آینه مناسب آرایشگاه

آینه مناسب آرایشگاه

آینه در آرایشگاه حرف اول رو می‌زنه و میشه اینطور گفت که با وجود آینه هست که اسم فضایی رو میشه آرایشگاه گذاشت. آرایشگاه‌ها امروزه به فضایی تبدیل شدن که عموم جامعه برای گرفتن خدمات مختلف به اون مراجعه می‌کنن. آینه آرایشگاه هم که تاثیر زیادی رو روی ارائه خدمات به مشتری‌ها داره. بنابراین انتخاب آینه مناسب آرایشگاه یکی از موارد مهمی هست که باید مورد توجه قرار بگیره. آینه هم در کارکرد بهتر شما و هم در زیبایی و چیدمان فضایی که دارین، خیلی اهمیت داره. باید بگیم که آینه‌ها تنوع خیلی بالایی رو دارا هستن و شما می‌تونین خیلی راحت آینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنین.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه مناسب آرایشگاه

آینه مناسب آرایشگاه چه آینه‌ای هست

آینه‌ای که در آرایشگاه قرار می‌گیره باید از شفافیت و کیفیت خیلی بالایی برخوردار باشه تا بتونه در ارائه خدمات بهتر به شما کمک کنه. به همین دلیل آینه‌هایی به‌عنوان بهترین آینه آرایشگاهی معرفی شدن که در اغلب این آینه‌ها نورپردازی وجود داره. نورپردازی که برای این آینه‌ها طراحی شده به درست‌ترین شکل خودش هست که بتونه اثربخشی خوبی رو داشته باشه.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه مدرن برای آرایشگاه

نوری که برای روشنایی فضای سالن به کار می‌برین، هیچ‌وقت نمی‌تونه مثل این آینه‌ها مفید باشه. نور این آینه طوری هست که دقیقا روبه‌رو و اطراف خودشون رو کاملا روشن می‌کنن. بنابراین با قرار گرفتن جلوی آینه می‌تونین تصویر کاملا واضح‌ از خودتون رو ببینین. پس با این وجود برای این که شما به عنوان آرایشگر بتونین به مشتری‌های خودتون خدمات بهتری رو بدین، این آینه‌ها بهترین انتخاب ممکن هستن. اما آینه مناسب آرایشگاه هم تنوع زیادی رو دارا هست که در قسمت پایین به معرفی اونا می‌پردازیم.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه بروز سالن

معرفی مشخصات انواع آینه مناسب آرایشگاه

آینه لامپی

یکی از انواع آینه مناسب آرایشگاه، آینه لامپی هست. آینه لامپی برای سالن آرایش آینه‌ ایده‌آلی محسوب میشه. برای این آینه از تعدادی لامپ LED استفاده میشه که این لامپ‌ها روی خود آینه قرار می‌گیرن. با یک فاصله مشخصی که روی آینه مشخص شده، لامپ‌ها قرار داده میشن. به واسطه قرارگیری این چراغ‌ها روی آینه روشنایی خیلی مطلوبی برای آینه ایجاد میشه که موجب میشه تا وقتی مشتری شما جلوی آینه بشینه، نور بتونه کمک کنه تا دید بازی برای شما ایجاد بشه.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه قدی چراغ‌دار

این دید باز و واضح در آرایشگاه از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستش. چون برای این که شما بتونین همونطور که حرفه‌ای هستین، کارتون رو به بهترین شکل انجام بدین، نیاز به نور خوبی دارین که این نور بتونه دید واضحی رو بدون هیچ سایه‌ای ایجاد کنه. به همین دلیل یکی از آینه‌های پیشنهادی آینه لامپ‌دار جدید هست که از هر نظری بر آینه‌های معمولی و ساده ارجحیت داره.

آینه بک‌لایت

یک آینه مناسب آرایشگاه دیگه که میشه بهش اشاره کرد، آینه بک‌لایت هست. آینه سالن آرایش بک‌لایت هم آینه‌ای با امکان نورپردازی عالی هست که اتفاقا در این آینه هم از لامپ LED استفاده میشه. اما لامپ LED هم لامپی لامپی جدید با مزایای مختلف هست که می‌تونه شکل‌های مختلفی داشته باشه. لامپ مورد استفاده برای آینه بک‌لایت شکل نورای داره و ضخامتش هم کم هست که می‌تونه راحت پشت آینه قرار داده بشه. این نوع قرارگیری لامپ برای آینه، روشنایی که ایجاد می‌کنه حالت مستقیمی رو داره.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه آرایشگاهی

آینه بک‌لایت نوری که فراهم می‌کنه بسیار مناسب و کافی هستش. نور ایجاد شده نوری هست که دور آینه رو می‌گیره و می‌تونه خیلی مفید عمل کنه. در مورد این آینه هم این نکته صدق می‌کنه که وقتی شما جلوی آینه قرار بگیرین، خیلی بهتر و واضح‌تر در آینه دیده می‌شین. پس برای این که بتونین کارهای آرایشی به‌خصوص کاری مثل میکاپ رو به بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل خودش انجام بدین، وجود اینچنین آینه‌ای خیلی کمک‌کننده هست. اگر از این آینه بک‌لایت میکاپ استفاده کنین، متوجه می‌شین که چقدر می‌تونن انتخاب مناسبی برای آرایشگاه باشن.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه برای آرایشگاه

آینه مناسب آرایشگاه به چه شکل‌هایی می‌تونه به کار بره

این آینه‌هایی که به‌عنوان آینه مناسب آرایشگاه معرفی شدن، می‌تونن به شکل‌ها و حالت‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرن. مثل آینه دیواری آرایشگاه که نصب خیلی ساده‌ای داره و اتفاقا خیلی هم رایج هستش. آینه دیواری آینه‌ای بوده که همیشه خیلی پرطرفدار بوده، چون از مزیت‌های خاص خودش برخوردار هست. مثل این که آینه به دیوار که نصب میشه، هیچ فضایی رو از شما اشغال نمی‌کنه و می‌تونین از تمام فضایی که دارین برای موارد دیگه استفاده کنین. بنابراین برای سالن‌های کوچیک قطعا آینه دیواری بهترین انتخاب محسوب میشه.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه نوردار سالنی

یک آینه مناسب آرایشگاه دیگه می‌تونه آینه رومیزی باشه. آینه رومیزی برای برخی از قسمت‌ها مثل آرایش و میکاپ خیلی می‌تونه مناسب باشه. به این دلیل که شما حین انجام میکاپ به وسیله‌های زیادی نیاز دارین و برای این که بتونن در دسترس شما باشن، می‌تونین اون‌ها رو روی میز قرار بدین. همچنین مشتری‌ها هم برای دریافت این خدمات در حالت راحتی رار می‌گیره و شما هم می‌تونین به بهترین نحو خدمات‌تون رو ارائه بدین.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه رومیزی چراغی

اما یک آینه دیگه‌ای که خیلی می‌تونه کاربردی و مناسب باشه، آینه دوطرفه هستش. آینه دوطرفه هر دو سمت اون به طور همزمان قابلیت استفاده رو داره. با این آینه شما یک آینه‌ای دارین که می‌تونه نقش دو آینه رو برای شما داشته باشه و این مزیت بزرگی هست که فقط با این آینه حاصل میشه. همچنین استفاده از این آینه موجب بهره‌مندی تمام از فضای موجود سالن میشه و به شما این امکان رو میده که بتونین پذیرای مشتری‌های بیشتری باشین.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه دوطرفه سالن زیبایی

هر کدوم از این آینه‌ها از زیبایی و مشخصات خاص خودشون برخوردار هستن. و هر کدوم از این موارد خودشون هم می‌تونن تنوع داشته باشن. مثلا از نظر شکل هندسی و ابعاد و موارد دیگه. بنابراین شما گزینه‌های خیلی زیادی رو برای انتخاب آینه مورد نظر خودتون دارین. برای انتخاب بین آینه‌ها هم بهتره به سلیقه شخصی خودتون، فضایی که دارین و همیطور چیدمان سالن توجه کنین. همچنین می‌تونین برای دریافت راهنمایی از مشاورین کارگاه آینه‌ها هم در این زمینه کمک بگیرین. اونا تجربه بالایی رو در این کار دارن و قطعا می‌تونن به شما پیشنهادها خوبی رو بدن.

اما چرا بهتره آینه مناسب آرایشگاه رو از کارگاه تولیدی آینه بخرین

در کارگاه تولیدی آینه هر آینه‌ای که فکر کنین رو براتون در کمترین زمان تولید می‌کنیم. از انواع آینه مناسب آرایشگاه تا هر نوع آینه دیگه‌ای که بخواین رو براتون با بهترین کیفیت و استاندارد تولید می‌کنیم. باید بگیم که برای ساخت و فروش آینه‌ها هیچ واسطه‌ای هم وجود نداره و همین موضوع باعث شده تا قیمت آینه‌ها هم در مقایسه با کیفیت فوق‌‌العاده‌ای که دارن، بسیار مناسب باشن. آینه‌ها دقیقا طبق خواسته شما تولید میشن و ما این امکان رو هم در نظر گرفتیم که اگر آینه مورد پسندتون نبود، بتونین مرجوع کنین.

آینه مناسب آرایشگاه
آینه مناسب آرایشگاه

اما به جز این موارد ما امتیازهای دیگه‌ای هم داریم و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله روی هر آینه‌ای هست. این ضمانت به این صورته که هر اتفاقی برای آینه بخواد به وجود بیاد، تماما هزینه و رسیدگی به اون توسط خودمون انجام میشه و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست. البته به جز مواردی مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه که نمی‌تونه شامل این ضمانت باشه.

راه ارتباطی ما هم شماره 09357015855 هست که می‌تونین از این طریق با ما ارتباط بگیرین. ثبت سفارش و دریافت مشاوره هم می‌تونه از همین شماره صورت بگیره. همکاران ما تمام سعی‌شون بر این هست که بتونن بهترنی خدمات رو برای شما داشته باشن. همچنین آدرس کارگاه آینه‌ها هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ