آینه مزون در طرح های جدید

آینه مزون در طرح های جدید

آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح های جدید

امروزه مزون ها هم مثل تمامی جاهای دیگه بسیار پیشرفت کردن و از وسایل زیبا و جدید استفاده می‌کنن تا بتونن در ذهن و خاطر مشتری‌شون باقی بمونن و انتخاب اول آخر مشتری‌شون باشن. اینکه آینه‌هایی تهیه کنین که نیاز مشتری‌هارو برطرف کنه و به جز اینکه نیاز فضای شما رو برطرف کنه ،زیبا هم کنه خیلی مهمه. انتخاب درست باعث می‌شه تا جذب مشتری بیشتری داشته باشین.

وقتی فضای شما مدرن و بروز باشه این حس به مشتری‌تون دست میده که لباس‌های زیباتر و جدید دارین. برای اینکه بتونین لباس‌های زیادی رو بفروشین و سود خوبی هم داشته باشین باید از یک آینه قدی با کیفیت استفاده کنین تا مشتری بتونه خودشو به صورت کامل و قدی و شفاف ببیننه.کیفیت آینه بسیار مهمه و باید از لحاظ ظاهری یک آینه زیبا باشه.

آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح های جدید

ادامه مطلب

مدل‌های آینه هایی که در کارگاه آینه‌ها تولید می‌شه بسیار زیاده. هر مدلی که شما در هر سایتی ایرانی و خارجی دیده باشین یا این که تو ذهن خودتون طراحی کرده باشین رو نسبت به نیازتون اون آینه‌رو براتون می‌سازیم و رویاهاتون رو به واقعیت تبدیل کنیم.

آینه ای که از کارگاه و تولیدی آینه ها تهیه می‌کنین مطمئنا مثل یک ستاره تو مزون شما می‌درخشه و جلب توجه می‌کنه.تواین مقاله ما انواع و اقسام مدل‌های آینه ای که برای مزون ها استفاده می‌شه رو معرفی می‌کنیم تا شما بتونین یک انتخاب مناسب نسبت به نیازتون داشته باشین. همونطور که گفتیم برای دیدن انواع آینه مزون در طرح های جدید این مقاله رو تا آخر بخونین و عکس‌هاش رو ببینین.

آینه چراغ دار مزون
آینه مزون در طرح های جدید

می‌دونستین آینه مزون که از کارگاه آینه ها تهیه می‌کنین گارانتی بی قید و شرط داره

هر محصولی که از کارگاه آینه ها تهیه کنین و سفارش بدین دارای گارانتی بی‌قید و شرط یک سال هست. یعنی اگه هر اتفاقی برای آینه شما تو مدت یک سال بیفته بدون اینکه هیچ هزینه ای از شما بگیریم ما آینه رو مثل روز اول برای شما تعمیر می‌کنیم.و همکارامون رو به محل نصب پروژه می‌فرستیم اگه قابل تعمیر باشه همون جا آینه‌رو تعمیر می‌کنن و اگه به تعمیر تخصصی نیاز داشته باشه آینه رو به کارگاه میاریم تا اونو تعمیر کنیم.

حتی اگه موقع ارسال مشکلی برای محصول شما پیش بیاد و آینه یا هر محصولی که سفارش دادین ضربه ببینه و دیگه مثل اولش نباشه ما اونو برای شما از اول می‌سازیم .علاوه بر اون آینه هایی که برای راه های طولانی ارسال می‌شه بسته بندی بسیار محکمی داره تا خیال شما بابت این قضیه راحت باشه که برای آینه هیچ مشکلی پیش نمیاد.

آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح های جدید

چند مزیت خفن که با خرید از کارگاه آینه شاملش می‌شین می‌دونین چیه؟

دلایل زیادی وجود داره که شما بخواین از کارگاه آینه ها محصول موردنظرتون رو تهیه کنین که یکی از مزیت‌های خفن اینه که وقتی شما آینه‌رو سفارش بدین و آینه ساخته شده برای شما ارسال بشه اگه به هر دلیلی از آینه ای برای شما با سلیقه شما ساخته شده خوش‌تون نیاد ما آینه رو پس می‌گیریم و هزینه رو تمام و کمال بهتون برمی‌گردونیم.

دیگه چی از این بهتر پس عجله کنین و سفارش‌تون رو ثبت کنین.سفارش خودتون رو می‌تونین به صورت حضوری انجام بدین. و یا غیر حضوری با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح‌های جدید

انواع آینه مزون در طرح‌های جدید

  • آینه مزون بک لایت
  • آینه مزون هالیوودی
  • آینه مزون دوطرفه
  • آینه مزون بک لایت دوطرفه
  • آینه مزون هالیوودی دوطرفه
  • آینه مزون نور رنگی
  • آینه مزون قاب دار
  • آینه مزون بدون قاب
  • آینه مزون قاب استیل
  • آینه مزون قاب طلایی
  • آینه مزون باکس دار
  • آینه مزون ریموتی
  • آینه مزون حسگری
  • آینه مزون تاچ
  • آینه مزون قدی
  • آینه مزون ایستاده
  • آینه مزون قاب رنگی
  • آینه مزون چرخدار
  • آینه مزون پایه دار
  • آینه مزون طرح دار
  • آینه مزون لوگو دار
آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح های جدید

آینه مزون بک لایت

همانطور که گفتیم آینه مزون در طرح‌های جدید بسیار زیاده و یکی از این طرح های جذاب و فوق‌العاده پرطرفدار مدل بک لایته اونه. آینه های بک لایت بسیار زیبا هستن و یک نور مخفی در پشت این آینه ها تعبیه شده که وقتی اون رو به برق متصل می‌کنین نوری زیبا و ملایم از پشت آینه روشن میشه و یک هاله زیبای نوری رو به وجود میاره که این هاله نور مثل یک قاب زیبا مشخصه.

نور آینه های بک لایت می‌تونه کم و زیاد بشه و قابل تنظیمه. که به این سبک ، آینه نورمخفی هم گفته می‌شه. همینطور نوری که برای این آینه استفاده می کنن بسیار عمر طولانی داره و کیفیت بسیار خوبی هم داره.نور آینه های بک لایت کمک می‌کنه تا دید بسیار واضح‌تری داشته باشیم و در نتیجه انتخاب بهتری هم داشته باشیم.

ادامه مطلب

آینه های بک لایت نور ملایمی داره و اگر بخوایم نور آینه بیشتر بشه علاوه بر این که می‌تونیم نور رو تنظیم کنیم میشه دو ردیف لامپ ال ای دی نواری استفاده کنیم. موقعی که شما می‌خواین این آینه رو سفارش بدین می‌تونین این مورد رو ذکر کنین و به کسی که سفارش شما رو ثبت می‌کنه توضیح بدین و آپشن مورد نظرتونو بگین.

نور آینه های بک لایت می تونه به صورت آفتابی یا مهتابی و یا چند رنگ باشه و با ریموت این آینه می‌تونین نور مورد نظرتون رو تنظیم کنین.

آینه مزون در طرح های جدید
آینه قدی مزون در طرح های جدید

آینه مزون هالیوودی

یکی از مدل‌های جدید که در مزون ها و سالن‌های آرایشگاه استفاده میشه آینه هالیوودیه.

حتما تو اینستاگرام و سایت های مختلف دیدین که بلاگرها برای تبلیغ لباس و یا هر چیز دیگه ای جلوی آینه های هالیوودی که چراغ دار هستن تبلیغ خودشون انجام میدن .با خودتون فکر کردین که چرا جلوی این آینه ها تبلیغ انجام میدن .بله درست حدس زدین آینه های هالیوودی به دلیل اینکه با تعداد چراغ های زیادی ساخته میشه نور بسیار خوبی داره که مناسب عکاسی و فیلمبرداریه و دید واضح و خیلی شفاف به شما میده تا بتونین بهتر انتخاب کنین.

این آینه ها رو می‌شه در انواع ،ابعاد های مختلف و شکل های متفاوت طراحی کرد و یا نور لامپ ها به صورت یکی در میون آفتابی و مهتابی نصب می‌شن تا یک نور طبیعی داشته باشین.

آینه مزون در طرح های جدید
آینه مزون در طرح های جدید

آینه مزون دوطرفه

اینو می‌دونستین دیگه مثل زمان های قدیم نیست و برای اینکه سالن زیبا و شیک داشته باشین باید از آینه های جدید استفاده کنین .یکی از این آینه های مزون در طرح‌های جدید مدل دو طرفه هست.

تا چند سال پیش فقط از آینه های ساده که از این آینه برای سرویس بهداشتی و هر جایی استفاده می کردن هم در مزون ها و آرایشگاه نصب می‌کردن. اما الان آینه های مخصوص واسه هر جای با کیفیت های عالی طراحی می‌شه .آینه های دوطرفه آینه هایی هستن که کارایی دو برابری نسبت به آینه های ساده و یک طرفه دارن. اگه یادتون باشه تا چند سال پیش که خیلی همه چی پیشرفت نکرده بود آینه های قدیمی رو دور تا دور سالن زیبایی نصب می کردن.

ادامه مطلب

اکثر مزون ها قسمت وسط سالن‌شون خالی بود و هیچ استفاده ای از قسمت وسط نمی‌شد. ولی از اون موقعی که آینه های جدید تولید شد از قسمت وسط سالن استفاده بسیار خوبی می کنن. به طوری که دوتا آینه رو که هم شکل هم و هم اندازه هم هستن رو به صورت پشت به هم روی یک پایه نصب می‌کنیم که این آینه رو می‌شه به راحتی در وسط سالن قرار بدیم و دو نفر به صورت همزمان می‌تونن از آینه دو طرفه استفاده کنن.

این آینه‌ها طرفدارای خیلی زیادی پیدا کرده چون هم خاص هستن هم کارایی زیادی دارن و میشه اینارو به صورت هالیوودی بک لایت و نورپردازی شده در رنگ‌های مختلف تولید کرد. اگه سالن آرایشگاه شما نور طبیعی خوبی داره می‌تونین فقط آینه رو به صورت دو طرفه تولید کنین و هیچ نورپردازی روی آینه انجام نشه این انتخاب به شما بستگی داره.

آدرس کارگاه آینه‌ها : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس :09357015855

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ