انواع آینه متحرک نوری

آینه نوری مناسب میکاپ

آینه نوری مناسب میکاپ برای مکان‌های گوناگون و مختلفی از جمله سالن‌های آرایشگاه ، منزل ، تالار و … استفاده میشه و این نوع آینه‌ها برای منظم کردن ظاهر و چهره افراد مختلف استفاده میشن. این آینه‌های نوری میکاپ تو اندازه‌های مختلف و گوناگونی تولید و ساخته می‌شن و با طرح‌های مختلفی همچون دایره ، بیضی ، مستطیل ، مربع و … وجود دارن. مراکز عرضه و تولید انواع آینه‌های جدید میکاپ تو کشور، این آینه‌ها رو با کیفیت‌های متنوع تو اختیار مشتریان عزیز قرار می‌ده ولی هدف شرکت تولیدات سایت آینه‌ها عرضه آینه‌ها با کیفیت خیلی بالا و قیمت مناسب برای شما مشتریان گرامی هس.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

راهنمای خرید بهترین نوع آینه نوری مناسب میکاپ

پایانه‌های میکاپ انواع مختلفی دارن که برای خرید و سفارش انواع آینه میکاپ باید به نکات خیلی زیادی توجه داشته باشین که یکی از این نکات، محلی هس که قرار هس آینه مناسب میکاپ تو اونجا قرار بگیره که با توجه به مساحت اون محیط می‌تونه آینه کوچک و بزرگ انتخاب کنین و اگه می‌خواین تو محیط کم نوری از آینه میکاپ استفاده کنین بهتر هس از آینه‌های چراغ‌دار یا لامپ‌دار انتخاب کنین و اندازه آینه نیز بستگی به این داره که شما چه مقدار از ظاهر خودتون رو می‌خواین تو آینه مشاهده کنین و می‌تونین از آینه آرایشگاهی مناسب میکاپ تمام قد خریداری کنین.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

بعضی افراد آینه‌های میکاپ رو برای تزیین و دکور سفارش و خریداری می‌کنن که تو این هنگام می‌‌تونین از طرح‌های تزئینی و زیبا استفاده کنین. و اون‌ها رو درون دیوارهایی تو محیط‌های مختلف منزل خودتون نصب کنین و برای اتاق خواب خود می‌تونین آینه تزئینی و برای اتاق دخترانه از آینه اتاق دخترانه که به شکل‌های فانتزی هستن سفارش و خریداری کنین. و این آینه‌ها هر چه از شیشه‌های با کیفیت‌تری ساخته شده باشه باید براق‌تر باشن و ظاهر بهتری از شما نمایش بدن.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

بررسی انواع آینه‌های نوری مناسب میکاپ

آینه‌های نوری مناسب میکاپ انواع مختلفی دارن که پرفروش‌ترین اون‌ها آینه‌های قدی هستن. که درون سالن آرایشگاه‌ها استفاده می‌شن و بعضی از اون‌ها به حالت محدب و مقعر ساخته و تولید می‌شن که آینه محدب می‌تونه ظاهر شما رو بزرگ‌تر نمایش بده تا جزئیات بهتری رو مشاهده کرده و بتونین میکاپ بهتری داشته باشین . آینه‌های چراغ‌دار که امروزه خیلی پرفروش هستن و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن که با نوری که از طرف اون‌ها ساطع می‌شه می‌تونه جزئیات صورت و چهره رو مشاهده کرد. آینه‌های نوری مناسب میکاپ کوچکی نیز وجود دارن که به راحتی قابل حمل هستن و بیشتر بانوان درون کیف قرار می‌دن.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

بعضی آینه‌های مناسب میکاپ قابلیت تمیزشدگی خیلی راحتی دارن و با یه دستمال میشه اون‌ها رو خیلی براق کرد ولی اگه از شیشه مرغوبی تو تولید و ساخت آینه میکاپ استفاده نشده باشه خیلی کدر می‌شن و با کوچکترین عامل خارجی مثل گرد و خاک ظاهر خود رو خیلی زشت نشون می‌دن. آینه‌های مناسب میکاپ پایه‌داری نیز هستن که کوچکن و میشه بر روی مکان‌های گوناگون و مختلفی از جمله میز قرار داد و از اون‌ها استفاده کرد.

تابلوهای خیلی زیادی هستن که قاب‌های آینه‌ای دارن و با نام تابلو مدرن قاب آینه‌ای تولید و ساخته می‌شن که با وجود آینه‌ها خیلی زیبا هستن و برای تزیین و دکور تو مکان‌های مختلف استفاده می‌شن. این تابلوها به خاطر نازک کاری قیمت بالایی دارن و آینه کاری اطراف اون‌ها با دست تو مدت زیادی انجام می‌شه و قابل اجرا تو مکان‌های مختلفی هستن.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

مرکز توزیع آینه نوری مناسب میکاپ

مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها به عنوان یکی از مراکز توزیع آینه نوری مناسب میکاپ با هدف رضایت شما مشتریان گرامی فعالیت می‌کنن و آینه‌ها رو با کیفیتی خیلی بالا و قیمتی خیلی مناسب به صورت غیرحضوری و یا حتی حضوری تو اختیار شما بزرگواران قرار میده شما می‌تونین با مراجعه به سایت شرکت سفارش‌تون رو ثبت کنین و تو کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط همکاران سایت آینه‌ها در محل مورد نظرتون تحویل بگیرین و شرکت تولیدی سایت آینه‌ها این امکان رو برای شما فراهم کرده تا بتونین بدون هدر دادن وقت و هزینه خودتون پاسخگوی نیازتون باشین و به راحتی و آسایش خاطر خرید و سفارش خودتون رو انجام بدین.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

نور و آینه تو آموزش بهترین میکاپ 

تأثیر نورپردازی تو آموزش میکاپ

نورپردازی تو سالن‌های آموزش میکاپ خیلی مهم هست.
وقتی که روی آینه از نور استفاده می‌کنیم و هنگامی که نور به صورت تساوی روی کارفرما تابیده میشه ، از جهات مختلف و گوناگون دیگه نباید هیچ نوری تابیده بشه حتی نور از پنجره یا حتی در هم نباید تابیده بشه.
یه اتاق تاریک بدون هیچ نور طبیعی فقط نوری هست که از رو به رو از آینه به صورت مشتری‌ها تابیده میشه و کار رو به ما نشون میده. 

تأثیر آینه تو آموزش میکاپ

آینه باید طوری قرار بگیره که صورت مشتری‌ها دقیقا وسط آینه قرار بگیره ، نباید آینه خیلی بالا و یا خیلی پایین نصب بشه که صورت مشتری‌ها تو مرکز قرار نگیره. آینه باید تو سالن‌های آموزش میکاپ طوری نصب بشه که صورت مشتری‌ها یا مدل دقیقا وسط مرکز آینه قرار بگیره.
به این دلیل که این نورها به طور تساوی از پایین و بالا و راست و چپ به صورت مشتری‌ها بتابه.
اگه آینه بالاتر قرار بگیره نور بالاتر تابیده میشه و این کار یه نقص محسوب میشه.

آینه نوری مناسب میکاپ
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

نورپردازی برای سالن‌های آرایشگری زنونه

سالن‌­های آرایشی و زیبایی زنونه به خاطر وجود خدمات بیشتر ، از متراژ زیادی هم برخوردار هستن. این افزایش خدمات باعث افزایش تعداد آینه‌ها ، سالن انتظار بزرگ ­، وجود نورپردازی‌های تزئینی زیاد و … می‌شه. این موارد تو نورپردازی و استفاده از نورهای تزئینی تأثیر خیلی زیادی دارن. 

برای جداکردن بخش‌­های مختلف و گوناگون خدمات ، می­‌شه نورپردازی­ فضاها رو تغییر داد. نورپردازی هر بخش باید بر اساس نوع خدمات ارائه شده تو اون فضای داخلی باشه تا عملکرد آرایشگران بهتر و عالی بشه. بهترین نور برای سالن‌های آرایشگاه زنونه ، نورهایی با طیف نوری رنگی هست. نوع نورپردازی باید متناسب با نوع چیدمان و دکوراسیون و محیط داخلی فضا باشه.

آینه نوری سفید
مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین آینه نوری مناسب میکاپ

برای ثبت بهترین سفارشات خود با سایت آینه‌ها تماس بگیرین

با امکانات و محصولات تولیدات سایت آینه‌ها به زندگی‌تون طراوت و تازگی ببخشین ، شما مشتریان عزیز شایستگی اینو دارین که با کیفیت‌ترین و جدیدترین رو تنها با مجموعه تولیدات سایت آینه‌ها تجربه کنین. شما دوستان عزیز می‌تونین با شماره‌‌های 02188068352 و یا 09357015855 تماس بگیرین. و با دادن طرح و مدل و ابعاد پیشنهادی انواع بهترین و بروزترین و جدیدترین مدل آینه نوری مناسب میکاپ تو اسرع وقت کمتر از یه هفته از تولیدات آینه تحویل بگیرین.

قیمت بروزترین محصولات تولیدات سایت آینه‌ها از قیمت تمام فروشگاه‌هایی که می‌شناسین مناسب هست ، اگه می‌خواین حضوری بروزترین و با کیفیت‌ترین و جدیدترین مدل آینه نوری مناسب میکاپ خودتون رو ثبت کنین. و با نحوه‌ی سفارش‌گیری و ساخت محصولات تولیدات آینه آشنا بشین به آدرس زیر به صورت حضوری همه روزه مراجعه کنین.
آدرس کارخانه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه در سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ