آینه مزون اصفهان

آینه مزون کرج

برای خرید آینه مزون کرج یکی از جاهاییه که گزینه‌های زیادی داره البته نمونه‌های ساده‌ای که توی بازار وجود داره نمی‌تونن نیازت رو برآورده کنند و تو را از رقبا عقب می‌ندازن. اگه تو هم مثل من اهل پینترست گردی باشی و مدل‌های درست و حسابی و قشنگ آینه مزون رو دیده باشی می‌دونی دارم چی میگم.ولی اصلا نگران نباش الان توی خوب سایتی هستی می‌تونی هر مدلی که دوست داشته باشی از اینجا سفارش بدی.

آینه مزون کرج

بهترین مدل‌هایی که در کل دنیا تولید می‌شه رو در کارگاه آینه‌ها براتون طراحی می‌کنیم. علاوه بر اون اگر شما طرحی خاص در ذهن خود دارین می‌تونین اونو با کارشناسان طراحی ayneha در میون بذارین تا ما دقیقاً آن چیزی رو که شما می‌خواید برای شما به صورت منحصر به فرد تولید کنیم. آینه قدی و بک لایت می‌تونه یک آینه مزون باشه زیرا آینه‌هایی مزون باید در طرح های خاص تولید بشن که در ادامه مطلب به اون می‌پردازیم.

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

کیفیت آینه مزون مگه مهمه؟

وقتی توی این سایتی و داری در مورد آینه مزون کرج جستجو می‌کنی میدونی دنبال یه آینه بی‌کیفیت واسه روی در ساختمون و اینجور چیزا نیستی و متوجه این هستی که برای مزون باید از این آینه با کیفیت استفاده کنی جدای از اینکه آینه توی مزون کاربرد اصلی داره و باید مشتری بتونه لباس تنش رو درست ببینه و کیفیت پایین آینه برای سوء تفاهم ایجاد نکنه وجود آینه بی‌کیفیت داخل مزونت کلاس کاری تو رو هم پایین میاره و تو رو توی نظر مشتری‌هات غیر حرفه‌ای و سطح پایین جلوه میده. فقط نکته‌ای که وجود داره اینه که کیفیت را چطور بررسی کنی و از کجا تشخیص بدی.

کیفیت رو چطور تشخیص بدیم؟

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

برای اینکه بدونیم چطور باید کیفیت آینه مزون را تشخیص بدیم همراه سخت وجود داره همراه آسون اگه بخوایم از راه سختش بریم و بشینیم دو ساعت مسائل تخصصی مثل جنس شیشه به کار رفته داخل آینه و جنس متریال مورد استفاده برای شیشه‌ای کردن آینه را بررسی کنیم. اما خوب زیادی تخصصی و هر کسی نمی‌تونه از این مسیر پیش بره به جای اون بیا از راه آسون‌ترش پیش بریم چرا فقط از یه جای مطمئن خرید نکنیم که خیالمون راحت باشه؟

مثال همین سایتی که الان داخلشی یه سایت معتبره که کشورهای خارجی هم صادر داره برای همین از نظر کیفیت خیالت راحته. برای اینکه خیالت از اینم راحت‌تر بشه باید بگم که یه سری از دستگاه‌های تولید شیشه و آینه‌ای که داخل این شرکت وجود داره نمونه دیگه داخل کشورمون ازش وجود نداره. برای همین تو داری هم از یک تولیدی باکیفیت آینه‌ات رو تهیه می‌کنی و هم چون مستقیم از تولیدی خرید می‌کنی و با واسطه طرف نیستی از نظر هزینه هم برات مقرون به صرفه‌تر در میاد. عزیزم دیگه چی می‌خوای؟

تاثیر شکل ظاهری آینه مزون

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

حالا می‌خوام یه چیزیو بهت بگم که هیشکی بهت نمیگه، دیدی بعضی وقتا وارد محیطی میشه ازش یه حس خوبی می‌گیری بعضی مکان‌ها اصلاً انگار انرژی خاصی رو دارن یکی از اصلی‌ترین دلایل اون انرژی‌های خاص شکل‌های هندسی هستند که توی اون محیط استفاده شدند. از طرفی ما داریم در مورد شکل هندسی آینه صحبت می‌کنیم که نماد پاکی‌ست و می‌تونه هر انرژی و چندین برابر کنه. برای همینه که وقتی می‌خوایم شکل هندسی آینه رو انتخاب کنیم باید چندین برابر دقت کنیم. حالا بعد از این با همدیگه شکل‌های مختلفو بررسی می‌کنیم و انرژیشون رو هم می‌گیم بعد با همدیگه انتخاب می‌کنیم که کدوم گزینه برای مزون تو بهترین گزینه‌ست

یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌تونی ازش به عنوان آینه مزون کرج استفاده کنی ه‌های دایره‌ای شکل هستند اون هم توی ابعاد بزرگ و به صورت قدی. اگه مدل آینه را به صورت نوری تهیه کنی بهت قول میدم هیچ وقت پشیمون نشی چون جدای از اینکه ترند روزه خودش به خودی خود یه ظاهر فوق العاده جذاب رو به مزان از هدیه میده. از طرفی به خاطر داشتن نور هم جلوه مزون رو افزایش میده ، هم باعث میشه که لباس توی تن مشتری‌هات جلوه جذاب‌تری رو داشته باشه. وقتی لباس توی تن مشتری‌ها جلوه بیشتری رو داشته باشه هم درصد رضایت افزایش پیدا می‌کنه هم اینکه مشتری‌ها دوست دارند دوباره به مزونت برگردن.

شکل‌های مختلف آینه

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج
  • آینه مزون کرج دایره‌ای
  • آینه مزون کرج مستطیل و مربع
  • آینه مزون کرج بیضی شکل

آینه مزون کرج دایره‌ای

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

از نظر شکل هندسی که بخواهیم بررسی کنیم آینه‌های دایره‌ای شکل نماد اتحاد هستند و به خاطر همین انرژی و وایبی که به محیط مزونت میدن متحد بودنه این انرژی روی ناخودآگاه مشتری‌ها تاثیر می‌ذاره و باعث میشه حس کنند با هم متحدید در نتیجه خودشون رو در مقابل تو نمی‌بینند و راحت‌تر بهت اعتماد می‌کنند. از این نظر یکی از بهترین گزینه‌ها برای آینه‌های دایره‌ای شکل چون درصد رضایتت را خیلی زیاد افزایش میده پیشنهاد شخص من بهت آینه دایره‌ای شکله اون هم به صورت بک لایت که هم فوق العاده کاربردی باشه هم فوق العاده جذاب

آینه مزون کرج مربع و مستطیل شکل

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

نظرت در مورد آینه‌های مستطیلی شکل و مربعی شکل چیه ازشون وایب خوبی می‌گیری؟ سلیقت هستند؟ اینجوری بهت بگم که یکی از بیسیک‌ترین مدل‌های آیینه واسه استفاده کردن توی مزون آینه‌های مستطیلی شکل هستند که از زمان‌های قدیم مورد استفاده بودند. آینه‌های مربعی شکل نسبت به آینه‌های مستطیلی شکل زمانی که توی ابعاد قدی استفاده بشن مدرن‌تر محسوب می‌شن و گزینه‌های جدیدتری هستند

البته جای زیادی رو اشغال می‌کند در صورتی برات گزینه خوبی محسوب میشه که قصد داشته باشی یه دیوار کامل رو در اختیار این مدل آینه بزاری وگرنه اگر بخوای از تعداد آینه‌های بیشتری استفاده کنی آینه‌های مربعی شکل قدی برات خیلی جاگیر محسوب میشن. آینه‌های مربعی شکل بزرگ مناسب اتاق پروهای دسته جمعی هستند که از یه آینه استفاده کنی اما نیاز همه افرادی که توی اتاق پرو هستند رو برآورده کنی. راستی هم آینه‌های مربعی شکل و هم آینه‌های مستطیلی شکل را به صورت نوری می‌تونی سفارش بدی مطمئن باش چون جلوه لباس رو بیشتر می‌کنه

آینه مزون کرج بیضی شکل

آینه مزون کرج
آینه مزون کرج

ولی خودمونیم هیچ آینه بیضی شکل نمی‌شه ولی خودمونیم هیچ آینه بیضی شکل نمی‌شه هم می‌تونی سبک‌های تلفیقی ستش کنی هم با سبک‌های مدرن خودش به خودی خودش انقدر جذابه که می‌تونی بدون قاب هم استفادش کنی. بیشتر از همه آینه‌های ببضی شکل به صورت بک لایت سفارش داده شده تا مدل ساده و بدون قاب اون البته تو اگه با سبک دکوراسیونت جور باشه می‌تونی از این مدل به صورت ساده هم استفاده کنی. فقط یه نکته‌ای که باید در نظر داشته باشی اینه که استفاده کردن از آینه بدون نور برای مزون درصد فروشت رو پایین میاره نسبت به زمانی که بخوای از آینه نوری استفاده کنی

چون که نور جدای از اینکه جلوه مزونت را بهتر می‌کنه باعث می‌شه که لباسی که تن مشتریته هم جذاب‌تر به نظرش بیاد در نتیجه رضایت بیشتری داشته باشه و درصد فروشت افزایش پیدا می‌کنه.جدای از این صحبت‌ها اگه از نظر شکل هندسی بخواهیم آینه‌های بیضی شکل را بررسی کنیم هم دارای یک مستطیل هم دارای دو تا نیم دایره در نتیجه هم می‌تونه انرژی و وایب آینه‌های مستطیلی شکل رو بده هم آینه‌های دایره‌ای شکل پس هم نماد اتحاده هم ثبات پس هم باعث میشه که مشتریات بهت راحت‌تر اعتماد کنند هم احساس راحتی و صمیمیت بیشتری داشته باشید هم خودت هم مشتری‌هات.

آینه مزون کرج باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • قدی باشه
  • نوری باشه
  • لوگو داشته باشه

آینه مزون کرج قدی باشه

یکی از نیازهای اصلی مزون آینه قدی هست که اون آینه هم نمی‌تونه در سایزهای کوچک باشه چون هنگام پرو لباس باید مشتریت بتونه خودش رو در آینه ببینه. اونا باید به صورت قدی و یا سرتاسر باشن و در سایزهای بزرگ تولید بشن. مشتریان در مزون‌هایی که شلوغ هست همیشه منتظر می‌مونن تا اتاق پرو خالی بشه با کمک آینه‌های سرتاسر و بزرگ و قطعی می‌تونی این مشکل رو حل کنی به طوری که در همه جای مزونت آینه‌های سرتاسر بذاری تا مشتریات به راحتی بتونن خود رو در آینه ببینن.

آینه مزون کرج نوری

آینه مزون کرج

آینه‌های قدی رو به صورت بک‌لایت و چراغ‌دار می‌توان تولید کرد و سفارش داد و علاوه بر اون آینه‌های که سرتاسر هستن رو می‌تونیم به صورت تراش خورده و طرح‌های لوزی و خاص دربیاریم. آینه‌های مزون باید نورپردازی شده باشن. آینه‌های نورپردازی شده بسیار زیبا هستن و می‌تونن فضای تو رو لوکس کنن. آینه‌هایی که دارای نور هستن دیدی بهتر و دقیق‌تری به مشتری می‌دن تا انتخابی خوب داشته باشه.

اگر بخوای مزونی رو طراحی کنی که مشتری توی اون راحت باشه و احساس خوبی اونجا داشته باشه درنهایت می‌تونی فروش بیشتری رو تجربه کنی و مشتری‌هایی که به مزونت میان اینجوری نباشن که فقط یک‌بار به اونجا بیان و همیشه برای انتخاب لباس گزینه اول مزون تو باشه. غیر از این که آینه‌های نورپردازی برای یک مزون نیاز هست ،باعث خاص شدن اون مکان می‌شه. آینه‌های نوردار رو می‌تونیم به صورت آینه مزون بک لایت و چراغ دار که دور تا دور آینه قرار می‌گیره طراحی کنیم.

آینه مزون لوگودار باشه

توسط دستگاه سندبلاست لوگوی مخصوص و آرم مزون شما رو روی آینه‌ها طراحی می‌شه. در گوشه‌ای از آینه این لوگو و اسم سالن تورو حک می‌کنیم و وقتی آینه به صورت بک‌لایت باشه موقع وصل شدن به برق لوگویی که تراش دادیم نوردار می‌شه. همین کار باعث می شود که وقتی مشتری در روبروی آینه قرار بگیره تا لباس رو پرو کنه لوگوت در ذهن مشتری باقی بمونه مخصوصاً وقتی این لوگو چراغ‌دار باشه. تو می‌تونی این آینه رو که از قسمت لوگو به سمت روبه‌رو می‌تابه رو رنگی هم سفارش بدی.

انواع آینه مزون کرج

آینه مزون کرج
  • آینه مزون کرج مدل بک لایت
  • آینه مزون کرج مدل چراغ دار
  • آینه مزون کرج مدل هالیوودی
  • آینه مزون کرج مدل هوشمند
  • آینه مزون کرج مدل صفحه نمایش دار
  • آینه مزون کرج مدل دوطرفه
  • آینه مزون کرج مدل قدی
  • آینه مزون کرج مدل دیواری
  • آینه مزون کرج مدل پایه دار
  • آینه مزون کرج مدل چرخ دار
آینه مزون کرج

آینه مزون کرج مدل دوطرفه

آینه مزون‌ها می‌تونه به صورت دو طرفه باشه آینه‌های دو طرفه باعث می‌شه تا از فضا استفاده مناسب ببرین. دو نفر به صورت هم‌زمان می‌تونن در این آینه ظاهر خودتون رو ببینن.اگر شما مزون و یا مغازه‌ای دارین که فضای اون کوچک هس با کمک این آینه می‌تونین از فضا بهترین استفاده رو کنین.دربین آینه‌های دوطرفه قدی می‌توان لامپ های نواری ال ای‌دی قرار بدین که هم باعث زیبایی فضا می‌شه و هم کارایی بیشتری داره زیرا نور این آینه به قسمت روبه رو می‌تابه تا فضا نورانی‌تر بشه و مشتری بتونه دید بهتری نسبت به لباس‌ها داشته باشه.

روی آینه‌های دو طرفه علاوه بر اینکه می‌تونین اونو به صورت بک لایت سفارش بدین لوگو رو هم می‌تونیم حک کنیم. آینه‌های دوطرفه مزون رو علاوه بر اینکه می‌توان به صورت بک لایت سفارش داد اونا رو نیز به صورت چراغ‌دار که دور تا دور آینه لامپ های ال‌ای‌دی قرار می‌گیره طراحی کنیم. در مورد آینه‌های چراغ‌دار که یکی از پرطرفدارترین آینه های تولیدی هست بیشتر صحبت می‌کنیم.

مزون مدل کرج مدل چراغ دار

آینه‌های چراغ دار بسیار کارایی زیادی دارن و فضای شما رو نورانی و خاص می کنن. کیفیت لامپ‌هایی که دور تا دور آینه قرار می‌گیره بالاست این لامپ‌ها دارای عمر طولانی هستن با کمک ریموت می‌تونین نور لامپ‌های ال‌ای‌دی دورتادور آینه رو کم و زیاد کنین. می‌توان چند رنگ نور روی آینه نصب کرد. با ریموت یا دکمه تاچ روی آینه رنگ موردنظر رو انتخاب کنیم یا به صورت پشت سر هم رنگ‌ها عوض بشه و دکوری خاص رو برای شما ایجاد کنه.لامپ این آینه‌ها می‌تونه با یک ریموت و یا به‌صورت حسگر و تاچ روشن و خاموش بشه.

آینه مزون کرج

آینه مزون مزون کرج مدل دکوراتیو

آینه‌ها باعث می‌شه تا فضای شما زیباتر جلوه کنه. علاوه بر اون به دلیل اینکه آینه خاصیت بازتاب کردن نور رو داره باعث نورانی‌تر شدن فضا هم می‌شه. با آینه‌کاری کردن مزون، این مکان بزرگ‌تر نیز به نظر می‌رسه. اگر شما یه مزون کوچک دارین با کمک آینه دکوراتیو و آینه کاری می‌تونین به فضا جلوه بیشتری بدین. اگر آینه‌های شما دارای نورپردازی باشه، نور ایجاد شده باعث بزرگتر به نظر رسیدن فضا می‌شه.

ما در کارگاه آینه می‌تونیم آینه دکوراتیو رو در هر مدل و هر شکلی که بخواید برای شما طراحی کنیم. به‌عنوان مثال چند آینه به شکل دایره و یا بیضی و یا شکل های نامنظم رو به‌صورت کوچک و بزرگ در کنار هم قرار داد و یک دیوار رو زیبا و خاص و چشمگیر کرد. با کمک آینه‌های دکوراتیو می‌توان فضای مزون رو به‌گونه‌ای طراحی کرد تا علاوه‌بر کاربردی بودن، چشم‌نواز هم باشه.

آینه مزون کرج

چرا از لامپ‌های ال ای دی برای آینه‌های مزون کرج استفاده می‌شه

  • طول عمر: لامپ‌های ال‌ای‌دی از طول عمر بیشتری نسبت به بقیه لامپ‌ها برخوردار هستن. ساعات روشن ماندن این لامپ‌ها مهمه و تعداد خاموش روشن کردن اونا از عمر لامپ کم نمی‌کنه. لامپ‌های استفاده‌شده برای آینه‌های مزون بک لایت و چراغ دار از کیفیت بالایی برخوردار هستن و در تولیدی آینه‌ها از بهترین‌ نوع اونا در بازار استفاده می‌شه.
  • سازگار با محیط زیست: لامپ ال‌ای‌دی با محیط زیست سازگاری داره و تجزیه می‌شه. لامپ‌های ال‌ای‌دی به محیط‌زیست آسیب نمی‌رسونن.
  • تنوع رنگ‌بندی: تنوع رنگی لامپ‌های ال‌ای‌دی بسیار زیاد هس و می‌توان گفت در هر رنگی تولید شده‌اس. برای آینه‌های سفارشی شما رنگی رو که مد نظر داشته باشین نصب می‌کنیم و حتی می‌توان چند رنگ رو، روی یک آینه نصب کرد.
آینه مزون کرج

شماره تماس :09357015855

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ