آینه بک‌لایت برای مزون

آینه بک‌لایت برای مزون

آینه‌های بک‌لایت از اون دسته آینه‌های فوق العاده هستن که توی هر محیطی که ازشون استفاده کنی غوغا می‌کنن. وقتی که ما از آینه بک‌لایت برای مزون استفاده کنیم درصد فروشمون قطعا افزایش پیدا می‌کنه! چون هم از انرژی مثبت و پاک آینه داریم استفاده می کنیم هم کلی محیطمون رو دلباز تر نشون میدیم هم با نور جذاب این مدل آینه محیط رو دلچسب‌تر می‌کنیم.

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه بک‌لایت برای مزون

آینه بک‌لایت چی هست اصلا؟

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه بک‌لایت برای مزون

آینه بک‌لایت یکی از مدل های آینه نوری هست. برخلاف مدل‌های دیگه که نور روی کار گذاشته میشه این آینه نورش پیشتش قرار داره که یک طبیعی و لطیفه. این مدل می‌تونه رنگ‌های مختلفی رو داشته باشه و یک رنگ نباشه. اما پیشنهاد حرفه‌ای من بهت اینه که اگه نور مزونت زیاد نیست از رنگ‌های طبیعی آفتابی و مهتابی براش استفاده کنی که این رنگ نور باعث نشه مشتریت رنگ بندی لباسش رو اشتباه متوجه بشه. اما اگه نور مزونت زیاده و رنگی بودن نور آینه نمی‌تونه تاثیری روی رنگ بندی لباس داشته باشه و باعث سوتفاهم برای مشتریت بشه اتفاقا گزینه‌ی خیلی جذابیه و دکورت رو دلچسب‌تر می‌کنه.

نور آینه بک‌لایت برای مزون برای این منظور طراحی شده که بتونه به ایجاد تصویر روشن‌تر و واضح‌تر در آینه کمک کنه. و دقیقا هم همین کارکرد رو داره که وقتی شما جلوی این آینه قرار بگیرین، تصویری که از خودتون در آینه می‌بینین خیلی واضح‌تر از زمانی هست که از آینه معمولی استفاده می‌کنین. آینه‌های قدیمی و معمولی هیچ‌وقت نمی‌تونن چنین عملکردی رو از خودشون داشته باشن. چون برای ایجاد تصویر خوب در آینه، نیاز به نور کافی هست که این نور در جای مناسبی تعبیه شده باشه. و آینه‌های معمولی این نور رو از محیط خودشون دریافت می‌کنن.

آینه بک‌لایت پر هزینه هست؟

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه بک‌لایت برای مزون

شاید به خاطر نوری بودنش اول اینطور فکر کنی اما در این آینه از چراغی به نام LED استفاده میشه که نورپردازی فوق‌العاده‌ای رو برای آینه ایجاد می‌کنه. چراغی که برای آینه نوری دوطرفه و آینه بک‌لایت ساده قرار می‌گیره، یک چراغ به شکل نواری هست که ضخامت کمی رو هم داراست. این چراغ که پشت آینه قرار می‌گیره یه چراغ کم مصرف هست و هم زمان که نور تولید می‌کنه به خاطر تکنولوژی جدیدش گرما تولید نمی‌کنه. البته میزان نور این آینه میتونه کم و زیاد باشه ولی عموما از نور آینه هالیوودی کمتره.

آینه بک‌لایت برای مزون بهتره یا آینه هالیوودی؟

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه هالیوودی

خوب اول باید فاکتورهای مهمی که توی این مقایسه تاثیرگذار هستش رو در مورد مزون بررسی کنیم. نور مزونت چقدره؟ اگه نور مزونت زیاد نیست و نوری که اون آینه قراره به مزونت برسونه جنبه کاربردی زیادی قراره داشته باشه تا مشتریت بتونه درست لباسش رو بررسی کنه آینه هالیوودی گزینه مناسب‌تریه. دلیلشم اینه که آینه هالیوودی تعداد لامپ‌های زیادی رو روی آینه داره که باعث میشه نور زیادی تولید کنه. اما اگه مزونت به قدر کافی نور داره و نور متوسطی که آینه بک لایت تولید می‌کنه برات کافیه و می‌تونی نیازت رو برطرف کنه ، قطعاً آینه بک لایت برات گزینه بهتریه.

جدای از این مورد به صورت کلی هر دوتاشون آینه‌های فوق‌العاده‌ای برای مزون هستند چون نوردار هستند.از نظر سبک دکوراسیون که بخواهیم بررسی کنیم ، اگه سبک دکوراسیون مزونت کلاسیک باشه یا به سبک کلاسیک نزدیک‌تر باشه آینه هالیوودی برات گزینه بهتریه. اگه مینیمالیست باشی و یا سبک دکوراسیون مزونت مدرن ، مینیمال و یا بوهو باشه آینه‌های بک لایت برات بهتر هستند. فقط یه نکته را در نظر بگیر که اگه سبک‌های خاص دوست داری و به دکوراسیون‌های تلفیقی مثل سنتی_مدرن بیشتر علاقه داری هر دوتا آینه برای مزونت مناسب هستند

انواع آینه بک‌لایت برای مزون

  • آینه بک‌لایت دیواری
  • آینه بک‌لایت ایستاده
  • آینه بک‌لایت آویزی
  • آینه بک‌لایت دو طرفه

آینه بک‌لایت دیواری

آینه بک‌لایت برای مزون

مدل دیواری آینه بک‌لایت برای مزون‌ یکی از مرسوم‌ترین مدل‌های آینه هستش. اگه بخوام صادقانه صحبت کنم باهات ، این مدل یکی از پرطرفدارترین مدل‌هاست و لیاقت این حجم از توجه رو هم داره. چون زمانی که نور بین دیوار و آینه قرار می‌گیره خیلی لطیف و ملیح به سمت اطراف پخش می‌شه و ظاهر فوق العاده جذابی رو برای مزونت می‌سازه. حتی اگه که سبک دکوراسیون مزونت خیلی ساده باشه و جذابیتی نداشته باشه این دسته از آینه‌های بک لایت خودشون به تنهایی مزونت رو جذاب می‌کنند

آینه نوردار در سبک‌های جدید وجود دارن که تمام اون‌ها زیبایی مخصوص به خودشون رو دارن. آینه آینه بک‌لایت هم که خیلی جدیدتر و مدرن‌تر از بقیه آینه‌ها هست. پس می‌تونه زیبایی خاصی رو به فضای داخلی مزونتاضافه کنه. این آینه نوردار به‌قدری خاص هست که می‌تونه به نقطه کانونی هم تبدیل بشه. برای همین حتما بگو روش لوگوت رو رایگان حک کنیم که هرکی توش سلفی گرفت تبلیغ کارتم کرده باشه

آینه بک‌لایت دو طرفه

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه آرایشگاه دوطرفه

آینه دوطرفه بک‌لایت آینه‌ای هست که هر دو طرف اون امکان استفاده به‌عنوان آینه رو داره. درواقع از دو آینه استفاده میشه که پشت این آینه‌ها رو به هم قرار می‌گیرن تا بتونن آینه دوطرفه رو ایجاد کنن. بنابراین محل قرارگیری چراغ هم همین بین دو آینه هست که موجب فراهم آوردن نوری دور آینه میشه. این نور که دور آینه ایجاد میشه، کاملا یک‌دست و خوب منتشر میشه و طراحی و نحوه کارکردش هم به‌صورتیه که هیچ سایه‌ای رو ایجاد نمی‌کنه.

در طراحی آینه‌های مدرن، در خود آینه بک‌لایت برای مزون این چراغ مورد استفاده قرار می‌گیره که بتونه نور مورد نیاز رو به بهترین شکل ممکن تامین کنه. همین مشخصه اصلی آینه نوردار مدرن هم هست که باعث شده تا اون‌ها جایگزین آینه‌های قدیمی بشن. در مورد آینه بک‌لایت برای مزون مدل دوطرفه، همین دوطرفه بودن اون هم به مزایای دیگه اون اضافه کرده. بطور هم‌زمان می‌تونی از هر دوطرف آینه استفاده کنی. بنابراین این آینه به‌خصوص برای یکسری از فضاها مثل مزون‌ها که نیاز به چندین آینه در اون‌ها وجود داره، خیلی توصیه میشه.

مهم‌ترین استفاده‌های آینه دو طرفه

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه بک‌لایت برای مزون مدل دو طرفه

در مزون‌ها و بوتیک‌ها نیاز به چندین آینه وجود داره. برای این که در فضای اشغالی شما صرفه‌جویی بشه و همینطور بتونین تعداد بیشتری مشتری رو بپذیرین، آینه بک‌لایت برای مزون مدل دوطرفه نوردار خیلی گزینه مناسبی هست. با هر آینه دوطرفه شما درواقع دو آینه رو خواهید داشت که می‌تونین برای استفاده از هر دو سمت اون باید اون رو در جایی مثل قسمت‌های میانی مزون قرار بدین. تا خیلی راحت امکان استفاده از هر دو طرف آینه به طور همزمان فراهم بشه. با این که آینه بک‌لایت باعث میشه تا تعداد مشتری‌های شما بیشتر بشه، اما با این وجود اصلا هیچ اختلالی رو برای شما و کارتون ایجاد نمی‌کنه.

غیر از مزون آینه دوطرفه برای فضای فروشگاه‌های لباس هم یک آینه ایده‌آل محسوب میشه. با این آینه مشتری‌های شما دیگه نیازی نیست که منتظر بقیه باشن تا بتونن از آینه استفاده کنن. بلکه با وجود این آینه‌ها شما می‌تونین راحتی بیشتری رو چون تعداد آینه‌هاتون بیشتر میشه، ایجاد کنین. آینه بک‌لایت دوطرفه مزونی آینه خاص و کاربردی هست که برای هر مزونی می‌تونه ضروری باشه.

دلیل تهیه آینه بک‌لایت از کارگاه تولیدی آینه‌ها چیه؟

آینه بک‌لایت برای مزون

انواع آینه بک‌لایت و همینطور انواع آینه‌های مدرن و خاص در کارگاه تولیدی آینه به درخواست شما عزیزان تولید میشن. آینه‌هایی که در این کارگاه تولید می‌شن، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستن. چون تک‌به‌تک آینه‌ها با دقت بالایی ساخته شدن و برای فروش اونا هم هیچ واسطه‌ای وجود نداره. به همین دلیل هم در کنار کیفیت بالاشون، از قیمت مناسبی هم بهره‌مندن. اگر از آینه هم خوش‌تون نیومد، امکان مرجوعش وجود داره تا بتونین با خیال راحت آینه رو برگردونین.

اما آینه‌ای که از کارگاه تولیدی آینه‌ها تهیه می‌کنی، تنها خوبیش این نیست که کیفیت بالا و قیمت مناسب داره. چون ما یکسری امتیازهای دیگه‌ای رو هم برای اون‌ها در نظر گرفتیم که باعث تمایز این مجموعه از سایر رقبا شده. و اون داشتن ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله هست که روی هر آینه‌ای وجود داره. این ضمانت برای این هست که اگر بعد از خرید اتفاقی هم برای آینه بیفته، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای از سمت تو نباشه.

آینه بک‌لایت برای مزون
آینه بک‎‌لایت برای مزون

تازه ما پشتیبانی کامل تا یکسال داریم که اگر حتی یکی از لامپ‌های آینه هم بسوزه، این لامپ رو خودمون رایگان برات تعویض می‌کنیم. هر چیزی شامل این ضمانت هس، به جز یکسری موارد مثل شکسته شدن و یا ضربه خوردن آینه از سمت مشتری که طبیعتا ضمانت شامل اون نمی‎‌شه. در ضمن تو می‌تونی هر آینه که در سایت‌های خارجی و داخلی دیدی و عکسش رو بفرستی برامون و سفارش بدی .برای ارتباط با ما هم می‌تونین با شماره‌  09357015855  تماس بگیرین. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره هم از طریق همین شماره می‌تونین اقدام کنین تا همکاران aynehya پاسخگوی شما باشن.

آدرس مجموعه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ