آینه قدی مزونی

آینه مزون تهران

وقتی واسه پیدا کردن یه نمونه‌ی دست و حسابی آینه مزون تهران رو می‌گردی و میری بازار ، نمی‌تونی چیزی که واقعا میخوای رو پیدا کنی. مدل‌های بازار خیلی بیسیک و ساده هستن. همون لحظه‌ای که تو یه آینه ساده و بیکیفت رو از بازار میخری رقبات آینه‌های خفن پینترستی‌ای که لوگوشون روش حک شده رو با همون قیمت می‌خرن و حسابی ازت جلو میفتن. اینکارو نکن بیا تا آخر مقاله بهت بهترین مدل‌های آینه مزون رو معرفی کنم.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مگه باکیفیت بی‌کیفیت داره؟

می‌دونی که بودن آینه‌ها برای مزون‌ها بسیار مهم و ضروریه؟ چون در مزون‌ها مشتری برای پرو کردن لباس و دیدن خودشون تو آینه به اون نیاز دارن. علاوه بر اینکه اینه قدی مزون یک وسیله ضروریه ،این آینه در زیبایی دکوراسیون مزون تأثیر بسزایی داره. تهرانیا خیلی خوب می‌دونن که توی فروش کلاس کاری چه اهمیتی داره. وقتی که تو توی متانت از یه آینه بی‌کیفیت استفاده می‌کنی مشتریت چه حسی به مزونت پیدا می‌کنه؟ چه دیدی نسبت به تو پیدا می‌کنه؟ قطعاً فکر می‌کنه که غیر حرفه‌ای هستی و کلاس کاری تو پایین میاد. وقتی که کلاس کاری تو پایین بیاد درصد فروشت هم میاد پایین!

جدای از این مسئله کیفیت آینه مزون از کاربردی بودنش هم کم می‌کنه ، مشتری تو حق طبیعیشه که بتونه کاملاً شفاف و واضح لباس تنش رو بررسی کنه و ببینه همون چیزی که می‌خواد یا نه. وقتی که آینه کدر و موجدار باشه مشتری نمی‌تونه لباس رو همون‌طوری که واقعاً هست ببینه در نتیجه براش سوء تفاهم ایجاد میشه. از این نظر باعث میشه که درصد رضایت مشتری بیاد پایین و آینه کاربری خودش رو از دست بده. خلاصه که پولت رو دور نریز و برای حرفه کاریت ارزش قائل شو!

تشخیص کیفیت آینه چجوریه؟

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

اگه از من بپرسی بهت میگم که از راه تخصصی و سختش پیش نرو چون در اون صورت اول باید ببینی که جنس شیشه‌ای که باهاش اون آینه ساخته شده چیه؟ بعد بررسی کنی که متریالی که باهاش اون شیشه آینه‌ای شده چه کیفیتی داره؟ دستگاه‌هایی که برای تولید شیشه و آینه استفاده شده چه کیفیتی دارن؟ خلاصه که حسابی مسیر وقتگیری هستش! پیشنهاد من اینه که راه ساده‌تر رو پیش بری و فقط از یه جای معتبر خرید کنی و خیال خودت رو راحت کنی!

مثلاً همین سایتی که الان داخلشی یه سایت معتبره که حتی به کشورهای خارجی هم صادرات داره. از بعضی دستگاه‌هایی که این تولیدی باهاشون شیشه و آینه تولید می‌کنه فقط یک نمونه داخل کشورمون وجود داره و اون هم متعلق به این تولیدیه! خلاصه که مستقیم اومدی تو سایتی که هم کیفیت محصولاتش خیلی خفنه ، هم می‌تونی دقیقا هر چیزی که عشقت می‌کشه رو سفارش بدی ، هم قیمتش مقرون به صرفه‌تر از همه جا برات میفته ، همدیگه چی می‌خوای؟ 😂

آینه مزون تهران
آینه قدی مزون تهران

در مزونت باید یک آینه قدی همراه با نور داشته باشی. ما در کارگاه آینه‌ها، آینه هایی تولید می‌کنیم که دارای حالت نور مخفی هست ویا آینه‌های هالیوودی که دور تا دور اون رو لامپ های ال‌ای‌دی نصب می‌کنن. کیفیت آینه‌های تولیدی از بهترین و با کیفیت ترین شیشه و آینه‌های موجود در بازاره. برای ساخت آینه از شفاف‌ترین مدل اون استفاده می‌کنیم که دید بهتری برای شما ایجاد بشه و دقیق‌تر بتونین خودتون رو در آینه ببینین. آینه‌ها می‌تونن در مدل‌های مختلف و طرح‌های متنوع تولید بشن.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مزون باید چه ویژگی‌هایی داشته باشه

  • قدی باشه
  • زیبا باشه
  • لوگودار باشه
  • نورداشته باشه

به صورت قدی باشه

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه‌های مزون باید به صورت قدی تولید بشه چون در این آینه ها ما می‌خوایم سرتاپای خودمون رو موقع پرو لباس ببینیم. آینه های قدی جدید دید سرتاسری برای ما فراهم می‌کنن. اگر شما در محیطی مناسب با امکانات مناسب برای شغل خود که فروش لباس هست ایجاد کنین و یک آینه قدی و بزرگ رو در مزون خودتون داشته باشین قطعاً فروش بیشتر و بهتری هم دارین. چون با داشتن محیطی مناسب برای انتخاب لباس مشتری شما مزون شما رو در اولویت برای خرید انتخاب قرار میده چون در فضای آرامش بخش که همه چی مهیا هست به راحتی می‌تونه انتخابی درست رو تجربه کنه.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مزون باید زیبا باشه

تمامی آینه‌های تولید شده در کارگاه آینه‌ها جزو جدیدترین آینه‌های دنیا هستن و تو هر مدل آینه ای که در نظر داشته باشی رو کافیه برای کارشناسان ayneha ارسال کنی و مختصصین ما دقیقاً همون رو برات طراحی و تولید می‌کنن. علاوه بر اون در کارگاه آینه‌ها می‌تونیم طرح منحصر به فرد مزون تورو طراحی و تولید کنیم. روی آینه‌های تو می‌تونیم لوگو مخصوص مزونت رو حک کنیم. زیبایی تاثیر زیادی داره روی فروشت حالا مد‌ل‌های مختلف آینه مزون رو باهم بررسی می‌کنیم جلوتر. اگه می‌خوای الان شکل‌های مختلف آینه رو ببینی اینجا رو لمس کن.

آینه مزون با لوگوی حک شده

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

با دستگاه سندبلاست این کار رو انجام می‌دیم و پشت آینه نوری بارگذاری می‌کنیم وقتی آینه رو به برق وصل می‌کنیم از قسمتی که لوگو روی آینه حک شده نور به سمت روبرو می‌تابه و لوگو شما شبیه یک ستاره می‌درخشه. این کار باعث می‌شه تا همیشه لوگو و برند شما در ذهن مشتری باقی بمونه و فضای زیبا و خاص رو برای مزونت درست کردی. هر مدل آینه از لحاظ شکل و کارایی که تو در نظر داشته باشی رو تولید می‌کنیم .مثلاً آینه های نور پردازی شده و یا آینه‌هایی در اشکال هندسی مختلف مثل ذوزنقه بیضی مستطیل و….رو می‌سازیم.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مزون باید دارای نور باشه

اکثر آینه‌های تولید شده در کارگاه آینه‌ها دارای نورپردازی هستن. آینه مزون که دارای نور باشه ، هم فضای مزونت رو زیبا می‌کنه و هم به مشتریت کمک می‌کنه تا انتخابی دقیق‌تر داشته باشه.اگه بخوای به صورت حرفه‌ای دیوار مزون خودت رو طراحی کنی حتماً نیاز به یک آینه با نورپردازی داری. برای اینکه آینه تو زیباتر و چشمگیر‌تر باشه و طرحی خاص رو برای مزونت ایجاد کنه می‌تونی از ال‌ای‌دی‌های رنگی هم استفاده کنی. استفاده از رنگ‌ها باعث می‌شه حس بهتری به فضا ‌منتقل بشه و فضایی پر شورو نشاط رو به وجود بیاره.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

انواع آینه نوری مزون

  • آینه مزون بک‌لایت
  • آینه مزون هالیوودی

آینه مزون تهران مدل بک‌لایت

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

مدل آینه بک لایت مزون یکی از پرفروش‌ترین آینه‌ها برای مزون‌ها و آرایشگاه هاست. چون این آینه بهت کمک می‌کنه تا مشتری انتخابی دقیق‌تر در هنگام پرو لباس داشته باشه. علاوه بر اون به دلیل نور زیبایی که داره حس خوبی رو به محیط میده که مشتری تو رو جذب می‌کنه تا بیشتر در مزونت قدم بزنه و لباس‌های بیشتری رو ببینه و اونا رو پرو کنه. همین امر باعث می‌شه تا فروش بیشتری هم داشته باشی. می‌تونی نور آینه خودت رو در رنگ‌های مختلف یا آفتابی و مهتابی سفارش بدی.

آینه مزون تهران مدل هالیوودی

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

به جرات و با اطمینان کامل ما بهت می‌گیم که پرفروش‌ترین آینه‌ها برای مزون‌ها و مناسب‌ترین اونا مدل چراغ‌دار و یا هالیوودی اونه. این مدل آینه ،دارای نوری زیادی هست. تو می‌تونی با کمک یک ریموت نور آینه خودتون رو تنظیم کنی و اونو کم و زیاد کنی. علاوه بر اون می‌شه لامپ‌های این آینه‌ چراغ‌دار مزون رو یکی در میون به صورت آفتابی و مهتابی نصب کرد. حتی می‌شه با همون ریموت فقط لامپ‌های مهتابی و یا لامپ های آفتابی رو روشن کنی.

این آینه‌ها جلوه بسیار زیبایی به محیط مزونت میده و مشتری رو جذب می‌کنه. برای کارهای حرفه‌ای و ایجاد فضایی لاکچری از این نوع آینه‌های هالیوودی استفاده می‌شه.

شکل‌های مختلف آینه مزون

آینه مزون تهران
  • آینه مزون تهران گنبدی
  • آینه مزون تهران دفرمه
  • آینه مزون تهران مستطیل
  • آینه مزون تهران مربع

آینه مزون تهران گنبدی

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

یکی از پرطرفدارترین‌های آینه قدی مزون‌ که این روزها حسابی مد شده آینه قدی گنبدی شکل هست . این آینه به صورت مستطیل تا بالا ادامه پیدا کرده و در قسمت بالایی آینه به شکل گنبدی برش خورده است .

آینه گنبدی قدی انواع مختلفی داره که با توجه به سبک دیزاین سالن مزونتون می‌تونید انتخاب کنید . بعضی از افراد که به زیبایی آینه اهمیت زیادی میدن معمولاً ترجیح میدن که آینه گنبدی شکل خودشون رو فریم‌دار سفارش بدن . یکی از خوبی‌های آینه فریم‌دار این هست که علاوه بر رنگ ، جنس فریم یا همون‌ قاب آینه ، تنوع خیلی زیادی داره .

پس میشه از بین پلاستیک فلز چوب نقره طلا یا هر جنس دیگه‌ای انتخاب کرد . اما برخی از افراد که بیشتر طرفدار مینیمالیست هستند ممکنه آینه بدون فریم رو بیشتر دوست داشته باشن . در این صورت باید از تولیدکننده بخوان که حاشیه آینه حتماً ابزار کاری بشه تا از امنیت کافی برخوردار باشه .

آینه مزون تهران دفرمه

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

اگر دوست داری یه آینه داشته باشی که چشم همه خیره بشه پس بهتره آینه قدی مزون دفرمه بخری . وجود این آینه توی سالن مزون مثل چوب جادویی سیندرلا معجزه می‌کنه ! فقط کافیه چند تا آینه دفرمه سفارش بدی تا ببینی چه جوری مشتریات زیاد میشن .

از مزیت‌های استفاده از آینه دفرمه اینه که به راحتی می‌تونی این آینه رو با هر سبکی از دکوراسیون ست کنی . پس دیگه نگران نباش که آینه جدیدت به محیط مزون تو میاد یا نه ، وقتی آینه دفرمه سفارش بدی خیالت راحته که همه جوره ست میشه .

آینه دفرمه تو شکل‌های مختلفی تولید میشه . اگر تو دنبال آینه قدی مزونی هستی پس بهتره آینه دفرمه که در شکل مستطیل و یا لوزی هست رو سفارش بدی . فرق این آینه با آینه‌های مستطیلی معمولی یا لوزی معمولی اینه که از قاعده‌های هندسی همیشگی پیروی نمی‌کنه . مثلاً زاویه خاصی نخواهد داشت یا این‌طوری نخواهد بود که حتماً زاویه تیز مستطیل شکل رو داشته باشه .

آینه مستطیل شکل

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

با همه این صحبت‌ها بعضی از مزون‌دارهای ما طرفدار شکل‌های کلاسیک هستن .برای این دسته از دوستانمون ما آینه‌های مستطیلی شکل رو پیشنهاد میدیم . اما دیگه وقت استفاده از آینه معمولی و ساده گذشته بهتره از این قدیمی بازی‌ها در نیاری و یه آینه مدرن و به روز بخری ! آینه‌های مستطیل شکل مدرن به این صورت هستن که دارای فریم فلزی یا چوبی که به شکل کاملاً به روز طراحی شدند ، به فروش می‌رسن . اما برای مزون هیچی بهتر از خرید آینه مستطیل شکل چراغ‌دار نیست .

منظور از آینه چراغ‌دار آینه‌هایی هستن که یا به صورت بک لایت هستن و یک نور مخفی خیلی خوبی به سالن میدن. یا به صورت لامپ‌های حبابی که روی آینه کار شده هستن . به هر حال می‌تونی طبق سلیقه خودت آینه جدیدت رو از جایی سفارش بدی که مطمئنی کار رو به موقع و سالم بهت می‌رسونن . ما این ضمانت رو بهت میدیم که اگر آینه قدی خودت رو از ما سفارش بدی دقیقاً همون چیزی رو که می‌خوای به موقع و کاملاً سالم به دستت می‌رسونیم.

آینه مربعی دیواری

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

یکی از پیشنهادهایی که ما برای کسانی که آینه قدی بزرگ برای سالنشون می‌خوان داریم ، خرید آینه مربع شکل دیواری هست . برای کسانی که متراژ مزونشون بزرگه بهترین انتخاب همینه .فقط کافیه آینه مربعی بزرگ خودت رو از جایی سفارش بدی که مطمئن باشی یک آینه با کیفیت بهت تحویل میدن .دیگه خریدن و انتخاب کردن آینه برات کار سختی نخواهد بود چون فقط کافیه این آینه مربعی رو به دیوار متصل کنی .

این‌طوری می‌تونی ببینی چطور هزار برابر زیبایی و جلوه سالن مزونت رو به چشم مشتری‌هات میاره این آینه . خرید آینه قدی مزون برای کسانی که سلیقه خوبی دارن و براشون مهمه آینه‌ای که می‌خرن حتماً به فضای مزونشون بیاد کار خیلی آسونی نیست . اما ادامه مطلب رو بخون تا من بهت بگم از کجا خرید کنی که فقط سود کنی . تازه مشاوره رایگان هم دارم که می‌تونی با استفاده از راهنمایی‌های افراد متخصص بهترین آینه رو انتخاب کنی .

آینه مزون تهران مدل دوطرفه

اگه محیط مزونت کوچیک هست با کمک یک آینه دوطرفه قدی می‌تونی فضایی رو درست کنی که دیگه مشتریای تو برای پرو لباس و دیدن خودش تو آینه دیگر منتظر کسی نمونه که نفر قبلی کارش تمام بشه. تو این آینه‌ها دو نفر به صورت هم‌زمان می‌تونن خودشون رو در اون ببینن. با نصب چند آینه قدی دوطرفه می‌تونین محیطی دنج رو برای مشتریاتون فراهم کنی.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مزون تهران مدل دیواری

آینه‌های مزون یا به صورت ثابت هستن و یا به صورت متحرک که آینه دیواری یک آینه ثابته. آینه‌های دیواری رو می‌تونی به صورت بک‌لایت و چراغ‌دار و یا ساده وقاب‌دار سفارش بدی. آینه‌های دیواری مزون برای هر اتاق پروی نیاز هست. برای داشتن یک آینه زیبا در عین حال باکیفیت این کار رو به متخصصان کمپانی ayneha بسپارین. آینه‌های دیواری با پیچ و دریل به راحتی به دیوار نصب می‌شن.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

آینه مزون مدل هوشمند دارای صفحه نمایش

این مدل آینه هوشمند دارای صفحه‌نمایشه که با اتصال گوشی موبایل به این سیستم می‌تونی با تلفن همراهت آپشن‌های آینه رو تنظیم کنی. مثلاً می‌شه نور رو کم و زیاد کنی و یا خاموش و روشن کرد. این آینه‌ها دارای اسپیکر هستن که وقتی گوشی موبایل شما با بلوتوث به این سیستم وصل میشه می‌تونی موسیقی مورد نظر خودت رو انتخاب و پلی کنی و این صدا از طریق اسپیکر متصل به آینه پخش بشه.

آینه مزون تهران
آینه مزون تهران

راه های ارتباطی

برای سفارش غیر حضوری میتونی با شماره 09357015855 تماس بگیرین.

شما می‌تونین به صورت حضوری به کارخونه هم تشریف ببرین

ادرس کارخونه

تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×

به واتساپ ما پیام دهید.

برای دریافت نمونه کار و یا پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

انتقال به واتساپ