آینه لمسی نوردار دیواری

آینه سالن آرایش بک‌لایت

آینه در سالن آرایش خیلی مهمه، به‌طوری که بیشترین تاثیر رو در طراحی دکوراسیون شما داره. تنوع در مورد این آینه‌ها خیلی زیاده. اما یکی از پرکاربردترین و زیباترین اون‌ها آینه سالن آرایش بک‌لایت هست که می‌خواهیم در این متن به شما معرفی کنیم. این آینه خیلی کاربرد خوبی داره که اصلا قابل مقایسه با آینه‌های قدیمی نیست. به همین دلیل هم می‌بینیم که دیگه از آینه‌های قدیمی خیلی به‌ندرت استفاده میشه. می‌تونین یک نگاهی به سالن‌های آرایشی مدرن و حرفه‌ای هم بندازین تا خودتون متوجه بشین که اون‌ها هم از چه وسیله‌هایی برای ارائه کارشون استفاده میکنن.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه سالن آرایش بک‌لایت

آینه سالن آرایش بک‌لایت چه آینه‌ای هست

آینه سالن آرایش بک‌لایت به آینه‌ای میگن که چراغ LED در اون استفاده میشه. این چراغ که در این آینه به‌کار میره، شکل نواری داره و ضخامتش هم کم هست. این چراغ LED پشت آینه کار گذاشته میشه و باعث میشه که یک نور ملایمی دور تا دور آینه رو بگیره. این نور حالت مخفی داره و جلوه خیلی خاصی رو به آینه میده.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه خاص بک‌لایت

این نور برای استفاده در سالن آرایشی اون رو بهترین انتخاب برای آینه سالن میکنه. چون نور آینه بک‌لایت طوری هست که وقتی شما یا مشتری جلوی آینه قرار می‌گیرین، می‌تونین کاملا روشن در آینه ببینین. نور و تصویر خوب در سالن آرایشگاه خیلی موضوع مهمیه. که آینه بک‌لایت یا نوری اون رو به بهترین نحو ممکن تامین میکنه. چون آینه نورش رو به‌طور یکنواخت بدون هیچ سایه‌ای پخش میکنه.

بنابراین آینه سالن آرایش بک‌لایت عملکرد خیلی خوبی رو برای سالن زیبایی داره. چون صورت و مو رو خیلی خوب روشن میکنه و واضح در آینه نشون میده. و باعث میشه تا با دید باز به‌عنوان آرایشگر بتونین برای مشتری‌تون خدمات زیبایی ارائه بدین. به‌خصوص برای کارهایی مثل میکاپ و آرایش قطعا این آینه خیلی بهتون کمک میکنه تا بتونین روی پوست تسلط و دقت بیشتری داشته باشین.

آینه سالن آرایش بک‌لایت چه تاثیری در دکوراسیون داره

آینه در سالن آرایشی خیلی در زیبایی و ظاهر کلی اون تاثیر میده. چون تقریبا در همه قسمت‌های سالن از آینه استفاده میشه. پس باید خیلی به آینه توجه کنین. با این توضیحات شما با انتخاب آینه سالن آرایش بک‌لایت می‌تونین خیلی فضاتون رو تغییر بدین و خیلی زیباتر از چیزی که هست جلوش بدین. چون آینه به‌خاطر ظاهر زیباش و نور ملایم و طبیعی که داره، جلوه خیلی خاصی رو به فضای سالن میده.

آینه سالن آرایش بک‌لایت

خودتون هم می‌دونین که این روزها دکوراسیون و طراحی چقدر در ذهنیت مشتری‌ها تاثیر داره. شاید بشه اینطور گفت که اولین فاکتوری که کسی رو به جایی جذب میکنه، فضای اون هست. این فضا میزان حرفه‌ای بودن و به‌روز بودن شما رو نشون میده. چون امکان نداره که شما مدعی باشین که بهترین خدمات رو میدین و مدرن هستین، اما هنوز وسیله‌های کارتون اون هم وسیله مهمی مثل آینه، قدیمی هست. پس اگر می‌خواین که فضای خیلی قشنگ و جذابی رو ایجاد کنین، اولین کار بهتره که از آینه سالن آرایش بک‌لایت استفاده کنین تا متوجه تغییر اساسی سالنتون بشین که چقدر زیباتر میشه.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه نوری قدی

شما با ایجاد یک فضای زیبا مطمئن باشین که می‌تونین خیلی حس خوبی رو برای مشتری‌هاتون و کارکنان ایجاد کنین. تا بتونن با آرامش بیشتری در این فضا باشن. و درنهایت هم از بودن در این سالن رضایت بیشتری داشته باشن.

ما چه مزیت‌های رقابتی داریم که میگیم آینه سالن آرایش بک‌لایت خودتون رو از ما بخرین

هر نوع آینه‌ای که بخواین رو مثل آینه سالن آرایش بک‌لایت رو با بالاترین کیفیت تولید می‌کنیم. شما مستقیم از خود کارگاه خرید می‌کنین که این موضوع باعث‌شده تا بتونین با قیمت مناسب‌تری آینه‌تون رو تهیه کنین. البته که مزیت ما فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. ما یکسری خدمات هم داریم که اون‌ها رو فقط در کارگاه ما می‌تونین ببینین. چون ما اصلا هدفمون فقط تولید و فروش به‌تنهایی نیست.

آینه سالن آرایشی بک‌لایت
آینه گرد بک‌‌لایت

همونطور که خودتون هم در جریان هستین، قیمت مواداولیه و… هر روز در حال تغییر و افزایش پیدا کردن هست، بنابراین برای خرید آینه سالن آرایش بک‌لایت بهتره همین الان اقدام کنین. برای ارتباط با ما می‌تونین با شماره‌های 02188219664 و 09901717305 تماس بگیرین. هر سؤال و ابهامی هم که دارین می‌تونین بپرسین تا همکاران ما بتونن شما رو به‌بهترین نحو کمک کنن. و در نهایت هم بتونین مناسب با فضا و سلیقه و بودجه‌تون، آینه مناسب خودتون رو انتخاب کنین.

باید بگیم که شما از هر جایی در کشور که باشین می‌تونین آینه سالن آرایشی مورد دلخواه خودتون رو سفارش بدین. همچنین بعد از ثبت سفارش هم در کمترین زمان و نهایتا طی حدود 3 الی 4 روز کاری آینه‌تون رو دریافت می‌کنین. پس برای داشتن این آینه‌های جذاب همین حالا اقدام کنین تا بتونین هم آینه خیلی جذاب و زیبایی داشته باشین و هم فضاتون رو تغییر بدین.

آدرس دفتر ما هم  تهران ، ونک، ده ونک، خیابان شیخ بهایی، کوچه کولیوند، خیابان شهید مجیدپور، نبش بن‌بست آرمین پلاک ۱۰۶ هست.

آینه سالن آرایش بک‌لایت چرا انقدر مورد توجه قرار گرفته

این آینه به‌خاطر نورپردازی که داره می‌تونه اولین دلیل برای استفاده در سالن آرایشگاه باشه. چون نور رو که فاکتور خیلی مهمی هست، خیلی خوب فراهم میکنه. تازه این نور که منتشر میکنه رو می‌تونه کمتر و بیشتر هم بکنه. یعنی شما اگر نیاز به نور بیشتر یا کمتر دارین، می‌تونین با آینه نور رو تنظیم کنین. اما باید بهتون بگیم که ویژگی این آینه سالن آرایش بک‌لایت فقط نورپردازی نیست. آینه بک‌لایت یکسری قابلیت‌های خیلی خاص و منحصربه‌فرد دیگه هم داره که بهتون توضیح میدیم.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه بک‌لایت قدی

. پخش موسیقی و ویدئو به‌خصوص موسیقی برای سالن زیبایی می‌تونه آرامش‌بخش باشه. شما می‌تونین به این آرامش جذابیت و هیجان بیشتری هم اضافه کنین. که موسیقی موردنظر خودتون رو از آینه پخش کنین. در این صورت قطعا آینه سالن آرایش بک‌لایت بیشتر موردتوجه قرار می‌گیره.

. در قسمت‌هایی که روی پوست کار انجام میشه مثل میکاپ و فیشیال، آینه‌ای که قابلیت زوم بیشتر داره می‌تونه خیلی مناسب باشه. پس روی آینه سالن آرایش بک‌‌لایت می‌تونین درخواست بدین که یک آینه کوچیکی که مثلا زوم ده برای داره قرار بگیره تا شما بتونین همه نواقص پوستی رو با دید خیلی نزدیکی ببینین.

. روی صفحه آینه این امکان هست که ساعت، دما و تاریخ نشون داده بشن. شما می‌تونین انتخاب کنین از بین این‌ها هر موردی که دوست داشتین یا همه‌شون روی آینه نمایش داده شن.

برای خاموش و روشن کردن آینه و استفاده از این قابلیت‌ها هم سه راه وجود داره. لمسی که شما با لمس انگشتتون روی قسمتی که مشخص شده می‌تونین آینه رو روشن و خاموش کنین. مورد دوم هم ریموتی هست که شما با کنترل از فاصله دوری می‌تونین آینه رو روشن کنین. اما حالت سوم حسگریه که شما اصلا نیازی به لمس و ریموت هم ندارین. و فقط با تکون دادن دستتون می‌تونین از عملکرد آینه سالن آرایش بک‎‌لایت لذت ببرین.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه سالن آرایش بک‌لایت

انواع آینه سالن آرایش بک‌لایت

حالا آینه سالن آرایش بک‌لایت هم می‌تونه انواع مختلفی داشته باشه که شما هر کدوم رو که دوست دارین می‌تونین متناسب با فضاتون و علاقتون انتخاب کنین.

. آینه سالن آرایش بک‌لایت یک حالت خیلی متداولی که داره، دیواری هست. آینه دیواری نصب خیلی راحتی داره باعث میشه آینه در حالت ثابتی قرار بگیره.

. یک نوع دیگه‌ای هم که آینه سالن آرایش بک‌لایت مورد استفاده قرار می‌گیره، رومیزی هست. آینه رومیزی هم کاربرد مخصوص خودش رو داره و از زیبایی منحصربه‌فرد خودش برخورداره.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه بک‌لایت رومیزی

. آینه میکاپ دوطرفه هم به‌تازگی خیلی موردتوجه قرار گرفته. چون امکان استفاده هر دو طرف خودش رو همزمان میده و شما می‌تونین در یک زمان واحد به دو مشتری خدمات خودتون رو ارائه بدین.

آینه سالن آرایش بک‌لایت
آینه سالن آرایش بک‌لایت دوطرفه

هرکدوم از این آینه‌ها خودشون هم می‌تونن تنوع داشته باشن. این تنوع مثلا می‌تونه در مورد شکل آینه‌ها باشه که هر شکل هندسی رو بخواین براتون آماده می‌کنیم. یا حتی قاب‌دار و بدون قاب بودن آینه هم می‌تونه آینه رو زیبایی خاصی ببخشه. شما هر آینه‌ای که مدنظر داشته باشین ما به بهترین نحو براتون تولید می‌کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ