این رو هم بگویم می‌تونیم آینه‌ها رو به صورت دو طرفه تولید کنیم .آینه‌هایی که قدی هستن و یا به صورت دو طرفه قدی هستن و وزن زیادی دارن نصب چرخ بر روی آینه به شما کمک می‌کنه تا اونو به راحتی و به تنهایی جابجا کنین.در ادامه مطلب انواع آینه میکاپ نوری رو برای شما توضیح می‌دیم.

آینه نوری میکاپ

آینه نوری میکاپ باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • باید نور مناسب داشته باشه: برای اینکه آینه میکاپ شما نوری مناسب داشته باشه باید از لامپ های مناسب برای نصب استفاده کرد .در مدل آینه‌های چراغ دار که دور تا دور قاب آینه چراغ نصب می‌شه باید تعداد لامپ‌هایی که روی آینه نصب می‌شه استاندارد باشه و از لامپ‌ها در سایز های مناسب استفاده کنن. انتخاب مدل و جنس لامپ ال ای دی بسیار تاثیر زیادی در نوردهی داره. برای این که نور مناسب فضای خود رو داشته باشین روی آینه ها می توان یک ریموت نصب کرد که درجه نور رو بالا و پایین کنین تا نور لازم رو تنظیم کنین.
آینه نوری میکاپ
  • کیفیت و شفافیت آینه بالا باشه: کیفیت و شفافیت آینه بسیار مهمه برای اینکه شما دیدی بهتری داشته باشین و دقیق تر بتونین یک میکاپ رو انجام بدین و خود رو در آینه ببینین به یک آینه با کیفیت نیاز دارین. شاید شفافیت آینه رو بتونین حدودی ببینین اما نمی‌تونین تشخیص بدین که این آینه با کیفیت هست یا خیر. کافیست آینه هایی که از کارگاه تولیدی آینه ها تهیه می کنین رو در کنار آینه هایی که از قبل داشتین بذارین. شفافیت و کیفیت آینه گویای کیفیت اینه هست.
  • زیبا باشه: کارگاه تولیدی آینه ها جدیدترین و به روز ترین مدل ها رو طراحی و تولید می‌کنه.هر مدل آینه با هر سلیقه‌ای وجود داره. شما علاوه بر اینکه مدل های آماده رو می‌تونین سفارش بدین مدل های مورد نظر و مخصوص که در ذهن خود دارین رو می‌تونین با طراحان ما در میان بذارین تا اونو به مرحله تولید برسونیم.
آینه نوری میکاپ
آینه قدی میکاپ

انواع آینه نوری میکاپ

  • آینه نوری میکاپ مدل قدی
  • آینه نوری میکاپ مدل دیواری
  • آینه نوری میکاپ مدل بک لایت
  • آینه نوری میکاپ مدل چراغ دار
  • آینه نوری میکاپ مدل چرخدار
  • آینه نوری میکاپ مدل متحرک
  • آینه نوری میکاپ مدل ثابت
  • آینه نوری میکاپ مدل باکس دار
  • آینه نوری میکاپ مدل ساده
  • آینه نوری میکاپ مدل ریموتی
  • آینه نوری میکاپ مدل حسگری
  • آینه نوری میکاپ مدل تاچ
  • آینه نوری میکاپ مدل هوشمند
  • آینه نوری میکاپ مدل صفحه نمایش دار
  • آینه نوری میکاپ مدل گرد
  • آینه نوری میکاپ مدل رومیزی

آینه نوری میکاپ مدل دکوراتیو

آینه نوری میکاپ

آینه های نوری میکاپ رو علاوه بر کاربردی که داره می توان به صورت دکوراتیو تولید کرد.

تمامی آینه ها که در کارگاه تولیدی آینه ها طراحی می‌شه جزو آینه های دکوراتیو به حساب میاد. زیرا آینه های تولیدی ما زیبایی و جلوه بی‌نظیری داره و این باعث می‌شه محیطی که در آن آینه قرار می گیره بسیار مدرن و خاص بشه.

آینه های دکوراتیو میکاپ نوری رو می‌توان به صورت چند تکه سفارش داد .آینه اصلی که در روبروی مشتری قرار می‌گیره بزرگ و به اندازه نیاز باشه و دور تا دور آن به صورت منظم یا غیر منظم و طبق سلیقه شما آینه‌های کوچک و بزرگ‌تر از آینه اصلی قرار بگیره.

برای آینه های دکوراتیو می‌توان نورمخفی رنگی در نظر گرفت . نور رو می‌تونین چند رنگ انتخاب کنین و یا اونو فقط در رنگ صورتی آبی و یا هر رنگی که دوست دارین سفارش بدین. اگر بخواید آینه‌های میکاپ نوری خود رو دکوراتیو سفارش بدین و هم کاربرد زیادی داشته باشه اونا رو در اشکال مختلف برای شما طراحی می‌کنیم.

آینه نوری میکاپ مدل بک لایت

آینه نوری میکاپ

آینه میکاپ نوری مدل بک لایت به آینه ای گفته می‌شه که چراغ ال ای دی پشت آینه قرار داده می‌شه. تا بدین صورت بتونه نورپردازی داشته باشه. ضخامت این چراغ اصلا درحدی نیست که از نمای روبه رو مشخص باشه.

با این حال چراغ LED روشنایی خیلی خوبی رو ایجاد می‌کنه. بدین صورت که روبه رو و اطراف خود رو تا حد خوبی روشن می‌کنه. بنابراین با قرارگیری در مقابل این نوع از آینه می توان به راحتی میکاپ انجام داد. چراکه این روشنایی صورت رو روشن می‌کنه و دید خوبی می‌ده تا بتوان با دقت میکاپ و گریم رو به خوبی پیش برد.

آینه نوری میکاپ چراغ‌دار مدل دو طرفه

آینه نوری میکاپ

آینه‌های میکاپ چراغ‌دار برای گریم‌های تخصصی استفاده می‌شن که به فواصل مرتب دور تا دور آینه، لامپ‌های مشخصی قرار می‌گیره. این آینه‌ها می‌تونن یک طرفه یا دو طرف باشن.

اگر فضای کافی برای گذاشتن آینه در وسط سالن خود رو دارین پیشنهاد ما به شما گذاشتن آینه دوطرفه چراغ دار می‌باشد با این روش می‌تونین علاوه بر اینکه در وسط سالن خود آینه تعبیه می‌کنین دورتادور اونو نیز آینه کاری کنین و مشتریان بیشتری بگیرین.

و یا اگر دوست ندارین به این مقدار آینه بذارین می‌تونین دور تا دور سالن رو مبلمان کنین تا مشتریان برای انتظار در اونجا منتظر بمونن.آینه‌های دو طرفه چراغ‌دار در ابتدا در کشورهای اروپایی بسیار خواهان داشت به طوری که در دو طرف آن می‌تونستن به راحتی دو مشتری رو به صورت مجزا میکاپ کنن..

به این نکته نیز توجه کنین که خرید یک آینه دوطرفه بسیار مقرون به صرفه تر از خرید دو آینه‌ی یک طرفه که بر روی دیوار باید میخکوب بشه هست.

آینه نوری میکاپ مدل باکس دار

آینه نوری میکاپ

اینه میکاپ رو می‌توان به صورت باکس دار تولید کرد. آینه‌های باکس‌دار در رنگ های مختلفی وجود داره مانند رنگ سفید ،طوسی ،مشکی و یا هر رنگی که شما مدنظر داشته باشیداون رو طراحی و تولید می‌کنیم.

آینه نوری میکاپ باکس‌دار زیبایی خاصی داره و می‌توان برای این آینه ها طبقاتی در پشت آینه تعبیه نمود و وسایل مورد نیاز و اولیه میکاپ رو روی آن چید. آینه‌های قاب‌دار رو می توان با یک کشو طراحی کرد. آینه‌های باکس دار فضای شما رو مدرن می‌کنه و اگر از یک رنگ زیبا برای باکس اون استفاده کنین جلوه خاصی به محیط می بخشه.

آینه نوری میکاپ مدل رومیزی

آینه نوری میکاپ
آینه آرایشگاه

آینه‌ها رو می توان به صورت قدی و رومیزی طراحی و تولید کرد.

آینه های میکاپ مدل رومیزی بسیار آینه‌های مناسبی برای آرایشگاه‌هاست. زیرا در سالن های آرایش نیاز نیست که همه آینه‌ها به صورت قدی باشه و یک یا دو آینه قدی برای سالن‌های آرایشگاه کافیست. آینه‌های رومیزی رو می‌توان در طرح‌های مختلفی طراحی کرد و اونا رو به صورت بک لایت تولید کرد.

می‌تونین قاب آینه‌ها رو با میز ها ست کنین و یا آینه های بدون قاب رو داشته باشین. که میزه اونا نیز آینه‌ای باشه. میز های آینه ‌ای فضای شما رو بسیار لوکس و خاص می‌کنن.

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ