آینه مزونی لامپ‌دار

آینه مزونی لامپ‌دار

آینه که در کل یک وسیله مهمی هست که در استفاده‌ی روزانه تقریبا همه افراد قرار می‌گیره. اما همین آینه در خیلی از فضاها و کاربردها نقش پررنگ‌تری داره و باید توجه ویژه‌ای به اون بشه. مثل مزون که وجود آینه در اون از ملزوماته. و باید آینه‌ای که در این فضا قر ار می‌گیره، از دو منظر به اون توجه بشه. یکی عملکرد آینه و مورد دیگه ظاهر آینه هست که در نوع خودش خیلی مهمه. به همین خاطر آینه مزونی لامپ‌دار از هر لحاظی برای این فضا پیشنهاد میشه. که در زیر مشخصات کامل این آینه رو براتون می‌گیم.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه مزونی لامپ‌دار

معرفی کامل آینه مزونی لامپ‌دار

آینه مزونی لامپ‌دار همونطور که مشخصه آینه‌ای هست که تعدادی لامپ در اون به کار رفته. این لامپ‌ها رو با یک فاصله مشخصی روی آینه قرار می‌دیم تا نوری که منشر می‌کنه، هیچ سایه‌ای ایجاد نکنه. همینطور نور یکدست اطراف خودش رو خیلی خوب منتشر کنه. بنابراین وقتی که روبه‌روی آینه قرار بگیرین، این آینه کمک می‌کنه که بتونین خودتون رو خیلی واضح‌تر و روشن‌تر ببینین.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه قدی لامپ‌دار

بنابراین آینه مزونی لامپ‌دار رو میشه گفت که به‌نوعی بهترین آینه برای این فضا می‌تونه باشه. چون اصولا مشتری‌ها در مزون با پوشیدن لباس‌، ترجیح میدن که در نور خوب و کافی و همینطور آینه‌ای شفاف خودشون رو ببینن. تا در این حالت بتونن خیلی راحت‌تر تصمیم‌گیری کنن. چون نور آینه دید خوب و بازی رو مشتری میده و باعث میشه که بتونه خودش رو خیلی بهتر در آینه نگاه کنه.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه لامپی قاب‌دار

همچنین لامپی هم که در آینه مزونی لامپ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره، LED هست. این لامپ بهترین نوع روشنایی رو بین لامپ‌های دیگه داره. به این دلیل که سازگاری بالایی با چشم داره و همینطور نزدیک‌ترین روشنایی به نور طبیعی رو دارا هست. به همین دلیل هم امروزه در خیلی از موارد جایگزین لامپ‌های معمولی شده. علاوه بر این موارد باید بگیم که این لامپ‌ها مصرف انرژی خیلی کمی رو با طول عمر بالا دارن. دلیل دیگه‌ای هم که لامپ LED روی آینه استفاده میشه، این هست که با روشن موندن، گرمایی از خودشون تولید نمی‌کنن. پس خیلی راحت می‌تونن روی آینه به کار برن.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه هالیوودی

اما چرا آینه مزونی لامپ‌دار بین آینه‌های مختلف گزینه ایده‌آلی هست

در مزون داشتن نور خوب و همینطور آینه‌ای شفاف که بتونه خیلی واضح در خودش تصاویر رو نمایش بده، خیلی اهمیت داره. آینه مزونی لامپ‌دار هم از این جهت پیشنهاد میشه که می‌تونه این موارد رو به‌تنهایی و به‌طور عالی تامین کنه. به‌جز این عملکرد خیلی فوق‌العاده، آینه لامپی در طراحی و دکوراسیون مزون هم خیلی نقش مثبتی رو داره. و باعث میشه تا وقتی در مزون قرار بگیره، اون فضا رو خیلی مدرن‌تر و شیک‌تر نشون بده.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه برای مزون

چیدمان و طراحی داخلی هم از فاکتورهایی هستن که می‌تونه در جذب مشتری تاثیرگذار باشه. به این خاطر که قبل از دیدن لباس‌ها، اولین چیزی که نظر آدم‌ها و مشتری‌ها رو جلب می‌کنه همین دکوراسیون داخلی هستش. فضایی که شما برای محیط کارتون انتخاب می‌کنین، ویترین و امضای کار شماست. پس باید به‌قدر کافی به این مورد هم توجه بشه. و وسایلی که در این فضا قرار می‌گیرن، ظاهر فضای شما رو می‌سازن. آینه هم که یک وسیله‌ خیلی تاثیرگذار در هر محیطی محسوب میشه. به همین خاطر هم هست که اکثر فضاها به‌خصوص در مزون‌ها دیگه از آینه‌های قدیمی و ساده استفاده نمی‌کنن. و به‌جای اون‌ها آینه‌ای مثل آینه مزونی لامپ‌دار مورد استفاده قرار می‌گیره.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه لامپی برای مزون

قابلیت‌هایی که آینه مزونی لامپ‌دار می‌تونن داشته باشن، چه مواردی هست

همین داشتن نورپردازی برای آینه مزونی لامپ‌دار باعث شده تا در یک زمان خیلی کم بتونه جایگزین خیلی از آینه‌ها قرار بگیره. به‌طوری که دیگه کسی اصلا سراغ آینه‌های دمده و معمولی نره. اما این آینه به‌جز نورپردازی یکسری قابلیت‌های دیگه‌ای هم می‌تونه داشته باشه که در قسمت زیر به اون‌ موارد می‌پردازیم.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه لامپ‌دار

. نورپردازی که آینه مزونی لامپ‌دار داره اینطور نیست که فقط یک نور ساده رو منتشر کنه. بلکه این قابلیت رو می‌تونه داشته باشه که نور رو بتونین کمتر یا بیشتر کنین. همونطور که خودتون هم می‌دونین نور در طول روز در حال تغییره و ممکنه در این حین نیاز به نور بیشتر یا کمتری باشه. که با وجود این آینه و این امکان می‌تونین به نور دلخواه خودتون دست پیدا کنین. همینطور این امکان هم هست که چند رنگ رو برای نور آینه انتخاب کنین و هرزمان که دوست داشتین، این تغییر رنگ نور رو اعمال کنین.

. آینه لامپ‌دار رو می‌تونین به اینترنت یا بلوتوث وصل کنین. با وصل کردن این امکان براشون فراهم میشه که بتونین از طریق آینه، موسیقی و یا ویدئو پخش کنین. اینطوری با پخش موسیقی می‌تونین فضای آرامش‌بخشی رو برای خودتون و مشتری‌ها ایجاد کنین. همچنین جذابیت آینه هم خیلی بیشتر میشه و مورد توجه قرار می‌گیره.

. روی صفحه آینه مزونی لامپ‌دار امکان حکاکی اسم مزون و یا برند و لوگو هست. با این حکاکی آینه شما خیلی اختصاصی برای شما میشه و جذابیت خیلی بالایی برای اون ایجاد میشه. چون وقتی آینه روشنایی هم داشته باشه، جلوه حکاکی رو خیلی بیشتر می‌کنه.

. روی صفحه نمایش آینه زمان، دما یا تاریخ می‌تونه نشون داده بشه. شما می‌تونین هر کدوم از این‌ها رو که دوست داشتین رو بگین تا روی آینه اجرا بشه.

مواردی که گفته شدن، همه‌شون روی آینه مزونی لامپ‌دار نصب نیستن. و شما انتخاب می‌کنین که آینه‌تون چه قابلیت‌هایی رو داشته باشه.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه پایه‌دار لامپی

نحوه کارکرد آینه مزونی لامپ‌دار به چه صورته

. لمسی حالتیه که آینه مزونی لامپ‌دار رو می‌تونین به اون صورت خاموش و روشن کنین و از قابلیت‌هاش هم استفاده کنین. که در این صورت با لمس کردن قسمت مشخص‌شده روی آینه، امکان‌پذیر هست.

. حالت دیگه‌ای که آینه لامپ‌دار رو میشه مورد استفاده قرار داد، با استفاده از یک ریموته. آینه ریموتی رو شما با یک کنترل از راه دور می‌تونین خیلی راحت استفاده کنین.

. اما سومین حالتی که آینه مزونی لامپ‌دار می‌تونه داشته باشه، حسگری هست. وقتی آینه حسگری باشه، شما نیاز به هیچ‌چیزی ندارین. و فقط کافیه که مقابل آینه و با فاصله از اون دستتون رو تکون بدین تا آینه خاموش و روشن بشه. مثل تلویزیون‌های هوشمند که نحوه کارکردشون به این صورته.

نحوه کارکرد آینه مزونی لامپ‌دار رو می‌تونین به یکی از حالات انتخاب کنین تا روی آینه شما اجرا بشه. یعنی آینه نحوه کارکردش می‌تونه به یکی از این سه حالت باشه که شما خودتون انتخاب می‌کنین.

آینه مزونی لامپ‌دار

چرا آینه مزونی لامپ‌دار خودتون رو به کارگاه تولیدی آینه سفارش بدین

انواع آینه مزونی لامپ‌دار و یا هر نوع آینه دیگه‌ای با کاربردهای مختلف و دلخواه در کارگاه تولیدی آینه طبق دلخواه شما تولید میشه. تماما ساخت آینه‌ها در این مجموعه انجام میشه و همینطور هم برای خرید هم مستقیما با خودمون در ارتباطین. به همین دلیل کیفیت و قیمت رو برای تمام آینه‌ها تضمین می‌کنیم. بهترین مواد اولیه و تجهیزات رو به کار می‌بریم تا بتونیم آینه‌هایی بسیار با کیفیت خدمت شما مشتریان گرامی عرضه کنیم.

آینه مزونی لامپ‌دار
آینه مزونی لامپ‌دار

اما چیزی که باعث تمایز کارگاه آینه‌ها با مجموعه‌های دیگه شده، فقط کیفیت بالا و قیمت مناسب نیست. بلکه ما خدماتی رو هم در نظر گرفتیم که شما اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشین. به این صورت که با خرید آینه از این کارگاه، آینه شما ضمانت بدون قید و شرط و گارانتی یکساله دارن. با این ضمانت هر اتفاقی هم برای آینه بیفته، ما براتون بدون هیچ هزینه‌ای رسیدگی و رفع می‌کنیم. حتی ضمانت مرجوعی هم داریم که اگر از آینه‌تون خوشتون نیومد و مورد پسندتون نشد، بتونین اون رو برگردونین. فقط شکستی و ضربه و موارد اینچنینی شامل ضمانت نمیشن.

شماره‌هایی هم که می‌تونین با ما در ارتباط باشین، آینه 09901717305 و 02188068352 هستن که برای سفارش و یا این که نیاز به هر مشاوره و یا سوالی هم که داشته باشین، می‌تونین از طریق این شماره‌ها اقدام کنین. همکاران ما با تجربه بالایی که دارن سعی می‌کنن، شما رو به‌بهترین نحو راهنمایی کنن. آدرس کارگاه تولیدی آینه هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن هست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ